Послуги з ремонту та технічного обслуговування системи пожежної сигналізації
Очікувана вартість
11 000,00 UAH
UA-2018-02-08-000756-a 49e38cf9deb04de0986dcc3ad5dfb270
Допорогові закупівлі    Завершена
Електронний цифровий підпис не накладено

Оголошення про проведення

Інформація про замовника

Найменування замовника: Спеціалізована дитячо-юнацька школа олімпійського резерву №6
Код ЄДРПОУ: 26125897
Місцезнаходження замовника: 04128, Україна, Київська обл., Київ, Туполева 22Д
Контактна особа замовника: Сандуляк Анна Владиславівна
380444005263
sdushor.6.kiev@gmail.com

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 12 лютого 2018 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 лютого 2018 15:00
Очікувана вартість: 11 000,00 UAH без ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 55,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Послуги з ремонту та технічного обслуговування системи пожежної сигналізації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з ремонту та технічного обслуговування системи пожежної сигналізації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04128, Україна, Київ, Київ, вул.Академіка Туполєва, 22 Д
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 50413200-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-02-08-000756-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "ОХОРОНА-004", Код ЄДРПОУ:39415273
Дата подання: 09 лютого 2018 19:18
Щодо довідки з податкової
Вимагаємо виключити вимогу про надання Довідки про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів, оскільки надання зазначеної довідки передбачається лише переможцями закупівлі, а не учасниками
Рішення замовника: Вимога задоволена
12 лютого 2018 12:25
Довідка про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів надається в довільній формі.
Номер вимоги: UA-2018-02-08-000756-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "ОХОРОНА-004", Код ЄДРПОУ:39415273
Дата подання: 09 лютого 2018 19:27
Чи знаєте ви в чому полягає суть системи прозорих закупівель?
Вимагаємо виключити вимогу про обов'язкове обстеження об'єкту замовника зі складанням відповідного акту.
Дана вимога протиречить суті публічних закупівель, оскільки замовник завчасно знає які учасники будуть приймати участь у закупівлі та яка їх кількість.
Для дотримання цілей державної реформи та викорінення корупційних зв'язків у сфері публічних закупівель, а також з метою забезпечення рівної конкуренції на ринку вимагаємо виключити вимогу про обов'язкове відвідування об'єкту та скаладання акту, а також вимагаємо конкретизувати назву, модель, марку та кількість обладнання, яке встановлено на об'єкті Замовника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 лютого 2018 12:01
Порушень у сфері публічних закупівель не бачимо. Дана вимога забезпечує рівну конкуренцію на ринку.
Дана вимога не суперечить суті публічних закупівель, вимога про обов'язкове обстеження об'єкту пов'язана з тим, що в минулих роках Учасники торгів після проведення аукціону та визнання Переможців в результаті обстеження та ознайомлення з обсягом робіт відмовлялись від підписання (виконання) договору. З метою уникнення подібних ситуацій та проведення повторних торгів Замовник висунув вимогу про попереднє обстеження об'єкта. Перелік встановленого обладнання надаємо.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 лютого 2018 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ САЛАМАНДР 8 800,00
UAH
8 800,00
UAH
Документи

Публічні документи

12 лютого 2018 17:55
Пропозиція резерви.pdf
12 лютого 2018 17:55
статутні документи.rar
12 лютого 2018 17:55
Дипломи.rar
12 лютого 2018 17:55
РЕФЕРЕНТ-ЛИСТ.pdf
12 лютого 2018 17:55
Обучение и дозвил.rar
12 лютого 2018 17:55
ПРАЦІВНИКИ 2018 (1).pdf
12 лютого 2018 17:55
Довідка ст 50 и 17 зализн.pdf
12 лютого 2018 17:55
IMG_20180212_160209.jpg
12 лютого 2018 17:55
IMG_20180212_160219.jpg

Протокол розкриття

Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ САЛАМАНДР
#41320741
Переможець 8 800,00
UAH
19 лютого 2018 11:18

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19.02.2018 11:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ САЛАМАНДР
#41320741
8 800,00
UAH
Документи

Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
додатки до договору.pdf укладений
01 березня 2018 11:09
договір.pdf укладений
01 березня 2018 11:09

Актуальні тендери

До пошуку