Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 66170000-2 «Послуги з надання фінансових консультацій, обробки фінансових транзакцій і клірингові послуги» (Послуги, пов’язані із подовженням здійснення правочинів за місцевим боргом за місцевими зовнішніми запозиченнями шляхом, у тому числі, обміну (зміни умов діючих позик), випуску та продажу боргових зобов’язань м. Києва в 2018 році компанією «Lazard Frères SAS» (Франція), а також пов’язаними з цим питаннями, в тому числі, щодо кредитів (позик), гарантованих Київською міською радою)
Очікувана вартість
5 480 253,00 UAH
UA-2018-02-07-000901-c 8442a811a6b74554b7192dc6241f19dd
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Департамент фінансів КМР

380442027336 depfin_kmr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент фінансів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 02317474
Вебсайт: http://kievcity.gov.ua/content/93_departament-finansiv.html
Місцезнаходження: 01044, Україна , Київська обл., Київ, вул. Хрещатик, 36
Контактна особа: Департамент фінансів КМР
380442027336
depfin_kmr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю
Обґрунтування
Потреба здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням. Підставою для обрання переговорної процедури закупівлі є нагальна необхідність подовженням здійснення правочинів за місцевим боргом за місцевими зовнішніми запозиченнями, шляхом, в тому числі, обміну (зміни умов діючих позик), випуску та продажу боргових зобов’язань м. Києва в 2018 році компанією «Lazard Frères SAS» (Франція), а також пов’язаними з цим питаннями, в тому числі, щодо кредитів (позик), гарантованих Київською міською радою. Документами, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі є:
- Постанови КМУ від 25 березня 2015 року № 132 «Деякі питання залучення фінансового і юридичного радників суб’єктами господарювання державного сектору економіки, державними банками та міськими радами»;
- розпорядження КМУ від 11 лютого 2015 року № 130-р «Деякі питання управління державним боргом».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 лютого 2018 13:32
Оскарження наміру укласти договір: 18 лютого 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

ДК 021:2015 66170000-2 «Послуги з надання фінансових консультацій, обробки фінансових транзакцій і клірингові послуги» (Послуги, пов’язані із подовженням здійснення правочинів за місцевим боргом за місцевими зовнішніми запозиченнями шляхом, у тому числі, обміну (зміни умов діючих позик), випуску та продажу боргових зобов’язань м. Києва в 2018 році компанією «Lazard Frères SAS» (Франція), а також пов’язаними з цим питаннями, в тому числі, щодо кредитів (позик), гарантованих Київською міською радою)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021:2015 66170000-2 «Послуги з надання фінансових консультацій, обробки фінансових транзакцій і клірингові послуги» (Послуги, пов’язані із подовженням здійснення правочинів за місцевим боргом за місцевими зовнішніми запозиченнями шляхом, у тому числі, обміну (зміни умов діючих позик), випуску та продажу боргових зобов’язань м. Києва в 2018 році компанією «Lazard Frères SAS» (Франція), а також пов’язаними з цим питаннями, в тому числі, щодо кредитів (позик), гарантованих Київською міською радою)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01044, Україна, Київська область, Київ, Хрещатик, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 лютого 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 66170000-2 — Послуги з надання фінансових консультацій, обробки фінансових транзакцій і клірингові послуги

Тендерна документація

07 лютого 2018 13:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 лютого 2018 12:03
Лист ст16.pdf
07 лютого 2018 12:03
Договір Лазар 2017.pdf
07 лютого 2018 13:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 лютого 2018 12:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 лютого 2018 12:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 лютого 2018 12:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 лютого 2018 12:03
Лист ст16.pdf
07 лютого 2018 12:03
Договір Лазар 2017.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Lazard Frères SAS
#75008
Переможець 5 480 253,00
UAH з ПДВ
07 лютого 2018 13:32

Документи

07 лютого 2018 12:38
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 лютого 2018 13:32

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Lazard Frères SAS
#75008
5 480 253,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 лютого 2018 12:38
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2019 15:36
Електронний підпис укладений
22 лютого 2018 10:29
Електронний підпис укладений
22 лютого 2018 10:11
Договір 2018 Лазар.pdf укладений
22 лютого 2018 10:10

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 лютого 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 5 134 323,24
UAH з ПДВ