Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

яйця курячі, мед натуральний
Очікувана вартість
301 500,00 UAH
UA-2018-02-07-001536-a cad7a6c567344d2ba7eb2d7be585690a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дмитро Петрович Фендріков

+380573414012 mara-max@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ПОКРОВСЬКА ВИПРАВНА КОЛОНІЯ (№17) - СПЕЦІАЛІЗОВАНА ТУБЕРКУЛЬОЗНА ЛІКАРНЯ"
Код ЄДРПОУ: 08564618
Місцезнаходження: 64266, Україна , Харківська обл., Балаклійський р-н, с. Покровське
Контактна особа: Дмитро Петрович Фендріков
+380573414012
mara-max@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 лютого 2018 14:00
Звернення за роз’ясненнями: до 25 березня 2018 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 березня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 квітня 2018 15:00
Очікувана вартість: 301 500,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Тендерна документація

28 березня 2018 13:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 березня 2018 21:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 лютого 2018 15:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 лютого 2018 14:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 лютого 2018 18:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 березня 2018 21:22
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ - яйця , мед 2018 р нова редакція.docx
15 лютого 2018 15:45
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ - яйця , мед 2018 р нова редакція.docx
15 лютого 2018 14:42
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ - яйця , мед 2018 р нова редакція.docx
07 лютого 2018 14:00
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ - яйця , мед 2018 р.docx
20 березня 2018 21:22
Перелік змін яйця, мед.docx
15 лютого 2018 14:42
Перелік змін яйця мед.docx
07 лютого 2018 14:00
Додаток 3 - проект договору про закупівлю яйця, мед.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Встановлення дискримінаційних вимог
Дата подання: 12 лютого 2018 22:07
Дата відповіді: 15 лютого 2018 13:53
Замовником встановлено ряд дискримінаційних вимог. В той же час документація містить ряд невідповідностей. Просимо внести відповідні зміни до ТД. 1. Тендерна пропозицiя подається в електронному виглядi шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається iнформацiя про цiну, та завантаження файлiв у форматі з: - заповненою формою «Тендерна пропозиція» згідно з Додатком 2 до тендерної документації. Учасник не має можливості подати «Тендерну пропозицію» згідно Додатку 2 так як «Тендерна пропозиція» Додаток 2 передбачає надання документу переможцем процедури закупівлі 2. У разі, якщо під час аукціону відбувалось пониження ціни, Учасник протягом 1 робочого дня після завершення аукціону повинен завантажити в електронну систему уточнену цінову пропозицію (відповідно до Додатку №2), оформлену належним чином. У разі невиконання зазначеної вимоги, тендерна пропозиція такого учасника буде відхилена відповідно до статті 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» як така, що не відповідає вимогам тендерної документації. Інформуємо Замовника, що відповідно до позиції Антимонопольного комітету України, виключними підставами для відхилення тендерної пропозиції є підстави передбачені статтею 30 Закону України «Про публічні закупівлі». Як зазначає АМКУ в своєму рішенні № 260-р/пк-пз від 12.01.2018 по процедурі закупівлі № UA-2017-11-23-000099-с, документи, що надаються після проведення аукціону (крім документів по ст.17 Закону про публічні закупівлі), не є складовою тендерної пропозиції, а тому їх відсутність чи невідповідність умовам Документації не може стати в подальшому підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника (виходячи з положень вимог статті 30 Закону) 3. Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника підтверджується випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, довіреністю, дорученням, або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів відкритих торгів, і що підтверджують правомочність на укладання договору про закупівлю, про що має бути надано відповідну довідку із зазначенням ПІБ відповідної особи. Відповідно до редакції даного пункту Учасник повинен подати і виписку з протоколу засновників, і наказ про призначення, і довіреність, і доручення. В той час як керівник організації може надати лише виписку з протоколу і наказ про призначення. Довіреність чи доручення керівник організації не може надати так як він сам не має можливості видати на себе зазначені документи оскільки він здійснює свої повноваження на підставі статуту. 4. Положення Договору добровільного страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником вимог тендерної документації не можуть містити умов, що суперечать тексту гарантії, будь-яким чином обмежують права бенефіціара Зазначений договір не є складовою тендерної пропозиції і тому Замовник не має права установлювати до нього вимоги так як навіть зазначення в такому договорі інших вимог, ніж зазначені в Гарантії, не можуть бути підставою для відхилення. Крім того речення побудовано таким чином, що його суть не зрозуміла. 5. Учасник повинен надати свідоцтво про проходження підвищення кваліфікації та перепідготовки молодших медичних і фармацевтичних працівників або довідку про проведення гігієнічного навчання з питань дезінфекції особи суб’єкта господарювання (дезінфектора), відповідальної за дезінфекцію харчового транспорту до проведення дезінфекційних робіт. Виконання даної вимоги залежить не від учасника процедури закупівлі, а від бажання третьої особи надати чи не надати цей документ. Тому дана вимога є дискримінаційною. 6. Учасник повинен надати особисту медичну книжку особи – працівника (дезінфектора) суб’єкта господарювання, відповідальної за дезінфекцію харчового транспорту, з відміткою медичного закладу про проходження медогляду. Виконання даної вимоги залежить не від учасника процедури закупівлі, а від бажання третьої особи надати чи не надати цей документ. Крім того законодавством передбачено надання в цьому випадку медичної довідки, а не медичної книжки. Більш того даний документ містить персональні дані. Тому дана вимога є дискримінаційною. 7. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. 1)інформацію у формі таблиці про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за участі яких буде здійснюватись обіг предмету закупівлі, а саме: про наявність водіїв, експедиторів транспортних та вантажників. Повідомлені Учасником працівники повинні мати стаж роботи за вказаними спеціальностями (професіями): Водії, експедитори транспортні, вантажники – не менше 3 місяців на останньому місці роботи. Кількість працівників кожної із вказаних вище професій повинна бути не меншою за кількість одиниць спеціалізованого автотранспорту, яким буде здійснюватися перевезення предмету закупівлі; 2) особисті медичні книжки (з відміткою медичного закладу про проходження медогляду) водіїв, експедиторів транспортних та вантажників, які будуть супроводжувати постачання предмету закупівлі, у кількості відповідно до кількості одиниць спеціалізованого автотранспорту, яким буде здійснюватися перевезення предмету закупівлі (окремо водії, окремо експедитори транспортні та окремо вантажники); - У разі, якщо Учасник самостійно здійснює перевезення предмету закупівлі: - документи, що підтверджують трудові відносини між учасником та його працівниками, які будуть супроводжувати постачання предмету закупівлі – водіями, експедиторами транспортними та вантажниками: для учасників – юридичних осіб: трудові книжки (перша сторінка та сторінка з останнім записом про прийняття на роботу); для учасників – фізичних осіб-підприємців: трудові книжки (перша сторінка та сторінка з останнім записом про прийняття на роботу) та зареєстровані в Центрі зайнятості трудові договори (якщо, трудові договори укладені після 01.01.2015р. трудові договори та повідомлення про прийняття працівників на роботу у відповідності до постанови КМУ № 413 від 17.06.2015р., з відміткою про їх отримання територіальним органом Державної фіскальної служби або з наданням відповідного підтверджуючого документу, згідно порядку підготовки і подання податкових документів в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв’язку до початку роботи працівників за укладеними трудовими договорами); - складені Учасником податкові розрахунки сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб і сум утриманого з них податку за четвертий квартал 2017 року, з позначками отримання контролюючим органом або з наданням відповідного підтверджуючого документу, згідно порядку підготовки і подання податкових документів в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв’язку. - У разі, якщо для перевезення предмету закупівлі Учасником залучається суб’єкт господарювання, який здійснює перевезення вантажів - перевізник: 1. документи, що підтверджують трудові відносини між Перевізником та його працівниками, які будуть супроводжувати постачання предмету закупівлі – водіями, експедиторами транспортними та вантажниками: - для перевізників - юридичних осіб: трудові книжки (перша сторінка та сторінка з останнім записом про прийняття на роботу); - для перевізників - фізичних осіб-підприємців: трудові книжки (перша сторінка та сторінка з останнім записом про прийняття на роботу) та зареєстровані в Центрі зайнятості трудові договори (якщо, трудові договори укладені після 01.01.2015р. – трудові договори та повідомлення про прийняття працівників на роботу у відповідності до постанови КМУ № 413 від 17.06.2015р., з відміткою про їх отримання територіальним органом Державної фіскальної служби або з наданням відповідного підтверджуючого документу, згідно порядку підготовки і подання податкових документів в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв’язку до початку роботи працівників за укладеними трудовими договорами); - складені Перевізником податкові розрахунки сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку за четвертий квартал 2017 року, з позначками отримання контролюючим органом або з наданням відповідного підтверджуючого документу, згідно порядку підготовки і подання податкових документів в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв’язку. Дані вимоги, що встановлені Замовником є дискримінаційними з огляду на наступне: -вони обмежують ФОП, який самостійно здійснює транспортування, експедирування і розвантажувально-навантажувальні роботи, приймати участь у процедурі закупівлі; -суперечать Правилам здійснення перевезень автомобільним транспортом, які передбачають можливість одночасного здійснення однією особою ь ф функцій водія, перевізника і вантажника. Більш того цими правилами передбачається, що домовленість здійснення функцій однією особою це право домовленості між перевізником і особою, що замовляє перевезення; - обмежує право юр.осіб і ФОП на залучення працівників, які працюють на них, за умови такої праці менше як 3 місяці, в той час як вони могли працювати на попередньому місці роками по виконанню функцій вантажника, перевізника, експедитора; -тендерною документацією не обгрунтовано застосування даних обмежувальних строків. Для чого вантажнику мати 3 місячний строк – ця професія не потребує відповідних навиків; -встановлення вимоги щодо надання Учасником податкових розрахунків сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб і сум утриманого з них податку за четвертий квартал 2017 року, з позначками отримання контролюючим органом або з наданням відповідного підтверджуючого документу, згідно порядку підготовки і подання податкових документів в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв’язку так само обмежує використовувати працю працівників, які мають менший ніж 3 місяці досвід роботи у учасника процедури закупівлі; - це саме стосується і перевізника. 8. У учасника (юридичної особи) є у наявності антикорупційна програма та уповноважений з антикорупційної програми юридичної особи у випадку, коли вони є обов’язковими відповідно до закону, або про відсутність антикорупційної програми та уповноваженого з антикорупційної програми юридичної особи у випадку, коли вони не є обов’язковими відповідно до закону. Дана вимога є дискримінаційною зважаючи на те, що вартість закупівлі є меншою за 20 млн. грн. і тому учасник не зобов’язаний надавати як інформацію про наявність так і про відсутність антикорупційної програми та уповноваженої особи . 9. Учасник переможець повинен надати оригінал документа (довідки) Міністерства внутрішніх справ України про те, що фізична особа, яка є переможцем торгів, або службова (посадова) особа, яку уповноважено переможцем торгів підписувати тендерну пропозицію, засудженою не значиться, станом не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення цих відкритих торгів на веб-порталі Уповноваженого органу. Відповідно до п.5 та п.6 ч.1 ст.17 Закону про публічні закупівлі зазначається про те, що особа не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку. Зазначена в ТД вимога не відповідає Закону 10. Інформація про відхилення тендерної пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю, тендерна пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель. На якій підставі переможцю надсилається інформація про відхилення його тендерної пропозиції. Написане суперечить підходу, що про відхилення повідомляється учасник пропозиція якого відхилена. 11. Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю). Відповідно до ч.2 ст.32 Закону про публічні закупівлі договір укладається відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця, а не лише тендерної пропозиції як зазначено в тендерній документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Стосовно 1 питання повідомляємо, що до тендерної документації, зокрема Додатку 2 до тендерної документації- Тендерна пропозиція будуть внесені відповідні зміни.

Стосовно 2 питання повідомляємо наступне, що ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», передбачений вичерпний перелік підстав для відхилення тендерної пропозиції. Зокрема, згідно підп.4 п.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник відхиляє тендерну пропозицію, в разі якщо: тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Відносно посилання на рішення Антимонопольного комітету України щодо тендерної пропозиції повідомляємо наступне, що згідно п.4 ст.7 Закону України «Про публічні закупівлі», нормативно-правове забезпечення державного регулювання у сфері закупівель здійснює Уповноважений орган.
Згідно ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі», основними функціями Уповноваженого органу (Міністерства економічного розвитку та торгівлі України) є: 4) узагальнення практики здійснення закупівель, у тому числі міжнародної; 12) надання узагальнених відповідей рекомендаційного характеру щодо застосування законодавства у сфері закупівель.
Під. п.14 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі», встановлено, що Антимонопольний комітет України є органом оскарження.
Отже, узагальнення практики здійснення закупівель, надання узагальнених відповідей рекомендаційного характеру щодо застосування законодавства у сфері закупівель, відповідно до ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» належить Уповноваженому органу – центральному органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері публічних закупівель - Міністерству економічного розвитку та торгівлі України.

Стосовно 3 питання щодо надання довіреності чи доручення на керівника повідомляємо наступне, що згідно п.5 ст.65 Господарського кодексу України, керівник підприємства без доручення діє від імені підприємства, представляє його інтереси в органах державної влади і органах місцевого самоврядування, інших організаціях, у відносинах з юридичними особами та громадянами, формує адміністрацію підприємства і вирішує питання діяльності підприємства в межах та порядку, визначених установчими документами.
Крім того, п.4. ст.16. Закону України «Про публічні закупівлі», встановлено, що документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Таким чином, учасник у складі пропозиції надає документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції, складання яких передбачено діючим законодавством України.

Стосовно 4 питання повідомляємо наступне, що згідно ст. 6. Закону України «Про страхування», добровільне страхування - це страхування, яке здійснюється на основі договору між страхувальником і страховиком. Загальні умови і порядок здійснення добровільного страхування визначаються правилами страхування, що встановлюються страховиком самостійно відповідно до вимог цього Закону. Конкретні умови страхування визначаються при укладенні договору страхування відповідно до законодавства.
Згідно підп.5-6 п.24 Постанови КМУ від 7 грудня 2016 р. № 913 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання фінансових послуг (крім професійної діяльності на ринку цінних паперів)», фінансова установа зобов’язана:
- використовувати у внутрішніх правилах поняття, які відповідають поняттям, визначеним законодавством. У разі застосування понять, не визначених законодавством, потрібно дати їх визначення;
- викладати положення внутрішніх правил надання фінансових послуг однозначно і не допускати різного тлумачення. Одне і те саме слово не може вживатися для вираження різних понять. Різні слова не можуть вживатися для вираження одного і того самого поняття.
Отже, страхова гарантія видається на підставі укладеного Договору добровільного страхування фінансового ризику. В свою чергу, конкретні умови страхування визначаються при укладенні договору страхування відповідно до законодавства. Таким чином, положення Договору добровільного страхування фінансового ризику не можуть допускати різного тлумачення з текстом гарантії та не можуть містити умов, що суперечать тексту гарантії.
Окремо зазначимо, що вичерпний перелік підстав для відхилення тендерної пропозиції визначений у тендерній документації та ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі».

Стосовно 5,6 питання повідомляємо наступне, що Постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження переліку професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов'язковим профілактичним медичним оглядам, порядку проведення цих оглядів та видачі особистих медичних книжок» від 23 травня 2001 р. № 559 затверджений: ПЕРЕЛІК професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов'язковим профілактичним медичним оглядам та ПОРЯДОК проведення обов'язкових профілактичних медичних оглядів та видачі особистих медичних книжок.
До цього Переліку професій, працівники яких підлягають обов'язковим профілактичним медичним оглядам віднесені працівники, що мають доступ до миття обладнання, посуду, інвентарю (бригади з обслуговування підприємств для проведення прибирання, миття та дезінфекційних робіт).
Відповідно до цього Порядку проводяться обов'язкові попередні (до прийняття на роботу) та періодичні профілактичні медичні огляди (далі - обов'язкові медичні огляди) працівників окремих професій, виробництв та організацій, діяльність яких пов'язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб (далі - працівники), та видача їм особистих медичних книжок.
Отже, даною Постановою прямо передбачено видача особистих медичних книжок, при здійснені медичного огляду запис про його проведення заноситься тільки до медичної книжки. Інших посвідчувальних документів (медичних довідок), даною Постановою не передбачається.
Щодо персональних даних, зазначених у цьому пункті повідомляємо, що згідно ст.12 Закону України «Про публічні закупівлі», електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам, обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням непорушності даних про учасників і їхніх пропозицій під час проведення процедури закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій.
Отже, замовник не може брати на себе будь-яких зобов’язань щодо забезпечення виконання вимог Закону України «Про захист персональних даних», у зв’язку із збором і обробкою персональних даних третіх осіб .

Стосовно 7 питання щодо встановлення дискримінаційних вимог повідомляємо наступне,
Частиною 2 т.16 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено право замовника вимагати від учасників підтвердження відповідності такому кваліфікаційному критерію, як наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
З метою підтвердження наявності у Учасника кваліфікованих працівників, в тендерній документації встановлена вимога про наявність відповідного персоналу (водії, експедитори транспортні та вантажники) досвід яких підтверджується досвідом роботи.
Зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним критеріям встановлюється у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно законодавством, виходячи із особливостей закупівлі.
У проекті договору (Додаток №3 до тендерної документації), у п. 2.3. визначено, що ціна товару визначається з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, витрат на навантаження та доставку до місця поставки ПОКУПЦЯ та усіх інших витрат. ПОСТАЧАЛЬНИК за власний рахунок здійснює навантаження партій товару, доставку до місця поставки товару ПОКУПЦЯ.
Додатково зазначимо, що Замовник під час складання тендерної документації та визначення необхідних працівників керувався виключено законодавством України, зокрема Наказом Держспоживстандарту України від 28 липня 2010 р. N 327 зі змінами «КЛАСИФІКАТОР ПРОФЕСІЙ ДК 003:2010».
У розділі Загальні положення «КЛАСИФІКАТОР ПРОФЕСІЙ ДК 003:2010» передбачено, що «КЛАСИФІКАТОР ПРОФЕСІЙ ДК 003:2010» призначений для застосування центральними органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, об’єднаннями соціальних партнерів усіх рівнів, іншими громадськими організаціями, всіма суб’єктами господарювання під час запису про роботу у трудові книжки працівників.
Таким чином, Замовник вимагає у Учасників необхідних працівників, які передбачені «КЛАСИФІКАТОР ПРОФЕСІЙ ДК 003:2010» і здатні виконувати умови Договору про закупівлю товарів.

Стосовно 8 питання повідомляємо наступне, що твердження учасника щодо не надання інформації як про наявність так і про відсутність антикорупційної програми та уповноваженої особи є безпідставним з огляду про наступне:
Відповідно до абз.1 п.3.ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі.
Замовник у тендерній документації у п.5.4. п.5.Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції зазначив, що для підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону учасники надають інформацію у довільній формі про те, що: у учасника (юридичної особи) є у наявності антикорупційна програма та уповноважений з антикорупційної програми юридичної особи у випадку, коли вони є обов’язковими відповідно до закону, або про відсутність антикорупційної програми та уповноваженого з анти

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-02-07-001536-a.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП Кравченко Ірина Анатоліївна, Код ЄДРПОУ:2906921621
Дата подання: 18 лютого 2018 15:16
скарга на тендерну документацію
Скарга на тендерну документацію
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 21 лютого 2018 19:17
рішення від 21.02.2018 № 1541+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 21 лютого 2018 19:17
Рішення від 12.03.2018 № 2157.pdf
Дата публікації: 15 березня 2018 22:11
Коментар замовника щодо усунення порушення: Внесені зміни в тендерну документацію на закупівлю: код за ДК 021:2015 «03140000-4 – Продукція тваринництва та супутня продукція» (Лот №1- яйця курячі; лот № 2 - мед натуральний). Рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №2157-р/пк-пз від 12.03.2018р.
Дата виконання рішення замовником: 28 березня 2018 14:15

Документи подані скаржником

18 лютого 2018 15:16
скарга
18 лютого 2018 15:16
скарга док
18 лютого 2018 15:16
ЄДР
18 лютого 2018 15:16
док

Документи подані замовником

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Яйця курячі
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 252 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 260,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 2520 UAH

Аукціон

Початок: 05 квітня 2018 12:41
Закінчення: 05 квітня 2018 13:02
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

90000 шт
яйця курячі
ДК 021:2015: 03140000-4 — Продукція тваринництва та супутня продукція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64266, Україна, Харківська область, селище Покровське, ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ПОКРОВСЬКА ВИПРАВНА КОЛОНІЯ (№17) - СПЕЦІАЛІЗОВАНА ТУБЕРКУЛЬОЗНА ЛІКАРНЯ"
Дата доставки: 31 грудня 2018

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 квітня 2018 13:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "БЛУДОВ ВАЛЕРІЙ ВІКТОРОВИЧ" 224 100,00
UAH з ПДВ
210 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Боден" 237 600,00
UAH з ПДВ
211 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 квітня 2018 14:58
Електронний підпис
05 квітня 2018 16:53
Електронний підпис
04 квітня 2018 13:31
Електронний підпис
04 квітня 2018 13:29
Технічний опис.pdf
04 квітня 2018 13:29
Тендерна пропозиція.pdf
04 квітня 2018 13:29
Загальни відомості.pdf
04 квітня 2018 13:29
Довідка статут.pdf
04 квітня 2018 13:29
Довідка ст 17 Закону.pdf
04 квітня 2018 13:29
Довідка санкції.pdf
04 квітня 2018 13:29
Довідка про транспорт.pdf
04 квітня 2018 13:29
Гарантійний лист.pdf
04 квітня 2018 13:29
Паспорт_Блудов.pdf
04 квітня 2018 13:29
код Блудов.pdf
04 квітня 2018 13:29
Труд. книж. Токарев.pdf
04 квітня 2018 13:29
Труд. книж. Тесленко.pdf
04 квітня 2018 13:29
Труд. книж. Стрілець.pdf
04 квітня 2018 13:29
Труд. книж. Свирид.pdf
04 квітня 2018 13:29
Труд. книж. Кузнець.pdf
04 квітня 2018 13:29
Труд. книж. Голуб.pdf
04 квітня 2018 13:29
Мед.книж. Токарєв.pdf
04 квітня 2018 13:29
Мед. книжка Свирид .pdf
04 квітня 2018 13:29
Мед. книжка Кузнець .pdf
04 квітня 2018 13:29
Мед. книж. Голуб.pdf
04 квітня 2018 13:29
Мед. довідка Тесленко.pdf
04 квітня 2018 13:29
Мед. довідка Свирид .pdf
04 квітня 2018 13:29
Мед книжка Стрiлец .pdf
04 квітня 2018 13:29
Мед книж Тесленко .pdf
04 квітня 2018 13:29
Договір зберігання 2018.pdf
04 квітня 2018 13:29
акт дезінфекції290318.pdf
04 квітня 2018 13:29
Правила СК Смарт.pdf
04 квітня 2018 13:29
Правила СК Смарт ЗМІНИ.pdf
04 квітня 2018 13:29
Ліцензія Смарт pdf.pdf

Публічні документи

03 квітня 2018 15:13
Електронний підпис
03 квітня 2018 15:10
яйцо2.rar
03 квітня 2018 15:09
яйцо1.rar
03 квітня 2018 15:09
гарантия яйце.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "БЛУДОВ ВАЛЕРІЙ ВІКТОРОВИЧ"

ТОВ "Боден"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "БЛУДОВ ВАЛЕРІЙ ВІКТОРОВИЧ"
#2480616917
Переможець 210 600,00
UAH з ПДВ
11 квітня 2018 10:51

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 квітня 2018 10:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "БЛУДОВ ВАЛЕРІЙ ВІКТОРОВИЧ"
#2480616917
210 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2019 10:00
Електронний підпис зміни до договору
01 березня 2019 15:54
додаткова угода №6 яйця зменшення.pdf зміни до договору
01 березня 2019 15:51
Електронний підпис зміни до договору
11 січня 2019 15:22
ЯЙЦЯ КУРЯЧІ 20%.pdf зміни до договору
11 січня 2019 15:21
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2018 18:49
д.у № 4 на 20 % яцйя курячі.pdf зміни до договору
21 грудня 2018 18:49
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2018 18:47
д.у.№ 3 на зменшення кількості.pdf зміни до договору
21 грудня 2018 18:45
Електронний підпис зміни до договору
20 вересня 2018 09:30
Дод угода №2 до договору №К-5.pdf зміни до договору
20 вересня 2018 09:29
Електронний підпис зміни до договору
10 липня 2018 13:24
Блудов зміна реквізитів до К-5.pdf зміни до договору
10 липня 2018 13:22
Електронний підпис укладений
23 квітня 2018 15:43
Договір К-5 від 23.04.2018 яйця курячі 90000штук на суму 210600.pdf укладений
23 квітня 2018 15:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
10 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна банківських реквізитів
Номер договору про закупівлю: К-5
Договір:
Номер додаткової угоди: К-5 від 23.04.2018 року
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
20 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна найменування покупця
Номер договору про закупівлю: К-5
Договір:
Номер додаткової угоди: К-5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення кількості товару на 6840 шт
Номер договору про закупівлю: К-5
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження дії договору на 20 % до 31 березня 2019 року
Номер договору про закупівлю: К-5
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: К-5
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
01 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: К-5
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 квітня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 225 763,20
UAH з ПДВ