Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання комп'ютерного обладнання
Очікувана вартість
120 000,00 UAH
UA-2018-02-08-000130-b c32834c333054802b0a87ad43c16d8c0
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Семениченко Ольга

+380999497825 petrun_85@mail.ru

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ОХОРОНИ ЗДОРОВ"Я "СИНЕЛЬНИКІВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ СИНЕЛЬНИКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 01111701
Місцезнаходження: 52500, Україна , Дніпропетровська обл., Синельникове, ВУЛИЦЯ ГАГАРІНА, будинок 3
Контактна особа: Семениченко Ольга
+380999497825
petrun_85@mail.ru
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 лютого 2018 09:51
Звернення за роз’ясненнями: до 14 лютого 2018 09:42
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 лютого 2018 09:42
Початок аукціону: 19 лютого 2018 15:15
Очікувана вартість: 120 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 шт
Придбання комп'ютерного обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52500, Україна, Дніпропетровська обл., Синельникове, Гагаріна, будинок 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 березня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 лютого 2018 09:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 лютого 2018 09:50
Договір КОМПЬЮТЕР (листопад).docx
08 лютого 2018 09:50
ДКТ комп'ютерне обладнання.docx вимоги до тендеру.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-02-08-000130-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП БОЛОТІН ОЛЕКСІЙ СЕРГІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3257106817
Дата подання: 06 березня 2018 16:13
Прохання до замовника переглянути результати кваліфікації та переглянути умови тендерної документації
Пропозиція учасника ФОП Рудяк не відповідає умовам закупівлі та має бути відхилена з наступних причин:
1) Відсутні будь які документальні підтвердження про наявність сервісного центру у безпосередній близкості до фактичної адреси розташування Замовника. Ця вимога є обов’язкова і потрібна для своєчасного виконання технічних робіт по вимозі Замовника, для запобігання зупинки робочого процесу. Ця вимога є у Додатку №2 Тендерної документації замовника у розділі «Вимоги до якості товару та спосіб їх підтвердження». Невже замовнику прийдеться мати справу з Хмельницькою областю якщо сервісні центри повинні буди у Дніпропетровській області. Пропозиції, що не відповідають вказаним вимогам, відхиляються.
2) Предметом закупівлі UA-2018-02-08-000130-b є системний блок, монітор, клавіатура, миша, а не персональний комп’ютер у складі: в якому можна приховати сіре або піратське програмне забезпечення і його вартість. Дана закупівля являється допороговою і регулюється документом Наказ ДП "Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35. Згідно п. 6.10 6.10. Учасник має право подати пропозицію до закінчення терміну її подання, встановленого Замовником під час оголошення Закупівлі. Інформація надана після закінчення тендеру, при кваліфікації учасника не повинна враховуватись. В ціновій пропозиції можливо вказати тільки нову суму, якщо вона змінилась у ході тендеру. Згідно вищевказаному пропозиція переможця не відповідає. умовам (технічним) тендеру. Учасник пропонує товар, який не є предметом закупівлі згідно Додатку 2 (Медико-технічні вимоги). Учасники зобов’язані дотримуватись вимог щодо предмету закупівлі. І це є підставою згідно п.9.2 Наказу №35 для дискваліфікації учасника закупівлі.
3) Оптова ціна ліцензійного програмного забазпечення Windows 7 та Microsoft Office на території України коштують набагато більше ніж виділив Замовник на одиницю комп’ютера у зборі і тим паче набагато більше ніж вказана у пропозиції ФОП Рудяк. Вважаю що тендерна документація Замовника була розроблена невірно і повинна бути перероблена Замовником. Тим паче що усі Учасники тендеру не виконали умови Замовника.
4) В оголошенні у розділі I. Загальні положення п.4.4 свідчить, що строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) До 05.03.2018року. На 06.03.2018р Замовником не було заключено договору.

Виходячи із вищевказаного, з такою кількістю грубих порушень, у Тендерній документації Замовника чітко вказано: "У разі, якщо Учасник не відповідає кваліфікаційним вимогам Замовника, запропонована продукція не відповідає технічним вимогам, які визначені Замовником, пропозиція відхиляється.". Є чіткі підстави для відхилення! В оголошенні Розділ V. Оцінка тендерної пропозиції п.3 свідчить Тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі якщо: "тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації". Знову ж таки є чіткі підстави для відхилення! Відповідно до Наказу №35 виданого ДП "Зовнішторгвидав" від 13-04-2016р. про Затвердження порядку здійснення допорогових закупівель вважаю що ФОП Рудяк В. М. має бути дискваліфікований, а саме підстави пункти наказу: "п. 6.9. Пропозиція повинна відповідати вимогам, зазначеним Замовником під час оголошення Закупівлі." та "п. 9.2. Виключними підставами дискваліфікації є: - пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну,не відповідає умовам Закупівлі;" До закінчення терміну подання пропозицій учасником не завантажено до системи вказаних документів, технічна частина не відповідає умовам. Вважаємо учасник має бути дискваліфікований.
Тендерна документація, а саме Медико-технічні вимоги розроблені Замовником не корректно. Товар який замовляє замовник, а саме ліцензійне програмне забезпечення по перше зняті з виробництва, по друге коштують набагато більше ніж Замовник виділив на закупівлю.
Шановний Замовник, чи варто за таку кількість грубих порушень відповідати та можливо нести відповідальність у майбутньому підставляючи свої голови та порушуючи Законодавство України у сфері державних закупівель. Дякую.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
12 березня 2018 14:04
Розгорнута відповідь на вимогу у супровідній документації до рішення
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи

12 березня 2018 14:04
відповідь компи 2018 рік.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 лютого 2018 15:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП БОЛОТІН ОЛЕКСІЙ СЕРГІЙОВИЧ 116 800,00
UAH з ПДВ
116 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Рудяк Володимир Миколайович 119 220,00
UAH з ПДВ
119 220,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 лютого 2018 16:58
Висновок ASUS
15 лютого 2018 16:58
Сертифікат Asus
15 лютого 2018 16:58
Сертифікація
15 лютого 2018 16:58
Інструкція ПК Technic-Pro
15 лютого 2018 16:58
Аналогічні_договори
15 лютого 2018 16:58
Довідки
15 лютого 2018 16:58
Лист_про_підпис
15 лютого 2018 16:58
Гарантійний_лист
15 лютого 2018 16:58
Витяг_2018
15 лютого 2018 16:58
Установчі_документи
15 лютого 2018 16:58
Проект_договору
15 лютого 2018 16:58
Технічні_вимоги
15 лютого 2018 16:58
ТЕНДЕРНА_ПРОПОЗИЦІЯ

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП БОЛОТІН ОЛЕКСІЙ СЕРГІЙОВИЧ

ФОП Рудяк Володимир Миколайович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП БОЛОТІН ОЛЕКСІЙ СЕРГІЙОВИЧ
#3257106817
Відхилено 116 800,00
UAH з ПДВ
03 березня 2018 09:09
ФОП Рудяк Володимир Миколайович
#2913105590
Переможець 119 220,00
UAH з ПДВ
03 березня 2018 09:14

Документи

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 березня 2018 09:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Рудяк Володимир Миколайович
#2913105590
119 220,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 квітня 2018 14:15
комп 01 001.jpg укладений
23 березня 2018 12:39
специф 001.jpg укладений
23 березня 2018 12:39
компы 03 001.jpg укладений
23 березня 2018 12:39
компы 05 001.jpg укладений
23 березня 2018 12:39
комп 02 001.jpg укладений
23 березня 2018 12:39