Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Очікувана вартість
18 000,00 UAH
UA-2018-02-05-000578-c f9565afc4f9948c08196bd1c3affb0d6
Допорогові закупівлі    Завершена
Електронний цифровий підпис не накладено

Оголошення про проведення

Інформація про замовника

Найменування замовника: комунальний заклад "Кам'янська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат" Запорізької обласної ради
Код ЄДРПОУ: 20519520
Місцезнаходження замовника: 71612, Україна, Запорізька обл., Кам'янське, вулиця Семеренка,будинок 1
Контактна особа замовника: Абрамович Ганна Валентинівна
+380617556268
kam-internat@ukr.net

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 06 лютого 2018 14:02
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 лютого 2018 14:02
Початок аукціону: 08 лютого 2018 12:27
Очікувана вартість: 18 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 90,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
875 кг
Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71612, Україна, Запорізька область, село Кам'янське, вул.Семеренка,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 лютого 2018  —  30 червня 2018
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

05 лютого 2018 13:57
Оголошення крупи борошно.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-02-05-000578-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Науменко Е.С., Код ЄДРПОУ:2933818510
Дата подання: 08 лютого 2018 17:11
скарга
Наказу Міністерства доходів і зборів України від 10.10.2013 року № В соответствии с Законом України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 р. № 922-VIII та567 данную справку ДФС України видает в течении 5 рабочих дней в соответствии с законом. 5 лютого була оголошена допороговая закупівля, требование замовника не соответствует Закону Украинї "Про публічні закупівлі". Переможєць надав не повний пакет документов, які відповідвють вимогам документації допорогової закупівлі, а именно : 1) справки о наличие автотранспорта; 2) его дезинфекціи; 3) копию довідки индификационного кода.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 лютого 2018 15:50
1.Довідки про наявність автотранспорту та його дезінфекцію не вимагалися від учасників допорогової закупівлі;
2.Копія довідки ідентифікаційного коду в пакеті документів переможця присутня;
3.Згідно наказу № 35 від 13.04.2016 року «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» п.6 пп 6.5 учасник у період уточнень має можливість звернутися до Замовника з питаннями , щодо встановлення вимог. ФОП Науменко в період уточнень не звернувся з таким питанням. В процесі закупівель з 2017 року дана вимога «Довідка про відсутність заборгованості сплаті податків (обов’язкових платежів) виданої територіальним органом державної фіскальної служби України. Учасник повинен надати документ у паперовому вигляді, або сформованим в електронній формі (роздрукованій) у відповідності до законодавства,чинним на момент подання пропозиції та виданий на ім’я замовника» присутня в документації допорогових закупівель і жодних нарікань з боку всіх Учасників не надходило. Тому Довідка, яка була зазначена у документах є доступною для Учасників і не є дискримінацією.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2018-02-05-000578-c.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Науменко Е.С., Код ЄДРПОУ:2933818510
Дата подання: 08 лютого 2018 17:46
скарга
Наказу Міністерства доходів і зборів України від 10.10.2013 року № В соответствии с Законом України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 р. № 922-VIII та567 данную справку ДФС України видает в течении 5 рабочих дней в соответствии с законом. 5 лютого була оголошена допороговая закупівля, требование замовника не соответствует Закону Украинї "Про публічні закупівлі". Переможєць надав не повний пакет документов, які відповідають вимогам документації допорогової закупівлі, а именно : 1) справки о наличие автотранспорта; 2) его дезинфекціи; 3) копию довідки ідентифікаційного кода. Ухвала комісії дискредитирует проведение електроніх торгів и не соответствует Закону України "Про публічні закупівлі".В ухвале комиссии усматрівается корупционний сговор.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 лютого 2018 15:51
1.Довідки про наявність автотранспорту та його дезінфекцію не вимагалися від учасників допорогової закупівлі;
2.Копія довідки ідентифікаційного коду в пакеті документів переможця присутня;
3.Згідно наказу № 35 від 13.04.2016 року «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» п.6 пп 6.5 учасник у період уточнень має можливість звернутися до Замовника з питаннями , щодо встановлення вимог. ФОП Науменко в період уточнень не звернувся з таким питанням. В процесі закупівель з 2017 року дана вимога «Довідка про відсутність заборгованості сплаті податків (обов’язкових платежів) виданої територіальним органом державної фіскальної служби України. Учасник повинен надати документ у паперовому вигляді, або сформованим в електронній формі (роздрукованій) у відповідності до законодавства,чинним на момент подання пропозиції та виданий на ім’я замовника» присутня в документації допорогових закупівель і жодних нарікань з боку всіх Учасників не надходило. Тому Довідка, яка була зазначена у документах є доступною для Учасників і не є дискримінацією.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2018-02-05-000578-c.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Науменко Е.С., Код ЄДРПОУ:2933818510
Дата подання: 09 лютого 2018 22:23
відповідь замовнику
скарга
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 лютого 2018 10:30
1.По першому питанню виступила голова комісії з публічних допорогових закупівель:
- Панченко Г.В. повідомила , що 09.02.2018 року на допорогову закупівлю код ДК 021:2015 15610000-7 Продукція борошномельно-круп’яної промисловості надійшла скарга «06 лютого в 13:42 2018 року я, обратися к відповідальной особи за проведення процедури публічних допорогових закупивель Абрамович Ганни Валентинівни по поводу оригінала довідки с ДФС. Абрамович Г.В. сказала, що ето рішення членів комісії, и вона проконсультіруется. Дозвонившись пізніше Абрамович Г.В. сказала, що вона дзвонила в ДФС Васильевского району Запорожжской обл.. и ей об’ясніли, що дану довідку відають через 5 днів, но можна получить и «раніше».
В ДФС по місту жительства я обратился зразу же после першого разговору.
07 лютого в 8 годин 14 хвилин я, об’яснів ситуацію сполученим довідки Абрамович Г.В. и ми пришлі к обоюдному рішенню підготовить в довільної формі т.к. в соответствии з Законом України ст. 17 ч.3 Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2,3,5,6 і 8 частини першої та частиною другої цієї статті визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі.
Мною біла составлена довідка в довольної форми и надана у складі тендерної пропозиції.»

Виступила відповідальна за проведення процедури публічних допорогових закупівель Абрамович Г.В. , яка сказала:
1.Вимога згідно Закону України ст. 17 ч.3 «Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2,3,5,6 і 8 частини першої та частиною другої цієї статті визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі.» стосується процедур відкритих торгів, переговорної процедури, конкурентний діалог.
В тендерній документації на допорогову закупівлю код ДК 021:2015 15610000-7 Продукція борошномельно-круп’яної промисловості п.12 передбачає «Оригінал довідки про відсутність заборгованості сплаті податків (обов’язкових платежів) виданої територіальним органом державної фіскальної служби України. Учасник повинен надати документ у паперовому вигляді, або сформованим в електронній формі (роздрукованій) у відповідності до законодавства,чинним на момент подання пропозиції та виданий на ім’я замовника.»
2. 09.02.2018 року на допорогову закупівлю код ДК 021:2015 15840000-8 – Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби надійшла скарга, але документ зі змістом скарги був відсутній , тому скарга не розглядалась.

Ухвалили:

1. Вважати скаргу безпідставною.
Номер вимоги: UA-2018-02-05-000578-c.c4
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Науменко Е.С., Код ЄДРПОУ:2933818510
Дата подання: 12 лютого 2018 14:18
скарга на решеня комісії
1) ФОП Писаренко А.Д. всі документи, надані в складі тендерної пропозиції, не завірені належним чином ( вимога згідно р. III Інструкія з підготовки тендерної пропозиції п.1 п.п.3.1.1).
2) Оригінал довідки про відсутність заборгованості по сплаті податків ( обов'язкових платежів) виданої територіальним органом державної фіскальної служби України отсутствует. Представлена копия довідки не заверена належним чином
3) Ришеня комісії про визначення переможця у допороговій закупівлі ФОП Писаренко А,Д.
не соответствует Закону Украинї "Про публічні закупівлі"
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 лютого 2018 16:34
Виступила відповідальна за проведення процедури публічних допорогових закупівель Абрамович Г.В. , яка сказала:
1. Довідка про відсутність заборгованості по сплаті податків ( обов'язкових платежів) виданої територіальним органом державної фіскальної служби України надана у вигляді сканованованного оригіналу довідки у pdf форматі.
2. Всі вимоги , визначені документацією на закупівлі код ДК 021:2015 15610000-7 Продукція борошномельно-круп’яної промисловості та код ДК 021:2015 15840000-8 – Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби виконані. Скаржник посилається про невиконання пункту тендерної документації з відкритих торгів на закупівлі «Овочі, фрукти, горіхи», що зовсім не відноситься до процедур закупівлі , на які скаржиться.

Ухвалили:

1. Вважати скарги безпідставними.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи подані скаржником

09 лютого 2018 18:32
довідка (2).pdf
09 лютого 2018 18:32
довідка ДФС.pdf
09 лютого 2018 18:32
ст.17.docx

Документи

09 лютого 2018 15:50
протокол 21

Документи подані скаржником

09 лютого 2018 18:35
ст.17.docx
09 лютого 2018 18:35
довідка (2).pdf
09 лютого 2018 18:35
довідка ДФС.pdf

Документи

09 лютого 2018 15:51
протокол 21

Документи подані скаржником

09 лютого 2018 22:23
відповідь

Документи

12 лютого 2018 10:30
протокол 22

Документи

12 лютого 2018 16:34
протокол 23

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 лютого 2018 12:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне підприємство "Флагман -"7М " 122,00
UAH з ПДВ
122,00
UAH з ПДВ
Немає
ФОП Науменко Е.С. 17 984,75
UAH з ПДВ
17 714,75
UAH з ПДВ
Документи
ФО Писаренко Анатолій Дмитрович 18 000,00
UAH з ПДВ
17 730,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 лютого 2018 11:21
довідка (2).pdf
07 лютого 2018 11:21
довыдка.pdf
07 лютого 2018 11:21
довідка.pdf
07 лютого 2018 11:21
ФОП.pdf
07 лютого 2018 11:21
Довидка.pdf
07 лютого 2018 11:21
гарант лист.pdf
07 лютого 2018 11:21
сан книжка 3.pdf
07 лютого 2018 11:21
сан книжка2.pdf
07 лютого 2018 11:21
сан книжка.pdf
07 лютого 2018 11:21
дезінфекція 30.01.pdf
07 лютого 2018 11:21
аренда авто.pdf
07 лютого 2018 11:21
код.pdf
07 лютого 2018 11:21
паспорт3.pdf
07 лютого 2018 11:21
паспорт2.pdf
07 лютого 2018 11:21
паспорт1.pdf
07 лютого 2018 11:21
свидоцтво2.pdf
07 лютого 2018 11:21
свидоцтво.pdf
07 лютого 2018 11:21
виписка с реестра2.pdf
07 лютого 2018 11:21
выписка с реестра.pdf
07 лютого 2018 11:21
витяг един под.pdf
07 лютого 2018 11:21
мука.pdf
07 лютого 2018 11:21
крупы 5.pdf
07 лютого 2018 11:21
крупи 4.pdf
07 лютого 2018 11:21
дог крупі 3.pdf
07 лютого 2018 11:21
крупы 2.pdf
07 лютого 2018 11:21
крупы.pdf
07 лютого 2018 11:21
спец крупі.pdf
07 лютого 2018 11:21
дог крупі 3.pdf
07 лютого 2018 11:21
дог крупі 2.pdf
07 лютого 2018 11:21
дог крупі.pdf
07 лютого 2018 11:21
техн харак крупи.pdf
07 лютого 2018 11:21
техн харак круп.pdf
07 лютого 2018 11:21
цінов проп крупі.pdf

Публічні документи

06 лютого 2018 15:13
згода.pdf
06 лютого 2018 15:13
дов. про судимість.pdf
06 лютого 2018 15:13
дов.про корупцію.pdf
06 лютого 2018 15:13
гарантійний лист.pdf
06 лютого 2018 15:13
довідка з налогової.pdf
06 лютого 2018 15:13
Погоджений договір.pdf
06 лютого 2018 15:13
Цінова пропозиція.pdf
06 лютого 2018 15:13
медична книжка.pdf
06 лютого 2018 15:13
паспорт.pdf
06 лютого 2018 15:13
підтв.повноважень.pdf
06 лютого 2018 15:13
св-во.pdf
06 лютого 2018 15:13
виписка.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство "Флагман -"7М "
#35929564
Відхилено 122,00
UAH з ПДВ
08 лютого 2018 15:12
ФОП Науменко Е.С.
#2933818510
Відхилено 17 714,75
UAH з ПДВ
08 лютого 2018 15:13
ФО Писаренко Анатолій Дмитрович
#2722108854
Переможець 17 730,00
UAH з ПДВ
08 лютого 2018 15:14

Документи

08 лютого 2018 15:12
протокол 19

Документи

08 лютого 2018 15:13
протокол 19

Документи

08 лютого 2018 15:14
протокол 19

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 лютого 2018 15:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФО Писаренко Анатолій Дмитрович
#2722108854
17 730,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 лютого 2018 15:14
протокол 19

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
15 лютого 2018 14:26
договір 33 укладений
15 лютого 2018 14:25
sign.p7s укладений
14 лютого 2018 11:45
договір 33 укладений
14 лютого 2018 09:45
договір 33 укладений
14 лютого 2018 09:27
дод угода 1 дог 33.pdf зміни до договору
25 червня 2018 13:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
25 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 33
Договір:
Номер додаткової угоди: 33
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 лютого 2018 — 30 вересня 2018
Сума оплати за договором: 17 095,60
UAH з ПДВ

Актуальні тендери

До пошуку