Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Частини тролейбусів та трамвайних вагонів для капітального ремонту
Parts of trolleybuses and tram cars for major repairs
Очікувана вартість
12 700 000,00 UAH
UA-2018-02-08-000631-c e6290be1b4584100b4b1a9b9412e69cf
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дорофєєв Сергій Володимирович

+380632530399 9218@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Комунальне підприємство "Дніпровський електротранспорт" Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 32616520
Вебсайт: http://www.det.dp.ua
Місцезнаходження: 49038, Україна , Дніпропетровська область обл., Dnipro, m. Dnipro, st. D.Yavornytsky ,119a
Контактна особа: Дорофєєв Сергій Володимирович
+380632530399
9218@i.ua
Додаткові контактні особи: Чорнобай Андрій Станіславович
+380563739218
9218@i.ua
Dorofeev Sergey
+380563739218
9218@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Municipal Company "Dnipro elektrotransport"
National ID: 32616520
Contact point: Dorofeev Sergey Volodimirovich
+380632530399
9218@i.ua
Additional contacts: Chornobay Andriy
+380563739218
9218@i.ua
Dorofeev Sergey
+380563739218
9218@i.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 08 лютого 2018 16:14
Звернення за роз’ясненнями: до 02 березня 2018 16:19
Оскарження умов закупівлі: до 08 березня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 березня 2018 16:19
Очікувана вартість: 12 700 000,00 UAH з ПДВ
Publication date: 08 лютого 2018 16:14
Enquiries until: 02 березня 2018 16:19
Complaints submission until: до 08 березня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 12 березня 2018 16:19

Information

Estimated total value: 12 700 000 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement

Тендерна документація

08 лютого 2018 16:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 лютого 2018 16:14
ТД.doc
08 лютого 2018 16:14
Істотні умови договору поставки товару.doc
08 лютого 2018 16:14
Додаток 4.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-02-08-000631-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "УКРТРАНСІНВЕСТ", Код ЄДРПОУ:36689854
Дата подання: 13 лютого 2018 16:10
поділ закупівлі на лоти з метою забезпечення участі виробника
Для забезпечення можливості участі в закупівлі виробника продукції, просимо Вас розділити на лоти, або окремі закупівлі Лот №3 (вісь редуктора 1524мм та бандажі з вуглецевої сталі для рухомого складу трамвая) так як виготовлення зазначеної продукції відбувається різними підприємствами-виробниками. Тим самим, розділивши закупівлю «вісей редуктора 1524мм» та «бандажів з вуглецевої сталі для рухомого складу трамвая» на дві окремі закупівлі або два окремих лоти Ви забезпечите можливість участі в даній закупівлі виробника продукції та дотримаєтеся вимог статті 3, статті 5 Розділу І Закону України «Про публічні закупівлі» в частині «максимальної економії та ефективності; недискримінації учасників;». Очікуємо на Ваше позитивне рішення даного питання.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
15 лютого 2018 15:42
предмет закупівлі ЛОТ 3 «Вісь редуктора 1524 мм, бандажі з вуглецевої сталі для капітального ремонту рухомого складу» 34630000-2 - Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху, визначений згідно Наказу №454 Міністерства економічного розвитку і торгівлі України та змін до нього, тому вважаю не доцільним розділяти на лоти, або окрему закупівлю

Документи

15 лютого 2018 15:42
протокол

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-02-08-000631-c.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МС ТРЕЙД УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:41470176
Дата подання: 26 березня 2018 17:20
Оскарження рішення тендерного комітету - протоколу від 21.03.2018р.
СКАРГА Товариство з обмеженою відповідальністю «МС ТРЕЙД УКРАЇНА» (ТОВ «МС ТРЕЙД УКРАЇНА» (далі - «Скаржник») прийняв участь у процедурі закупівлі: код за ДК 021:2015 – 34630000-2 Частин залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу, номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2018-02-08-000631-c. Рішення, дії/бездіяльність Замовника, що оскаржуються: Протокол засідання тендерного комітету КП «Дніпровський електротранспорт» ДМР від 21.03.2018р., яким тендерна пропозиція ТОВ «МС ТРЕЙД УКРАЇНА» Лот 3 (Вісь редуктора 1524 мм, бандажі з вуглецевої сталі для капітального ремонту рухомого складу) була відхилена та недопущена до проведення аукціону. 21 березня 2018 року рішенням тендерного комітету Замовника (Комунальне підприємство «Дніпровський електротранспорт» Дніпровської міської ради, код ЄДРПОУ 32616520, адреса: 49038, Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, буд. 119-А, згідно протоколу засідання тендерного комітету КП «Дніпровський електротранспорт» ДМР від 21.03.2018р.) було відхилено пропозицію Учасника ТОВ «МС ТРЕЙД УКРАЇНА» (Лот 3 - Вісь редуктора 1524 мм, бандажі з вуглецевої сталі для капітального ремонту рухомого складу) з причини не відповідності кваліфікаційним критеріям, технічним вимогам тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: учасником надано пропозицію, яка містить сертифікат на вісь редуктора 1524 мм, марка сталі не відповідає вимогам тендерної документації, а саме згідно вимог сталь марки 15230.9, а учасник, начебто, запропонував сталь марки 15230.0. Тендерна пропозиція ТОВ «МС ТРЕЙД УКРАЇНА» була відхилена тендерним комітетом КП «Дніпровський електротранспорт» ДМР. Посилання, щодо того, яким саме вимогам тендерної документації та нормам ЗУ «Про публічні закупівлі» не відповідає тендерна документація – відсутні. Вважаємо зазначене рішення Замовника упередженим, дискримінаційним, протиправним, таким що не ґрунтується на приписах діючого законодавства України (суперечить законодавству у сфері публічних закупівель) та підлягає скасуванню виходячи із наступного. Відповідно до ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» принципами здійснення закупівель є: • добросовісна конкуренція серед учасників; • максимальна економія та ефективність; • відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; • недискримінація учасників; • об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; • запобігання корупційним діям і зловживанням. 1. Відповідно до умов Додатку 4 Тендерної документації, технічні вимоги до частин залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу код за ДК 021:2015 – 34630000-2, (Лот 3) до тендерної документації Замовник, предмет закупівлі має відповідати наступним технічним, якісним та інших характеристикам, а саме: 1) Вісь редуктора 1524 мм: - (креслення №1-240-2-2-30.М1) до трамвайного вагону Т-3 ЧДК ПРАГА, сталь марки 15230.9 по стандарту HZ 42 0273.9-73; - вимоги сертифікату 3.1 по EN 10204:2004; - кількість – 52 шт. 2) Бандажі з вуглецевої сталі для рухомого складу трамвая: - бандажі з вуглецевої сталі для рухомого складу трамвая повинні відповідати всім розділам і пунктам, зазначеним в технічних умовах ДСТУ 3678-98 (ГОСТ 5257-98). - кожна партія товару повинна супроводжуватися сертифікатом якості. - бандажі повинні виготовлятися куванням або штампуванням з подальшим прокатуванням - основні розміри та кількість в таблиці. № з/п Ширина бандажа В, мм Внутрішній діаметр бандажа d, мм Діаметр по колу кочення D, мм Маса теоретична m, кг Кількість, шт. 1. 2. 93 594 554 716 110 136 32 208 3. 103 520 716 173 24 Товар не повинен мати дефектів, пов'язаних з матеріалами та/або роботою по їх виготовленню, які виявляються в результаті дії або упущення виробника та/або Постачальника за Договором. Товар повинен бути придатний для цілей, для яких товар такого роду звичайно використовується. Товар повинен бути виготовлений у відповідності зі стандартами, показниками і параметрами, що діють на території України ДСТУ та ТУ, затвердженими на даний вид Товару. Товар повинен мати паспорти на Товар, обов'язковими є сертифікати відповідності, сертифікати якості та (або) декларації відповідності, що підтверджують якість Товару. Не допускається поставка виставочних та/або дослідних зразків Товару. Вимоги до розмірів. Згідно заявки замовника. Вимоги до упаковки. Товар повинен бути упакований належним чином, що забезпечує його збереження при перевезенні та зберіганні. Упаковка повинна бути безпечною при експлуатації, перевезення та вантажно-розвантажувальних роботах. Вимоги до безпеки. Товар, що поставляється повинен відповідати встановленим для даного Товару технічним вимогам, що підтверджує якість Товару, що забезпечує його безпеку для життя і здоров'я користувачів. Вимоги до гарантійного терміну та обсягом надання гарантій якості Товару. На Товар, що поставляється, встановлено гарантійний строк, який дорівнює терміну, встановленого заводом виробником, згідно паспорту на поставлений Товар. Гарантійний термін обчислюється з дати підписання Акту про приймання товару. Якщо протягом гарантійного терміну буде виявлено, що Товар не відповідає вимогам Договору, Постачальник зобов'язаний вжити заходи щодо усунення порушень зазначених вимог. Усунення порушень має бути завершено не пізніше 10 (десяти) робочих днів з дати надходження письмового повідомлення від Замовника силами і за рахунок Постачальника. Відповідно до п.3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент». Тендерна документація не містить конкретного переліку документів, яким має підтверджуватись відповідність предмету закупівлі технічним, якісним та інших характеристикам. Пояснення, які в повній мірі підтверджують неправомірність дій Замовника: Пункт 6 тендерної документації визначає, що Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозицій документи, які підтверджують відповідність їхньої тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим в Додатку 4 до тендерної документації «ТЕХНІЧНА ЧАСТИНА». В разі якщо в документації є посилання на конкретну торгівельну марку виробника, конструкцію або тип обладнання читати з виразом «або еквівалент» (згідно ст.22 Закону). Технічні характеристики еквіваленту не повинні бути гіршими. У випадку надання учасником еквіваленту він має надати порівняльну таблицю запропонованих товарів/послуг з товарами/послугами, які вимагаються Замовником. Учасник повинен поставити Замовнику товар, якість якого відповідає затвердженим стандартам України та вимогам Замовника, викладеним в тендерній документації. Вразі поставки товару неналежної якості термін заміни товару Учасником становить 3 дні з моменту отримання повідомлення від Замовника. (в складі пропозиції подається відповідний гарантійний лист). На підтвердження технічних характеристик предмету закупівлі в т.ч. якісних Скаржник у складі тендерної документації надав: На виконання п.п. 1, 3 п.1) Лот №3 Додатку №4 до тендерної документації: Вісь редуктора 1524 мм: - (креслення №1-240-2-2-30.М1) до трамвайного вагону Т-3 ЧДК ПРАГА, сталь марки 15230.9 по стандарту HZ 42 0273.9-73; - кількість – 52 шт. Фактично надано: - Технічні вимоги до частин залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу (до трамвайного вагону Т-3 ЧДК ПРАГА) за Лот№3 з відповідними характеристиками та кресленнями, зокрема креслення №1-240-2-2-30.М1, за підписом керівника Учасника. - Зразок протоколу №Р12/18 із перекладом на українську мову. - Результати випробувань, в якому зазначено відповідність марки стали 15230,9 відповідно до стандарту HZ 42 0273.9-73 із перекладом на українську мову. Таким чином наданий вичерпний перелік документів на підтвердження п.п. 1,3 п.1) Лот №3 Додатку №4 до тендерної документації: Вісь редуктора 1524 мм. На виконання п.п. 2, п.1) Лот №3 Додатку №4 до тендерної документації: Вісь редуктора 1524 мм: - вимоги сертифікату 3.1 по EN 10204:2004; Фактично надано: - Зразок сертифікату інспекції саме за вимогами відповідно до 3.1 по EN 10204:2004 із перекладом на українську мову. Відповідно до приписів тендерної документації саме цим документом підтверджуються не технічні характеристики предмету закупівлі, а виключно вимоги, які ставляться до сертифікату - 3.1 по EN 10204:2004. Таким чином наданий вичерпний перелік документів на підтвердження п.п. 2 п.1) Лот №3 Додатку №4 до тендерної документації: Вісь редуктора 1524 мм. Підсумовуючи викладене, можна дійти обґрунтованого висновку, що Учасник надав всі передбачені тендерною документацією на підтвердження відповідності предмету закупівлі вимогам тендерної документації: - технічні, якісні та кількісні характеристики підтверджені документами наданими на виконання п.п. 1, 3 п.1) Лот №3 Додатку №4 до ТД документами (технічні вимоги, протокол випробувань, результати випробувань); - інші характеристики, такі як відповідність сертифікату вимогам 3.1 по EN 10204:2004 наданими на виконання п.п. 2 п.1) Лот №3 Додатку №4 до ТД документом (Зразок сертифікату відповідно до вимог 3.1 по EN 10204:2004). Як визначено додатком №4 до ТД, до предмету закупівлі також ставляться наступні вимоги, які мають бути підтверджені вже по факту виконання укладеного Договору пі час поставки Товару, а саме - Товар не повинен мати дефектів, пов'язаних з матеріалами та/або роботою по їх виготовленню, які виявляються в результаті дії або упущення виробника та/або Постачальника за Договором. - Товар повинен бути придатний для цілей, для яких товар такого роду звичайно використовується. - Товар повинен бути виготовлений у відповідності зі стандартами, показниками і параметрами, що діють на території України ДСТУ та ТУ, затвердженими на даний вид Товару. - Товар повинен мати паспорти на Товар, обов'язковими є сертифікати відповідності, сертифікати якості та (або) декларації відповідності, що підтверджують якість Товару. Не допускається поставка виставочних та/або дослідних зразків Товару. Таким чином, на етапі подання тендерної пропозиції Учасник не має можливості подати документи, які будуть фактично передаватись разом із Товаром під час поставки безпосередньо. А всі завантажені документи в повній мірі підтверджують відповідність предмету закупівлі вимогам тендерної документації у т.ч., щодо марки сталі, на невідповідність якої послався замовник. Учасник в повній мірі надав документи на підтвердження марки сталі для вісі редуктора - 15230,9 відповідно до стандарту HZ 42 0273.9-73. Інформація зазначена в зразку сертифікату відповідно до вимог 3.1 по EN 10204:2004 не має жодного відношення до підтвердження характеристик сталі вісі редуктора, а наведена виключно з метою підтвердження відповідності сертифікату до вимог 3.1 по EN 10204:2004. Відповідно до ч.4. ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Метою Закону України «Про публічні закупівлі» є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Відповідно до ч.2 ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності Замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям, подаються протягом п’яти днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу протоколу розгляду тендерних пропозицій. На підставі викладеного, з метою захисту прав та законних інтересів Скаржника, пов’язаних з участю у процедурі закупівлі, керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі», 1. Прийняти скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю «МС ТРЕЙД УКРАЇНА» до розгляду та задовольнити її повністю; 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі (Номер процедури закупівлі UA-2018-02-08-000631-c.); 3. Зобов’язати Замовника прийняти рішення, яким визначити, що тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «МС ТРЕЙД УКРАЇНА», (лот 3) відповідає умовам тендерної документації та допустити до аукціону. Додатки: • Документ, що підтверджує плату за подання скарги у встановленому розмірі. • Технічна частина тендерної пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 29 березня 2018 17:06
Рішення від 28.03.2018 № 2803 ,лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 29 березня 2018 17:04
Рішення від 13.04.2018 № 3466.pdf
Дата публікації: 17 квітня 2018 22:40
Коментар замовника щодо усунення порушення: Виконано зобов'язання Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ
Дата виконання рішення замовником: 19 квітня 2018 16:41
Номер скарги: UA-2018-02-08-000631-c.c3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МС ТРЕЙД УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:41470176
Дата подання: 24 квітня 2018 12:18
Оскарження рішення тендерного комітету - протоколу від 19.04.2018р.
Товариство з обмеженою відповідальністю «МС ТРЕЙД УКРАЇНА» (ТОВ «МС ТРЕЙД УКРАЇНА» (далі - «Скаржник») прийняв участь у процедурі закупівлі: код за ДК 021:2015 – 34630000-2 Частин залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу, номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2018-02-08-000631-c. Рішення, дії/бездіяльність Замовника, що оскаржуються: Протокол засідання тендерного комітету КП «Дніпровський електротранспорт» ДМР від 19.04.2018р., яким тендерна пропозиція ТОВ «МС ТРЕЙД УКРАЇНА» Лот 3 (Вісь редуктора 1524 мм, бандажі з вуглецевої сталі для капітального ремонту рухомого складу) була відхилена та недопущена до проведення аукціону. 19 квітня 2018 року рішенням тендерного комітету Замовника (Комунальне підприємство «Дніпровський електротранспорт» Дніпровської міської ради, код ЄДРПОУ 32616520, адреса: 49038, Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, буд. 119-А, згідно протоколу засідання тендерного комітету КП «Дніпровський електротранспорт» ДМР від 19.04.2018р.), при повторному розгляді тендерної пропозиції Учасника, було відхилено пропозицію Учасника ТОВ «МС ТРЕЙД УКРАЇНА» (Лот 3 - Вісь редуктора 1524 мм, бандажі з вуглецевої сталі для капітального ремонту рухомого складу) з причини не відповідності кваліфікаційним критеріям установленим статтею 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» та умовам тендерної документації, а саме: учасником не має досвіду постачанні вісей, надано документи яки містять інформацію, щодо різних марко сталі, тобто в сертифікаті зазначена недостовірна інформація, щодо якості запропонованої до постачання продукції. Посилання, щодо того, яким саме вимогам тендерної документації та нормам ЗУ «Про публічні закупівлі» не відповідає тендерна документація – відсутні. Повідомляємо орган оскарження, що безумовною підставою для скасування рішення Замовника є наступне: 21 березня 2018 року Замовник вже розглянув тендерну пропозицію Учасника, в результаті чого пропозиція була відхилена протоколом засідання тендерного комітету з підстави невідповідності марки сталі вимогам тендерної документації. Учасник, не погодившись із рішенням Замовника, подав скаргу до органу оскарження, яка була розглянута постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства в сфері публічних закупівель та була задоволена рішенням №3466-р/пк-пз від 13.04.2018р. Відповідно до зазначеного рішення, Замовника було зобов’язано скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МС ТРЕЙД Україна» за лотом №3 за процедурою закупівлі код за ДК 021:2015 – 34630000-2 Частин залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу, номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2018-02-08-000631-c. Замовник скасував рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МС ТРЕЙД Україна» за лотом №3, але замість допущення Учасника до аукціону провів повторний розгляд тендерної препозиції Учасника, і протоколом від 19.04.2018р. повторно відхилив пропозицію з інших підстав. Звертаємо увагу органу оскарження, що оскаржуване рішення Замовника незаконне за визначенням, оскільки ЗУ «Про публічні закупівлі» не містить положень, щодо права Замовника проводити повторний розгляд пропозицій Учасників, які в же були розглянуті, тим більш за результатами процедури адміністративного оскарження. Незважаючи про наявність безумовної підстави для скасування оскаржуваного рішення, наведеної вище, суть зазначеного рішення Замовника, свідчить про його упередженість, дискримінаційність, протиправність, оскільки не ґрунтується на приписах діючого законодавства України (суперечить законодавству у сфері публічних закупівель) та додатковими підставами для скасування є наступне. Відповідно до ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» принципами здійснення закупівель є: • добросовісна конкуренція серед учасників; • максимальна економія та ефективність; • відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; • недискримінація учасників; • об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; • запобігання корупційним діям і зловживанням. 1. Щодо підтвердження досвіду Пунктом 1 Додатку 2 до ТД визначений кваліфікаційний критерій, щодо Наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, (відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів) згідно ДК 016:2010 або ДК 021:2015, який має бути підтверджений довідкою (Додаток 6). На зазначеної вимоги, Учасник надав довідку згідно Додатку 6, в якій відобразив інформацію, щодо виконання аналогічного Договору згідно ДК 016:2010 або ДК 021:2015. Оскільки ТД не містила обов’язку надавати підтвердження аналогічного досвіду саме постачання вісей, а твердження Замовника в оскаржуваному рішенні, щодо не підтвердження досвіду є неправомірним. Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника 19.04.2018р. Замовник визнав підтвердженим кваліфікаційний критерій, щодо наявності у Учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів. Також, щодо звернення Замовника із запитом до інформаційного порталу z.texty.org.ua не може свідчити про недостовірність наданої Учасником інформації, щодо виконання аналогічного договору, зокрема укладеному з ТОВ «Транскапітал груп» 2. Щодо невідповідності марки сталі у різних документах та недостовірної інформації. Відповідно до умов Додатку 4 Тендерної документації, технічні вимоги до частин залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу код за ДК 021:2015 – 34630000-2, (Лот 3) до тендерної документації Замовник, предмет закупівлі має відповідати наступним технічним, якісним та інших характеристикам, а саме: 1) Вісь редуктора 1524 мм: - (креслення №1-240-2-2-30.М1) до трамвайного вагону Т-3 ЧДК ПРАГА, сталь марки 15230.9 по стандарту HZ 42 0273.9-73; - вимоги сертифікату 3.1 по EN 10204:2004; - кількість – 52 шт. Відповідно до п.3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент». Тендерна документація не містить конкретного переліку документів, яким має підтверджуватись відповідність предмету закупівлі технічним, якісним та інших характеристикам. Пояснення, які в повній мірі підтверджують неправомірність дій Замовника: Пункт 6 тендерної документації визначає, що Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозицій документи, які підтверджують відповідність їхньої тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим в Додатку 4 до тендерної документації «ТЕХНІЧНА ЧАСТИНА». В разі якщо в документації є посилання на конкретну торгівельну марку виробника, конструкцію або тип обладнання читати з виразом «або еквівалент» (згідно ст.22 Закону). Технічні характеристики еквіваленту не повинні бути гіршими. У випадку надання учасником еквіваленту він має надати порівняльну таблицю запропонованих товарів/послуг з товарами/послугами, які вимагаються Замовником. Учасник повинен поставити Замовнику товар, якість якого відповідає затвердженим стандартам України та вимогам Замовника, викладеним в тендерній документації. Вразі поставки товару неналежної якості термін заміни товару Учасником становить 3 дні з моменту отримання повідомлення від Замовника. (в складі пропозиції подається відповідний гарантійний лист). На підтвердження технічних характеристик предмету закупівлі в т.ч. якісних Скаржник у складі тендерної документації надав: На виконання п.п. 1, 3 п.1) Лот №3 Додатку №4 до тендерної документації: Вісь редуктора 1524 мм: - (креслення №1-240-2-2-30.М1) до трамвайного вагону Т-3 ЧДК ПРАГА, сталь марки 15230.9 по стандарту HZ 42 0273.9-73; - кількість – 52 шт. Фактично надано: - Технічні вимоги до частин залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу (до трамвайного вагону Т-3 ЧДК ПРАГА) за Лот№3 з відповідними характеристиками та кресленнями, зокрема креслення №1-240-2-2-30.М1, за підписом керівника Учасника. - Зразок протоколу №Р12/18 із перекладом на українську мову. - Результати випробувань, в якому зазначено відповідність марки стали 15230,9 відповідно до стандарту HZ 42 0273.9-73 із перекладом на українську мову. Таким чином наданий вичерпний перелік документів на підтвердження п.п. 1,3 п.1) Лот №3 Додатку №4 до тендерної документації: Вісь редуктора 1524 мм. На виконання п.п. 2, п.1) Лот №3 Додатку №4 до тендерної документації: Вісь редуктора 1524 мм: - вимоги сертифікату 3.1 по EN 10204:2004; Фактично надано: - Зразок сертифікату інспекції саме за вимогами відповідно до 3.1 по EN 10204:2004 із перекладом на українську мову. Відповідно до приписів тендерної документації саме цим документом підтверджуються не технічні характеристики предмету закупівлі, а виключно вимоги, які ставляться до сертифікату - 3.1 по EN 10204:2004. Таким чином наданий вичерпний перелік документів на підтвердження п.п. 2 п.1) Лот №3 Додатку №4 до тендерної документації: Вісь редуктора 1524 мм. Підсумовуючи викладене, можна дійти обґрунтованого висновку, що Учасник надав всі передбачені тендерною документацією на підтвердження відповідності предмету закупівлі вимогам тендерної документації: - технічні, якісні та кількісні характеристики підтверджені документами наданими на виконання п.п. 1, 3 п.1) Лот №3 Додатку №4 до ТД документами (технічні вимоги, протокол випробувань, результати випробувань); - інші характеристики, такі як відповідність сертифікату вимогам 3.1 по EN 10204:2004 наданими на виконання п.п. 2 п.1) Лот №3 Додатку №4 до ТД документом (Зразок сертифікату відповідно до вимог 3.1 по EN 10204:2004). Як визначено додатком №4 до ТД, до предмету закупівлі також ставляться наступні вимоги, які мають бути підтверджені вже по факту виконання укладеного Договору пі час поставки Товару, а саме - Товар не повинен мати дефектів, пов'язаних з матеріалами та/або роботою по їх виготовленню, які виявляються в результаті дії або упущення виробника та/або Постачальника за Договором. - Товар повинен бути придатний для цілей, для яких товар такого роду звичайно використовується. - Товар повинен бути виготовлений у відповідності зі стандартами, показниками і параметрами, що діють на території України ДСТУ та ТУ, затвердженими на даний вид Товару. - Товар повинен мати паспорти на Товар, обов'язковими є сертифікати відповідності, сертифікати якості та (або) декларації відповідності, що підтверджують якість Товару. Не допускається поставка виставочних та/або дослідних зразків Товару. Таким чином, на етапі подання тендерної пропозиції Учасник не має можливості подати документи, які будуть фактично передаватись разом із Товаром під час поставки безпосередньо. А всі завантажені документи в повній мірі підтверджують відповідність предмету закупівлі вимогам тендерної документації у т.ч., щодо марки сталі, на невідповідність якої послався замовник. Учасник в повній мірі надав документи на підтвердження марки сталі для вісі редуктора - 15230,9 відповідно до стандарту HZ 42 0273.9-73. Інформація зазначена в зразку сертифікату відповідно до вимог 3.1 по EN 10204:2004 не має жодного відношення до підтвердження характеристик сталі вісі редуктора, а наведена виключно з метою підтвердження відповідності сертифікату до вимог 3.1 по EN 10204:2004. Відповідно до вимог ТД сертифікат на підтвердження відповідності предмету закупівлі технічним характеристикам НЕ ВИМАГАВСЯ, а був наданий виключно на підтвердження відповідності сертифікату до вимог 3.1 по EN 10204:2004. Оскільки інформація зазначена в сертифікаті відповідності не мала відношення до підтвердження технічних характеристик предмету закупівлі, то вона не може бути визначена як недостовірна. Щодо недостовірної інформації, маємо пояснити наступне: Згідно ч. 7 ст. 28 Закону: “Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у ч. 1 статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. Тобто лише за умови отримання достовірної інформації. У свою чергу, підстави для відхилення тендерних пропозицій, перелік яких є вичерпним, зазначені у статті 30 Закону. При цьому виходячи зі змісту статті 11 Закону рішення, які приймаються тендерним комітетом або уповноваженою особою, оформлюються протоколом. Водночас замовнику слід ураховувати, що відповідальність в частині прийнятих рішень і застосування процедур закупівлі несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа персонально (частина друга статті 38 Закону). Ця норма передбачена в законі для того, щоб замовник мав право відхилити пропозицію, якщо встановить недостовірність поданої учасником інформації, але будь-яких доказів, щодо встановлення недостовірності інформації Замовник не навів, як і не навів обґрунтувань, щодо не можливості Учасником постачання продукції відповідно до вимог ТД, у т.ч. технічних характеристик. Замовник із наданих документів було достеменно відомо, що марка сталі запропонована Учасником відповідає вимогам тендерної документації. Відповідно до ч.4. ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Метою Закону України «Про публічні закупівлі» є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Відповідно до ч.2 ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності Замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям, подаються протягом п’яти днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу протоколу розгляду тендерних пропозицій. На підставі викладеного, з метою захисту прав та законних інтересів Скаржника, пов’язаних з участю у процедурі закупівлі, керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі», 1. Прийняти скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю «МС ТРЕЙД УКРАЇНА» до розгляду та задовольнити її повністю; 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі (Номер процедури закупівлі UA-2018-02-08-000631-c.); 3. Зобов’язати Замовника прийняти рішення, яким скасувати рішення від 19.04.2018р. про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МС ТРЕЙД Україна» за лотом №3 за процедурою закупівлі код за ДК 021:2015 – 34630000-2 Частин залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу, номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2018-02-08-000631-c, та визначити, що тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «МС ТРЕЙД УКРАЇНА», (лот 3) відповідає умовам тендерної документації та допустити до аукціону.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 27 квітня 2018 22:27
Рішення від 26.04.2018 № 3960 + лист Замовнику pdf.pdf
Дата публікації: 27 квітня 2018 22:27
рішення від 15.05.2018 № 4579.pdf
Дата публікації: 18 травня 2018 19:23
Коментар замовника щодо усунення порушення: скасувати рішення про відхилення
Дата виконання рішення замовником: 21 травня 2018 14:42

Документи подані скаржником

26 березня 2018 17:20
Скарга.pdf
26 березня 2018 17:20
Технічна частина.pdf

Документи подані замовником

19 квітня 2018 16:40
протокол

Документи подані скаржником

24 квітня 2018 12:18
Платіжне доручення.PDF
24 квітня 2018 12:18
Скарга.pdf

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Частини кузова для капітального ремонту рухомого складу
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 2 500 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 20 000,00 UAH з ПДВ


Title: Parts of the body for major repairs of rolling stock
Current status: Complete
Estimated total value: 2 500 000,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 20 000,00 UAH including VAT

Аукціон

Початок: 29 травня 2018 15:08
Auction planned date: 29 травня 2018 15:08
Закінчення: 29 травня 2018 15:29
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

814 шт
Частини кузова для капітального ремонту рухомого складу
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49009, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, пр.С.Нігояна,49
Дата доставки: 25 грудня 2018

Parts of the body for major repairs of rolling stock
CPV: 34630000-2

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 21 травня 2018
UA-2018-02-08-000631-ce6290be1b4584100b4b1a9b9412e69cf
Найменування: Комунальне підприємство "Дніпровський електротранспорт" Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 32616520
Місцезнаходження: 49038, Україна, Дніпропетровська область обл., Dnipro, m. Dnipro, st. D.Yavornytsky ,119a
Учасник Документи Рішення
ФОП Бойко Л.В. Документи
Допущено до аукціону
Документи
ФОП Карповська О.О. Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

12 березня 2018 16:25
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
21 березня 2018 13:01
протокол
21 березня 2018 13:02
Електронний підпис

Публічні документи

09 березня 2018 11:07
Гаран.лист про санкц..pdf
09 березня 2018 11:07
гарант. лист.pdf
09 березня 2018 11:07
гарант.лист єкологія.pdf
09 березня 2018 11:07
Гарант.лист якост.pdf
09 березня 2018 11:07
довідка.pdf
09 березня 2018 11:07
Довідки.pdf
09 березня 2018 11:07
Додаток 4.2.pdf
09 березня 2018 11:07
Додаток 4.pdf
09 березня 2018 11:07
Загальні відомості.pdf
09 березня 2018 11:07
Лист-згода 2.pdf
09 березня 2018 11:07
Лист-згода.pdf
09 березня 2018 11:07
мін.юст 3.pdf
09 березня 2018 11:07
мін.юст 2.pdf
09 березня 2018 11:07
мін.юст 1.pdf
09 березня 2018 11:07
тендер.пропоз.2.pdf
09 березня 2018 11:07
тенд.пропоз.1.pdf
09 березня 2018 11:07
цінова пропозиція.pdf
09 березня 2018 11:07
ИНН.pdf
09 березня 2018 11:07
Паспорт 2.pdf
09 березня 2018 11:07
Паспорт 1.pdf
09 березня 2018 11:07
Свидет.про держ.реестр..pdf

Документи

12 березня 2018 16:25
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
21 березня 2018 13:01
протокол
21 березня 2018 13:02
Електронний підпис

Публічні документи

12 березня 2018 12:15
Техн.вимоги стр.2.pdf
12 березня 2018 12:15
Технічні вимоги.pdf
12 березня 2018 12:15
Тенд.проп.стр2.pdf
12 березня 2018 12:15
Тендерна пропозиція.pdf
12 березня 2018 12:15
Мініст.Юстиції стр.4.pdf
12 березня 2018 12:15
Мініст.Юстиція стр.3.pdf
12 березня 2018 12:15
Мініст.юстиції стр.2.pdf
12 березня 2018 12:15
Мініст.Юстиції.pdf
12 березня 2018 12:15
Лист- згода.pdf
12 березня 2018 12:15
Лист -згода 2.pdf
12 березня 2018 12:15
Загальні відомості.pdf
12 березня 2018 12:15
Довідка 3.pdf
12 березня 2018 12:15
Довідка2.pdf
12 березня 2018 12:15
Довідка.pdf
12 березня 2018 12:15
Гарант.лист 2.pdf
12 березня 2018 12:15
Гарант.лист
12 березня 2018 12:15
паспорт.pdf
12 березня 2018 12:15
инн.pdf
12 березня 2018 12:15
Виписка 2.pdf
12 березня 2018 12:15
Виписка 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Бойко Л.В.

ФОП Карповська О.О.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 травня 2018 15:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Бойко Л.В. 2 492 280,00
UAH з ПДВ
2 492 280,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Карповська О.О. 2 500 000,00
UAH з ПДВ
2 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 березня 2018 11:07
Гаран.лист про санкц..pdf
09 березня 2018 11:07
гарант. лист.pdf
09 березня 2018 11:07
гарант.лист єкологія.pdf
09 березня 2018 11:07
Гарант.лист якост.pdf
09 березня 2018 11:07
довідка.pdf
09 березня 2018 11:07
Довідки.pdf
09 березня 2018 11:07
Додаток 4.2.pdf
09 березня 2018 11:07
Додаток 4.pdf
09 березня 2018 11:07
Загальні відомості.pdf
09 березня 2018 11:07
Лист-згода 2.pdf
09 березня 2018 11:07
Лист-згода.pdf
09 березня 2018 11:07
мін.юст 3.pdf
09 березня 2018 11:07
мін.юст 2.pdf
09 березня 2018 11:07
мін.юст 1.pdf
09 березня 2018 11:07
тендер.пропоз.2.pdf
09 березня 2018 11:07
тенд.пропоз.1.pdf
09 березня 2018 11:07
цінова пропозиція.pdf
09 березня 2018 11:07
ИНН.pdf
09 березня 2018 11:07
Паспорт 2.pdf
09 березня 2018 11:07
Паспорт 1.pdf
09 березня 2018 11:07
Свидет.про держ.реестр..pdf

Публічні документи

12 березня 2018 12:15
Техн.вимоги стр.2.pdf
12 березня 2018 12:15
Технічні вимоги.pdf
12 березня 2018 12:15
Тенд.проп.стр2.pdf
12 березня 2018 12:15
Тендерна пропозиція.pdf
12 березня 2018 12:15
Мініст.Юстиції стр.4.pdf
12 березня 2018 12:15
Мініст.Юстиція стр.3.pdf
12 березня 2018 12:15
Мініст.юстиції стр.2.pdf
12 березня 2018 12:15
Мініст.Юстиції.pdf
12 березня 2018 12:15
Лист- згода.pdf
12 березня 2018 12:15
Лист -згода 2.pdf
12 березня 2018 12:15
Загальні відомості.pdf
12 березня 2018 12:15
Довідка 3.pdf
12 березня 2018 12:15
Довідка2.pdf
12 березня 2018 12:15
Довідка.pdf
12 березня 2018 12:15
Гарант.лист 2.pdf
12 березня 2018 12:15
Гарант.лист
12 березня 2018 12:15
паспорт.pdf
12 березня 2018 12:15
инн.pdf
12 березня 2018 12:15
Виписка 2.pdf
12 березня 2018 12:15
Виписка 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Бойко Л.В.

ФОП Карповська О.О.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Бойко Л.В.
#2356900661
Переможець 2 492 280,00
UAH з ПДВ
31 травня 2018 15:59

Документи

31 травня 2018 15:59
Електронний підпис
31 травня 2018 15:59
намір укласти договір

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 травня 2018 15:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Бойко Л.В.
#2356900661
2 492 280,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

31 травня 2018 15:59
Електронний підпис
31 травня 2018 15:59
намір укласти договір

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2019 12:10
Електронний підпис укладений
19 червня 2018 15:35
договір укладений
19 червня 2018 15:33

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 червня 2018 — 25 грудня 2018
Сума оплати за договором: 825 840,00
UAH з ПДВ