Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

OXYGEN MEDICAL GAS
Очікувана вартість
295 031,00 UAH
UA-2018-02-07-002886-a 799edff461e3433193477b0088754e7e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ситенко Борис Петрович

380372517971 hosp2016.cv@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Обласна комунальна установа "Чернівецька обласна клінічна лікарня"
Код ЄДРПОУ: 02005734
Місцезнаходження: 58000, Україна , Чернівецька обл., Чернівці, вул. Головна, будинок 137
Контактна особа: Ситенко Борис Петрович
380372517971
hosp2016.cv@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 лютого 2018 17:49
Звернення за роз’ясненнями: до 13 лютого 2018 10:30
Оскарження умов закупівлі: до 19 лютого 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 лютого 2018 10:30
Початок аукціону: 26 лютого 2018 12:20
Очікувана вартість: 295 031,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 475,16 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

код ДК 021:2015 – 24100000-5 «Гази»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
23200 метри кубічні
Кисень медичний газоподібний з газифікаторів холодних кріогенних
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58000, Україна, Чернівецька область, Чернівці, вул. Головна, 137
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 24111500-0 — Медичні гази
702 метри кубічні
Кисень медичний газоподібний в балонах по 40 л
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58000, Україна, Чернівецька область, Чернівці, вул. Головна, 137
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 24111500-0 — Медичні гази

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 лютого 2018 17:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 лютого 2018 17:49
Тендерна документація.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 лютого 2018 12:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПАТ "Львівський хімічний завод" 293 051,60
UAH з ПДВ
293 051,60
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю Фірма "Львівкисень" 294 989,60
UAH з ПДВ
294 989,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 березня 2018 11:09
Ч довідка ДПІ.pdf
01 березня 2018 11:09
довідка мвс 28.02.2018.pdf
20 лютого 2018 10:06
копія свідоцтва ПДВ.pdf
15 лютого 2018 12:25
витяг ЄДРЮО 9.02.18.pdf
15 лютого 2018 12:25
статут.pdf
15 лютого 2018 12:25
паспорт на 40 л.pdf
15 лютого 2018 12:25
ч доручення.pdf
15 лютого 2018 12:25
ч довідка по ст 17.pdf
15 лютого 2018 12:25
договір 8-а 2017.pdf
15 лютого 2018 12:25
відгук 8 2018 р.pdf
15 лютого 2018 12:25
ч проект договору.pdf
15 лютого 2018 12:25
ч тендерна пропозиція .pdf

Публічні документи

22 лютого 2018 14:04
1 пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПАТ "Львівський хімічний завод"

Товариство з обмеженою відповідальністю Фірма "Львівкисень"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПАТ "Львівський хімічний завод"
#05761873
Переможець 293 051,60
UAH з ПДВ
27 лютого 2018 15:12

Документи

27 лютого 2018 15:09
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 лютого 2018 15:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПАТ "Львівський хімічний завод"
#05761873
293 051,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 лютого 2018 15:09
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
01 квітня 2019 10:09
Повідомлення про внесення змін до договору №4.doc зміни до договору
01 квітня 2019 10:08
Додаткова угода №4.pdf зміни до договору
01 квітня 2019 10:08
Електронний підпис зміни до договору
17 січня 2019 15:14
Повідомлення про внесення змін до договору №3.doc зміни до договору
17 січня 2019 15:14
Додаткова угода №3 - 20%.pdf зміни до договору
17 січня 2019 15:13
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2018 10:36
Повідомлення про внесення змін до договору №2.doc зміни до договору
31 грудня 2018 10:35
Додаткова угода №2.pdf зміни до договору
31 грудня 2018 10:32
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2018 14:39
Повідомлення про внесення змін до договору №1.doc зміни до договору
28 грудня 2018 14:39
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
28 грудня 2018 14:38
Електронний підпис укладений
12 березня 2018 11:46
Договір сканкопія.pdf укладений
12 березня 2018 11:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У відповідності до п.5 ч.4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VIII, Сторони дійшли згоди зменшити суму Договору №1670 від 12 березня 2018р. на 2306,94 грн. з ПДВ (дві тисячі триста шість грн. 94 коп.). Після зменшення загальна сума Договору складає 290744,66 грн. (двісті дев’яносто тисяч сімсот сорок чотири грн. 66 коп.).
Номер договору про закупівлю: 1670
Договір:
Номер додаткової угоди: 1670
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У відповідності до ч.5 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VІІI та п.10.2. Договору № 1670 від 12 березня 2018р., Сторони дійшли згоди продовжити строк дії Договору № 1670 від 12 березня 2018р. на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року.
Номер договору про закупівлю: 1670
Договір:
Номер додаткової угоди: 1670
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У відповідності до ч.5 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VІІI, п. 10.2. Договору 1670 від 12 березня 2018р., Сторони дійшли згоди продовжити строк дії Договору № 1670 від 12 березня 2018р. на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у Договорі № 1670 від 12 березня 2018р., а саме до «01» квітня 2019 року. Загальна сума додаткової угоди складає 58143,80 грн. з ПДВ (пʼятдесят вісім тисяч сто сорок три грн. 80 коп.), в тому числі сума ПДВ 3803,80 грн. (три тисячі вісімсот три грн. 80 коп.)
Номер договору про закупівлю: 1670
Договір:
Номер додаткової угоди: 1670
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
01 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1). У відповідності до п.1 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VІІI, п.п. 11.2.; 11.3.; 11.4. Договору 1670 від 12 березня 2018р., Сторони дійшли згоди зменшити суму додаткової угоди № 3 Договору № 1670 від 12 березня 2018р. на суму 235,40 грн. з ПДВ (двісті тридцять п’ять грн. 40 коп.). 2. Після зменшення загальна сума додаткової угоди № 3 складає 57908,40 грн. з ПДВ (п’ятдесят сім тисяч дев’ятсот вісім грн. 40 коп.), в тому числі сума ПДВ 3788,40 грн. (три тисячі сімсот вісімдесят вісім грн. 40 коп.).
Номер договору про закупівлю: 1670
Договір:
Номер додаткової угоди: 1670
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 березня 2018 — 01 квітня 2019
Сума оплати за договором: 348 653,06
UAH