Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Витратні матеріали для перитонеального діалізу
Очікувана вартість
1 158 200,00 UAH
UA-2018-02-06-001894-c 4eb816d25301444e91e53d14d6066df4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Руденко Оксана Євгенівна

0472451050 oksekplan@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД “ЧЕРКАСЬКА ОБЛАСНА ЛІКАРНЯ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ”
Код ЄДРПОУ: 02005585
Вебсайт: http://obllik.ck.ua/
Місцезнаходження: 18009, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Менделєєва, 3
Контактна особа: Руденко Оксана Євгенівна
0472451050
oksekplan@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 лютого 2018
Звернення за роз’ясненнями: до 11 лютого 2018 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 лютого 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 лютого 2018 17:00
Початок аукціону: 22 лютого 2018 14:22
Очікувана вартість: 1 158 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6005 штуки
Витратні матеріали для перитонеального діалізу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18009, Україна, Черкаська область, Черкаси, Менделєєва, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-02-06-001894-c.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ ДІАВІТА, Код ЄДРПОУ:39246308
Дата подання: 09 лютого 2018 14:59
Внесення змін до тендерної документації
Усунення порушень під час проведення процедури закупівлі та внесення змін до тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога відхилена
14 лютого 2018 12:14
За результатами розгляду Вашої вимоги № 89 від 09.02.2018 року повідомляємо наступне.
ТОВ «Діавіта» вимагає виключити з медико-технічних вимог тендерної документації Черкаської обласної лікарні вимогу щодо наявності показника Рh не менше 7,0 одноразової системи перитонеального діалізу як таку, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.
У 2017 році ТОВ «Діавіта» приймала участь у публічних закупівлях, предметом яких були витратні матеріали для перитонеального діалізу. При цьому у тендерній пропозиції ТОВ «Діавіта» пропонувала замовникам препарат ФІЗІОНІЛ 40 (оголошення про проведення відкритих торгів UА-2017-10-09-000369-b, UА-2017-10-13-002515-а тощо).
Лікарський засіб ФІЗІОНІЛ 40, виробником якого є Бакстер Хелскеа С.А., Ірландія, згідно з Інструкцією для медичного застосування лікарського засобу ФІЗІОНІЛ (реєстраційні посвідчення UА/14968/01/01, UА/14968/01/02, UА/14968/01/03), що міститься у Державному реєстрі лікарських засобів України (httр//www.drlz.com.ua), має рівень Рh 7,4.
Таким чином, ТОВ «Діавіта» має можливість на рівні з іншими учасниками прийняти участь у процедурі публічних закупівель, що проводиться Черкаською обласною лікарнею (оголошення про проведення відкритих торгів UА-2018-02-06-001894-с).
Відповідно до частин першої та другої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» недиcкримінація учасників полягає в тому, що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах, замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю.
Згідно з пунктом 3 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов'язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
Виходячи з вищевикладеного, за результатами розгляду вимоги ТОВ «Діавіта» прийнято рішення про відмову в її задоволенні.

Документи подані скаржником

09 лютого 2018 14:59
Вимога
09 лютого 2018 14:59
Додаток 1
09 лютого 2018 14:59
Додаток 2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 лютого 2018 14:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ДІАВІТА 622 549,85
UAH з ПДВ
622 549,85
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Ренарт 836 333,40
UAH з ПДВ
836 333,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Лінк-Медитал" 841 213,46
UAH з ПДВ
841 213,46
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 лютого 2018 10:19
Установчі документи.PDF
21 лютого 2018 10:19
Пропозиція.PDF
21 лютого 2018 10:19
Проект договору.PDF
21 лютого 2018 10:19
МТВ.PDF
21 лютого 2018 10:19
Д-ти щодо ст.16.PDF

Публічні документи

01 березня 2018 12:55
Документи переможця
01 березня 2018 12:54
Оновлена пропозиція
21 лютого 2018 13:38
Уставні документи.pdf
21 лютого 2018 13:38
Технічна частина.pdf
21 лютого 2018 13:38
Проект договору.pdf
21 лютого 2018 13:38
Ліцензія.pdf
21 лютого 2018 13:38
Документи підписантів.pdf
21 лютого 2018 13:38
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ДІАВІТА

ТОВ Ренарт

ТОВ "Лінк-Медитал"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ДІАВІТА
#39246308
Відхилено 622 549,85
UAH з ПДВ
28 лютого 2018 14:59
ТОВ Ренарт
#36342297
Переможець 836 333,40
UAH з ПДВ
28 лютого 2018 15:03

Документи

28 лютого 2018 14:57
Електронний підпис

Документи

28 лютого 2018 15:02
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 лютого 2018 15:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Ренарт
#36342297
836 333,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 лютого 2018 15:02
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 березня 2018 11:36
ДОГОВІР перитон..pdf укладений
15 березня 2018 11:35
Електронний підпис зміни до договору
03 червня 2019 14:34
ПРОТОКОЛ ТК 03.06.2019.pdf зміни до договору
03 червня 2019 14:34
Електронний підпис зміни до договору
14 березня 2019 13:23
Дод. угода до 20% 12.03.2019 дог.ЦЗ_19_2018.pdf зміни до договору
14 березня 2019 13:23
Електронний підпис зміни до договору
13 лютого 2019 15:15
Дод. угода до 20% 11.02.2019 дог.ЦЗ_19_2018.pdf зміни до договору
13 лютого 2019 15:14
Електронний підпис зміни до договору
21 січня 2019 16:43
РЕНАРТ дод.уг. 20% ЦЗ-19.2018.pdf зміни до договору
21 січня 2019 16:42
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2018 17:03
РЕНАРТ №3 (ЦЗ-19-2018 ВІД 14.03).pdf зміни до договору
22 грудня 2018 17:03
Електронний підпис зміни до договору
15 травня 2018 12:51
Дод. угода 10.05.2018 дог.ЦЗ19_2018.pdf зміни до договору
15 травня 2018 12:50
Електронний підпис зміни до договору
19 березня 2018 17:06
Дод. угода 15.03.2018 дог.ЦЗ-19_2018.pdf зміни до договору
19 березня 2018 17:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 березня 2018
Дата публікації змін до договору:
19 березня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до вимог п.7 ч.4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та пп. 3.6 Договору, сторони дійшли взаємної згоди здійснити перерахунок ціни для окремої партії товарів, яка реалізується за цією додатковою угодою до зазначеного Договору, та зазначається в специфікації, яка є невід'ємною частиною Договору.
Номер договору про закупівлю: ЦЗ-19/2018
Договір:
Номер додаткової угоди: ЦЗ-19/2018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 травня 2018
Дата публікації змін до договору:
15 травня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до вимог п.7 ч.4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та пп. 3.6 Договору, сторони дійшли взаємної згоди здійснити перерахунок ціни для окремої партії товарів, згідно специфікації, яка є невід'ємною частиною Договору. 2. На підставі п.5 ч.4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та пп.3.4 Договору, сторони дійшли згоди щодо зміни ціни Договору № ЦЗ-19/2018 від «14» березня 2018 року в бік зменшення (без зміни кількості та якості товару)
Номер договору про закупівлю: ЦЗ-19/2018
Договір:
Номер додаткової угоди: ЦЗ-19/2018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись ч. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) Сторони домовились продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2019 року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі
Номер договору про закупівлю: ЦЗ-19/2018
Договір:
Номер додаткової угоди: ЦЗ-19/2018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони прийшли до згоди продовжити строк дії Договору для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 % суми, визначеної суми в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджені в установленому порядку.
Номер договору про закупівлю: ЦЗ-19/2018
Договір:
Номер додаткової угоди: ЦЗ-19/2018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
13 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п.5 ч.4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та відповідно до пп.3.4 Договору, сторони домовилися змінити ціну в бік зменшення (без зміни якості та кількості товару) та відповідно суму додаткової угоди №4 від 17.01.2019 .
Номер договору про закупівлю: ЦЗ-19/2018
Договір:
Номер додаткової угоди: ЦЗ-19/2018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
14 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п.5 ч.4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та відповідно до пп.3.4 Договору, сторони домовилися змінити ціну в бік зменшення (без зміни якості та кількості товару) та відповідно суму додаткової угоди №5 від 11.02.2019
Номер договору про закупівлю: ЦЗ-19/2018
Договір:
Номер додаткової угоди: ЦЗ-19/2018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно змісту п.8 ч.4 та ч. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» сума Договору складає: 964915,30 грн., в тому числі ПДВ 63125,30 грн., при цьому, оплаті протягом 2019 року підлягає поставлений товар на суму, що становить 132475,63 грн., в тому числі ПДВ 8666,63 грн.
Номер договору про закупівлю: ЦЗ-19/2018
Договір:
Номер додаткової угоди: ЦЗ-19/2018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 832 439,67
UAH (в тому числі ПДВ 54 458,67 UAH)