Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код ДК 021:2015- 55510000-8 Послуги їдалень (послуга: «Організація лікувально – профілактичного харчування персоналу та харчування працівників на виробництві»)
State classifier code 021:2015- 55510000-8 Services provided by canteens (service: «Organization of medicinal and prophylactic food for personnel and provision of food for workers at production places»)
State classifier code 021:2015- 55510000-8 Services provided by canteens (service: «Organization of medicinal and prophylactic food for personnel and provision of food for workers at production places»)
Очікувана вартість
70 771 093,90 UAH
UA-2018-02-07-001910-a ● 3160eff7b91a42c49e8379befbc3ab95
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ "ЗАПОРІЗЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ" |
Код ЄДРПОУ: | 19355964 |
Вебсайт: | http://npp.zp.ua |
Місцезнаходження: | 71504, Україна , Запорізька обл., Енергодар, вул. Промислова, 133 |
Контактна особа: |
Гордієнко Наталія +380613955781 oskt51560@mgw.npp.zp.ua |
Додаткові контактні особи: |
Колесник Руслан Миколайович (06139) 5-61-11 ootp7697@mgw.npp.zp.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Separated Entity Zaporizhzhya NPP State Enterprise National Nuclear Energy Generating Company "Energoatom" |
National ID: | 19355964 |
Contact point: |
Гордієнко Natalia +380613955781 oskt51560@mgw.npp.zp.ua |
Additional contacts: |
Kolesnyk Ruslan Mykolayovych (06139) 5-61-11 ootp7697@mgw.npp.zp.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 07 лютого 2018 14:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 березня 2018 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 березня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 березня 2018 09:00 |
Початок аукціону: | 05 квітня 2018 14:05 |
Очікувана вартість: | 70 771 093,90 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 425 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,60% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 1700000 UAH |
Publication date: | 07 лютого 2018 14:57 |
Enquiries until: | 02 березня 2018 09:00 |
Complaints submission until: | до 08 березня 2018 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 12 березня 2018 09:00 |
Information
Estimated total value: | 70 771 094 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 425 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,60 % |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
Код ДК 021:2015- 55510000-8 Послуги їдалень (послуга: «Організація лікувально – профілактичного харчування персоналу та харчування працівників на виробництві») (згідно Технічних вимог)
State classifier code 021:2015- 55510000-8 Services provided by canteens (service: «Organization of medicinal and prophylactic food for personnel and provision of food for workers at production places»)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Код ДК 021:2015- 55510000-8 Послуги їдалень (послуга: «Організація лікувально – профілактичного харчування персоналу та харчування працівників на виробництві»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень
State classifier code 021:2015- 55510000-8 Services provided by canteens (service: «Organization of medicinal and prophylactic food for personnel and provision of food for workers at production places»)
CPV: 55510000-8
Період постачання:
з 01 квітня 2018 по 31 березня 2019
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 лютого 2018 14:54 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
07 лютого 2018 14:54 |
Технічні вимоги (Додаток №1 до ТД).pdf | |
07 лютого 2018 14:54 |
Тендерна документація.DOC | |
07 лютого 2018 14:54 |
Проект договору (Додаток №3 до ТД).doc | |
07 лютого 2018 14:54 |
Форма цінової пропозиції (Додаток №2 до ТД).doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо поділу предмета закупівлі
Дата подання: 22 лютого 2018 16:32
Дата відповіді: 23 лютого 2018 15:32
Доброго дня!
Шановний Замовник, звертаємося до Вас за наступним питанням, яке виникло при ознайомленні та вивченні тендерної документації:
Ознайомившись з оголошенням та безпосередньо з тендерною документацією на закупівлю послуг за предметом : «Код ДК 021:2015- 55510000-8 Послуги їдалень (послуга: «Організація лікувально – профілактичного харчування персоналу та харчування працівників на виробництві», яка проводиться Відокремленим підрозділом "Запорізька атомна електрична станція" державного підприємства "Національна атомна енергогенеруюча компанія "Енергоатом" (далі – Замовник), зазначаємо, що Замовником визначено предмет закупівлі без поділу його на частини (лоти), очікувана вартість закупівлі становить 70 771 093,90 грн. без ПДВ, обсяг надання послуг дуже великий, тому вважаємо доцільним звернутися до Вас з проханням визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) в межах єдиної процедури закупівлі, керуючись вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» та розділу II Порядку визначення предмета закупівлі затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2016 N 454 (далі-Порядок). Ураховуючи викладене Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за обсягом, номенклатурою та місцем надання послуг (абзац четвертий пункту 1 розділу II Порядку).
В порядку визначеному чинним законодавством України, просимо за можливістю внести вказані зміни до тендерної документації або опублікувати нову приведену у відповідність (з визначеними окремими частинами предмета закупівлі (лотами)) тендерну документацію по вказаній закупівлі в електронній системі закупівель.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Розділом II “Порядку визначення предмета закупівлі», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку та торгівлі України від 17.03.2016 №454 (абзац четвертий пункту 1) визначено: «…замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої - восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг».
Послуга за темою «Організація лікувально-профілактичного харчування персоналу та харчування працівників на виробництві» здійснюється за кодом Єдиного закупівельного словника Код ДК 021:2015 - 55510000-8 Послуги їдалень. Визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) за показниками четвертої цифри Єдиного закупівельного словника не є можливим.
Послуга «Організація лікувально-профілактичного харчування персоналу та харчування працівників на виробництві» носить складний характер, відбувається на обєктах Замовника, де одночасно надається лікувально - профілактичне харчування працівників станції у вигляді комплексних обідів у відповідності до ОРД ВП “ЗАЕС”, та харчування працівників на виробництві, для чого використовується загальне торгово-технологічне обладнання ВП ЗАЕС.
Підприємство-виконавець зобов’язане забезпечити щоденне постачання продуктів харчування на об’єкти харчування, заготівлю, закладку та зберігання плодоовочевої продукції на міжсезонний період для харчування робітників Замовника. Підприємство-виконавець зобов’язане мати: складські приміщення, у т.ч. низькотемпературні та середньо-температурні камери для зберігання продовольчих товарів та овочів.
Таким чином, Замовник оголошує торги на закупівлю комплексу послуг по забеспеченню харчуванням.
Враховуючи вищевикладене, Замовник вважає недоцільним поділенння закупівлі послуги «Організація лікувально-профілактичного харчування персоналу та харчування працівників на виробництві» на окремі лоти.
Послуга за темою «Організація лікувально-профілактичного харчування персоналу та харчування працівників на виробництві» здійснюється за кодом Єдиного закупівельного словника Код ДК 021:2015 - 55510000-8 Послуги їдалень. Визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) за показниками четвертої цифри Єдиного закупівельного словника не є можливим.
Послуга «Організація лікувально-профілактичного харчування персоналу та харчування працівників на виробництві» носить складний характер, відбувається на обєктах Замовника, де одночасно надається лікувально - профілактичне харчування працівників станції у вигляді комплексних обідів у відповідності до ОРД ВП “ЗАЕС”, та харчування працівників на виробництві, для чого використовується загальне торгово-технологічне обладнання ВП ЗАЕС.
Підприємство-виконавець зобов’язане забезпечити щоденне постачання продуктів харчування на об’єкти харчування, заготівлю, закладку та зберігання плодоовочевої продукції на міжсезонний період для харчування робітників Замовника. Підприємство-виконавець зобов’язане мати: складські приміщення, у т.ч. низькотемпературні та середньо-температурні камери для зберігання продовольчих товарів та овочів.
Таким чином, Замовник оголошує торги на закупівлю комплексу послуг по забеспеченню харчуванням.
Враховуючи вищевикладене, Замовник вважає недоцільним поділенння закупівлі послуги «Організація лікувально-профілактичного харчування персоналу та харчування працівників на виробництві» на окремі лоти.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2018-02-07-001910-a.c1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ФОП Соловей Зінаїда Максимівна, Код ЄДРПОУ:1783214883
Дата подання: 06 березня 2018 12:36
Дата подання: 06 березня 2018 12:36
Скарга, щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації
Ознайомившись з оголошенням по закупівлі, річним планом по закупівлі та тендерною документацією, ми виявили не відповідність законодавству України у сфері публічних закупівель та вимоги, які обмежують конкуренцію учасників. Докладніше, щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації наведено в доданій до цієї форми скарзі.
Розгорнути
Згорнути
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 13 березня 2018 13:11
Скарга відкликана скаржником
Причина: Зміна обставин. Просимо скаргу залишити без розгляду.
Дата: 19 березня 2018 12:01
Рішення від 12.03.2018 № 2140 ,лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 13 березня 2018 13:11
Рішення від 28.03.2018 № 2837.pdf
Дата публікації: 29 березня 2018 16:59
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 30 березня 2018
Найменування: | ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ "ЗАПОРІЗЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ" |
Код ЄДРПОУ: | 19355964 |
Місцезнаходження: | 71504, Україна, Запорізька обл., Енергодар, вул. Промислова, 133 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ПП Южноукраїнський комбінат харчування | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "Комбінат громадського харчування АЕС" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Комбінат громадського харчування АЕС" #31441039 |
Переможець |
70 707 893,90
UAH
|
05 квітня 2018 16:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 липня 2019 13:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 травня 2019 16:07
|
Додаткова угода 6 до 75-85-18 (1).pdf | зміни до договору |
23 травня 2019 16:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 березня 2019 14:18
|
Додаткова угода №5 (2).pdf | зміни до договору |
29 березня 2019 14:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 березня 2019 10:45
|
Додаткова угода 4 до 75-85-18 (1).pdf | зміни до договору |
12 березня 2019 10:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 лютого 2019 16:58
|
Додаткова угода 3 до 75-85-18 (1).pdf | зміни до договору |
13 лютого 2019 16:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 липня 2018 09:16
|
Додаткова угода 2 до 75-85-18 (1).pdf | зміни до договору |
12 липня 2018 09:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 травня 2018 15:30
|
Додаткова угода 1 до 75-85-18 (1).pdf | зміни до договору |
11 травня 2018 15:30
|
Електронний підпис | укладений |
17 квітня 2018 15:32
|
Договір.pdf | укладений |
17 квітня 2018 15:32
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 травня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 11 травня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаткова угода |
Номер договору про закупівлю: | 75/85-18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 75/85-18 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 липня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 12 липня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаткова угода |
Номер договору про закупівлю: | 75/85-18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 75/85-18 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 лютого 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 13 лютого 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаткова угода |
Номер договору про закупівлю: | 75/85-18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 75/85-18 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 березня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 12 березня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаткова угода |
Номер договору про закупівлю: | 75/85-18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 75/85-18 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 березня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 29 березня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | ч.5 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 75/85-18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 75/85-18 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 травня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 23 травня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаткова угода |
Номер договору про закупівлю: | 75/85-18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 75/85-18 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |