Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичні матеріали одноразові
Очікувана вартість
813 634,70 UAH
UA-2018-02-05-002374-a 2ea32dce33b642a28352a36494f5fc4d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Поратуй

+380509376890 econom.smkl1@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Сумська міська клінічна лікарня №1"
Код ЄДРПОУ: 05519480
Вебсайт: http://smkl1.sumy.ua
Місцезнаходження: 40021, Україна , Сумська обл., місто Суми , ВУЛИЦЯ 20 РОКІВ ПЕРЕМОГИ, будинок 13
Контактна особа: Світлана Поратуй
+380509376890
econom.smkl1@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 лютого 2018 16:12
Звернення за роз’ясненнями: до 12 лютого 2018 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 лютого 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 лютого 2018 15:00
Очікувана вартість: 813 634,70 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Докладно в тендерній документації

Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення по предмету закупівлі
Дата подання: 06 лютого 2018 13:11
Дата відповіді: 07 лютого 2018 10:18
В медико-технічних вимогах прописані калоприймачі виробництва Coloplast, чи будуть розглядатись аналоги інших виробників?
Відповідь: Аналоги та еквіваленти будуть розглядатися при наявності документів передбачених тендерною документацією, а також при дотриманні медико-технічних вимог до предмету закупівлі, але при умові, що запропонований учасником товар не гірший, ніж заявлено для закупівлі Замовником.
Уточнення по предмету закупівлі
Дата подання: 06 лютого 2018 13:15
Дата відповіді: 07 лютого 2018 10:18
В медико-технічних вимогах прописані калоприймачі виробництва Coloplast, чи будуть розглядатись аналоги інших виробників?
Відповідь: Аналоги та еквіваленти будуть розглядатися при наявності документів передбачених тендерною документацією, а також при дотриманні медико-технічних вимог до предмету закупівлі, але при умові, що запропонований учасником товар не гірший, ніж заявлено для закупівлі Замовником.
Уточнення медико-технічних вимог
Дата подання: 06 лютого 2018 13:24
Дата відповіді: 07 лютого 2018 10:19
Доброго дня! Скажіть будь ласка хочемо запропонувати покращений еквівалент по лоту 1 "Калоприймачі" з вбудованим фільтром для дезодоризації та евакуації газів.Чи будете розглядати таку тендерну пропозицію з вищезазначеним еквівалентом? Дякуємо!
Відповідь: Аналоги та еквіваленти будуть розглядатися при наявності документів передбачених тендерною документацією, а також при дотриманні медико-технічних вимог до предмету закупівлі, але при умові, що запропонований учасником товар не гірший, ніж заявлено для закупівлі Замовником.
Уточнення кваліфікаційних вимог до учасників
Дата подання: 12 лютого 2018 13:18
Дата відповіді: 13 лютого 2018 09:11
Доброго дня! У зв'язку з встановленими термінами видачі та строку дії довідок, дайте роз'яснення відповідно до Додатку №1 п.2 довідка видана органом МВС та довідка про відсутність заборгованості з податків і зборів видана Державною фіскальною службою повинна надаватись учасником чи учасником-переможцем?
Відповідь: Тендерна документація до зазначеного предмету закупівель була підготовлена, виходячи з норм Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII.
Відповідно до ч. 3 ст. 17 зазначеного Закону «Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним»
Інформація про відсутність підстави, надається Учасниками в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (у разі використання).
Переможцем торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір надається:
- електронна довідка, довідка або нотаріально завірена копія документа (-ів), виданого відповідним органом (МВС), який має такі повноваження, про те, що службову (посадову) особу переможця, яка підписала тендерну пропозицію, не було засуджено за злочин, учинений з корисливих мотивів, та про те, що така особа не має незнятої або непогашеної судимості у встановленому законом порядку;
- оригінал або нотаріально завірена копія довідки про відсутність заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів), видана відповідним органом Державної фіскальної служби, що діє станом на дату подання документа, або електронна довідка
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Калоприймачі
Опис предмету закупівлі:
Докладно в тендерній документації
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 31 994,70 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 319,95 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 23 лютого 2018 12:33
Закінчення: 23 лютого 2018 13:00
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

660 од
Калоприймачі
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40021, Україна, Сумська область, м Суми, 20 років Перемоги, 13
Дата доставки: 20 березня 2018  —  20 грудня 2018

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 лютого 2018 13:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ФАРМЛіДЕР" 24 964,17
UAH з ПДВ
24 964,17
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ОЛТА 31 518,50
UAH з ПДВ
31 518,50
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БАДМ-Б" 28 992,24
UAH з ПДВ
28 992,24
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 лютого 2018 11:05
паспорт 6.jpg
27 лютого 2018 11:05
паспорт 5.jpg
27 лютого 2018 11:04
паспорт 4.jpg
27 лютого 2018 11:04
паспорт 3.jpg
27 лютого 2018 11:04
паспорт 2.jpg
27 лютого 2018 10:59
паспорт 1.jpg
21 лютого 2018 10:28
Проект договору.pdf
21 лютого 2018 10:28
Гарантійний лист.jpg
21 лютого 2018 10:28
Кваліфікація ст.16.zip
21 лютого 2018 10:28
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

20 лютого 2018 14:36
Тех характер.pdf
20 лютого 2018 14:36
Квалиф дан.pdf
20 лютого 2018 14:36
Пропозиція.pdf

Публічні документи

02 березня 2018 14:07
Акцепт UA-2018-02-05-002374-a.pdf
02 березня 2018 11:42
Акцепт UA-2018-02-05-002374-a.pdf
21 лютого 2018 09:53
ТЧ.pdf
21 лютого 2018 09:53
КЧ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ФАРМЛіДЕР"

ТОВ ОЛТА

ТОВ "БАДМ-Б"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ФАРМЛіДЕР"
#38193051
Відхилено 24 964,17
UAH з ПДВ
28 лютого 2018 12:40
ТОВ "БАДМ-Б"
#39273420
Переможець 28 992,24
UAH з ПДВ
28 лютого 2018 12:41

Документи

28 лютого 2018 12:39
Електронний підпис
28 лютого 2018 12:37
протокол розгляду.pdf

Документи

28 лютого 2018 12:41
Електронний підпис
28 лютого 2018 12:40
протокол розгляду.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 лютого 2018 12:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БАДМ-Б"
#39273420
28 992,24
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 лютого 2018 12:41
Електронний підпис
28 лютого 2018 12:40
протокол розгляду.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2019 18:38
Електронний підпис зміни до договору
05 червня 2018 08:48
Додаткова угода.pdf зміни до договору
05 червня 2018 08:47
Електронний підпис укладений
13 березня 2018 11:38
калоприймачі.pdf укладений
13 березня 2018 11:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
05 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п. 5 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII - узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), з метою уточнення суми Договору відповідно до фактичних видатків Сторони дійшли згоди зменшити суму Договору
Номер договору про закупівлю: 2220/8
Договір:
Номер додаткової угоди: 2220/8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 березня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 28 633,20
UAH з ПДВ