Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичні матеріали
Очікувана вартість
355 000,00 UAH
UA-2018-02-08-001926-a 5ce5882d4e1a4b6592662fce377b6427
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пащенко Олена

+380536700976 kohvd@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Кременчуцький обласний онкологічний диспансер
Код ЄДРПОУ: 01999559
Місцезнаходження: 39617, Україна , Полтавська обл., м. Кременчук, ВУЛИЦЯ 40 РОКІВ ЖОВТНЯ, 60/1
Контактна особа: Пащенко Олена
+380536700976
kohvd@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 лютого 2018 14:17
Звернення за роз’ясненнями: до 17 лютого 2018 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 лютого 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 лютого 2018 12:00
Очікувана вартість: 355 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Тендерна документація

15 лютого 2018 12:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 лютого 2018 12:27
ТД (відкриті торги) 33140000-3 - зі змінами від 15.02.18.doc
08 лютого 2018 14:17
ТД (відкриті торги) 33140000-3.doc
15 лютого 2018 12:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 лютого 2018 14:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 лютого 2018 12:27
ТД (відкриті торги) 33140000-3 - зі змінами від 15.02.18.doc
08 лютого 2018 14:17
ТД (відкриті торги) 33140000-3.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-02-08-001926-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: Публічне акціонерне товариство „Підприємство по виробництву медичних виробів з полімерних матеріалів „Гемопласт", Код ЄДРПОУ:00480922
Дата подання: 13 лютого 2018 16:44
Вимога
вих. № _____________
від «___»___________

Кременчуцькому обласному онкологічному диспансеру

ВИМОГА
про внесення змін до тендерної документації
(закупівля № 2098795 номер тендеру у ЦБД UA-2018-02-08-001926-a)
28.02.2018 року відбудеться аукціон у відкритих торгах із закупівлі: 33140000-3 Медичні матеріали
Найменування товару Кіль-кість Од. виміру
1 2 4 5
1 Катетер внутрішньовенний з ін'єкційним портом 22G 300 шт.
2 Катетер Фолея 4 - х ходовий 5 шт.
3 Катетр Фолея СН18 160 шт.
4 Лейкопластир на бавовняній основі котушка 3*500 24 уп.
5 Лейкопластир на бумажняній основі котушка 3*500 900 уп.
6 Марля медична вибілена нестерильна в рулонах шириною 90 см, довжиною 2000м, тип 17 24000 м.п.
7 Рукавички оглядові латексні нестерильні з пудрою 20000 пара
8 Рукавички нітрилові р S-L без пудри нестерильні 4000 пара
9 Хірургічні рукавички стерильні 6,5 600 пар
10 Хірургічні рукавички стерильні 7,0 2200 пар
11 Хірургічні рукавички стерильні 7,5 5900 пар
12 Хірургічні рукавички стерильні 8,0 3300 пар
13 Пристрій для вливання інфузійних розчинів та кровозамінників 2140 шт
14 Шприц 1,0 2406 шт
15 Шприц 2,0 12000 шт
16 Шприц 5,0 12000 шт
17 Шприц 10,0 12000 шт
18 Шприц 20,0 1442 шт
19 Вата медична гігроскопічна нестерильна 100г 370 шт.

ПАТ «Гемопласт» має бажання прийняти участь в даних відкритих торгах та має можливість здійснити поставку наступних позицій предмету закупівлі:
Пристрій для вливання інфузійних розчинів та кровозамінників 2140 шт
Шприц 1,0 2406 шт
Шприц 2,0 12000 шт
Шприц 5,0 12000 шт
Шприц 10,0 12000 шт
Шприц 20,0 1442 шт

(які складають найбільшу частину предмету закупівлі), згідно тендерної документації Замовника за своєю найнижчою ціновою пропозицією, однак об’єднання всіх найменувань в предметі закупівлі позбавляє ПАТ «Гемопласт» права взяти участь у процедурі закупівлі.
Замовником не обґрунтовано необхідності об’єднання всіх найменувань в один лот. Таке об’єднання обмежує право тих суб’єктів господарювання, в тому числі ПАТ «Гемопласт», на участь в процедурі закупівлі, які не можуть одночасно запропонувати постачання всіх найменувань предмету закупівлі.
Вважаємо, що Замовник має внести зміни до конкурсної документації шляхом виділення позицій предмету закупівлі в окремі лоти. В іншому випадку це значно звужує коло потенційних учасників бажаючих прийняти участь в даній процедурі закупівлі, що має дискримінаційні ознаки.
Відповідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Тобто чинне законодавство однозначно визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги.
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в своєму рішенні № 388-р/пк-ск від 26.03.2015 року вже розглядала подібне питання і рішенням колегії було встановлено необхідність поділу предмета закупівлі на окремі лоти, якщо інше призведе до обмеження права певних суб’єктів господарювання взяти участь в процедурі закупівлі.
Виокремлення кожного найменування предмету закупівлі в окремі лоти буде лише сприяти залученню максимальної кількості учасників.
Відповідно ч. 1 п. 1 Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454 Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви товару чи послуги.
Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Відповідно ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів.
Враховуючи викладене, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», -


ВИМАГАЄМО:

Внести зміни до тендерної документації в процедурі закупівлі №2098795 номер тендеру у UA-2018-02-08-001926-a шляхом виділення в окремі лоти кожного найменування предмету закупівлі, які зазначені в тендерній документації в даній процедурі закупівлі, що забезпечить максимальну ефективність, економію та конкуренцію.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
15 лютого 2018 12:04
Скарга прийнята до уваги, рішення прийнято на Вашу користь.
Зміни до тендерної документації внесено.

Документи подані скаржником

13 лютого 2018 16:44
2098795.pdf

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Шприці та пристрій для вливання інфузійних розчинів та кровозамінників
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 82 600,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 800,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 28 лютого 2018 14:31
Закінчення: 28 лютого 2018 14:52
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

2140 шт
Пристрій для вливання інфузійних розчинів та кровозамінників
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39617, Україна, Полтавська область, м. Кременчук, Лікаря Богаєвського, 60/1
Дата доставки: 31 грудня 2018
2406 шт
Шприц 1,0
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39617, Україна, Полтавська область, м. Кременчук, Лікаря Богаєвського, 60/1
Дата доставки: 31 грудня 2018
12000 шт
Шприц 2,0
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39617, Україна, Полтавська область, м. Кременчук, Лікаря Богаєвського, 60/1
Дата доставки: 31 грудня 2018
12000 шт
Шприц 5,0
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39617, Україна, Полтавська область, м. Кременчук, Лікаря Богаєвського, 60/1
Дата доставки: 31 грудня 2018
12000 шт
Шприц 10,0
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39617, Україна, Полтавська область, м. Кременчук, Лікаря Богаєвського, 60/1
Дата доставки: 31 грудня 2018
1442 шт
Шприц 20,0
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39617, Україна, Полтавська область, м. Кременчук, Лікаря Богаєвського, 60/1
Дата доставки: 31 грудня 2018

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 лютого 2018 14:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Чеканцева Любов Анатоліївна 63 409,68
UAH з ПДВ
63 409,68
UAH з ПДВ
Документи
Публічне акціонерне товариство „Підприємство по виробництву медичних виробів з полімерних матеріалів „Гемопласт" 43 923,40
UAH з ПДВ
43 923,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 лютого 2018 18:16
Пропозиція Лот 4.pdf
26 лютого 2018 18:16
Док 2.pdf
26 лютого 2018 18:16
Док 1.pdf

Публічні документи

06 березня 2018 16:23
Документи переможця.rar
27 лютого 2018 11:53
ПОДАЧА ЛОТ4.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Чеканцева Любов Анатоліївна

Публічне акціонерне товариство „Підприємство по виробництву медичних виробів з полімерних матеріалів „Гемопласт"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Публічне акціонерне товариство „Підприємство по виробництву медичних виробів з полімерних матеріалів „Гемопласт"
#00480922
Переможець 43 923,40
UAH з ПДВ
01 березня 2018 11:07

Документи

01 березня 2018 11:07
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 березня 2018 11:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Публічне акціонерне товариство „Підприємство по виробництву медичних виробів з полімерних матеріалів „Гемопласт"
#00480922
43 923,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 березня 2018 11:07
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2018 10:37
Електронний підпис зміни до договору
11 грудня 2018 09:22
Гемопласт.pdf зміни до договору
11 грудня 2018 09:21
Електронний підпис укладений
19 березня 2018 12:05
Договір Гемопласт.pdf укладений
19 березня 2018 12:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника на 108,72грн
Номер договору про закупівлю: 27
Договір:
Номер додаткової угоди: 27
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 березня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 43 812,66
UAH з ПДВ