Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Фарба
Очікувана вартість
407 000,00 UAH
UA-2018-02-08-002337-a ● 6cbfe93762f047a880e92a28d0d26766
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02143212 |
Місцезнаходження: | 11500, Україна , Житомирська обл., м. Коростень, вул. Грушевського, 66 |
Контактна особа: |
Наталія Кутишенко +380414296283,+380414296279 osvita-kor.tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 лютого 2018 15:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 лютого 2018 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 лютого 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 лютого 2018 17:00 |
Початок аукціону: | 26 лютого 2018 11:04 |
Очікувана вартість: | 407 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 035,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9389 кілограм
фарба
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
11500, Україна, Житомирська область, м. Коростень, 35 навчальних закладів відділу освіти
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
12 березня 2018
—
30 квітня 2018
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 лютого 2018 11:36 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 лютого 2018 11:35 |
зміни до тех.вимог від 14.02.2018.docx | |
14 лютого 2018 11:35 |
Додаток 1 технічні вимоги зі змінами 14.02.2018.docx | |
09 лютого 2018 17:01 |
ТД_фарби зі змінами 09.02.2018.docx | |
09 лютого 2018 17:01 |
зміни.docx | |
09 лютого 2018 17:01 |
ДОДАТОК №3 Перелік документів зі змінами.docx | |
08 лютого 2018 15:15 |
Додаток №2 ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.docx | |
08 лютого 2018 15:15 |
Дод 4 договір фарба.doc |
14 лютого 2018 11:36 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
14 лютого 2018 11:35 |
зміни до тех.вимог від 14.02.2018.docx
|
||||||
14 лютого 2018 11:35 |
Додаток 1 технічні вимоги зі змінами 14.02.2018.docx
|
||||||
09 лютого 2018 17:01 |
ТД_фарби зі змінами 09.02.2018.docx
|
||||||
09 лютого 2018 17:01 |
зміни.docx
|
||||||
09 лютого 2018 17:01 |
ДОДАТОК №3 Перелік документів зі змінами.docx
|
||||||
08 лютого 2018 15:15 |
Додаток №2 ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.docx
|
||||||
08 лютого 2018 15:15 |
Дод 4 договір фарба.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
доставка
Дата подання: 08 лютого 2018 16:17
Дата відповіді: 08 лютого 2018 16:59
Доброго дня!
товар потріно буде доставити в кожен заклад окремо? якщо так, то чи в один день вони зможуть прийняти фарбу?
Відповідь: Доброго дня.Товар доставляється в кожен заклад окремо. Якщо доставка буде здійснена до 17,00 в усі заклади , то приймуть в один день.
Паспортні дані
Дата подання: 09 лютого 2018 11:01
Дата відповіді: 09 лютого 2018 15:08
Відповідно до п. 4.5 розділу "Інші документи" додатку 3 тендерної документації учасником надається " Сканована копія паспорту (сторінки 1-6, сторінка з останнім місцем реєстрації) або копія іншого документу, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 № 5492¬VI, зі змінами.".
Зразком листа-згоди передбачено надання згоди на обробку "…моїх персональних даних (у т.ч. паспортні дані, ідентифікаційний код..".
Закон України “Про публічні закупівлі”, відповідно до якого проводиться закупівля, не передбачає надання та публікацію в загальному доступі паспортних даних посадових осіб учасників.
п. 3 ст. 10 Закону України "Про захист персональних даних" визначає наступне: "Використання персональних даних працівниками суб'єктів відносин, пов'язаних з персональними даними, повинно здійснюватися лише відповідно до їхніх професійних чи службових або трудових обов'язків. Ці працівники зобов'язані не допускати розголошення у будь-який спосіб персональних даних, які їм було довірено або які стали відомі у зв'язку з виконанням професійних чи службових або трудових обов'язків, крім випадків, передбачених законом. Таке зобов'язання чинне після припинення ними діяльності, пов'язаної з персональними даними, крім випадків, установлених законом.".
Авторизований електронний майданчик (Prozzoro) дозволяє третім особам отримувати доступ до завантажених документів, таким чином працівники Замовника фізично не можуть забезпечити виконання Закону України "Про захист персональних даних" та стають порушниками Закону.
Враховуючі наведене просимо Вас внести наступні зміни в тендерну документацію:
- прибрати розділу "Інші документи" додатку 3 тендерної документації вимоги про надання копій сторінок паспорту;
- внести зміни в зразок листа-згоди, прибравши із переліку "паспортні дані та ідентифікаційний код".
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відділ освіти не заперечує проти внесення запропонованих вами змін.Однак замовник буде позбавлений можливості ідентифікувати учасника (фізичнуособу)
Строки оплати
Дата подання: 09 лютого 2018 12:24
Дата відповіді: 09 лютого 2018 14:53
Доброго дня! Відповідно до п. 4.2., 4.3. проетку договору, розміщеного у складі тендерної документації Замовника, оплата за поставлений товар проводиться при наявності бюджетного фінансування по мірі надходження бюджетних коштів, виділених на ці цілі. Враховуючи, що ціни на ринку лакофарбової продукції України залежить від багатьох факторів та є досить мінливим, строки оплати за товар прямо впливають на рівень рентабельності продукції. За таких умов, для коректного розрахунку цінової пропозиції, просимо надати роз'яснення:
1) чи виділене (затверджене) бюджетне фінансування на закупівлю фарби в обсязі достатньому для оплати товару в межах заявленої за тендером очікуваної вартості?
2) протягом якого строку Замовник проводитиме розрахунки за товар з моменту його поставки?
Завчасно дякуємо за відповідь. З повагою.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: доброго дня.Кошти на придбання предмету закупівлі виділені.Після реєстрації фінансових зобов'язань акцептованої пропозиції оплата здійснюється через казначейську службу м.Коростень на протязі 14 днів.
Паспортні дані
Дата подання: 09 лютого 2018 15:41
Дата відповіді: 09 лютого 2018 15:52
Ми дякуємо Вам за відповідь що до надання копій сторінок паспорту.
Хочемо зауважити, що відповідно до п. 3 ст. 12 Закону України "Про публічні закупівлі" проведення ідентифікації учасника покладено на електронну систему закупівель, а не на замовника.
Якщо ми правильно зрозуміли Вашу відповідь, то надання копій сторінок паспорту стосується лише учасників (фізичних осіб) і не вимагається від посадових осіб учасників (юридичних осіб)?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вносяться зміни щодо видалення зазначених вами пунктів незалежно від статуса учасника
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-02-08-002337-a.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ""ТД "ПРОМФАРБА"", Код ЄДРПОУ:39910541
Дата подання: 03 березня 2018 12:02
Оскарження рішення дискваліфікації
Текст вимоги викладено у документі, який додається.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 березня 2018 09:09
Тендерний комітет здійснює закупівлю відповідно до вимог ЗУ “Про публічні закупівлі “ , забезпечуючи вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, створюючи рівні умови для всіх учасників, об’єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій. Відповідно до п. п.4,5 розділу “Інші документи” Додатку №3 до тендерної документації від учасників вимагалося надання у складі тендерної пропозиції податкової декларації (фінансового звіту) за останній звітний період (скановані з оригіналу). Відповідно до п.1 ст.13 Закону України “Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні” від 16.07.1999 № 996- XIV звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 23.02.2018 , тому останній звітний період (на відміну від граничної дати подання звіту) для складання фінансової звітності на кінцеву дату подання тендерних пропозицій є за 2017 рік. Проте, у складі поданої тендерної пропозиції Учасника ТОВ “Промфарба” баланс та звіт про фінансові результати за 2016 рік, чим не дотримано пп.4.5. Додатку 2 до тендерної документації.
Крім того , відповідно до роз’яснень , оприлюднених на сайті Антимонопольного комітету України : ”Відповідно до частини першої статті 13 зазначеного Закону звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. Проміжна звітність складається щоквартально наростаючим підсумком з початку звітного року в складі балансу та звіту про фінансові результати. Баланс підприємства складається за станом на кінець останнього дня кварталу (року). Також слід зазначити, що визначення терміну «звітна дата» в чинному законодавстві України відсутнє.”
Відповідно до п.п. 2,3 розділу 3 “Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів”
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів*
Довідка довільної форми з інформацією, що містить відомості стосовно виконання аналогічних договорів на постачання предмету закупівлі замовникам з зазначенням дати укладання договору.
Аналогічні договори на постачання предмету закупівлі замовникам у кількості, що зазначена в інформаційній довідці. У разі відсутності в аналогічному договорі найменування предмету закупівлі, обов’язково додається копія специфікацій або накладних.
Позитивні листи-відгуки покупців щодо постачання предмету закупівлі відповідно до наданих договорів та відповідно до інформації , зазначеної в довідці про виконання аналогічних договорів (на фірмовому бланку покупця, засвідчені відповідним чином).
*У разі зазначення будь-якої недостовірної інформації або незазначення інформації, яка вимагається даною умовою, то пропозиція такого учасника відхиляється як така, що не відповідає умовам тендерної документації.
Однак, Учасником ТОВ” ТД Промфарба” в складі тендерної пропозиції надано 3 аналогічні договори та 2 листи –відгуки, чим не дотриманно п.п. 2,3 розділу 3 “Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів”
Крім того , відповідно до роз’яснень , оприлюднених на сайті Антимонопольного комітету України : ”Відповідно до частини першої статті 13 зазначеного Закону звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. Проміжна звітність складається щоквартально наростаючим підсумком з початку звітного року в складі балансу та звіту про фінансові результати. Баланс підприємства складається за станом на кінець останнього дня кварталу (року). Також слід зазначити, що визначення терміну «звітна дата» в чинному законодавстві України відсутнє.”
Відповідно до п.п. 2,3 розділу 3 “Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів”
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів*
Довідка довільної форми з інформацією, що містить відомості стосовно виконання аналогічних договорів на постачання предмету закупівлі замовникам з зазначенням дати укладання договору.
Аналогічні договори на постачання предмету закупівлі замовникам у кількості, що зазначена в інформаційній довідці. У разі відсутності в аналогічному договорі найменування предмету закупівлі, обов’язково додається копія специфікацій або накладних.
Позитивні листи-відгуки покупців щодо постачання предмету закупівлі відповідно до наданих договорів та відповідно до інформації , зазначеної в довідці про виконання аналогічних договорів (на фірмовому бланку покупця, засвідчені відповідним чином).
*У разі зазначення будь-якої недостовірної інформації або незазначення інформації, яка вимагається даною умовою, то пропозиція такого учасника відхиляється як така, що не відповідає умовам тендерної документації.
Однак, Учасником ТОВ” ТД Промфарба” в складі тендерної пропозиції надано 3 аналогічні договори та 2 листи –відгуки, чим не дотриманно п.п. 2,3 розділу 3 “Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів”
Номер вимоги: UA-2018-02-08-002337-a.c1
Статус:
Скасована
Учасник: ПАТ ЯНТАР, Код ЄДРПОУ:02969797
Дата подання: 03 березня 2018 10:02
Вимога
Текст вимоги викладено у документі, який додається.
Скасована
Дата: 03 березня 2018 12:28
Причина: Не додано документ
Номер вимоги: UA-2018-02-08-002337-a.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПАТ ЯНТАР, Код ЄДРПОУ:02969797
Дата подання: 03 березня 2018 12:28
Вимога
Текст вимоги викладено у файлі, який додається
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 березня 2018 09:14
Тендерний комітет здійснює закупівлю відповідно до вимог ЗУ “Про публічні закупівлі “ , забезпечуючи вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, створюючи рівні умови для всіх учасників, об’єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій. Відповідно до п. п.4.5 розділу “Інші документи” Додатку №3 до тендерної документації від учасників вимагалося надання у складі тендерної пропозиції податкової декларації (фінансового звіту) за останній звітний період (скановані з оригіналу). Відповідно до п.1 ст.13 Закону України “Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні” від 16.07.1999 № 996- XIV звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 23.02.2018, тому останній звітний період (на відміну від граничної дати подання звіту) для складання фінансової звітності на кінцеву дату подання тендерних пропозицій є за 2017 рік. Проте, у складі поданої тендерної пропозиції Учасника ПАТ “Янтар” баланс та звіт про фінансові результати за 9 місяців 2017 року, чим не дотримано п.п.4.5. Додатку 2 до тендерної документації.
Крім того , відповідно до роз’яснень , оприлюднених на сайті Антимонопольного комітету України : ”Відповідно до частини першої статті 13 зазначеного Закону звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. Проміжна звітність складається щоквартально наростаючим підсумком з початку звітного року в складі балансу та звіту про фінансові результати. Баланс підприємства складається за станом на кінець останнього дня кварталу (року). Також слід зазначити, що визначення терміну «звітна дата» в чинному законодавстві України відсутнє.”
Відповідно до п.п. 3 розділу 3 “Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів”
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів*
Позитивні листи-відгуки покупців щодо постачання предмету закупівлі відповідно до наданих договорів та відповідно до інформації , зазначеної в довідці про виконання аналогічних договорів (на фірмовому бланку покупця, засвідчені відповідним чином).
*У разі зазначення будь-якої недостовірної інформації або незазначення інформації, яка вимагається даною умовою, то пропозиція такого учасника відхиляється як така, що не відповідає умовам тендерної документації.
Однак, Учасником ПАТ” Янтар” в складі тендерної пропозиції надано лист –відгук №151 від 16.02.2018 від ПрАТ ”Житомирський завод огороджувальних конструкцій” який не містить інформації щодо постачання предмету закупівлі, чим не дотриманно п.п. 3 розділу 3 “Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів”
Крім того , відповідно до роз’яснень , оприлюднених на сайті Антимонопольного комітету України : ”Відповідно до частини першої статті 13 зазначеного Закону звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. Проміжна звітність складається щоквартально наростаючим підсумком з початку звітного року в складі балансу та звіту про фінансові результати. Баланс підприємства складається за станом на кінець останнього дня кварталу (року). Також слід зазначити, що визначення терміну «звітна дата» в чинному законодавстві України відсутнє.”
Відповідно до п.п. 3 розділу 3 “Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів”
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів*
Позитивні листи-відгуки покупців щодо постачання предмету закупівлі відповідно до наданих договорів та відповідно до інформації , зазначеної в довідці про виконання аналогічних договорів (на фірмовому бланку покупця, засвідчені відповідним чином).
*У разі зазначення будь-якої недостовірної інформації або незазначення інформації, яка вимагається даною умовою, то пропозиція такого учасника відхиляється як така, що не відповідає умовам тендерної документації.
Однак, Учасником ПАТ” Янтар” в складі тендерної пропозиції надано лист –відгук №151 від 16.02.2018 від ПрАТ ”Житомирський завод огороджувальних конструкцій” який не містить інформації щодо постачання предмету закупівлі, чим не дотриманно п.п. 3 розділу 3 “Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів”
Номер вимоги: UA-2018-02-08-002337-a.b4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "НОРМА 777", Код ЄДРПОУ:37808345
Дата подання: 05 березня 2018 12:05
Вимога на рішення Замовника
Вимога на рішення замовника
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 березня 2018 09:20
Тендерний комітет здійснює закупівлю відповідно до вимог ЗУ “Про публічні закупівлі “ , забезпечуючи вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, створюючи рівні умови для всіх учасників, об’єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій. Відповідно до п. п.4,5 розділу “Інші документи” Додатку №3 до тендерної документації від учасників вимагалося надання у складі тендерної пропозиції податкової декларації (фінансового звіту) за останній звітний період (скановані з оригіналу).Відповідно до п.1 ст.13 Закону України “Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні” від 16.07.1999 № 996- XIV звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 23.02.2018 , тому останній звітний період (на відміну від граничної дати подання звіту) для складання фінансової звітності на кінцеву дату подання тендерних пропозицій є за 2017 рік. Проте, у складі поданої тендерної пропозиції Учасника ТОВ “Норма 777” баланс та звіт про фінансові результати за 2016 рік, чим не дотримано пп.4.5. Додатку 2 до тендерної документації.
Крім того , відповідно до роз’яснень , оприлюднених на сайті Антимонопольного комітету України : ”Відповідно до частини першої статті 13 зазначеного Закону звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. Проміжна звітність складається щоквартально наростаючим підсумком з початку звітного року в складі балансу та звіту про фінансові результати. Баланс підприємства складається за станом на кінець останнього дня кварталу (року). Також слід зазначити, що визначення терміну «звітна дата» в чинному законодавстві України відсутнє.”
Відповідно до п.п. 3 розділу 3 “Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів”
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів*
Довідка довільної форми з інформацією, що містить відомості стосовно виконання аналогічних договорів на постачання предмету закупівлі замовникам з зазначенням дати укладання договору.
Аналогічні договори на постачання предмету закупівлі замовникам у кількості, що зазначена в інформаційній довідці. У разі відсутності в аналогічному договорі найменування предмету закупівлі, обов’язково додається копія специфікацій або накладних.
Позитивні листи-відгуки покупців щодо постачання предмету закупівлі відповідно до наданих договорів та відповідно до інформації , зазначеної в довідці про виконання аналогічних договорів (на фірмовому бланку покупця, засвідчені відповідним чином).
*У разі зазначення будь-якої недостовірної інформації або незазначення інформації, яка вимагається даною умовою, то пропозиція такого учасника відхиляється як така, що не відповідає умовам тендерної документації.
Однак, Учасником ТОВ “Норма 777” в складі тендерної пропозиції надано 3 аналогічні договори та 1 лист –відгук, чим не дотриманно п.п. 3 розділу 3 “Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів”
Відповідно до п.3 ст.22 ЗУ “Про публічні закупівлі “ тендерна документація може містити інформацію , яку Замовник вважає за необхідну до неї включити. Згідно Додатку 3 п.2
Надається інформація про кількість та кваліфікацію працівників (згідно з штатним розписом), які мають відношення до мети та цілей закупівлі, згідно наведеної форми.),однак Учасником ТОВ “Норма 777” була надана інформація яка не відповідає наведеній формі.
Крім того , відповідно до роз’яснень , оприлюднених на сайті Антимонопольного комітету України : ”Відповідно до частини першої статті 13 зазначеного Закону звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. Проміжна звітність складається щоквартально наростаючим підсумком з початку звітного року в складі балансу та звіту про фінансові результати. Баланс підприємства складається за станом на кінець останнього дня кварталу (року). Також слід зазначити, що визначення терміну «звітна дата» в чинному законодавстві України відсутнє.”
Відповідно до п.п. 3 розділу 3 “Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів”
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів*
Довідка довільної форми з інформацією, що містить відомості стосовно виконання аналогічних договорів на постачання предмету закупівлі замовникам з зазначенням дати укладання договору.
Аналогічні договори на постачання предмету закупівлі замовникам у кількості, що зазначена в інформаційній довідці. У разі відсутності в аналогічному договорі найменування предмету закупівлі, обов’язково додається копія специфікацій або накладних.
Позитивні листи-відгуки покупців щодо постачання предмету закупівлі відповідно до наданих договорів та відповідно до інформації , зазначеної в довідці про виконання аналогічних договорів (на фірмовому бланку покупця, засвідчені відповідним чином).
*У разі зазначення будь-якої недостовірної інформації або незазначення інформації, яка вимагається даною умовою, то пропозиція такого учасника відхиляється як така, що не відповідає умовам тендерної документації.
Однак, Учасником ТОВ “Норма 777” в складі тендерної пропозиції надано 3 аналогічні договори та 1 лист –відгук, чим не дотриманно п.п. 3 розділу 3 “Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів”
Відповідно до п.3 ст.22 ЗУ “Про публічні закупівлі “ тендерна документація може містити інформацію , яку Замовник вважає за необхідну до неї включити. Згідно Додатку 3 п.2
Надається інформація про кількість та кваліфікацію працівників (згідно з штатним розписом), які мають відношення до мети та цілей закупівлі, згідно наведеної форми.),однак Учасником ТОВ “Норма 777” була надана інформація яка не відповідає наведеній формі.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2018-02-08-002337-a.a5
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПАТ ЯНТАР, Код ЄДРПОУ:02969797
Дата подання: 12 березня 2018 21:10
Дата подання: 12 березня 2018 21:10
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 20 березня 2018 22:18
Рішення від 15.03.2018 № 2319 лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 20 березня 2018 22:17
Рішення від 15.03.2018 № 2319 лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 20 березня 2018 22:17
Інформація про резолютивну частину рішення від 30.03.2018 № 2950.pdf
Дата публікації: 02 квітня 2018 21:49
Рішення від 30.03.2018 № 2950.pdf
Дата публікації: 04 квітня 2018 21:43
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення вимоги АМКУ № 2950-р/пк-пз від 30.03.2018 виконано тендерним комітетом Відділу освіти
Дата виконання рішення замовником: 05 квітня 2018 11:00
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 лютого 2018 11:49
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ ""ТД "ПРОМФАРБА"" |
290 602,11
UAH з ПДВ
|
288 567,11
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "СТЕН" |
291 900,17
UAH з ПДВ
|
288 982,15
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПАТ ЯНТАР |
350 955,10
UAH з ПДВ
|
324 447,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "НОРМА 777" |
347 504,69
UAH з ПДВ
|
324 777,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ФОРТІС ЮКРЕЙН" |
361 957,08
UAH з ПДВ
|
324 978,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВП "ПОЛІСАН" |
379 435,50
UAH з ПДВ
|
361 904,71
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ""ТД "ПРОМФАРБА"" #39910541 |
Відхилено |
288 567,11
UAH з ПДВ
|
28 лютого 2018 15:55
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "СТЕН" #31594297 |
Відхилено |
288 982,15
UAH з ПДВ
|
01 березня 2018 09:17
|
ПАТ ЯНТАР #02969797 |
Відхилено |
324 447,20
UAH з ПДВ
|
02 березня 2018 17:27
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "НОРМА 777" #37808345 |
Відхилено |
324 777,00
UAH з ПДВ
|
03 березня 2018 11:12
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ФОРТІС ЮКРЕЙН" #41387104 |
Відхилено |
324 978,00
UAH з ПДВ
|
05 березня 2018 13:19
|
ТОВ "ВП "ПОЛІСАН" #32318370 |
Рішення скасоване |
361 904,71
UAH з ПДВ
|
05 квітня 2018 10:04
|
ТОВ "ВП "ПОЛІСАН" #32318370 |
Відхилено |
361 904,71
UAH з ПДВ
|
05 квітня 2018 10:08
|
Інформація про відміну
Дата відміни
05 квітня 2018 10:08
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі