Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Постачання теплової енергії у вигляді гарячої води
Очікувана вартість
223 853,63 UAH
UA-2018-02-05-001728-a a785658d13ee4366bba9903b661dcd5d
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кудас Олександра Сергіївна

+380552466097 cnpp6500@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Херсонський центр по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат
Код ЄДРПОУ: 05392743
Вебсайт: http://www.cdd.ks.ua
Місцезнаходження: 73037, Україна , Херсонська обл., місто Херсон, вулиця Робоча 115
Контактна особа: Кудас Олександра Сергіївна
+380552466097
cnpp6500@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Статтею 19 Закону України „Про теплопостачання” від 02.06.2005 року №2633-IV передбачено, що діяльність у сфері теплопостачання може здійснюватись суб’єктами господарської діяльності у сфері теплопостачання всіх організаційно – правових форм та форм власності. Споживач або суб’єкт теплоспоживання має право вибирати (змінювати) теплопостачальну організацію, якщо це технічно можливо. Постачальником послуг з централізованого теплопостачання для Херсонського центру по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат є міське комунальне підприємство „Херсонтеплоенерго”, яке включено до Зведеного переліку суб’єктів природних монополій як суб’єкт господарювання щодо транспортування теплової енергії магістральними та місцевими (розподільчими) тепловими мережами за станом на 31.12.2017 р. за порядковим номером 12, сторінка № 85 (www.amc.gov.ua). Відсутні технічні можливості вибору інших теплопостачальних організацій. Не укладання або несвоєчасне укладання договорів з міським комунальним підприємством „Херсонтеплоенерго” на поставку послуг з постачання теплової енергії призведе до припинення/обмеження централізованого теплопостачання Херсонського центру по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат. Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі: - копія статуту міського комунального підприємства ”Херсонтеплоенерго” від 31.08.2016 р.; - копія виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців щодо міського комунального підприємства ”Херсонтеплоенерго”; - копія довідки про взяття на облік платника податків міського комунального підприємства ”Херсонтеплоенерго”; - копія витягу з реєстру платників податку на додану вартість щодо міського комунального підприємства ”Херсонтеплоенерго”; - копія довідки Головного управління статистики у Херсонській області щодо міського комунального підприємства ”Херсонтеплоенерго”від 22.11.2017 р. № 031-07/681; - копії ліцензій на виробництво теплової енергії, транспортування її магістральними та місцевими (розподільчими) тепловими мережами, постачання теплової енергії.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 лютого 2018 15:27
Оскарження наміру укласти договір: 11 лютого 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
171 Гкал
Ціна за одиницю: 1311.91UAH з ПДВ
Постачання теплової енергії у вигляді гарячої води
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73037, Україна, Херсонська область, Херсон, вул. Робоча, 115
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Тендерна документація

05 лютого 2018 14:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Міське комунальне підприємство „Херсонтеплоенерго”
#31653320
Переможець 223 853,63
UAH з ПДВ
05 лютого 2018 15:27

Документи

05 лютого 2018 15:27
Електронний підпис
05 лютого 2018 15:25
Повідомлення_05022018.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 лютого 2018 15:27

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Міське комунальне підприємство „Херсонтеплоенерго”
#31653320
223 853,63
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 лютого 2018 15:27
Електронний підпис
05 лютого 2018 15:25
Повідомлення_05022018.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2019 15:03
Протокол тендерного комітету 6 від 01 лютого 2019 року укладений
01 лютого 2019 14:56
Електронний підпис укладений
31 січня 2019 09:34
Додаткова_угода_6_тепло.pdf зміни до договору
31 січня 2019 09:27
Електронний підпис укладений
30 січня 2019 14:35
Електронний підпис укладений
21 січня 2019 10:09
Додаткова угода_5_тепло.pdf зміни до договору
21 січня 2019 10:05
Електронний підпис укладений
17 січня 2019 11:55
Додаткова угода_4_тепло.pdf зміни до договору
17 січня 2019 11:52
Електронний підпис укладений
28 грудня 2018 09:21
Додаткова угода_3_тепло.pdf зміни до договору
28 грудня 2018 09:14
Електронний підпис укладений
21 грудня 2018 12:05
Додаткова угода_2_тепло.pdf зміни до договору
21 грудня 2018 11:59
Електронний підпис укладений
19 лютого 2018 14:17
Додаткова угода _1_тепло.pdf зміни до договору
19 лютого 2018 14:14
Електронний підпис укладений
15 лютого 2018 15:13
Договір_445_01_2018_24.pdf укладений
15 лютого 2018 15:10

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Постачання теплової енергії у вигляді гарячої води 171 Гкал 1 311,91
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 лютого 2018
Дата публікації змін до договору:
19 лютого 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 1.2. розділу І “Предмет договору” викладено в наступній редакції: «1.2. Найменування послуги: Пара та гаряча вода, постачання пари та гарячої води (далі по тексту ПОСЛУГА). Очікуваний обсяг ПОСЛУГИ за цим договором становить 171 Гкал, у тому числі збільшення по даній додатковій угоді становить 0.37 Гкал.»
Номер договору про закупівлю: 445/01-2018/24
Договір:
Номер додаткової угоди: 445/01-2018/24
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника відповідно до пункту 1 частини 4 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 445/01-2018/24
Договір:
Номер додаткової угоди: 445/01-2018/24
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна умов у звязку із застосуванням положень частини 5 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі" відповідно до пункту 8 частини 4 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: продовження дії договору до 28 лютого 2019 року для проведення закупівлі на початку 2019 року
Номер договору про закупівлю: 445/01-2018/24
Договір:
Номер додаткової угоди: 445/01-2018/24
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись ч. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 10.2. Договору, на підставі кошторису на 2019 рік, укладено додаткову про нижче наведене: 1. Пункт 1.2. розділу І “Предмет договору” викласти в наступній редакції: «1.2. Найменування послуги: Пара та гаряча вода, постачання пари та гарячої води (далі по тексту ПОСЛУГА). Очікуваний обсяг ПОСЛУГИ за цим договором становить 171 Гкал, у тому числі за додатковою угодою на 2019 рік становить 23 Гкал.». 2. Пункт 3.1 розділу ІІІ “Сума договору” викласти в наступній редакції: «3.1. Сума цього Договору становить 268606,51 грн. (Двісті шістдесят вісім тисяч шістсот шість грн. 00 коп.), у тому числі ПДВ 44767,75 грн. (Сорок чотири тисячі сімсот шістдесят сім грн. 75 коп.), з урахуванням розміру до 20 відсотків від визначеної у п. 3.1. Договору суми, який складає 44767,00 грн. (Сорок чотири тисячі сімсот шістдесят сім грн. 00 коп.), у тому числі ПДВ 7461,17 грн. (Сім тисяч чотириста шістдесят одна грн. 17 коп.)».
Номер договору про закупівлю: 445/01-2018/24
Договір:
Номер додаткової угоди: 445/01-2018/24
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись ч. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 10.2. договору, на підставі кошторису на 2019 рік, укладено додаткову угоду про нижче наведене: 1. Пункт 1.2. розділу І “Предмет договору” викласти в наступній редакції: «1.2. Найменування послуги: Пара та гаряча вода, постачання пари та гарячої води (далі по тексту ПОСЛУГА). Очікуваний обсяг ПОСЛУГИ за цим договором становить 171 Гкал, у тому числі за додатковою угодою на 2019 рік становить 23 Гкал.». 2. Пункт 3.1 розділу ІІІ “Сума договору” викласти в наступній редакції: «3.1. Сума цього Договору становить 268606,51 грн. (Двісті шістдесят вісім тисяч шістсот шість грн. 51 коп.), у тому числі ПДВ 44767,75 грн. (Сорок чотири тисячі сімсот шістдесят сім грн. 75 коп.), з урахуванням розміру до 20 відсотків від визначеної у п. 3.1. Договору суми, який складає 44767,00 грн. (Сорок чотири тисячі сімсот шістдесят сім грн. 00 коп.), у тому числі ПДВ 7461,17 грн. (Сім тисяч чотириста шістдесят одна грн. 17 коп.)».
Номер договору про закупівлю: 445/01-2018/24
Договір:
Номер додаткової угоди: 445/01-2018/24
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
31 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Укладено додаткову угоду до Договору, про нижче наведене: пункт 1.2. розділу І “Предмет договору” викласти в наступній редакції: «1.2. Найменування послуги: Пара та гаряча вода, постачання пари та гарячої води (далі по тексту ПОСЛУГА). Очікуваний обсяг ПОСЛУГИ за цим договором становить 136 Гкал, у тому числі на 2019 рік - 23 Гкал.». 2. Пункт 3.1 розділу ІІІ “Сума договору” викласти в наступній редакції: «3.1. Сума цього Договору становить 266900,05 грн., у тому числі ПДВ 44483,34 грн., з урахуванням розміру до 20 відсотків від визначеної у п. 3.1. Договору суми, який складає 43060,54 грн., у тому числі ПДВ 7176,76 грн. Зменшення по даній додатковій угоді становить 1706,46 грн.»
Номер договору про закупівлю: 445/01-2018/24
Договір:
Номер додаткової угоди: 445/01-2018/24
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 лютого 2018 — 28 лютого 2019
Сума оплати за договором: 266 900,05
UAH з ПДВ