Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 15110000-2 М’ясо
Очікувана вартість
374 902,00 UAH
UA-2018-02-05-001006-a 26264057b0d94e2383d02ccd79290321
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валерія Глинська

+380536700358 info@kremenchuk-oh.pl.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Кременчуцький обласний госпіталь для ветеранів війни" Полтавської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 04543507
Місцезнаходження: 39600, Україна , Полтавська обл., м. Кременчук, вул. Жовтнева, 23/1
Контактна особа: Валерія Глинська
+380536700358
info@kremenchuk-oh.pl.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 лютого 2018 13:01
Звернення за роз’ясненнями: до 11 лютого 2018 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 лютого 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 лютого 2018 09:00
Початок аукціону: 22 лютого 2018 15:45
Очікувана вартість: 374 902,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 874,51 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

(тушка куряча, яловичина, печінка яловича)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6118 кілограм
ДК 021:2015: 15110000-2 М’ясо (Курка, м'ясо котлетне, печінка яловича)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39600, Україна, Полтавська область, Кременчук, І. Сердюка, 23/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 лютого 2018 08:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 лютого 2018 08:46
Оголошення про торги.docx
06 лютого 2018 08:18
ТД мясо.docx
05 лютого 2018 13:01
Договір.docx
06 лютого 2018 08:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 лютого 2018 08:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 лютого 2018 08:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 лютого 2018 13:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 лютого 2018 08:46
Оголошення про торги.docx
06 лютого 2018 08:16
Оголошення про торги.docx
05 лютого 2018 13:01
Оголошення про торги.docx
06 лютого 2018 08:18
ТД мясо.docx
06 лютого 2018 08:16
ТД мясо.docx
05 лютого 2018 13:01
ТД мясо.docx
05 лютого 2018 13:01
Договір.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-02-05-001006-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА, Код ЄДРПОУ:2707716424
Дата подання: 12 березня 2018 22:40
Вимога щодо визнання переможцем ФОП Малик О.М.
Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації предмет закупівлі має відповідати державним стандартам, а саме: яловичина та печінка яловича – ДСТУ 4589:2006; тушка куряча – ДСТУ 3143-2013. На підтвердження відповідності технічним, якісним та кількісним характеристикам учасник мав надати відповідно до Додатку 4 до тендерної документації технічну специфікацію, сертифікат відповідності / або якісне посвідчення / або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи / або декларація виробника / або протокол дослідження взірців харчових продуктів/ або ветеринарне свідоцтво / або інший документ згідно законодавства, який підтверджує безпеку та якість харчових продуктів / або гарантійний лист про, те що учасник буде надавати необхідні документи на кожну партію товару, при поставці.
ФОП Малик О.М. в складі тендерної пропозиції надав технічну специфікацію, відповідно до якої запропонований ним товар відповідає вимогам замовника та вищевказаним ДСТУ. Але з поданих учасником документах вбачається, що запропонований товар не відповідає вимогам замовника щодо якості. А саме:
- В експертному висновку №000898 е/17 від 4 травня 2017 р. наданому учасником на блоки із м’яса яловичини замороженої вказано, що м’ясо відповідає ГОСТУ 46.019-2002, а не ДСТУ 4589:2006
- В декларації виробника № 502889 від 27.01.2018 р. наданою учасником вказано, що тазостегнова частина яловичини охолодженої відповідає ТУ У 46 38 031-95, а не ДСТУ 4589:2006.
- В декларації виробника №16/1 від 16.02.2018 р. наданою учасником вказано, що печінка яловича відповідає ТУ У 46.38.066-2000, а не ДСТУ 4589:2006
Отже, якісні характеристики товару, запропонованого учасником не відповідають ДСТУ, передбачених тендерною документацією. Враховуючи вищенаведене, тендерна пропозиція ФОП Малик О.М. не відповідає умовам тендерної документації та має бути відхилена замовником. Просимо замовника усунути допущене порушення. У випадку незадоволення нашої вимоги ми будемо вимушені звернутися з оскарженням рішення замовника до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 березня 2018 20:02
Відхилити скаргу щодо оскарження визначення переможця ФОП Малик О.М.

Документи

15 березня 2018 20:02
Відповідь щодо скарги.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 лютого 2018 16:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Сергієнко Володимир Іванович 343 628,76
UAH з ПДВ
292 950,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Скобель Олександр Володимирович 343 664,00
UAH з ПДВ
292 956,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Малик Олександр Михайлович 360 900,00
UAH з ПДВ
360 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА 373 641,00
UAH з ПДВ
373 641,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 лютого 2018 08:24
Пропозиція.part2.rar
21 лютого 2018 08:24
Пропозиція.part1.rar

Публічні документи

20 лютого 2018 16:49
11. Інформація ст. 17.PDF
20 лютого 2018 16:49
13. Гарантійний лист.PDF
20 лютого 2018 16:49
4. Паспорт.PDF
20 лютого 2018 16:49
24. Довідка сан. обробка.PDF
20 лютого 2018 16:49
3. Витяг єдиний податок.PDF
20 лютого 2018 16:49
25. Проект договору.PDF
20 лютого 2018 16:49
Реєстр.PDF
20 лютого 2018 16:49
9. Довідка працівники.PDF
20 лютого 2018 16:49
20. Гарантійний лист.PDF
20 лютого 2018 16:49
16. Гарант. щодо санкцій.PDF
20 лютого 2018 16:49
6. Тендерна пропозиція.PDF
20 лютого 2018 16:49
12. Лист-роз'яснення.PDF

Публічні документи

09 березня 2018 09:52
Док. переможця.PDF
20 лютого 2018 16:37
10. Гарантійний лист.PDF
20 лютого 2018 16:37
15. Проект договору.PDF
20 лютого 2018 16:37
7. Довідки ст. 16.PDF
20 лютого 2018 16:37
3. Витяг єдиний податок.PDF
20 лютого 2018 16:37
8. Інформація ст. 17.PDF
20 лютого 2018 16:37
12. Гарантійний лист.PDF
20 лютого 2018 16:37
5. Тендерна пропозиція.PDF
20 лютого 2018 16:37
9. Лист-роз'яснення.PDF
20 лютого 2018 16:37
4. Паспорт та код.PDF

Публічні документи

21 лютого 2018 08:23
скан.part3.rar
21 лютого 2018 08:23
скан.part2.rar
21 лютого 2018 08:22
скан.part1.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Сергієнко Володимир Іванович

ФОП Скобель О.В.

ФОП Малик О.М.

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП Сергієнко Володимир Іванович
#3019512776
Відхилено 292 950,00
UAH з ПДВ
28 лютого 2018 09:09
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ФОП Скобель Олександр Володимирович
#2981501198
Рішення скасоване 292 956,00
UAH з ПДВ
05 березня 2018 21:15
ФОП Скобель Олександр Володимирович
#2981501198
Відхилено 292 956,00
UAH з ПДВ
05 березня 2018 21:21
ФОП Малик Олександр Михайлович
#2618603457
Переможець 360 900,00
UAH з ПДВ
06 березня 2018 13:24

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП Сергієнко Володимир Іванович #3019512776

№ рішення у справі

141-р/тк і 142-р/тк

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

28 лютого 2018 09:09
Електронний підпис
28 лютого 2018 09:08
протокол.pdf

Документи

28 лютого 2018 09:54
Електронний підпис
28 лютого 2018 09:53
протокол 13-18.pdf

Документи

05 березня 2018 21:21
Електронний підпис
05 березня 2018 21:21
ПРОТОКОЛ 14-18.docx
05 березня 2018 21:15
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

06 березня 2018 13:24
Електронний підпис
06 березня 2018 13:23
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
06 березня 2018 13:23
ПРОТОКОЛ 15-18.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 березня 2018 13:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Малик Олександр Михайлович
#2618603457
360 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 березня 2018 13:24
Електронний підпис
06 березня 2018 13:23
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
06 березня 2018 13:23
ПРОТОКОЛ 15-18.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2018 09:43
д-у 103.pdf зміни до договору
27 грудня 2018 09:43
Електронний підпис зміни до договору
13 вересня 2018 11:30
д-у 3.pdf зміни до договору
13 вересня 2018 11:29
Електронний підпис зміни до договору
06 липня 2018 15:31
Новый документ(4).pdf зміни до договору
06 липня 2018 15:31
Електронний підпис зміни до договору
20 березня 2018 18:19
д-у 1-20180320181313.pdf зміни до договору
20 березня 2018 18:18
Електронний підпис укладений
17 березня 2018 09:58
договір # 103.pdf укладений
17 березня 2018 09:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 березня 2018
Дата публікації змін до договору:
20 березня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 103
Договір:
Номер додаткової угоди: 103
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
06 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 103
Договір:
Номер додаткової угоди: 103
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
13 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 103
Договір:
Номер додаткової угоди: 103
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 103
Договір:
Номер додаткової угоди: 103
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML