Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з надання фінансових консультацій, обробки фінансових транзакцій і клірингові послуги (Підготовка річного звіту про діяльність виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), підприємств, установ, організацій територіальної громади міста Києва за 2017 рік)
Очікувана вартість
4 440 000,00 UAH
UA-2018-02-06-002198-c df6adcd11b3549a69700a214debf0a83
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ломінська Ольга Ігорівна

380442026081 lominska@guekmda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 04633423
Вебсайт: http://kievcity.gov.ua/content/69_departament-ekonomiky-ta-investytsij.html
Місцезнаходження: 01044, Україна , Київська обл., Київ, Хрещатик,36
Контактна особа: Ломінська Ольга Ігорівна
380442026081
lominska@guekmda.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 лютого 2018 18:20
Звернення за роз’ясненнями: до 11 лютого 2018 23:59
Оскарження умов закупівлі: до 17 лютого 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 лютого 2018 23:59
Початок аукціону: 22 лютого 2018 13:14
Очікувана вартість: 4 440 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 22 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Замовник приймає результати надання Послуг:
- 50 надрукованих екземплярів Звіту (25 українською мовою, 25 англійською мовою)
- версію (українською та англійською мовами) на електронному носії.
Замовник приймає надані Послуги у строки, визначені Календарним планом, та засвідчує їх Актом приймання-передачі наданих Послуг по завершенню складання річного звіту міста Києва за 2017 рік та його друку.
Детальну інформацію стосовно обсягів надання Послуг, їх деталізацію викладено у Додатку 3 до Тендерної документації "Технічні вимоги"
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Підготовка річного звіту про діяльність виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), підприємств, установ, організацій територіальної громади міста Києва за 2017 рік
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01044, Україна, Київ, Київ, вулиця Хрещатик, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 червня 2018
ДК 021:2015: 66170000-2 — Послуги з надання фінансових консультацій, обробки фінансових транзакцій і клірингові послуги

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-02-06-002198-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРЕМ'ЄР БІЗНЕС ГРУП", Код ЄДРПОУ:35895719
Дата подання: 01 березня 2018 21:32
прохання про перегляд рішення
ПРОШУ:
1. Зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо дискваліфікації учасника ТОВ «ПРЕМ’ЄР БІЗНЕС ГРУП» та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону.
2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 березня 2018 12:27
Добрий день, шановний учаснику!
Оцінку тендерних пропозицій здійснено автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону.
За результатами аукціону найбільш економічно вигідною визнано пропозицію учасника ТОВ «Прем’єр Бізнес Груп».
Відповідно до абзацу першого частини 4 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
У результаті розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Прем’єр Бізнес Груп» було виявлено, що в складі тендерної пропозиції відсутні документи та інформація, які вимагалися тендерною документацією на закупівлю Послуг, затвердженою рішенням тендерного комітету від 14.02.2018 № ВТ-РЗ/посл-2 (далі – тендерна документація). Рішенням комітету від 28.02.2018 року (протокол № ВТ-РЗ/посл-3) було дискваліфіковано учасника ТОВ «Прем’єр Бізнес Груп» та зазначено перелік причин, через які відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «Прем’єр Бізнес Груп».
На вимогу, яка надійшла через електронну систему закупівель, додатково повідомляємо.
1. З приводу інформації, яка зазначена в неповному обсязі, в довідці, яка містить відомості про суб’єкта господарювання (учасника), замовник повідомив, що вважає це формальною (несуттєвою) помилкою, так як така інформація відображена в іншому документі, що наданий в складі тендерної пропозиції.
Проте, щодо відсутності автентичного перекладу записів, які викладені російською мовою, в трудових книжках, замовник не відносить це до формальних (несуттєвих) помилок, а вважає це недотриманням умов тендерної документації, так як в пункті 2 розділу 5 тендерної документації замовником передбачено опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками в тендерних пропозиціях не призведе до відхилення їх пропозицій.
Також, в пункті 2 розділу 5 тендерної документації зазначено, що замовник не зобов’язаний приймати тендерні пропозиції, що містять інші помилки, аніж ті, що названо вище (тобто перелічено в пункті 2 розділу 5 тендерної документації).
2. З приводу дозволу чи ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності, замовник не вважає це дискримінаційною вимогою, так як в пункті 1 розділу 3 та пункті 2 розділу 5 тендерної документації замовник зазначає: документи та інформація, які вимагаються замовником відповідно до вимог тендерної документації у складі тендерної пропозиції, але не передбачені законодавством України для суб'єктів підприємницької діяльності, не подаються останніми в складі тендерної пропозиції. При цьому такий учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати або аналог документу (при наявності) з відповідним поясненням подання аналогу документу або пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання документів та інформації, у т. ч. аналогів документу/інформації із посиланням на відповідний нормативно-правовий акт.
3. З приводу кваліфікаційних критеріїв оцінки тендерної пропозиції: а саме: в Додатку 1 до тендерної документації зазначено, що учасник надає в складі тендерної пропозиції довідку з переліком працівників, із зазначенням ПІБ, посади, досвіду роботи (згідно Таблиці 1.1) та копію (-ї) трудової (-их) книжки (-ок) або копію (-ї) трудового (-их) договору (-ів) та копію штатного розпису (витягу зі штатного розпису) та копію наказу, яким затверджено штатний розпис суб’єкта господарювання-учасника (подається учасником щодо кожного працівника, зазначеного у довідці з переліком працівників згідно Таблиці 1.1).
При цьому, учасник в довідці про працівників (проектної команди) відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, зазначив директора, але не подав копію трудової книжки директора, як це вимагалось тендерною документацією. Також не надав в складі тендерної пропозиції копію штатного розпису (витягу зі штатного розпису) та копію наказу, яким затверджено штатний розпис ТОВ «Прем’єр Бізнес Груп».

Враховуючи вищезазначене, на підставі абзацу другого пункту першого частини першої статті 30 Закону замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію у разі, якщо та не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та на підставі пункту четвертого частини першої статті 30 Закону замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію у разі, якщо та не відповідає умовам тендерної документації. Тому рішенням тендерного комітету Департаменту економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 28.02.2018 року (протокол № ВТ-РЗ/посл-3) відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «Прем’єр Бізнес Груп».

Документи подані скаржником

01 березня 2018 21:32
КМДА.PDF
01 березня 2018 21:32
Держаудитори.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 лютого 2018 13:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРЕМ'ЄР БІЗНЕС ГРУП" 2 900 000,00
UAH з ПДВ
2 437 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРОУ ХОРВАТ ЕЙСІ УКРАЇНА" 2 616 000,00
UAH з ПДВ
2 450 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРАЙСВОТЕРХАУСКУПЕРС ЕДВАЙЗОРІ" 3 200 000,00
UAH з ПДВ
2 495 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ Делойт енд Туш ЮСК 3 895 000,00
UAH з ПДВ
3 895 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРЕМ'ЄР БІЗНЕС ГРУП"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРОУ ХОРВАТ ЕЙСІ УКРАЇНА"

ТОВ "ПРАЙСВОТЕРХАУСКУПЕРС ЕДВАЙЗОРІ"

ПрАТ Делойт енд Туш ЮСК

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРЕМ'ЄР БІЗНЕС ГРУП"
#35895719
Відхилено 2 437 000,00
UAH з ПДВ
28 лютого 2018 18:13
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРОУ ХОРВАТ ЕЙСІ УКРАЇНА"
#33833362
Відхилено 2 450 000,00
UAH з ПДВ
03 березня 2018 14:48
ТОВ "ПРАЙСВОТЕРХАУСКУПЕРС ЕДВАЙЗОРІ"
#38453908
Відхилено 2 495 000,00
UAH з ПДВ
12 березня 2018 18:28
ПрАТ Делойт енд Туш ЮСК
#25642478
Переможець 3 895 000,00
UAH з ПДВ
15 березня 2018 16:22

Документи

28 лютого 2018 18:08
Електронний підпис
28 лютого 2018 18:06
Протокол від 28.02.2018.pdf

Документи

03 березня 2018 14:46
Електронний підпис
03 березня 2018 14:44
Протокол від 03.03.2018.pdf
28 лютого 2018 18:13
Звіт з ЄДР (припинено)

Документи

12 березня 2018 18:24
Електронний підпис
12 березня 2018 18:23
Протокол від 12.03.18.pdf
03 березня 2018 14:48
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

15 березня 2018 16:21
Електронний підпис
15 березня 2018 16:19
Протокол від 15.03.18.pdf
12 березня 2018 18:29
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 березня 2018 16:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ Делойт енд Туш ЮСК
#25642478
3 895 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 березня 2018 16:21
Електронний підпис
15 березня 2018 16:19
Протокол від 15.03.18.pdf
12 березня 2018 18:29
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
26 червня 2018 15:52
Додаткова угода 2 від 26.06.2018.pdf зміни до договору
26 червня 2018 15:51
Електронний підпис зміни до договору
14 червня 2018 17:53
Додаткова угода 1 від 14 06 2018 ПП Делойт енд Туш Юкрейніан Сервісез Компані.pdf зміни до договору
14 червня 2018 17:51
Електронний підпис укладений
02 квітня 2018 13:07
Договір від 02.04.18.pdf укладений
02 квітня 2018 13:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
14 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до звернення Виконавця (лист від 14 червня 2018 року № 343), згідно з пунктом четвертим частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, Сторони дійшли згоди внести наступні зміни до Договору, а саме: 1.1. пункт 8 Технічних вимог (Додаток 1) викласти в такій редакції: «Підготовка Річного звіту міста Києва за 2017 рік повинна бути завершена учасником не пізніше 3-ох (трьох) місячного терміну з моменту укладення Договору, але не пізніше 27 червня 2018 року.». 1.2. Календарний план (Додаток 3), викласти у такій редакції
Номер договору про закупівлю: РЗ/2018
Договір:
Номер додаткової угоди: РЗ/2018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
26 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Згідно з пунктом четвертим частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, Сторони дійшли згоди внести наступні зміни до Договору, а саме: 1.1. пункт 8 Технічних вимог (Додаток 1) викласти в такій редакції: «Підготовка Річного звіту міста Києва за 2017 рік повинна бути завершена учасником не пізніше 4-ох (чотирьох) місячного терміну з моменту укладення Договору, але не пізніше 27 липня 2018 року.». 1.2. Календарний план (Додаток 3), викласти у редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: РЗ/2018
Договір:
Номер додаткової угоди: РЗ/2018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 квітня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 3 895 000,00
UAH