Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
71310000-4 Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва (енергетичний аудит будівель Чернігівської міської лікарні № 1 Чернігівської міської ради)
Очікувана вартість
150 000,00 UAH
UA-2018-02-08-000727-c ● b4cf16c249e74e299a6983dcb7b406a9
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління охорони здоров'я Чернігівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02013308 |
Місцезнаходження: | 14005, Україна , Чернігівська обл., місто Чернігів, місто Чернігів, проспект Миру 44 |
Контактна особа: |
Спутай Лариса Миколаївна +380462777364 uoz@chernigiv-rada.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 лютого 2018 17:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 лютого 2018 23:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 лютого 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 лютого 2018 23:00 |
Початок аукціону: | 26 лютого 2018 13:52 |
Очікувана вартість: | 150 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 4500 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
процедура здійснюється управлінням охорони здоров’я Чернігівської міської ради згідно рішення Чернігівської міської ради від 31 cічня 2018 року № 27/VII - 16 «Про проведення енергоаудитів будівель медичних закладів м. Чернігова у рамках співпраці з проектом «Партнерство з модернізації: енергоефективність у лікарнях», що виконується GIZ» (27 сесія VІІ скликання)
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
енергетичний аудит будівель Чернігівської міської лікарні № 1 Чернігівської міської ради
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
14005, Україна, Чернігівська область, місто Чернігів, будівлі та споруди Чернігівської міської лікарні №1 Чернігівської міської ради за переліком зазначеним в тендерній документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
19 травня 2018
ДК 021:2015: 71310000-4 — Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 лютого 2018 15:46 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 лютого 2018 15:44 |
Перелік змін від 14.02.doc | |
14 лютого 2018 15:44 |
Тенд докум УОЗ 1 лік 1 Чернигов .doc | |
14 лютого 2018 15:44 |
Проект дог. 1 ДОДАТОК 5.doc | |
08 лютого 2018 17:06 |
оголошення УОЗ 1 лік 1.doc |
14 лютого 2018 15:46 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
14 лютого 2018 15:44 |
Перелік змін від 14.02.doc
|
|||
14 лютого 2018 15:44 |
Тенд докум УОЗ 1 лік 1 Чернигов .doc
|
|||
14 лютого 2018 15:44 |
Проект дог. 1 ДОДАТОК 5.doc
|
|||
08 лютого 2018 17:06 |
оголошення УОЗ 1 лік 1.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо ПДВ
Дата подання: 13 лютого 2018 12:03
Дата відповіді: 13 лютого 2018 12:12
Доброго дня! Наше підприємство не є платником ПДВ, а у Тендерній документації вказано, що цінова пропозиція надається з врахуванням ПДВ. То у якому вигляді надавати пропозицію,з ПДВ чи без? Якщо ми не платники ПДВ подамо пропозицію з ПДВ, а інші не платники подадуть без ПДВ, то як будуть відбуватися торги? У нас були випадки, коли на торгах змагалися учасники як з ПДВ так ібез. Звичайно що виграли ті, що вказали ціну без ПДВ? Тому просимо розтлумачити цей нюанс. Дякую.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Оцінку тендерних пропозицій здійснюють на основі критерію «ЦІНА».
Найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів [у тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ].
Оцінку тендерних пропозицій електронна система закупівель проводить автоматично шляхом застосування електронного аукціону. Електронний аукціон полягає в повторювальному процесі пониження цін, що проходить у три етапи в інтерактивному режимі реального часу.
Для проведення електронного аукціону ціни всіх пропозицій розташовують в електронній системі закупівель у порядку від найвищої до найнижчої і без зазначення найменувань учасників. Стартовою ціною визначають найвищу ціну. Перед початком кожного наступного етапу аукціону визначають нову стартову ціну за результатами попереднього етапу аукціону.
Якщо учасники подали пропозиції з однаковим значенням ціни, то першим в електронному аукціоні пониження ціни здійснюватиме учасник, який подав свою пропозицію пізніше за інших учасників з аналогічним значенням ціни пропозиції. Учасник може протягом одного етапу аукціону один раз понизити ціну своєї пропозиції не менше ніж на один крок від своєї попередньої ціни
Найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів [у тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ].
Оцінку тендерних пропозицій електронна система закупівель проводить автоматично шляхом застосування електронного аукціону. Електронний аукціон полягає в повторювальному процесі пониження цін, що проходить у три етапи в інтерактивному режимі реального часу.
Для проведення електронного аукціону ціни всіх пропозицій розташовують в електронній системі закупівель у порядку від найвищої до найнижчої і без зазначення найменувань учасників. Стартовою ціною визначають найвищу ціну. Перед початком кожного наступного етапу аукціону визначають нову стартову ціну за результатами попереднього етапу аукціону.
Якщо учасники подали пропозиції з однаковим значенням ціни, то першим в електронному аукціоні пониження ціни здійснюватиме учасник, який подав свою пропозицію пізніше за інших учасників з аналогічним значенням ціни пропозиції. Учасник може протягом одного етапу аукціону один раз понизити ціну своєї пропозиції не менше ніж на один крок від своєї попередньої ціни
Щодо ПДВ
Дата подання: 13 лютого 2018 14:24
Дата відповіді: 13 лютого 2018 14:32
Дякую за відповідь та роз'яснення процедури торгів. Але питання було в тому, що наше підприємство, як не платник ПДВ, не може надати цінову пропозицію з ПДВ. Якщо ми подамо ціну без ПДВ, про що вкажемо у листі, це не буде порушенням? Дякую.
Відповідь: Ви повинні надавати пропозицію без ПДВ та додати листа з поясненням, що ві не є платником ПДВ.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 лютого 2018 14:19
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Сервісна компанія "АДАМСОН" |
118 889,00
UAH з ПДВ
|
118 889,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Кобець Вячеслав Ігорович |
149 796,00
UAH з ПДВ
|
145 296,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АУДИТ ЕНЕРГО" |
150 000,00
UAH з ПДВ
|
148 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Сервісна компанія "АДАМСОН" #39728136 |
Переможець |
118 889,00
UAH з ПДВ
|
02 березня 2018 15:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2019 19:09
|
Звіт про виконання договору | укладений |
03 січня 2019 19:07
|
Електронний підпис | укладений |
18 травня 2018 16:08
|
Д24.pdf | зміни до договору |
18 травня 2018 16:07
|
Електронний підпис | укладений |
14 березня 2018 16:22
|
договір | зміни до договору |
14 березня 2018 16:21
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 травня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 18 травня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з неможливістю ВИКОНАВЦЯ виконати свої зобов’язання щодо надання послуг за цим договором в строк до 19 травня 2018 року у результаті виникнення об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, Сторони дійшли взаємної згоди щодо продовження строку (терміну) надання послуг з енергетичного аудиту до 21 червня 2018 року. |
Номер договору про закупівлю: | 24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 24 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |