Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Медичні матеріали одноразові
Очікувана вартість
813 634,70 UAH
UA-2018-02-05-002374-a ● 2ea32dce33b642a28352a36494f5fc4d
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КУ "Сумська міська клінічна лікарня №1" |
Код ЄДРПОУ: | 05519480 |
Вебсайт: | http://smkl1.sumy.ua |
Місцезнаходження: | 40021, Україна , Сумська обл., місто Суми , ВУЛИЦЯ 20 РОКІВ ПЕРЕМОГИ, будинок 13 |
Контактна особа: |
Світлана Поратуй +380509376890 econom.smkl1@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 лютого 2018 16:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 лютого 2018 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 лютого 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 лютого 2018 15:00 |
Очікувана вартість: | 813 634,70 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Докладно в тендерній документації
Тендерна документація
05 лютого 2018 16:18 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 лютого 2018 16:12 |
Додаток 1 - Кваліфікаційні критерії та перелік документів - медичні матеріали одноразові лютий 2018.docx | |
05 лютого 2018 16:12 |
Додаток 2 - Медико-технічні вимоги до предмета закупівлі - медичні матеріали одноразові лютий 2018.docx | |
05 лютого 2018 16:12 |
Додаток 3 - Проект договору про закупівлю для лотів 1, 3, 4, 5, 6, 7, 8 - медичні матеріали одноразові лютий 2018.doc | |
05 лютого 2018 16:12 |
Додаток 4 - Форма цінової пропозиції - медичні матеріали одноразові лютий 2018.docx | |
05 лютого 2018 16:12 |
Додаток 5 - Проект договору про постачання компонентів донорської крові для лоту 2 - Компоненти донорської крові 2018.docx | |
05 лютого 2018 16:12 |
Тендерна документація - медичні матеріали одноразові лютий 2018.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення по предмету закупівлі
Дата подання: 06 лютого 2018 13:11
Дата відповіді: 07 лютого 2018 10:18
В медико-технічних вимогах прописані калоприймачі виробництва Coloplast, чи будуть розглядатись аналоги інших виробників?
Відповідь: Аналоги та еквіваленти будуть розглядатися при наявності документів передбачених тендерною документацією, а також при дотриманні медико-технічних вимог до предмету закупівлі, але при умові, що запропонований учасником товар не гірший, ніж заявлено для закупівлі Замовником.
Уточнення по предмету закупівлі
Дата подання: 06 лютого 2018 13:15
Дата відповіді: 07 лютого 2018 10:18
В медико-технічних вимогах прописані калоприймачі виробництва Coloplast, чи будуть розглядатись аналоги інших виробників?
Відповідь: Аналоги та еквіваленти будуть розглядатися при наявності документів передбачених тендерною документацією, а також при дотриманні медико-технічних вимог до предмету закупівлі, але при умові, що запропонований учасником товар не гірший, ніж заявлено для закупівлі Замовником.
Уточнення медико-технічних вимог
Дата подання: 06 лютого 2018 13:24
Дата відповіді: 07 лютого 2018 10:19
Доброго дня!
Скажіть будь ласка хочемо запропонувати покращений еквівалент по лоту 1 "Калоприймачі" з вбудованим фільтром для дезодоризації та евакуації газів.Чи будете розглядати таку тендерну пропозицію з вищезазначеним еквівалентом? Дякуємо!
Відповідь: Аналоги та еквіваленти будуть розглядатися при наявності документів передбачених тендерною документацією, а також при дотриманні медико-технічних вимог до предмету закупівлі, але при умові, що запропонований учасником товар не гірший, ніж заявлено для закупівлі Замовником.
Уточнення кваліфікаційних вимог до учасників
Дата подання: 12 лютого 2018 13:18
Дата відповіді: 13 лютого 2018 09:11
Доброго дня!
У зв'язку з встановленими термінами видачі та строку дії довідок, дайте роз'яснення відповідно до Додатку №1 п.2 довідка видана органом МВС та довідка про відсутність заборгованості з податків і зборів видана Державною фіскальною службою повинна надаватись учасником чи учасником-переможцем?
Відповідь: Тендерна документація до зазначеного предмету закупівель була підготовлена, виходячи з норм Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII.
Відповідно до ч. 3 ст. 17 зазначеного Закону «Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним»
Інформація про відсутність підстави, надається Учасниками в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (у разі використання).
Переможцем торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір надається:
- електронна довідка, довідка або нотаріально завірена копія документа (-ів), виданого відповідним органом (МВС), який має такі повноваження, про те, що службову (посадову) особу переможця, яка підписала тендерну пропозицію, не було засуджено за злочин, учинений з корисливих мотивів, та про те, що така особа не має незнятої або непогашеної судимості у встановленому законом порядку;
- оригінал або нотаріально завірена копія довідки про відсутність заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів), видана відповідним органом Державної фіскальної служби, що діє станом на дату подання документа, або електронна довідка
Відповідно до ч. 3 ст. 17 зазначеного Закону «Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним»
Інформація про відсутність підстави, надається Учасниками в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (у разі використання).
Переможцем торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір надається:
- електронна довідка, довідка або нотаріально завірена копія документа (-ів), виданого відповідним органом (МВС), який має такі повноваження, про те, що службову (посадову) особу переможця, яка підписала тендерну пропозицію, не було засуджено за злочин, учинений з корисливих мотивів, та про те, що така особа не має незнятої або непогашеної судимості у встановленому законом порядку;
- оригінал або нотаріально завірена копія довідки про відсутність заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів), видана відповідним органом Державної фіскальної служби, що діє станом на дату подання документа, або електронна довідка
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Калоприймачі |
Опис предмету закупівлі: |
Докладно в тендерній документації
|
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 31 994,70 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 319,95 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
660 од
Калоприймачі
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40021, Україна, Сумська область, м Суми, 20 років Перемоги, 13
Дата доставки:
20 березня 2018
—
20 грудня 2018
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 лютого 2018 13:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ФАРМЛіДЕР" |
24 964,17
UAH з ПДВ
|
24 964,17
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ОЛТА |
31 518,50
UAH з ПДВ
|
31 518,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БАДМ-Б" |
28 992,24
UAH з ПДВ
|
28 992,24
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ФАРМЛіДЕР" #38193051 |
Відхилено |
24 964,17
UAH з ПДВ
|
28 лютого 2018 12:40
|
ТОВ "БАДМ-Б" #39273420 |
Переможець |
28 992,24
UAH з ПДВ
|
28 лютого 2018 12:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2019 18:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 червня 2018 08:48
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
05 червня 2018 08:47
|
Електронний підпис | укладений |
13 березня 2018 11:38
|
калоприймачі.pdf | укладений |
13 березня 2018 11:37
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 червня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 05 червня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі п. 5 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII - узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), з метою уточнення суми Договору відповідно до фактичних видатків Сторони дійшли згоди зменшити суму Договору |
Номер договору про закупівлю: | 2220/8 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2220/8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |