Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015- 55510000-8 Послуги їдалень (послуга: «Організація лікувально – профілактичного харчування персоналу та харчування працівників на виробництві»)
State classifier code 021:2015- 55510000-8 Services provided by canteens (service: «Organization of medicinal and prophylactic food for personnel and provision of food for workers at production places»)
Очікувана вартість
70 771 093,90 UAH
UA-2018-02-07-001910-a 3160eff7b91a42c49e8379befbc3ab95
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гордієнко Наталія

+380613955781 oskt51560@mgw.npp.zp.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ "ЗАПОРІЗЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ"
Код ЄДРПОУ: 19355964
Вебсайт: http://npp.zp.ua
Місцезнаходження: 71504, Україна , Запорізька обл., Енергодар, вул. Промислова, 133
Контактна особа: Гордієнко Наталія
+380613955781
oskt51560@mgw.npp.zp.ua
Додаткові контактні особи: Колесник Руслан Миколайович
(06139) 5-61-11
ootp7697@mgw.npp.zp.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Separated Entity Zaporizhzhya NPP State Enterprise National Nuclear Energy Generating Company "Energoatom"
National ID: 19355964
Contact point: Гордієнко Natalia
+380613955781
oskt51560@mgw.npp.zp.ua
Additional contacts: Kolesnyk Ruslan Mykolayovych
(06139) 5-61-11
ootp7697@mgw.npp.zp.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 07 лютого 2018 14:57
Звернення за роз’ясненнями: до 02 березня 2018 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 березня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 березня 2018 09:00
Початок аукціону: 05 квітня 2018 14:05
Очікувана вартість: 70 771 093,90 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 425 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,60%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1700000 UAH
Publication date: 07 лютого 2018 14:57
Enquiries until: 02 березня 2018 09:00
Complaints submission until: до 08 березня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 12 березня 2018 09:00

Information

Estimated total value: 70 771 094 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 425 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,60 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Код ДК 021:2015- 55510000-8 Послуги їдалень (послуга: «Організація лікувально – профілактичного харчування персоналу та харчування працівників на виробництві») (згідно Технічних вимог)
State classifier code 021:2015- 55510000-8 Services provided by canteens (service: «Organization of medicinal and prophylactic food for personnel and provision of food for workers at production places»)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Код ДК 021:2015- 55510000-8 Послуги їдалень (послуга: «Організація лікувально – профілактичного харчування персоналу та харчування працівників на виробництві»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень

State classifier code 021:2015- 55510000-8 Services provided by canteens (service: «Organization of medicinal and prophylactic food for personnel and provision of food for workers at production places»)
CPV: 55510000-8
Період постачання: з 01 квітня 2018 по 31 березня 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо поділу предмета закупівлі
Дата подання: 22 лютого 2018 16:32
Дата відповіді: 23 лютого 2018 15:32
Доброго дня! Шановний Замовник, звертаємося до Вас за наступним питанням, яке виникло при ознайомленні та вивченні тендерної документації: Ознайомившись з оголошенням та безпосередньо з тендерною документацією на закупівлю послуг за предметом : «Код ДК 021:2015- 55510000-8 Послуги їдалень (послуга: «Організація лікувально – профілактичного харчування персоналу та харчування працівників на виробництві», яка проводиться Відокремленим підрозділом "Запорізька атомна електрична станція" державного підприємства "Національна атомна енергогенеруюча компанія "Енергоатом" (далі – Замовник), зазначаємо, що Замовником визначено предмет закупівлі без поділу його на частини (лоти), очікувана вартість закупівлі становить 70 771 093,90 грн. без ПДВ, обсяг надання послуг дуже великий, тому вважаємо доцільним звернутися до Вас з проханням визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) в межах єдиної процедури закупівлі, керуючись вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» та розділу II Порядку визначення предмета закупівлі затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2016 N 454 (далі-Порядок). Ураховуючи викладене Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за обсягом, номенклатурою та місцем надання послуг (абзац четвертий пункту 1 розділу II Порядку). В порядку визначеному чинним законодавством України, просимо за можливістю внести вказані зміни до тендерної документації або опублікувати нову приведену у відповідність (з визначеними окремими частинами предмета закупівлі (лотами)) тендерну документацію по вказаній закупівлі в електронній системі закупівель.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Розділом II “Порядку визначення предмета закупівлі», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку та торгівлі України від 17.03.2016 №454 (абзац четвертий пункту 1) визначено: «…замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої - восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг».
Послуга за темою «Організація лікувально-профілактичного харчування персоналу та харчування працівників на виробництві» здійснюється за кодом Єдиного закупівельного словника Код ДК 021:2015 - 55510000-8 Послуги їдалень. Визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) за показниками четвертої цифри Єдиного закупівельного словника не є можливим.
Послуга «Організація лікувально-профілактичного харчування персоналу та харчування працівників на виробництві» носить складний характер, відбувається на обєктах Замовника, де одночасно надається лікувально - профілактичне харчування працівників станції у вигляді комплексних обідів у відповідності до ОРД ВП “ЗАЕС”, та харчування працівників на виробництві, для чого використовується загальне торгово-технологічне обладнання ВП ЗАЕС.
Підприємство-виконавець зобов’язане забезпечити щоденне постачання продуктів харчування на об’єкти харчування, заготівлю, закладку та зберігання плодоовочевої продукції на міжсезонний період для харчування робітників Замовника. Підприємство-виконавець зобов’язане мати: складські приміщення, у т.ч. низькотемпературні та середньо-температурні камери для зберігання продовольчих товарів та овочів.
Таким чином, Замовник оголошує торги на закупівлю комплексу послуг по забеспеченню харчуванням.
Враховуючи вищевикладене, Замовник вважає недоцільним поділенння закупівлі послуги «Організація лікувально-профілактичного харчування персоналу та харчування працівників на виробництві» на окремі лоти.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-02-07-001910-a.c1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ФОП Соловей Зінаїда Максимівна, Код ЄДРПОУ:1783214883
Дата подання: 06 березня 2018 12:36
Скарга, щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації
Ознайомившись з оголошенням по закупівлі, річним планом по закупівлі та тендерною документацією, ми виявили не відповідність законодавству України у сфері публічних закупівель та вимоги, які обмежують конкуренцію учасників. Докладніше, щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації наведено в доданій до цієї форми скарзі.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 13 березня 2018 13:11
Скарга відкликана скаржником
Причина: Зміна обставин. Просимо скаргу залишити без розгляду.
Дата: 19 березня 2018 12:01
Рішення від 12.03.2018 № 2140 ,лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 13 березня 2018 13:11
Рішення від 28.03.2018 № 2837.pdf
Дата публікації: 29 березня 2018 16:59

Документи Органу Оскарження

29 березня 2018 16:59
Рішення від 28.03.2018 № 2837.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 30 березня 2018
UA-2018-02-07-001910-a3160eff7b91a42c49e8379befbc3ab95
Найменування: ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ "ЗАПОРІЗЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ"
Код ЄДРПОУ: 19355964
Місцезнаходження: 71504, Україна, Запорізька обл., Енергодар, вул. Промислова, 133
Учасник Документи Рішення
ПП Южноукраїнський комбінат харчування Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Комбінат громадського харчування АЕС" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

29 березня 2018 17:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
30 березня 2018 15:04
Електронний підпис

Публічні документи

10 березня 2018 19:00
Електронний підпис
10 березня 2018 19:00
Електронний підпис
10 березня 2018 18:58
Files13_1.rar
10 березня 2018 18:58
Files_13.PDF
10 березня 2018 18:58
Files_12.pdf
10 березня 2018 18:58
Files_11.pdf
10 березня 2018 18:58
Files_10.pdf
10 березня 2018 18:58
Files_9.pdf
10 березня 2018 18:58
Files_8_1_s.part4.rar
10 березня 2018 18:58
Files_8_1_s.part3.rar
10 березня 2018 18:58
Files_8_1_s.part2.rar
10 березня 2018 18:58
Files_8_1_s.part1.rar
10 березня 2018 18:58
Files_8.part2.rar
10 березня 2018 18:58
Files_8.part1.rar
10 березня 2018 18:58
Files_7.pdf
10 березня 2018 18:58
Files_6.pdf
10 березня 2018 18:58
Files_5.pdf
10 березня 2018 18:58
Files_4.pdf
10 березня 2018 18:58
Files_3.pdf
10 березня 2018 18:58
Files_2.pdf
10 березня 2018 18:58
Files_1.pdf

Документи

29 березня 2018 17:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
30 березня 2018 15:05
Електронний підпис

Публічні документи

06 квітня 2018 12:44
Електронний підпис
06 квітня 2018 12:43
Документи Переможця.zip
11 березня 2018 12:23
Електронний підпис
11 березня 2018 12:20
Цінова пропозиція.pdf
11 березня 2018 12:20
МТБаза.zip
11 березня 2018 12:20
Дог сан гигиен навч СЭС.zip
11 березня 2018 12:20
Досвід.zip
11 березня 2018 12:20
Статут.PDF
11 березня 2018 12:20
Свідоцтво платника ПДВ.pdf
11 березня 2018 12:20
Про санкції.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП Южноукраїнський комбінат харчування

ТОВ "Комбінат громадського харчування АЕС"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 квітня 2018 14:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Комбінат громадського харчування АЕС" 70 707 893,90
UAH
70 707 893,90
UAH
Документи
ПП Южноукраїнський комбінат харчування 70 770 000,00
UAH
70 770 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

06 квітня 2018 12:44
Електронний підпис
06 квітня 2018 12:43
Документи Переможця.zip
11 березня 2018 12:23
Електронний підпис
11 березня 2018 12:20
Цінова пропозиція.pdf
11 березня 2018 12:20
МТБаза.zip
11 березня 2018 12:20
Дог сан гигиен навч СЭС.zip
11 березня 2018 12:20
Досвід.zip
11 березня 2018 12:20
Статут.PDF
11 березня 2018 12:20
Свідоцтво платника ПДВ.pdf
11 березня 2018 12:20
Про санкції.pdf

Публічні документи

10 березня 2018 19:00
Електронний підпис
10 березня 2018 19:00
Електронний підпис
10 березня 2018 18:58
Files13_1.rar
10 березня 2018 18:58
Files_13.PDF
10 березня 2018 18:58
Files_12.pdf
10 березня 2018 18:58
Files_11.pdf
10 березня 2018 18:58
Files_10.pdf
10 березня 2018 18:58
Files_9.pdf
10 березня 2018 18:58
Files_8_1_s.part4.rar
10 березня 2018 18:58
Files_8_1_s.part3.rar
10 березня 2018 18:58
Files_8_1_s.part2.rar
10 березня 2018 18:58
Files_8_1_s.part1.rar
10 березня 2018 18:58
Files_8.part2.rar
10 березня 2018 18:58
Files_8.part1.rar
10 березня 2018 18:58
Files_7.pdf
10 березня 2018 18:58
Files_6.pdf
10 березня 2018 18:58
Files_5.pdf
10 березня 2018 18:58
Files_4.pdf
10 березня 2018 18:58
Files_3.pdf
10 березня 2018 18:58
Files_2.pdf
10 березня 2018 18:58
Files_1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Комбінат громадського харчування АЕС"

ПП Южноукраїнський комбінат харчування

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Комбінат громадського харчування АЕС"
#31441039
Переможець 70 707 893,90
UAH
05 квітня 2018 16:59

Документи

05 квітня 2018 16:59
Електронний підпис
05 квітня 2018 16:59
п.1.1 від 05.04.2018.doc

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 квітня 2018 16:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Комбінат громадського харчування АЕС"
#31441039
70 707 893,90
UAH
Документи

Документи

05 квітня 2018 16:59
Електронний підпис
05 квітня 2018 16:59
п.1.1 від 05.04.2018.doc

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 липня 2019 13:09
Електронний підпис зміни до договору
23 травня 2019 16:07
Додаткова угода 6 до 75-85-18 (1).pdf зміни до договору
23 травня 2019 16:06
Електронний підпис зміни до договору
29 березня 2019 14:18
Додаткова угода №5 (2).pdf зміни до договору
29 березня 2019 14:18
Електронний підпис зміни до договору
12 березня 2019 10:45
Додаткова угода 4 до 75-85-18 (1).pdf зміни до договору
12 березня 2019 10:45
Електронний підпис зміни до договору
13 лютого 2019 16:58
Додаткова угода 3 до 75-85-18 (1).pdf зміни до договору
13 лютого 2019 16:58
Електронний підпис зміни до договору
12 липня 2018 09:16
Додаткова угода 2 до 75-85-18 (1).pdf зміни до договору
12 липня 2018 09:16
Електронний підпис зміни до договору
11 травня 2018 15:30
Додаткова угода 1 до 75-85-18 (1).pdf зміни до договору
11 травня 2018 15:30
Електронний підпис укладений
17 квітня 2018 15:32
Договір.pdf укладений
17 квітня 2018 15:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 травня 2018
Дата публікації змін до договору:
11 травня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода
Номер договору про закупівлю: 75/85-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 75/85-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
12 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода
Номер договору про закупівлю: 75/85-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 75/85-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
13 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода
Номер договору про закупівлю: 75/85-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 75/85-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
12 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода
Номер договору про закупівлю: 75/85-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 75/85-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ч.5 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 75/85-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 75/85-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода
Номер договору про закупівлю: 75/85-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 75/85-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 квітня 2018 — 30 вересня 2019
Сума оплати за договором: 69 137 197,07
UAH