Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Штори
Очікувана вартість
80 000,00 UAH
UA-2018-02-05-001109-c ● 72602a8a6b904440b1b9483579b7b29d
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ культури та охорони культурної спадщини Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37498578 |
Вебсайт: | http://svyat.kievcity.gov.ua |
Місцезнаходження: | 03115, Україна , Київська обл., Київ, Проспект Перемоги, 112 |
Контактна особа: |
Бойко Людмила Валентинівна 380444248415 kultura-112@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 лютого 2018 18:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 лютого 2018 18:20 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 лютого 2018 18:20 |
Початок аукціону: | 13 лютого 2018 15:20 |
Очікувана вартість: | 80 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 400,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Комплект штор з карнизами в залу Київської дитячої музичної школи №22 у кількості 1 комплект (нестандартне дизайнерське рішення на 4 вікна). Приблизно до 23 метрів.
Вимоги: портьєрна тканина для актової зали різних кольорів, щільністю не більше 160 г/м2. Якість тканин має бути підтверджена сертифікатами.
Монтаж штор на місці забезпечує Постачальник.
Примітка!
В Учасника мають бути реальні фото виконаних робіт по текстильному оформленню різних видів інтер’єрів, мінімум 8 робіт.
Замовник може запросити деталі виконання робіт, а також рекомендації у попередніх замовників. В разі надання негативних рекомендацій, Учасник буде відхилений як такий, що не відповідає вимогам.
Учасник повинен бути офіційним партнером фабрик текстилю та мати персональний аккаунт.
Для більш детальних прорахунків та виконання ескізу учасник може, в період уточнення, під’їхати, безпосередньо, за вказаною адресою і зробити підрахунки для надання пропозицій Замовнику.
Учасник, який запропонує найнижчу ціну та гарну якість товару повинен у дводенний термін після аукціону погодити зразок ескізу (нестандартне дизайнерське рішення на 4 вікна) із Замовником. Зразок надається Учасником для більш якісної оцінки виконання технічних вимог Замовника.
Деталізація предмету закупівлі може змінюватися Замовником, але без зміни вартості закупівлі.
Поставка здійснюється Постачальником відповідно до специфікації за адресою м. Київ, вулиця Зодчих, 30 А, КДМШ №22.
Постачальник повинен гарантувати якість товару, що постачається, Покупцю за Договором та забезпечити монтаж комплекту штор на місці.
Строк поставки товарів або надання послуг: до 1 березня 2018 року.
Розгорнути
Згорнути
Вимоги: портьєрна тканина для актової зали різних кольорів, щільністю не більше 160 г/м2. Якість тканин має бути підтверджена сертифікатами.
Монтаж штор на місці забезпечує Постачальник.
Примітка!
В Учасника мають бути реальні фото виконаних робіт по текстильному оформленню різних видів інтер’єрів, мінімум 8 робіт.
Замовник може запросити деталі виконання робіт, а також рекомендації у попередніх замовників. В разі надання негативних рекомендацій, Учасник буде відхилений як такий, що не відповідає вимогам.
Учасник повинен бути офіційним партнером фабрик текстилю та мати персональний аккаунт.
Для більш детальних прорахунків та виконання ескізу учасник може, в період уточнення, під’їхати, безпосередньо, за вказаною адресою і зробити підрахунки для надання пропозицій Замовнику.
Учасник, який запропонує найнижчу ціну та гарну якість товару повинен у дводенний термін після аукціону погодити зразок ескізу (нестандартне дизайнерське рішення на 4 вікна) із Замовником. Зразок надається Учасником для більш якісної оцінки виконання технічних вимог Замовника.
Деталізація предмету закупівлі може змінюватися Замовником, але без зміни вартості закупівлі.
Поставка здійснюється Постачальником відповідно до специфікації за адресою м. Київ, вулиця Зодчих, 30 А, КДМШ №22.
Постачальник повинен гарантувати якість товару, що постачається, Покупцю за Договором та забезпечити монтаж комплекту штор на місці.
Строк поставки товарів або надання послуг: до 1 березня 2018 року.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
штори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03194, Україна, Київ, Київ, вулиця Зодчих, 30-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
19 лютого 2018
—
01 березня 2018
ДК 021:2015: 39510000-0 — Вироби домашнього текстилю
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 лютого 2018 08:52 |
договір.docx |
05 лютого 2018 18:06 |
Документація штори 22.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Питання по документації
Дата подання: 07 лютого 2018 14:28
Дата відповіді: 07 лютого 2018 15:35
Доброго дня. Чи має для вас принципове значення на якій системі оподаткування знаходиться учасник (платник ПДВ, платник єдиного податку) та до якої групи платників податку він належить ( II, III) ?
Відповідь: Доброго дня. Так має, відповідно до Бюджетного Кодексу України бюджетні організації не можуть заключати договірні зобов’язання з учасниками – платниками єдиного податку 2 група.
Відповідно до листа роз’яснення Держаної Податкової Служби України від 07.12.2014 р. №6815/0/61-12/23-50.0214 «… платник єдиного податку другої групи, за умов дотримання пп.2 п. 291.4 ст. 291 Податкового Кодексу України, із змінами та доповненнями, у разі надання послуг та / або продаж товарів юридичній особі, яка перебуває на загальній системі оподаткування, зобов’язаний перейти на застосування ставки єдиного податку, визначеної для третьої або п’ятої групи платників єдиного податку, або перейти на сплату інших податків і зборів, визначених Кодексом.
Відповідно до листа роз’яснення Держаної Податкової Служби України від 07.12.2014 р. №6815/0/61-12/23-50.0214 «… платник єдиного податку другої групи, за умов дотримання пп.2 п. 291.4 ст. 291 Податкового Кодексу України, із змінами та доповненнями, у разі надання послуг та / або продаж товарів юридичній особі, яка перебуває на загальній системі оподаткування, зобов’язаний перейти на застосування ставки єдиного податку, визначеної для третьої або п’ятої групи платників єдиного податку, або перейти на сплату інших податків і зборів, визначених Кодексом.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-02-05-001109-c.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: КОЗИМИР ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРIВНА ФIЗИЧНА ОСОБА-ПIДПРИЄМЕЦЬ, Код ЄДРПОУ:2722924140
Дата подання: 15 лютого 2018 13:07
Прошу рассмотреть выполнение требований оформления ТОВ "ВП Геліос"
Прошу рассмотреть невыполнение требований оформления документов данного тендера ТОВ "ВП Геліос" и удалить их из рассмотрения согласно Закона о государственных закупках.
Прошу рассмотреть выполнение требований оформления документов данного тендера ТОВ "ВП Геліос", а именно: требование Заказчика "Учасник повинен надати в електронному (сканованому PDF форматі) вигляді в складі своєї цінової пропозиції наступні документи*" не выполнено в большом количестве документов. Настаиваю на изъятии из рассмотрения документов не в формате PDF и считать отсутствующими, кроме Проекта договора в формате WORD. Также прошу не рассматривать и считать отсутствующими документы, в которых каждая страница не подписана ответственным лицом, что также соответствует требованиям тендерной документации.
Не представлены договора аренды на указанные в документах претендента материально-технические средства "Довiдка про наявн обладн ст.1.jpg" арендованные помещения и сам данный документ не подписан ответственным лицом и считается отсутствующим.
Олена Козимир
Розгорнути
Згорнути
Прошу рассмотреть выполнение требований оформления документов данного тендера ТОВ "ВП Геліос", а именно: требование Заказчика "Учасник повинен надати в електронному (сканованому PDF форматі) вигляді в складі своєї цінової пропозиції наступні документи*" не выполнено в большом количестве документов. Настаиваю на изъятии из рассмотрения документов не в формате PDF и считать отсутствующими, кроме Проекта договора в формате WORD. Также прошу не рассматривать и считать отсутствующими документы, в которых каждая страница не подписана ответственным лицом, что также соответствует требованиям тендерной документации.
Не представлены договора аренды на указанные в документах претендента материально-технические средства "Довiдка про наявн обладн ст.1.jpg" арендованные помещения и сам данный документ не подписан ответственным лицом и считается отсутствующим.
Олена Козимир
Рішення замовника: Вимога відхилена
15 лютого 2018 15:40
Учасником ТОВ "ВП Геліос" надані в електронному, сканованому вигляді в складі цінової пропозиції всі документи, що підтверджують кваліфікацію учасника, відповідно до Оголошення Замовника.
Документи скановані у форматі PDF чи іншому форматі не є суттєвим для Замовника. Суттєво їх відкриття та можливість оцінити Замовником. Формат PDF вказаний лише з такою ціллю. Тому що не всі інші програми для перегляду документів та фотографій можуть бути відкриті на комп’ютері Замовника.
Документи, зазначені у Вашій вимозі Замовником не вимагалися відповідно до оголошення, тому не розглядаються.
Щодо завірених копій документів, це не є порушенням, так як подані документи стосуються, безпосередньо, ТОВ "ВП Геліос". Також Учасник, якого буде визнано переможцем закупівлі разом з договором повинен надати Замовнику всі документи, що підтверджують кваліфікацію Учасника в оригіналі, або завірені підписом та мокрою печаткою (якщо діяльність ведеться з печаткою).
Допорогові закупівлі здійснюються відповідно до Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 №35. Пункт 6 вищевказаного порядку не був порушений Замовником.
Розгорнути
Згорнути
Документи скановані у форматі PDF чи іншому форматі не є суттєвим для Замовника. Суттєво їх відкриття та можливість оцінити Замовником. Формат PDF вказаний лише з такою ціллю. Тому що не всі інші програми для перегляду документів та фотографій можуть бути відкриті на комп’ютері Замовника.
Документи, зазначені у Вашій вимозі Замовником не вимагалися відповідно до оголошення, тому не розглядаються.
Щодо завірених копій документів, це не є порушенням, так як подані документи стосуються, безпосередньо, ТОВ "ВП Геліос". Також Учасник, якого буде визнано переможцем закупівлі разом з договором повинен надати Замовнику всі документи, що підтверджують кваліфікацію Учасника в оригіналі, або завірені підписом та мокрою печаткою (якщо діяльність ведеться з печаткою).
Допорогові закупівлі здійснюються відповідно до Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 №35. Пункт 6 вищевказаного порядку не був порушений Замовником.
На превеликий жаль, змушені повідомити Вас про неможливість задовольнити Ваші вимоги з наступних підстав.
Номер вимоги: UA-2018-02-05-001109-c.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: КОЗИМИР ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРIВНА ФIЗИЧНА ОСОБА-ПIДПРИЄМЕЦЬ, Код ЄДРПОУ:2722924140
Дата подання: 15 лютого 2018 23:54
Не принятие законного решения на жалобу.
Спасибо за Ваш ответ. Но, к сожалению, он не содержит ответа по существу высказанных требований. Прошу Вас ответить на каждый пункт моих претензий.
1. Не подписанные представителем ТОВ "ВП Геліос" документы, каждый лист этих документов, является основанием для признания этих документов не действительными. Эти документы не могут быть допущены к рассмотрению по итогам торгов, т.к. это явно запрещает "Закон про Державнi закупiвлi" и п. 5.27 "Відмітка про засвідчення копії документа" ДСТУ 4163-2003
В случае допуска не подписанных по закону документов к рассмотрению это будет рассматриваться нами как причина для обращения в PROZORRO для дисквалификации Вас, как представителя Заказчика и в суд для признания данных торгов незаконными.
2. Собеседование, проведенное Вами как Заказчиком, с претендентами данного тендера до проведения тендера противоречит "Законe про Державнi закупiвлi" в части нарушения анонимности участников торгов в системе PROZORRO.
Ввиду данных претензий прошу :
1. Не рассматривать документы, поданые в систему PROZORRO с нарушением требований оформления.
2. Отменить результаты торгов в связи с нарушением Заказчиком правил торгов и "Закона про Державнi закупiвлi"
В противном случае мы будем передавать материалы в соответствующие органы.
Олена Козимир
Розгорнути
Згорнути
1. Не подписанные представителем ТОВ "ВП Геліос" документы, каждый лист этих документов, является основанием для признания этих документов не действительными. Эти документы не могут быть допущены к рассмотрению по итогам торгов, т.к. это явно запрещает "Закон про Державнi закупiвлi" и п. 5.27 "Відмітка про засвідчення копії документа" ДСТУ 4163-2003
В случае допуска не подписанных по закону документов к рассмотрению это будет рассматриваться нами как причина для обращения в PROZORRO для дисквалификации Вас, как представителя Заказчика и в суд для признания данных торгов незаконными.
2. Собеседование, проведенное Вами как Заказчиком, с претендентами данного тендера до проведения тендера противоречит "Законe про Державнi закупiвлi" в части нарушения анонимности участников торгов в системе PROZORRO.
Ввиду данных претензий прошу :
1. Не рассматривать документы, поданые в систему PROZORRO с нарушением требований оформления.
2. Отменить результаты торгов в связи с нарушением Заказчиком правил торгов и "Закона про Державнi закупiвлi"
В противном случае мы будем передавать материалы в соответствующие органы.
Олена Козимир
Рішення замовника: Вимога відхилена
16 лютого 2018 13:35
1. Не завірені копії документів ТОВ "ВП Геліос" підшиті в складі цінової пропозиції в повній мірі підтверджують кваліфікацію учасника.
Зазначена закупівля здійснюються відповідно до Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 №35 та не підпадає під дію п. 1, п. 2 р. 1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 №922-VIII, але може бути проведена відповідно до п. 3 р. 1 ст. 2 вищевказаного закону.
Пункт 6 вищевказаного порядку та ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» не були порушені Замовником. Тому Замовник має право на власний розсуд приймати відповідні рішення з метою збереження та раціонального використання бюджетних коштів.
2. У технічних вимогах до предмета закупівлі та спосіб їх підтвердження, зазначених в Оголошенні Замовника прописано «… Для більш детальних прорахунків та виконання ескізу учасник може, в період уточнення, під’їхати, безпосередньо, за вказаною адресою і зробити підрахунки для надання пропозицій Замовнику.
Учасник, який запропонує найнижчу ціну та гарну якість товару повинен у дводенний термін після аукціону погодити зразок ескізу (нестандартне дизайнерське рішення на 4 вікна) із Замовником. Зразок надається Учасником для більш якісної оцінки виконання технічних вимог Замовника.».
Вами, ФОП КОЗИМИР ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРIВНА, в період уточнення, вказаний в електронній системі закупівель, не були зроблені детальні прорахунки з виїздом на об’єкт, якого стосується закупівля.
Після проведення електронного аукціону ФОП КОЗИМИР ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРIВНА, відповідно до вимог оголошення з’явилася до Замовника без зразка ескізу... . Пізніше зразок ескізу був таки наданий Замовнику, але без можливості оцінити якість та структуру тканин та підібрати відповідні кольори.
Оцінка якості запропонованого Учасниками товару, відповідно до наданих на погодження ескізів, проводиться Замовником, виключно до вимог Оголошення, опублікованого в системі, і після проведення електронного аукціону, що не порушує п. 6 Порядку здійснення допорогових закупівель в частині закритих пропозицій та ст. 3 Закону.
Термін, наданий Замовником для погодження Учасниками зразків ескізів замовлення та оцінки якості запропонованих тканин, вказаний з метою отримання якісного товару, що регламентовано листом Департаменту поліції охорони Національної поліції України від 09 січня 2018 року №85/43/01-2018 відповідно до Закону України «Про стандарти, технічні регламенти та процедури оцінки відповідності».
3. Окремо хотілось би звернути Вашу увагу на те, що вказаний Вами, в тексті вимоги закон не стосується даної закупівлі, так як до моменту введення в дію Закону України «Про публічні закупівлі», всі надпорогові закупівлі здійснювалися відповідно до Закону України «Про здійснення державних закупівель» (№1197-VII). А закупівлі, регламентовані п. 3 р. 1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» здійснювалися за прямими договорами.
Відповідно до вищевикладеного Порядок здійснення допорогових закупівель, затверджений Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 №35 та Закон України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 №922-VIII не були порушені Замовником.
Хотілось би зазначити, що відділ культури та охорони культурної спадщини Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації є бюджетною організацією і працює на загальній системі оподаткування без попередньої оплати (постанова Кабінету Міністрів України №117 від 23.04.2014 ( зі змінами) «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти».
Щиро сподіваємось, що на підставі викладеного стають зрозумілими підстави, з яких була відхилена Ваша пропозиція і не можуть бути виконані решта Ваших вимог.
Розгорнути
Згорнути
Зазначена закупівля здійснюються відповідно до Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 №35 та не підпадає під дію п. 1, п. 2 р. 1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 №922-VIII, але може бути проведена відповідно до п. 3 р. 1 ст. 2 вищевказаного закону.
Пункт 6 вищевказаного порядку та ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» не були порушені Замовником. Тому Замовник має право на власний розсуд приймати відповідні рішення з метою збереження та раціонального використання бюджетних коштів.
2. У технічних вимогах до предмета закупівлі та спосіб їх підтвердження, зазначених в Оголошенні Замовника прописано «… Для більш детальних прорахунків та виконання ескізу учасник може, в період уточнення, під’їхати, безпосередньо, за вказаною адресою і зробити підрахунки для надання пропозицій Замовнику.
Учасник, який запропонує найнижчу ціну та гарну якість товару повинен у дводенний термін після аукціону погодити зразок ескізу (нестандартне дизайнерське рішення на 4 вікна) із Замовником. Зразок надається Учасником для більш якісної оцінки виконання технічних вимог Замовника.».
Вами, ФОП КОЗИМИР ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРIВНА, в період уточнення, вказаний в електронній системі закупівель, не були зроблені детальні прорахунки з виїздом на об’єкт, якого стосується закупівля.
Після проведення електронного аукціону ФОП КОЗИМИР ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРIВНА, відповідно до вимог оголошення з’явилася до Замовника без зразка ескізу... . Пізніше зразок ескізу був таки наданий Замовнику, але без можливості оцінити якість та структуру тканин та підібрати відповідні кольори.
Оцінка якості запропонованого Учасниками товару, відповідно до наданих на погодження ескізів, проводиться Замовником, виключно до вимог Оголошення, опублікованого в системі, і після проведення електронного аукціону, що не порушує п. 6 Порядку здійснення допорогових закупівель в частині закритих пропозицій та ст. 3 Закону.
Термін, наданий Замовником для погодження Учасниками зразків ескізів замовлення та оцінки якості запропонованих тканин, вказаний з метою отримання якісного товару, що регламентовано листом Департаменту поліції охорони Національної поліції України від 09 січня 2018 року №85/43/01-2018 відповідно до Закону України «Про стандарти, технічні регламенти та процедури оцінки відповідності».
3. Окремо хотілось би звернути Вашу увагу на те, що вказаний Вами, в тексті вимоги закон не стосується даної закупівлі, так як до моменту введення в дію Закону України «Про публічні закупівлі», всі надпорогові закупівлі здійснювалися відповідно до Закону України «Про здійснення державних закупівель» (№1197-VII). А закупівлі, регламентовані п. 3 р. 1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» здійснювалися за прямими договорами.
Відповідно до вищевикладеного Порядок здійснення допорогових закупівель, затверджений Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 №35 та Закон України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 №922-VIII не були порушені Замовником.
Хотілось би зазначити, що відділ культури та охорони культурної спадщини Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації є бюджетною організацією і працює на загальній системі оподаткування без попередньої оплати (постанова Кабінету Міністрів України №117 від 23.04.2014 ( зі змінами) «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти».
Щиро сподіваємось, що на підставі викладеного стають зрозумілими підстави, з яких була відхилена Ваша пропозиція і не можуть бути виконані решта Ваших вимог.
змушені повідомити Вас про неможливість задовольнити Ваші вимоги
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2018-02-05-001109-c.b3
Статус:
Відхилено
Учасник: КОЗИМИР ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРIВНА ФIЗИЧНА ОСОБА-ПIДПРИЄМЕЦЬ, Код ЄДРПОУ:2722924140
Дата подання: 16 лютого 2018 15:16
Оскарження порушення умов тендеру Замовником
П.3 Вашої відповіді не відповідає дійсності та нашим вимогам. А саме:
"Наказ ДП "Зовнішторгвидав України" 13.04.2016 N 35
Порядок здійснення допорогових закупівель
1. Загальні положення
1.1. Цей Порядок розроблено на підставі абзацу 4 частини 1 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) та абзацу 21 пункту 12 Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 N 166
Цей абзац у Законi "Про публічні закупівлі": "Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом (тобто "Про публічні закупівлі"), та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору."
Тобто, Ви повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених законом "Про публічні закупівлі". А значить Ви порушили вимоги цього закону Закону. Тому ми наполянаємо на його виконаннї, а саме - неповиннї розглядатися документи, якї не оформленї згїдно Ваших вимог в тендернїй документації. Та згідно п.6.3 Наказу 35 ДП "Зовнішторгвидав" У разі невідповідності пріоритетною вважається інформація, зазначена Замовником під час оголошення Закупівлі, тобто Ви маєте дотримуватися умов Вашого тендеру та не можете їх змінювати після проведення аукціону.
Ви не можете допускати до розгляду документи іншого окрім заявленого Вами в тендерній документації формату, а саме PDF та WORD для проекту договору.
Ми не вимагаємо відміни нашої дисукваліфікації з тендеру. Ми вимагаємо дотримання Вами Ваших же умов цього тендеру та законів України. Також ми вбачаємо незрозуміле бажання допустити велику кількість порушень умов тендеру з боку деяких учасників з метою визнання їхньої перемоги у тендері. А це тягне за собою інші види оскарження.
Олена Козимир
Розгорнути
Згорнути
"Наказ ДП "Зовнішторгвидав України" 13.04.2016 N 35
Порядок здійснення допорогових закупівель
1. Загальні положення
1.1. Цей Порядок розроблено на підставі абзацу 4 частини 1 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) та абзацу 21 пункту 12 Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 N 166
Цей абзац у Законi "Про публічні закупівлі": "Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом (тобто "Про публічні закупівлі"), та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору."
Тобто, Ви повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених законом "Про публічні закупівлі". А значить Ви порушили вимоги цього закону Закону. Тому ми наполянаємо на його виконаннї, а саме - неповиннї розглядатися документи, якї не оформленї згїдно Ваших вимог в тендернїй документації. Та згідно п.6.3 Наказу 35 ДП "Зовнішторгвидав" У разі невідповідності пріоритетною вважається інформація, зазначена Замовником під час оголошення Закупівлі, тобто Ви маєте дотримуватися умов Вашого тендеру та не можете їх змінювати після проведення аукціону.
Ви не можете допускати до розгляду документи іншого окрім заявленого Вами в тендерній документації формату, а саме PDF та WORD для проекту договору.
Ми не вимагаємо відміни нашої дисукваліфікації з тендеру. Ми вимагаємо дотримання Вами Ваших же умов цього тендеру та законів України. Також ми вбачаємо незрозуміле бажання допустити велику кількість порушень умов тендеру з боку деяких учасників з метою визнання їхньої перемоги у тендері. А це тягне за собою інші види оскарження.
Олена Козимир
Рішення замовника: Вимога відхилена
19 лютого 2018 10:57
Цінова пропозиція ТОВ "ВП Геліос" вих. 12/02-02 від 12 лютого 2018 р. відповідає умовам оголошення закупівлі, так як містить достовірні дані, завірені підписом та печаткою. Не завірені копії документів ТОВ "ВП Геліос" підшиті в складі цінової пропозиції в повній мірі підтверджують кваліфікацію учасника та відповідають кваліфікаційним критеріям.
Зазначена закупівля здійснюються відповідно до Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 №35 та Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 №922-VIII.
Відповідно до листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 02.08.2016 №3302-06/24156-06 «… При виконанні бюджетів усі учасники бюджетного процесу мають дотримуватися принципу ефективності та результативності, тобто прагнути досягнення цілей, запланованих на основі національної системи цінностей і завдань інноваційного розвитку економіки, шляхом забезпечення якісного надання послуг, гарантованих державою, …, при залученні мінімального обсягу бюджетних коштів та досягнення максимального результату при використанні визначеного бюджетом обсягу коштів.
Відповідальний виконавець бюджетних програм у процесі їх виконання забезпечує, зокрема, цільове та ефективне використання бюджетних коштів.
Пункт 6 вищевказаного порядку та ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» не були порушені Замовником. Тому Замовник має право на власний розсуд приймати відповідні рішення з метою збереження та раціонального використання бюджетних коштів.
Крім того, ТОВ "ВП Геліос" платник податку 3 або 5 групи, що влаштовує Замовника.
Розгорнути
Згорнути
Зазначена закупівля здійснюються відповідно до Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 №35 та Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 №922-VIII.
Відповідно до листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 02.08.2016 №3302-06/24156-06 «… При виконанні бюджетів усі учасники бюджетного процесу мають дотримуватися принципу ефективності та результативності, тобто прагнути досягнення цілей, запланованих на основі національної системи цінностей і завдань інноваційного розвитку економіки, шляхом забезпечення якісного надання послуг, гарантованих державою, …, при залученні мінімального обсягу бюджетних коштів та досягнення максимального результату при використанні визначеного бюджетом обсягу коштів.
Відповідальний виконавець бюджетних програм у процесі їх виконання забезпечує, зокрема, цільове та ефективне використання бюджетних коштів.
Пункт 6 вищевказаного порядку та ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» не були порушені Замовником. Тому Замовник має право на власний розсуд приймати відповідні рішення з метою збереження та раціонального використання бюджетних коштів.
Крім того, ТОВ "ВП Геліос" платник податку 3 або 5 групи, що влаштовує Замовника.
Ваші вимоги не задоволені, так як Замовником дотримано законодавство у сфері закупівель
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 лютого 2018 15:53
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
КОЗИМИР ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРIВНА ФIЗИЧНА ОСОБА-ПIДПРИЄМЕЦЬ |
70 000,00
UAH з ПДВ
|
67 195,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВП Геліос" |
67 200,00
UAH з ПДВ
|
67 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП СТРІХЕР АННА ОЛЕКСІЇВНА |
74 800,00
UAH з ПДВ
|
74 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа-підприємець Кепканова Ірина Стефанівна |
79 900,00
UAH з ПДВ
|
79 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
КОЗИМИР ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРIВНА ФIЗИЧНА ОСОБА-ПIДПРИЄМЕЦЬ #2722924140 |
Відхилено |
67 195,00
UAH з ПДВ
|
15 лютого 2018 11:03
|
ТОВ "ВП Геліос" #34902426 |
Переможець |
67 200,00
UAH з ПДВ
|
16 лютого 2018 15:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
договір 2-18.PDF | укладений |
21 лютого 2018 16:30
|