Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 код CPV за ДК 021-2015 (CPV): (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) «Капітальний ремонт благоустрою парку «Совки» у Святошинському районі»
Очікувана вартість
26 861 000,00 UAH
UA-2018-02-07-000231-b 6fc44d8a78134740a2cb0031ab9a37a9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Іванова Марія Вікторівна

+380442723536 kievzelenbudtender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київське комунальне об’єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста "Київзеленбуд"
Код ЄДРПОУ: 03362123
Вебсайт: http://kievzelenbud.com
Місцезнаходження: 04053, Україна , Київська обл., Київ, вул Кудрявська 23
Контактна особа: Іванова Марія Вікторівна
+380442723536
kievzelenbudtender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 лютого 2018 17:55
Звернення за роз’ясненнями: до 22 березня 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 березня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 квітня 2018 18:00
Початок аукціону: 02 квітня 2018 13:56
Очікувана вартість: 26 861 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 134 305,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 код CPV за ДК 021-2015 (CPV): (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) «Капітальний ремонт благоустрою парку «Совки» у Святошинському районі»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02000, Україна, м. Київ, Київ, парк "Совки" в Святошинському районі
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07 березня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 березня 2018 17:36
перелік внесених змін 22.03.docx
22 березня 2018 17:36
Технічні вимоги 22.03.docx
22 березня 2018 17:36
ТД 22.03.doc
15 березня 2018 16:55
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
07 лютого 2018 17:55
Лист згода.docx
07 лютого 2018 17:55
Проект договору.docx
07 лютого 2018 17:55
Тендерна пропозиція.docx
22 березня 2018 17:36
перелік внесених змін 22.03.docx
15 березня 2018 16:15
перелік внесених змін 15.03.docx
02 березня 2018 16:16
перелік внесених змін 02.02.docx
22 лютого 2018 15:39
перелік внесених змін 3.docx
22 березня 2018 17:36
Технічні вимоги 22.03.docx
15 березня 2018 16:15
Технічні вимоги 15.03.docx
22 лютого 2018 15:39
Технічні вимоги ЗМІНЕНІ.docx
07 лютого 2018 17:55
Технічні вимоги.docx
22 березня 2018 17:36
ТД 22.03.doc
15 березня 2018 16:15
ТД 15.03.doc
02 березня 2018 16:16
ТД Совки РЕД.doc
22 лютого 2018 15:39
ТД Совки змінена.doc
07 лютого 2018 17:55
ТД Совки.doc
15 березня 2018 16:55
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
03 березня 2018 14:14
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
22 лютого 2018 15:42
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
08 лютого 2018 10:39
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
07 лютого 2018 17:55
Лист згода.docx
07 лютого 2018 17:55
Проект договору.docx
07 лютого 2018 17:55
Тендерна пропозиція.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 квітня 2018 14:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ УКРБУДІНЖИНІРІНГ 26 704 846,68
UAH з ПДВ
26 704 846,68
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕЛІТ ГРУП" 26 814 186,88
UAH з ПДВ
26 814 186,88
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУД МОНТАЖ", 26 860 900,00
UAH з ПДВ
26 860 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 квітня 2018 14:31
Дозвіл
05 квітня 2018 14:31
Ліцензія
05 квітня 2018 14:31
Тендерна пропозиція
01 квітня 2018 10:49
Статут Товариства.PDF
01 квітня 2018 10:49
Ліцензія.PDF
01 квітня 2018 10:49
Дозвіл.PDF
01 квітня 2018 10:49
Лист згода додаток 3.PDF
01 квітня 2018 10:49
9.imd
01 квітня 2018 10:49
Календарний план.PDF
01 квітня 2018 10:49
Рахунки.PDF
01 квітня 2018 10:49
Кошторис.pdf
01 квітня 2018 10:49
Тендерна пропозиція.PDF

Публічні документи

31 березня 2018 22:04
КОШТОРИС.PDF
30 березня 2018 22:52
6.imd
30 березня 2018 22:52
кошторис.pdf
30 березня 2018 22:52
Аналогічні роботи.pdf
30 березня 2018 22:52
Додаток 3 Лист Згода.PDF
30 березня 2018 22:52
Витяг з ЄДРПОУ.PDF
30 березня 2018 22:52
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.PDF

Публічні документи

30 березня 2018 16:03
тендерна пропозиція.pdf
30 березня 2018 16:03
технічні вимоги(дод. 4).pdf
22 березня 2018 14:39
Додаток 4.pdf
22 березня 2018 14:38
Тендерна пропозиція.pdf
22 березня 2018 14:38
Статут.pdf
22 березня 2018 14:38
Проект договору.pdf
22 березня 2018 14:38
Витяг з реєстру.pdf
22 березня 2018 14:38
Інформаційна довідка.pdf
22 березня 2018 14:38
Витяг НДС.pdf
22 березня 2018 14:38
Лист-згода.pdf
22 березня 2018 14:38
Відомості про учасника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ УКРБУДІНЖИНІРІНГ

ТОВ "ЕЛІТ ГРУП"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУД МОНТАЖ",

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ УКРБУДІНЖИНІРІНГ
#38800331
Переможець 26 704 846,68
UAH з ПДВ
04 квітня 2018 10:51

Документи

04 квітня 2018 10:51
Електронний підпис
04 квітня 2018 10:48
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 квітня 2018 10:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ УКРБУДІНЖИНІРІНГ
#38800331
26 704 846,68
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 квітня 2018 10:51
Електронний підпис
04 квітня 2018 10:48
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 червня 2019 15:55
Умови припинення контракту укладений
14 червня 2019 15:26
Електронний підпис укладений
17 травня 2019 18:08
ДУ 9.pdf зміни до договору
17 травня 2019 18:04
Електронний підпис укладений
29 грудня 2018 15:37
ДУ 8.pdf зміни до договору
29 грудня 2018 15:27
Електронний підпис укладений
10 грудня 2018 20:03
ДУ 7.pdf зміни до договору
10 грудня 2018 20:01
Електронний підпис укладений
15 серпня 2018 18:06
ДУ 6.pdf зміни до договору
15 серпня 2018 18:05
Електронний підпис укладений
07 серпня 2018 20:30
ДУ 5.pdf зміни до договору
07 серпня 2018 20:29
Електронний підпис укладений
03 серпня 2018 15:44
ДУ 4.pdf зміни до договору
03 серпня 2018 15:43
Електронний підпис укладений
10 липня 2018 16:28
ДУ 3.pdf зміни до договору
10 липня 2018 16:27
Електронний підпис укладений
31 травня 2018 16:34
ДУ 2.pdf зміни до договору
31 травня 2018 16:27
Електронний підпис укладений
27 квітня 2018 20:42
додаткова угода 1.pdf зміни до договору
27 квітня 2018 20:37
Електронний підпис укладений
19 квітня 2018 17:29
договір укладений
19 квітня 2018 17:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 квітня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 квітня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): додано експертний звіт
Номер договору про закупівлю: 48/4
Договір:
Номер додаткової угоди: 48/4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 травня 2018
Дата публікації змін до договору:
31 травня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 48/4
Договір:
Номер додаткової угоди: 48/4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
10 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 48/4
Договір:
Номер додаткової угоди: 48/4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
03 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 48/4
Договір:
Номер додаткової угоди: 48/4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
07 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з отриманням позитивного експертного звіту від 03.08.2018 №0731-18/ПРОЕКСП, уточненням видів та обсягів робіт за Договором Сторони дійшли згоди викласти Договірну ціну (Додаток1), Зведений кошторисний розрахунок (Додаток 2), Локальний кошторис (Додаток 3), Підсумкову відомість ресурсів (Додаток 4), Дефектний акт (Додаток 5), Експертний звіт (Додаток 6), Календарний план (Додаток 7) в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 48/4
Договір:
Номер додаткової угоди: 48/4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
15 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Скоригований Календарний план
Номер договору про закупівлю: 48/4
Договір:
Номер додаткової угоди: 48/4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до п.п.1.1., 2.1. Договору та викласти у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 48/4
Договір:
Номер додаткової угоди: 48/4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору до 31.12.2019
Номер договору про закупівлю: 48/4
Договір:
Номер додаткової угоди: 48/4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У відповідності до Розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 08.05.2019 ) №813 «Про внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 22 березня 2019 року № 507 «Про капітальний ремонт об'єктів, що фінансується в 2019 році за рахунок бюджетних коштів по Управлінню екології та природних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)» Сторони дійшли згоди внести зміни до п.п.1.1, 2.1., 2.5 Договору та викласти їх у новій редакції. У зв”язку з уточненням видів та обсягів робіт за Договором Сторони дійшли згоди зменшити загальну суму Договору та викласти п.п. 2.1. Договору у новій редакції. Сторони дійшли згоди внести зміни до п.п. 10.1 Договору та викласти його в наступній редакції. Договірну ціну (Додаток 1), Локальний кошторис (Додаток 2), Підсумкову відомість ресурсів (Додаток 3), та Скоригований Календарний план (Додаток М 7) До Договору викласти в новій редакції, що додаються до додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 48/4
Договір:
Номер додаткової угоди: 48/4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 квітня 2018 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 26 119 890,44
UAH (в тому числі ПДВ 4 353 315,07 UAH)
Причини розірвання договору: Пунктом 5.2.4. Договору встановлено, що Замовник має право відмовитись від цього Договору в будь-який час до закінчення виконаних робіт, оплативши підряднику виконану і документально підтверджену частину робіт. Тут, необхідно звернути увагу, що Підрядником було виконано частину робіт, згідно з календарним графіком, а Замовник оплатив дану їх частину. Отже, обов’язкова умова, яка необхідна для односторонньої відмови від Договору з боку Замовника, була в повній мірі виконаною останнім, а тому КО «Київзеленбуд» наділений правом в односторонньому порядку ініціювати розірвання Договору за правилами визначними статтею 849 ЦКУ. Відповідно до ч. 2 статті 849 ЦК України, якщо підрядник своєчасно не розпочав роботу або виконує її настільки повільно, що закінчення її у строк стає явно неможливим, замовник має право відмовитися від договору підряду та вимагати відшкодування збитків. Положення ч. 2 статті 849 ЦКУ кореспондуються із п. 5.2.3. Договору, згідно з яким, Замовник має право відмовитись від цього Договору, якщо Підрядник своєчасно не розпочав роботу або виконує її настільки повільно, що закінчення її у строк стає явно неможливим. Таким чином, Замовнику законом та Договором надано право відмовитися в односторонньому порядку від договору підряду у будь-який час до закінчення роботи і визначене цією нормою право не може бути обмежене. В силу ч. 3 ст. 651 ЦК України у разі односторонньої відмови від договору у повному обсязі або частково, якщо право на таку відмову встановлено договором або законом, договір є відповідно розірваним або зміненим. Відповідно до ч. 2 ст. 653 ЦК України у разі розірвання договору зобов'язання сторін припиняються. Враховуючи вищевикладене, повідомляємо про односторонню відмову від Договору та звертаємо увагу, що одностороння відмова від договору в такому випадку не потребує узгодження з Підрядником, так як самостійний юридичний факт зумовлює його розірвання, та беручи до уваги пункт 5.2.7. Договору, додатково повідомляємо, що договір вважається припиненим з 13.06.2019 року.