Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичні матеріали (Перев"язувальний матеріал, Медичні рукавички та нарукавники, Шприци та системи, канюлі інфузійні)
Очікувана вартість
250 000,00 UAH
UA-2018-02-05-001391-a 7c9d8fe9a82e4bf28c8ea367a7d80028
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пироженко Світлана Василівна

380674744802 doctorr27@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Черкаська обласна дитяча лікарня" Черкаської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 37478567
Вебсайт: http://child.ck.ua/
Місцезнаходження: 18029, Україна , Черкаська обл., Черкаси, 30 років Перемоги, 16
Контактна особа: Пироженко Світлана Василівна
380674744802
doctorr27@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 лютого 2018 14:10
Звернення за роз’ясненнями: до 11 лютого 2018 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 лютого 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 лютого 2018 00:00
Початок аукціону: 21 лютого 2018 15:52
Очікувана вартість: 250 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Предмет закупівл має відповідати технічним вимогам
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
26 Одиниця
Медичні матеріали (Перев"язувальний матеріал, Медичні рукавички та нарукавники, Шприци та системи, канюлі інфузійні)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18029, Україна, Черкаська область, Черкаси, 30 років Перемоги, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 лютого 2018 16:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 лютого 2018 16:16
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ +.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-02-05-001391-a.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: Публічне акціонерне товариство „Підприємство по виробництву медичних виробів з полімерних матеріалів „Гемопласт", Код ЄДРПОУ:00480922
Дата подання: 06 лютого 2018 14:25
Вимога
Комунальнму закладу «Черкаська обласна дитяча лікарня» Черкаської обласної ради
ВИМОГА
про внесення змін до тендерної документації
(закупівля №2078206, номер тендеру у UA-2018-02-05-001391-a)
21.02.2018 року завершення прийому пропозицій у відкритих торгах із закупівлі: 33140000-3 Медичні матеріали.

Відповідно тендерної документації найменуваннями предмету закупівлі в даній процедурі закупівлі є:
№ з/п Назва предмету закупівлі згідно тендерної документації Одиниця виміру Кількість
1. Бинт марлевий медичний нестерильний 7м*14см, ГОСТ 1172-93, тип марлі 17 шт. 1000
2. Вата медична гігроскопічна гігієнічна нестерильна , зигзаг 100 г шт. 1000
3. Відріз марлевий медичний нестерильний 500см*90см ,рулон,тип марлі 17 уп. 1000
4. Бинт гіпсовий медичний 270 х 20 см шт. 300
5. Бинт гіпсовий медичний 270 х 15 см шт. 600
6. Шприц 1 мл U-100 луєр трьохкомпонентний з двома голками ін'єкційний одноразового застосування шт. 100
7. Шприц 2 мл луєр двохкомпонентний з голкою ін'єкційний одноразового застосування шт. 10000
8. Шприц 5 мл луєр двохкомпонентний з голкою ін'єкційний одноразового застосування шт. 8000
9. Шприц 10 мл луєр двохкомпонентний з голкою ін'єкційний одноразового застосування шт. 6000
10. Шприц 20 мл луєр двохкомпонентний з голкою ін'єкційний одноразового застосування шт. 5000
11. Шприц 50 мл луєр трьохкомпонентний з двома голками ін'єкційний одноразового застосування шт. 1200
12. Канюля інфузійна Венопорт плюс G22 шт. 250
13. Канюля інфузійна Венопорт плюс G24 шт. 500
14. Канюля інфузійна Венопорт плюс 26 G шт. 700
15. Канюля інфузійна Ю-флекс ( з y- подібним портом) шт. 10
16. Безпечна голка G 22 *1-1/2 размер голки 0,7*38мм шт. 10
17. Система ЮФ світлозахисна без ДЕГФ( ПВХ DЕНР) free шт. 100
18. Система для переливання крові, компонентів крові, кровозамінників та інфузійних розчинів з пластиковою голкою шт. 1500
19. Система для вливання кровозамінників та інфузійних розчинів з металевою (без фталатів) шт. 100
20. Рукавички хірургічні латексні, стерильні, не припудрені, одноразові розмір 7,0 пара 600
21. Рукавички хірургічні латексні, стерильні, не припудрені, одноразові розмір 7,5 пара 400
22. Рукавички хірургічні латексні, стерильні, не припудрені, одноразові розмір 8,0 пара 600
23. Рукавички хірургічні латексні, стерильні, не припудрені, одноразові розмір 8,5 пара 400
24. Рукавички медичні латексні, припудрені, одноразові, нестерильні: розмір "S" шт. 6000
25. Рукавички медичні латексні, припудрені, одноразові, нестерильні: розмір "M" шт. 14000
26. Рукавички медичні латексні, припудрені, одноразові, нестерильні: розмір "L" шт. 6000

ПАТ «Гемопласт» має бажання прийняти участь в даних відкритих торгах та має можливість здійснити поставку наступних позицій предмету закупівлі:
Шприц 2 мл луєр двохкомпонентний з голкою ін'єкційний одноразового застосування шт. 10000
Шприц 5 мл луєр двохкомпонентний з голкою ін'єкційний одноразового застосування шт. 8000
Шприц 10 мл луєр двохкомпонентний з голкою ін'єкційний одноразового застосування шт. 6000
Шприц 20 мл луєр двохкомпонентний з голкою ін'єкційний одноразового застосування шт. 5000
Шприц 50 мл луєр трьохкомпонентний з двома голками ін'єкційний одноразового застосування шт. 1200
Система для переливання крові, компонентів крові, кровозамінників та інфузійних розчинів з пластиковою голкою шт. 1500
Система для вливання кровозамінників та інфузійних розчинів з металевою (без фталатів) шт. 100


згідно тендерної документації Замовника за своєю найнижчою ціновою пропозицією, однак об’єднання всіх найменувань в предметі закупівлі позбавляє ПАТ «Гемопласт» права взяти участь у процедурі закупівлі.
Замовником не обґрунтовано необхідності об’єднання всіх найменувань в один лот. Таке об’єднання обмежує право тих суб’єктів господарювання, в тому числі ПАТ «Гемопласт», на участь в процедурі закупівлі, які не можуть одночасно запропонувати постачання всіх найменувань предмету закупівлі.
Вважаємо, що Замовник має внести зміни до конкурсної документації шляхом виділення позицій предмету закупівлі в окремі лоти. В іншому випадку це значно звужує коло потенційних учасників, бажаючих прийняти участь в даній процедурі закупівлі, що має ознаки обмеження конкуренції та призводить до дискримінації учасників.
Відповідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Тобто чинне законодавство однозначно визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги.
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в своєму рішенні № 388-р/пк-ск від 26.03.2015 року вже розглядала подібне питання і рішенням колегії було встановлено необхідність поділу предмета закупівлі на окремі лоти, якщо інше призведе до обмеження права певних суб’єктів господарювання взяти участь в процедурі закупівлі.
Виокремлення кожного найменування предмету закупівлі в окремі лоти буде лише сприяти залученню максимальної кількості учасників.
Відповідно ч. 1 п. 1 Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454 Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви товару чи послуги.
Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Відповідно ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів.
Враховуючи викладене, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», -





ВИМАГАЄМО:
Внести зміни до тендерної документації в процедурі закупівлі № 2078206, номер тендеру у UA-2018-02-05-001391-a шляхом виділення в окремий лот найменування предмету закупівлі, які зазначені в тендерній документації в даній процедурі закупівлі, що забезпечить максимальну ефективність, економію та конкуренцію та усуне порушення вимог ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
08 лютого 2018 14:45
Тендерна документація на закупівлю медичних матеріалів, цілком відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та згідно з вимогами чинного законодавства була опублікована для загального доступу і зазначена інформація може бути безоплатно отримана кожною фізичною/юридичною особою.
У відповідності до ст. З Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Статтею 5 зазначеного Закону передбачено, що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Згідно з наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17 березня 2016 року № 454 (зі змінами та доповненнями), предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року №1749 за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Таким чином номенклатура продукції за закупівлею відноситься до предмету закупівлі Медичні матеріали, код 33140000-3 за ДК 021:2015 за показником четвертої цифри, що не суперечить чинному законодавству.
Слід зазначити, що жодним нормативно-правовим актом не заборонено подавати номенклатуру лікарських засобів та продукції в одному предметі закупівлі. Замовник на свій розсуд формує предмет закупівлі, що не суперечить вимогам чинного законодавства у сфері закупівель.
Отже, рішення тендерного комітету щодо проведення закупівлі за предметом закупівлі в цілому було законним. Тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Технічні вимоги не містять посилання на конкретні торговельну марку, фірму або виробника та ніяким чином не обмежують коло потенційних учасників.
Розгорнути Згорнути
Тендерний комітет не вбачає факту порушення чинного законодавства в тендерній документації та запрошує усіх бажаючих брати участь в процедурі закупівель за рівними для всіх учасників вимогами, з метою максимальної ефективності, економії та конкуренції.

Документи подані скаржником

06 лютого 2018 14:25
2078206.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 лютого 2018 16:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю " Медичний Центр "М.Т.К." 205 011,60
UAH з ПДВ
205 011,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БАДМ-Б" 214 815,13
UAH з ПДВ
214 815,13
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 лютого 2018 10:15
ТЧ.pdf
19 лютого 2018 10:15
КЧ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю " Медичний Центр "М.Т.К."

ТОВ "БАДМ-Б"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю " Медичний Центр "М.Т.К."
#21633086
Переможець 205 011,60
UAH з ПДВ
23 лютого 2018 11:57

Документи

23 лютого 2018 11:57
Електронний підпис
23 лютого 2018 11:55
протокол розгляду.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 лютого 2018 11:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю " Медичний Центр "М.Т.К."
#21633086
205 011,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 лютого 2018 11:57
Електронний підпис
23 лютого 2018 11:55
протокол розгляду.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2018 10:17
додаткова угода №3.pdf зміни до договору
17 грудня 2018 10:10
Електронний підпис зміни до договору
14 листопада 2018 11:58
додаткова угода №2.pdf зміни до договору
14 листопада 2018 11:50
Електронний підпис зміни до договору
02 листопада 2018 10:04
додаткова уода №1.pdf зміни до договору
02 листопада 2018 10:02
Електронний підпис укладений
12 березня 2018 10:20
договір.pdf укладений
12 березня 2018 10:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
02 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів)
Номер договору про закупівлю: 71
Договір:
Номер додаткової угоди: 71
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
14 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 71
Договір:
Номер додаткової угоди: 71
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна сторонніх показників
Номер договору про закупівлю: 71
Договір:
Номер додаткової угоди: 71
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 березня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 199 679,80
UAH