Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

09130000-9 Нафта і дистиляти (091320000-3 Бензин (Бензин марки А-92)
Очікувана вартість
2 965 800,00 UAH
UA-2018-02-08-000896-a d18fd7b256554a4caa3334feb44cba2e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Болібок

+380668056211
+380645702712
+380980272066
bilmed.s@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОХОРОНИ ЗДОРОВ"Я СЄВЄРОДОНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 26447320
Місцезнаходження: 93400, Україна , Луганська обл., М.СЄВЄРОДОНЕЦЬК , ВУЛ. ЄГОРОВА БУД. 2Б
Контактна особа: Сергій Болібок
+380668056211,+380645702712,+380980272066
bilmed.s@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 лютого 2018 11:10
Звернення за роз’ясненнями: до 16 лютого 2018 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 лютого 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 лютого 2018 10:00
Початок аукціону: 27 лютого 2018 14:33
Очікувана вартість: 2 965 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 29 658,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Докладніше у тендерній докумнентації. Назва відповідного класифікатора: Національний класифікатор України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
92681 літр
091320000-3 Бензин (Бензин марки А-92)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93400, Україна, Луганська область, місто Сєвєродонецьк, На автозаправних станціях Постачальника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 лютого 2018 11:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 лютого 2018 11:11
Додаток 4.doc
08 лютого 2018 11:11
Додаток 2.doc
08 лютого 2018 11:11
Додаток 1.doc
08 лютого 2018 11:11
Тендерна документація ПАЛЬНЕ бенз до кінця 2018 уточн 05022017.doc
08 лютого 2018 11:11
Додаток 3.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінація учасника
Дата подання: 15 лютого 2018 11:25
Дата відповіді: 16 лютого 2018 14:15
Просимо Вас внести зміни в технічну частину тендерної документації, а саме в п.3 Додатка 4 до Тендерної документації (довідку про АЗС (Не менше двох; Власні або Орендовані, надаті копії документів у складі Тендерної Пропозиції, что підтверджують право володіння АЗС), так як встановлено вуч. 4 ст. 22 Закону України «Про Публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містіти вимог, что обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, також Згідно статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» роз’яснюється принцип недискримінації учасників. Так, згідно ч. 3 вказаної статті замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Пропонуємо Вам додати також і АЗС - парнерів, для розширення кола учасників.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Пунктом 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» роз’яснюється принцип недискримінації учасникі, а саме: вітчизняні та іноземні участники всіх форм власності. А партнерські відносини не являють собою форму власності. Крім того для виконання договору згідно статті 16 Закону "Про публічні закупівлі", замовник установлює такий кваліфікаційний крітерій, як "наявність обладнання та матеріально-технічної бази". А учасник з власними або орендованими АЗС більш надійно і гарантовано поставлятиме пальне, що в умовах знаходження лікувально-профілактичних закладів Замовника у близкості зони проведення АТО, вкрай необхдно безперебійне та гарантоване постачання палива, так як відсутність палива для санітарного транспорту загрожуватиме здоров'ю та життю хворих, що знаходяться на лікуванні у ЛПЗ Замовника. Таким чином не вважаємо вимогу наявності власних або орендованих АЗС дискрімінаційною або такою що порушують принцип добросовісної конкуренції. Крім того не зовсім зрозуміло термін "АЗС-партнерів". Таким чином Ваша пропозиція, щодо внесення змін до тендерної документації не приймається

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 лютого 2018 15:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Парус" 2 430 095,82
UAH з ПДВ
2 400 437,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Параллель-ОПТ" 2 557 995,60
UAH з ПДВ
2 409 706,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ОККО КОНТРАКТ" 2 594 141,19
UAH з ПДВ
2 529 264,49
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Нафтотрейд Ресурс" 2 530 191,30
UAH з ПДВ
2 530 191,30
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ" 2 558 106,00
UAH з ПДВ
2 558 106,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 березня 2018 15:00
Довідка ДФС.jpg
01 березня 2018 11:41
Довідка МВС.jpg
01 березня 2018 11:38
Рисунок (2).jpg
22 лютого 2018 08:43
Техничні вимоги.jpg
22 лютого 2018 08:40
Кваліфікація ст. 17.zip
22 лютого 2018 08:37
Тендерна пропозиція.zip
22 лютого 2018 08:36
Проект договору.zip
22 лютого 2018 08:35
Згода ПД.jpg
22 лютого 2018 08:35
Згода на помилки.jpg
22 лютого 2018 08:35
Довідка про санкції.jpg
22 лютого 2018 08:34
Копія витягу з ЄДРПОУ.zip
22 лютого 2018 08:33
Витяг з реєстру ПДВ.jpg
22 лютого 2018 08:32
Інформація учасника.jpg

Публічні документи

23 лютого 2018 17:07
1.pdf
23 лютого 2018 17:07
2.pdf
23 лютого 2018 17:07
3.pdf

Публічні документи

25 лютого 2018 14:46
часть 5 ( стр 51-60).pdf
25 лютого 2018 14:46
часть 4 ( 33-50 стр).pdf
25 лютого 2018 14:46
часть 3 ( стр 31-33).pdf
25 лютого 2018 14:46
часть 2 ( с 15-30 стр).pdf
25 лютого 2018 14:46
часть 1( стр1-15).pdf
25 лютого 2018 14:46
23. Лист БНК_07.04.17.pdf
25 лютого 2018 14:46
22. Лист БНК_22.02.17.pdf
25 лютого 2018 14:46
21. Договори ОК_БНК.pdf
25 лютого 2018 14:46
15. Аваль_рахунки _18.10.2017.pdf
25 лютого 2018 14:46
14. Аваль_кредити_18.10.2017.pdf
25 лютого 2018 14:46
13.9. Відгук_Укргазбанк.pdf
25 лютого 2018 14:46
13.8. Договір_Укргазбанк.pdf
25 лютого 2018 14:46
10. Відомості_18.10.2017.pdf
25 лютого 2018 14:46
8. Витяг ЄДРПОУ 18.10.2017.pdf
25 лютого 2018 14:46
2.4. Рішення власника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Парус"

ТОВ "Параллель-ОПТ"

ПП "ОККО КОНТРАКТ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Нафтотрейд Ресурс"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Парус"
#31337633
Переможець 2 400 437,00
UAH з ПДВ
01 березня 2018 10:49

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 березня 2018 10:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Парус"
#31337633
2 400 437,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2019 15:55
Електронний підпис зміни до договору
18 січня 2019 14:45
ДУ 8 37-2210П.pdf зміни до договору
18 січня 2019 14:44
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2018 13:50
Грудень.doc зміни до договору
31 грудня 2018 13:50
Електронний підпис зміни до договору
14 вересня 2018 14:39
ДУ 5 37-2210П.pdf зміни до договору
14 вересня 2018 14:30
Електронний підпис зміни до договору
13 серпня 2018 15:47
ДУ 3 37-2210П.pdf зміни до договору
13 серпня 2018 14:01
Електронний підпис зміни до договору
23 травня 2018 13:39
ДУ 1 37-2210П.pdf зміни до договору
23 травня 2018 13:37
Електронний підпис укладений
13 березня 2018 15:55
37-2210П.pdf укладений
13 березня 2018 15:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 травня 2018
Дата публікації змін до договору:
23 травня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 37-2210П
Договір:
Номер додаткової угоди: 37-2210П
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
13 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 37-2210П
Договір:
Номер додаткової угоди: 37-2210П
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
14 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 37-2210П
Договір:
Номер додаткової угоди: 37-2210П
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 37-2210П
Договір:
Номер додаткової угоди: 37-2210П
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 37-2210П
Договір:
Номер додаткової угоди: 37-2210П
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 березня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 2 874 471,03
UAH з ПДВ