Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Підготовчі роботи по об'єкту: "Реконструкція І черги Меморіального комплексу пам'яті жертв Голодоморів в Україні з будівництвом ІІ черги Національного музею "Меморіал жертв Голодомору" Меморіального комплексу пам'яті жертв Голодомору в Україні по вул. Лаврській, 3 у Печерському районі м. Києва"
Очікувана вартість
124 941 822,00 UAH
UA-2018-02-05-001909-a ● 46339a2b7a5d42c79d4132f9c1f44fd5
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне унітарне підприємство "Дирекція з будівництва другої черги Національного музею "Меморіал жертв Голодомору" |
Код ЄДРПОУ: | 41185501 |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська обл., Київ, Лаврська,буд.3 |
Контактна особа: |
Замогильний Андрій Григорович 380442544511 dbmgg@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 лютого 2018 15:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 лютого 2018 13:20 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 лютого 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 лютого 2018 13:20 |
Початок аукціону: | 23 лютого 2018 15:19 |
Очікувана вартість: | 124 941 822,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 624 709,11 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 600000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Підготовчі роботи по об'єкту: "Реконструкція І черги Меморіального комплексу пам'яті жертв Голодоморів в Україні з будівництвом ІІ черги Національного музею "Меморіал жертв Голодомору" Меморіального комплексу пам'яті жертв Голодомору в Україні по вул. Лаврській, 3 у Печерському районі м. Києва"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Підготовчі роботи по об'єкту: "Реконструкція І черги Меморіального комплексу пам'яті жертв Голодоморів в Україні з будівництвом ІІ черги Національного музею "Меморіал жертв Голодомору" Меморіального комплексу пам'яті жертв Голодомору в Україні по вул. Лаврській, 3 у Печерському районі м. Києва"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01601, Україна, Київ, Київ, Лаврська, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 березня 2018
—
15 березня 2019
ДК 021:2015: 45100000-8 — Підготовка будівельного майданчика
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 95% |
Строк виконання робіт: | 5% |
6 місяців: | 5% |
8 місяців: | 3% |
10 місяців: | 1% |
12 місяців: | 0% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Просимо надати наступні роз’яснення до тендерної документації на закупівлю
Дата подання: 09 лютого 2018 21:15
Дата відповіді: 13 лютого 2018 22:39
1. Яке саме обладнання (матеріально-технічна база) має зазначити учасник в довідці згідно з додатком 2 до тендерної документації? Зокрема, те що визначене в пункті 5 розділу III. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації чи визначене в додатку 4.14 Технічного завдання тендерної документації?
2. Результати яких випробувань та якої саме матеріально-технічної бази необхідно зазначити в довідці згідно з Додатком 2 до тендерної документації? Хто повинен проводити такі випробування?
3. Ким мають бути видані посвідчення інженерно-технічних працівників, якими підтверджується проходження навчання і перевірка знань законодавчих актів з охорони праці, пожежної безпеки, електробезпеки, гігієни праці та виробничої санітарії?
4. Яка посадова особа мається на увазі Замовником під терміном «штатний виконавець робіт», обов’язковість якого в штаті встановлена підпунктом 2.2 пункту 5 Кваліфікаційні критерії до учасника та вимоги, установлені статтями 16,17 Закону розділу III. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації?
5. Чи повинні подаватися учасником документи, передбачені тендерною документацією, на фірмовому бланку, якщо форма таких документів встановлена нормативно-правовими, розпорядчими чи законодавчими актами чи якщо такі документи видані іншими підприємствами, установами та організаціями?
6. Який реєстраційний номер повинен проставляти учасник на документах тендерної пропозиції (вихідної кореспонденції)? Чи повинен проставлятися реєстраційний номер на документах, виданих іншими підприємствами, установами та організаціях та на документах, форма яких встановлена нормативно-правовими, розпорядчими чи законодавчими актами.
7. За який саме період учасником повинна подаватися фінансова звітність, враховуючи що відповідно до пункту 5 Порядку подання фінансової звітності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2000 р. № 419, річна фінансова звітність подається не пізніше 28 лютого наступного за звітним року, тобто після дати розкриття пропозицій?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідь Замовника на запитання 1: В довідці згідно з додатком 2 до тендерної документації учасник має зазначити лише те основне обладнання, машини і механізми, що визначені в пункті 5 розділу III. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації.
Відповідь Замовника на запитання 2: В довідці згідно з Додатком 2 до тендерної документації необхідно зазначити інформацію про наявність об’єктів нерухомого майна (виробнича база, склад, цех тощо). Пункт, що стосується результатів випробувань, Замовником буде виключений з тендерного завдання.
Відповідь Замовника на запитання 3: Питання щодо проходження навчання і перевірки знань законодавчих актів з охорони праці, пожежної безпеки, електробезпеки, гігієни праці та виробничої санітарії, а також дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки регулюються наступними нормативно-правовими актами:
- «Типове положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці» (НПАОП 0.00-4.12-05), затверджене наказом Державного Комітету України з нагляду за охороною праці №15 від 26.01.2005 року (із змінами, внесеними згідно з Наказом Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду № 273 від 16.11.2007 та Наказом Міністерства соціальної політики України №140 від 30.01.2017);
- «Порядок видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки», затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 р. № 1107 (із змінами, внесеними згідно з Постановами Кабінету Міністрів України № 927 від 10.10.2012, №76 від 11.02.2016).
Відповідь Замовника на запитання 4: Замовником на увазі мається, що у штаті будівельної організації на постійній основі, за основним місцем своєї роботи, має працювати «виконавець робіт» (скорочення «виконроб») - посада керівника середньої ланки на будівництві. Виконроб здійснює керівництво будівництвом на своїй ділянці. Виконроб забезпечує виконання завдань із введення об'єктів в експлуатацію у встановлені терміни, організовує виробництво, забезпечує дотримання технології виробництва, веде облік виконаних робіт, оформляє технічну документацію, бере участь у здачі об'єктів в експлуатацію, встановлює майстрам виробничі завдання за обсягами будівельно-монтажних і пусконалагоджувальних робіт, контролює їх виконання.
Відповідь Замовника на запитання 5: Ні, не повинні. Документи, передбачені тендерною документацією, якщо форма таких документів встановлена нормативно-правовими, розпорядчими чи законодавчими актами чи якщо такі документи видані іншими підприємствами, установами та організаціями, їх не потрібно накладати на фірмовий бланк учасника. Копії таких документів мають бути завірені згідно до вимог тендерної документації Замовника.
Відповідь Замовника на запитання 6: Учасник не повинен проставлятися реєстраційний номер на документах, виданих іншими підприємствами, установами та організаціями та на документах, форма яких встановлена нормативно-правовими, розпорядчими чи законодавчими актами. На таких документах зазначається порядковий номер сторінки тендерної пропозиції учасника. Копії таких документів мають бути завірені згідно до вимог тендерної документації Замовника.
Відповідь Замовника на запитання 7: Учасником повинна подаватися фінансова звітність за 2017 рік. Учасник, який має намір взяти участь у даній закупівлі, має поквапитись зі здачею фінансової звітності за 2017 рік, адже чинним законодавством України ні в якій спосіб не обмежено і не заборонено це здійснити з початку січня місяця року, наступного за звітним роком.
Відповідь Замовника на запитання 2: В довідці згідно з Додатком 2 до тендерної документації необхідно зазначити інформацію про наявність об’єктів нерухомого майна (виробнича база, склад, цех тощо). Пункт, що стосується результатів випробувань, Замовником буде виключений з тендерного завдання.
Відповідь Замовника на запитання 3: Питання щодо проходження навчання і перевірки знань законодавчих актів з охорони праці, пожежної безпеки, електробезпеки, гігієни праці та виробничої санітарії, а також дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки регулюються наступними нормативно-правовими актами:
- «Типове положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці» (НПАОП 0.00-4.12-05), затверджене наказом Державного Комітету України з нагляду за охороною праці №15 від 26.01.2005 року (із змінами, внесеними згідно з Наказом Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду № 273 від 16.11.2007 та Наказом Міністерства соціальної політики України №140 від 30.01.2017);
- «Порядок видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки», затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 р. № 1107 (із змінами, внесеними згідно з Постановами Кабінету Міністрів України № 927 від 10.10.2012, №76 від 11.02.2016).
Відповідь Замовника на запитання 4: Замовником на увазі мається, що у штаті будівельної організації на постійній основі, за основним місцем своєї роботи, має працювати «виконавець робіт» (скорочення «виконроб») - посада керівника середньої ланки на будівництві. Виконроб здійснює керівництво будівництвом на своїй ділянці. Виконроб забезпечує виконання завдань із введення об'єктів в експлуатацію у встановлені терміни, організовує виробництво, забезпечує дотримання технології виробництва, веде облік виконаних робіт, оформляє технічну документацію, бере участь у здачі об'єктів в експлуатацію, встановлює майстрам виробничі завдання за обсягами будівельно-монтажних і пусконалагоджувальних робіт, контролює їх виконання.
Відповідь Замовника на запитання 5: Ні, не повинні. Документи, передбачені тендерною документацією, якщо форма таких документів встановлена нормативно-правовими, розпорядчими чи законодавчими актами чи якщо такі документи видані іншими підприємствами, установами та організаціями, їх не потрібно накладати на фірмовий бланк учасника. Копії таких документів мають бути завірені згідно до вимог тендерної документації Замовника.
Відповідь Замовника на запитання 6: Учасник не повинен проставлятися реєстраційний номер на документах, виданих іншими підприємствами, установами та організаціями та на документах, форма яких встановлена нормативно-правовими, розпорядчими чи законодавчими актами. На таких документах зазначається порядковий номер сторінки тендерної пропозиції учасника. Копії таких документів мають бути завірені згідно до вимог тендерної документації Замовника.
Відповідь Замовника на запитання 7: Учасником повинна подаватися фінансова звітність за 2017 рік. Учасник, який має намір взяти участь у даній закупівлі, має поквапитись зі здачею фінансової звітності за 2017 рік, адже чинним законодавством України ні в якій спосіб не обмежено і не заборонено це здійснити з початку січня місяця року, наступного за звітним роком.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-02-05-001909-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "МЕГАПОЛІСБУД", Код ЄДРПОУ:36146554
Дата подання: 09 лютого 2018 21:21
Про внесення змін до тендеоної доекментації, з метою забезпечення проведення відкритого, неупередженого тендеру
Під час складання тендерної документації на закупівлю «Підготовчі роботи по об'єкту: "Реконструкція І черги Меморіального комплексу пам'яті жертв Голодоморів в Україні з будівництвом ІІ черги Національного музею "Меморіал жертв Голодомору" Меморіального комплексу пам'яті жертв Голодомору в Україні по вул. Лаврській, 3 у Печерському районі м. Києва" вами встановлено ряд вимог, які є дискримінаційними по відношенню до учасників, зокрема, нашого підприємства.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
13 лютого 2018 23:24
Замовником внесено зміни та доповнення до Тендерної документації.
Тендерним комітетом Замовника, за результатом розгляду скарги, прийнято рішення згідно Протоколу №30 від 13.02.2018 року щодо внесення змін та доповнень до Тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 лютого 2018 15:46
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Документи |
---|---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Основа" |
124 931 040,00
UAH з ПДВ
|
121 775 290,00
UAH з ПДВ
|
1.0526315789 | 115 686 525.51 | Документи |
ПАТ "Київметробуд" |
120 036 846,41
UAH з ПДВ
|
118 786 315,78
UAH з ПДВ
|
1.0315789474 | 115 149 999.99 | Документи |
ПП СПЕЦВИСОТБУД 2006 |
124 941 822,00
UAH з ПДВ
|
122 341 822,00
UAH з ПДВ
|
1 | 122 341 822 | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПАТ "Київметробуд" #01387432 |
Відхилено |
118 786 315,78
UAH з ПДВ
|
26 лютого 2018 19:02
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Основа" #13669489 |
Переможець |
121 775 290,00
UAH з ПДВ
|
27 лютого 2018 12:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 січня 2020 15:04
|
ДУ №12 від 11_01_2020 до Дог №8_03 .pdf | зміни до договору |
14 січня 2020 14:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 січня 2020 20:26
|
ДУ №11 від 28_12_2019 до Дог №8-03.pdf | зміни до договору |
03 січня 2020 20:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 грудня 2019 14:15
|
Д.У.№10 від 13.12.2019 з Додатком №1 до Дог.№8-03.pdf | зміни до договору |
13 грудня 2019 13:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 жовтня 2019 21:57
|
Д.У. №9 від 28.10.2019 з Додатками 1, 2 до Дог. №8-03.pdf | зміни до договору |
30 жовтня 2019 21:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 червня 2019 14:06
|
Д.У. №8 від 25.06.2019 з Додатком 1 до Дог.№08-03 від 15.03.2018.pdf | зміни до договору |
27 червня 2019 14:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 червня 2019 21:17
|
Д.У. №7 від 24.06.2019 до Дог.№8-03 від 15.03.2018.pdf | зміни до договору |
26 червня 2019 21:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 лютого 2019 20:49
|
Додаткова угода № 6 від 04.02.2019 з Додатками 1, 2.pdf | зміни до договору |
05 лютого 2019 20:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2018 17:27
|
Д.У №5 від 27.12.2018 до Дог.№ 8-03 від 15.03.2018.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2018 17:26
|
Додаток 1 до Д.У №5 від 27.12.2018 до Дог.№ 8-03 від 15.03.2018.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2018 17:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2018 18:25
|
Додаток №1 до Д.У.№4. Договірна ціна. Локальні кошториси.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2018 18:21
|
Додаткова угода №4.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2018 18:21
|
Додаток №1 до Д.У.№4. Договірна ціна.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2018 18:21
|
Додаток №2 до Д.У.№4. Календарний план.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2018 18:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 вересня 2018 01:54
|
Додаткова угода №3 від 14.09.2018.pdf | зміни до договору |
14 вересня 2018 21:30
|
Додаток №1 Календарний графік виконання робіт до Доп. угоди №3 від 14.09.2018.pdf | зміни до договору |
14 вересня 2018 20:35
|
Додаткова угода №3 від 14.09.2018.pdf | зміни до договору |
14 вересня 2018 20:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 червня 2018 19:29
|
Додаток № 2 Графік фінансування робіт до Доп. угоди №2 від 12.06.2018.pdf | зміни до договору |
12 червня 2018 19:26
|
Додаток № 1 Підсумкова відомість ресурсів до Доп. угоди №2 від 12.06.2018.pdf | зміни до договору |
12 червня 2018 19:25
|
Додаток № 1 Локальні кошториси до Доп. угоди №2 від 12.06.2018.pdf | зміни до договору |
12 червня 2018 19:24
|
Додаток № 1 Дог.ціна до Доп. угоди №2 від 12.06.2018.pdf | зміни до договору |
12 червня 2018 19:22
|
Додаткова угода №2 від 12.06.2018.pdf | зміни до договору |
12 червня 2018 19:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 квітня 2018 16:06
|
Доп.угода №1 від 04.04.2018.pdf | зміни до договору |
04 квітня 2018 16:04
|
Електронний підпис | укладений |
16 березня 2018 11:57
|
4. Підсумкова відомість ресурсів.pdf | укладений |
16 березня 2018 11:53
|
3. Локальні кошториси.pdf | укладений |
16 березня 2018 11:51
|
1. Договір підряду № 8_03 від 15.03.2018 р.pdf | укладений |
16 березня 2018 11:46
|
1. Договір підряду № 8_03 від 15.03.2018 р.pdf | укладений |
16 березня 2018 11:45
|
2. Договірна ціна.pdf | укладений |
16 березня 2018 11:43
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 квітня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 04 квітня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Доповнення Договору пунктом про здійснення попередньої оплати робіт (у т.ч. на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій та виробів) у розмірі, що не перевищує 30% вартості річного обсягу фінансування робіт на строк не більше трьох місяців. |
Номер договору про закупівлю: | 8/03 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 червня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 12 червня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Заміна окремих будівельних машин і механізмів, завдяки чому покращиться якість робіт та зменшиться їх вартість. |
Номер договору про закупівлю: | 8/03 |
Договір: |
|
Номер додаткової угоди: | №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 вересня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 15 вересня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку виконання підготовчих робіт зумовлено призупиненням виконання проектних робіт та зміною проектних рішень . Зміна терміну виконання підготовчих робіт не призводить до збільшення суми, визначеної в договорі. |
Номер договору про закупівлю: | 8/03 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв"язку із зміною проектних рішень у процесі виконання підготовчих робіт та проведенням будівельної експертизи скоригованого проекту підготовчих робіт, з метою покращення якості предмету закупівлі, узгодженого зменшення договірної ціни та продовженням строку виконання робіт та дії договору на 2019 рік . |
Номер договору про закупівлю: | 8/03 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення в договірній ціні показника ПДВ в складі виконаних робіт, без зміни вартості (договірної ціни). |
Номер договору про закупівлю: | 8/03 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 лютого 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 05 лютого 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмету закупівлі, узгоджене зменшення договірної ціни, урахування зауважень Довідки зустрічної звірки №04-31/15 виданої Північним офісом Державної аудиторської служби України від 09.01.2019. |
Номер договору про закупівлю: | 8/03 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 червня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 26 червня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення умов компенсації Замовником різниці вартості матеріальних ресурсів, що використовуються Підрядником при виконанні робіт. Згідно п. 13.1 Договору №8/03 від 15.03.2018 уточнення в електронній системі закупівель терміну дії договору до 31.12.2019. |
Номер договору про закупівлю: | 8/03 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8/03 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 червня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 червня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Подовження терміну завершення робіт, у зв'язку із зміною проектних рішень та з метою покращення якості робіт |
Номер договору про закупівлю: | 8/03 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8/03 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 30 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягу робіт і ціни договору у зв'язку із зміною проектних рішень та подовження терміну виконання робіт з метою покращення їх якості |
Номер договору про закупівлю: | 8/03 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 13 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення терміну, на який надається попередня оплата робіт. Виправлення помилки допушеної в Додатку 1 до Додаткової угоди №9 від 28.10.19 щодо виду договірної ціни. |
Номер договору про закупівлю: | 8/03 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 03 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни договору та продовження терміну його дії, зміни до графіка виконання та фінансування робіт. Визначення суми невикористаної Генпідрядником попередньої оплати, що підлягає поверненню Замовнику у січні 2020 року. |
Номер договору про закупівлю: | 8/03 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 14 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна розрахункових рахунків в реквізитах Замовника та Генпідрядника. |
Номер договору про закупівлю: | 8/03 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 12 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |