Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

71310000-4 Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва (енергетичний аудит будівель Чернігівської міської лікарні № 1 Чернігівської міської ради)
Очікувана вартість
150 000,00 UAH
UA-2018-02-08-000727-c b4cf16c249e74e299a6983dcb7b406a9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Спутай Лариса Миколаївна

+380462777364 uoz@chernigiv-rada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління охорони здоров'я Чернігівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02013308
Місцезнаходження: 14005, Україна , Чернігівська обл., місто Чернігів, місто Чернігів, проспект Миру 44
Контактна особа: Спутай Лариса Миколаївна
+380462777364
uoz@chernigiv-rada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 лютого 2018 17:06
Звернення за роз’ясненнями: до 15 лютого 2018 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 лютого 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 лютого 2018 23:00
Початок аукціону: 26 лютого 2018 13:52
Очікувана вартість: 150 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 4500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

процедура здійснюється управлінням охорони здоров’я Чернігівської міської ради згідно рішення Чернігівської міської ради від 31 cічня 2018 року № 27/VII - 16 «Про проведення енергоаудитів будівель медичних закладів м. Чернігова у рамках співпраці з проектом «Партнерство з модернізації: енергоефективність у лікарнях», що виконується GIZ» (27 сесія VІІ скликання)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
енергетичний аудит будівель Чернігівської міської лікарні № 1 Чернігівської міської ради
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14005, Україна, Чернігівська область, місто Чернігів, будівлі та споруди Чернігівської міської лікарні №1 Чернігівської міської ради за переліком зазначеним в тендерній документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 травня 2018
ДК 021:2015: 71310000-4 — Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 лютого 2018 15:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 лютого 2018 15:44
Перелік змін від 14.02.doc
14 лютого 2018 15:44
Тенд докум УОЗ 1 лік 1 Чернигов .doc
14 лютого 2018 15:44
Проект дог. 1 ДОДАТОК 5.doc
08 лютого 2018 17:06
оголошення УОЗ 1 лік 1.doc
14 лютого 2018 15:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 лютого 2018 08:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 лютого 2018 15:44
Перелік змін від 14.02.doc
14 лютого 2018 15:44
Тенд докум УОЗ 1 лік 1 Чернигов .doc
08 лютого 2018 17:06
Тенд докум УОЗ 1 лік 1 Чернигов .doc
14 лютого 2018 15:44
Проект дог. 1 ДОДАТОК 5.doc
08 лютого 2018 17:06
Проект дог. 1 ДОДАТОК 5.doc
08 лютого 2018 17:06
оголошення УОЗ 1 лік 1.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо ПДВ
Дата подання: 13 лютого 2018 12:03
Дата відповіді: 13 лютого 2018 12:12
Доброго дня! Наше підприємство не є платником ПДВ, а у Тендерній документації вказано, що цінова пропозиція надається з врахуванням ПДВ. То у якому вигляді надавати пропозицію,з ПДВ чи без? Якщо ми не платники ПДВ подамо пропозицію з ПДВ, а інші не платники подадуть без ПДВ, то як будуть відбуватися торги? У нас були випадки, коли на торгах змагалися учасники як з ПДВ так ібез. Звичайно що виграли ті, що вказали ціну без ПДВ? Тому просимо розтлумачити цей нюанс. Дякую.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Оцінку тендерних пропозицій здійснюють на основі критерію «ЦІНА».
Найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів [у тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ].
Оцінку тендерних пропозицій електронна система закупівель проводить автоматично шляхом застосування електронного аукціону. Електронний аукціон полягає в повторювальному процесі пониження цін, що проходить у три етапи в інтерактивному режимі реального часу.
Для проведення електронного аукціону ціни всіх пропозицій розташовують в електронній системі закупівель у порядку від найвищої до найнижчої і без зазначення найменувань учасників. Стартовою ціною визначають найвищу ціну. Перед початком кожного наступного етапу аукціону визначають нову стартову ціну за результатами попереднього етапу аукціону.
Якщо учасники подали пропозиції з однаковим значенням ціни, то першим в електронному аукціоні пониження ціни здійснюватиме учасник, який подав свою пропозицію пізніше за інших учасників з аналогічним значенням ціни пропозиції. Учасник може протягом одного етапу аукціону один раз понизити ціну своєї пропозиції не менше ніж на один крок від своєї попередньої ціни
Щодо ПДВ
Дата подання: 13 лютого 2018 14:24
Дата відповіді: 13 лютого 2018 14:32
Дякую за відповідь та роз'яснення процедури торгів. Але питання було в тому, що наше підприємство, як не платник ПДВ, не може надати цінову пропозицію з ПДВ. Якщо ми подамо ціну без ПДВ, про що вкажемо у листі, це не буде порушенням? Дякую.
Відповідь: Ви повинні надавати пропозицію без ПДВ та додати листа з поясненням, що ві не є платником ПДВ.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 лютого 2018 14:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Сервісна компанія "АДАМСОН" 118 889,00
UAH з ПДВ
118 889,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Кобець Вячеслав Ігорович 149 796,00
UAH з ПДВ
145 296,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АУДИТ ЕНЕРГО" 150 000,00
UAH з ПДВ
148 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 березня 2018 17:38
Довідка_п.3_ч.1_ст.17.PDF
06 березня 2018 17:38
Довідка_п.2_ч.1_ст.17.PDF
28 лютого 2018 14:12
Пропозиція.PDF
28 лютого 2018 14:12
Калькуляція вартості.PDF
23 лютого 2018 17:47
Статут.PDF
23 лютого 2018 17:47
Підписаний_G0218-3753-GL_tender.pdf
23 лютого 2018 17:47
Документ_ЄДР_1003668284.zip
23 лютого 2018 17:47
Довідка_ст.17.PDF
23 лютого 2018 17:47
Довідка_працівники.PDF
23 лютого 2018 17:47
Довідка_МТБ.PDF
23 лютого 2018 17:47
Довідка_досвід.PDF
23 лютого 2018 17:47
Гарантійний лист_МТБ.PDF
23 лютого 2018 17:47
Витяг_ЄДР_ПДФ.PDF
23 лютого 2018 17:47
Витяг_єдиний податок.PDF

Публічні документи

25 лютого 2018 06:43
18. Скан копія витяг.pdf
25 лютого 2018 06:43
17. Скан копія паспорта.pdf
25 лютого 2018 06:43
11. Проект договору.pdf
25 лютого 2018 06:43
10.2. ЦПД Чухно.pdf
25 лютого 2018 06:43
10.1. ЦПД Ковінєв.pdf
25 лютого 2018 06:43
9. Згода щодо умов.pdf
25 лютого 2018 06:43
13. Пропозиція Учасника.pdf

Публічні документи

24 лютого 2018 15:55
24 Відгук.pdf
24 лютого 2018 15:55
23 Договір аналогічний.pdf
24 лютого 2018 15:55
21 Довідка досвід.pdf
24 лютого 2018 15:55
20 Договір Тимошенко.pdf
24 лютого 2018 15:55
16 Довідка про персонал.pdf
24 лютого 2018 15:55
13 Опис методології.pdf
24 лютого 2018 15:55
9 Лист пропозиція ЧМЛ 1.pdf
24 лютого 2018 15:55
6 Пояснення бенефіціар.pdf
24 лютого 2018 15:55
5 Виписка ЄДРПОУ.pdf
24 лютого 2018 15:55
4 Статут.pdf
24 лютого 2018 15:55
2 Протокол зборів.pdf
24 лютого 2018 15:55
1 Наказ про директора.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Сервісна компанія "АДАМСОН"

ФОП Кобець Вячеслав Ігорович

ТОВ "АУДИТ ЕНЕРГО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Сервісна компанія "АДАМСОН"
#39728136
Переможець 118 889,00
UAH з ПДВ
02 березня 2018 15:29

Документи

02 березня 2018 15:29
Електронний підпис
02 березня 2018 15:28
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 березня 2018 15:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Сервісна компанія "АДАМСОН"
#39728136
118 889,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 березня 2018 15:29
Електронний підпис
02 березня 2018 15:28
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2019 19:09
Звіт про виконання договору укладений
03 січня 2019 19:07
Електронний підпис укладений
18 травня 2018 16:08
Д24.pdf зміни до договору
18 травня 2018 16:07
Електронний підпис укладений
14 березня 2018 16:22
договір зміни до договору
14 березня 2018 16:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 травня 2018
Дата публікації змін до договору:
18 травня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з неможливістю ВИКОНАВЦЯ виконати свої зобов’язання щодо надання послуг за цим договором в строк до 19 травня 2018 року у результаті виникнення об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, Сторони дійшли взаємної згоди щодо продовження строку (терміну) надання послуг з енергетичного аудиту до 21 червня 2018 року.
Номер договору про закупівлю: 24
Договір:
Номер додаткової угоди: 24
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 березня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 118 889,00
UAH з ПДВ