Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Очікувана вартість
18 000,00 UAH
UA-2018-02-05-000578-c f9565afc4f9948c08196bd1c3affb0d6
Спрощена/Допорогова закупівля    Завершена
Електронний цифровий підпис не накладено

Контакти

Абрамович Ганна Валентинівна

+380617556268 kam-internat@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: комунальний заклад "Кам'янська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат" Запорізької обласної ради
Код ЄДРПОУ: 20519520
Місцезнаходження: 71612, Україна , Запорізька обл., Кам'янське, вулиця Семеренка,будинок 1
Контактна особа: Абрамович Ганна Валентинівна
+380617556268
kam-internat@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 лютого 2018
Звернення за роз’ясненнями: до 06 лютого 2018 14:02
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 лютого 2018 14:02
Початок аукціону: 08 лютого 2018 12:27
Очікувана вартість: 18 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 90,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
875 кг
Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71612, Україна, Запорізька область, село Кам'янське, вул.Семеренка,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 лютого 2018  —  30 червня 2018
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-02-05-000578-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Науменко Е.С., Код ЄДРПОУ:2933818510
Дата подання: 08 лютого 2018 17:11
скарга
Наказу Міністерства доходів і зборів України від 10.10.2013 року № В соответствии с Законом України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 р. № 922-VIII та567 данную справку ДФС України видает в течении 5 рабочих дней в соответствии с законом. 5 лютого була оголошена допороговая закупівля, требование замовника не соответствует Закону Украинї "Про публічні закупівлі". Переможєць надав не повний пакет документов, які відповідвють вимогам документації допорогової закупівлі, а именно : 1) справки о наличие автотранспорта; 2) его дезинфекціи; 3) копию довідки индификационного кода.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 лютого 2018 15:50
1.Довідки про наявність автотранспорту та його дезінфекцію не вимагалися від учасників допорогової закупівлі;
2.Копія довідки ідентифікаційного коду в пакеті документів переможця присутня;
3.Згідно наказу № 35 від 13.04.2016 року «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» п.6 пп 6.5 учасник у період уточнень має можливість звернутися до Замовника з питаннями , щодо встановлення вимог. ФОП Науменко в період уточнень не звернувся з таким питанням. В процесі закупівель з 2017 року дана вимога «Довідка про відсутність заборгованості сплаті податків (обов’язкових платежів) виданої територіальним органом державної фіскальної служби України. Учасник повинен надати документ у паперовому вигляді, або сформованим в електронній формі (роздрукованій) у відповідності до законодавства,чинним на момент подання пропозиції та виданий на ім’я замовника» присутня в документації допорогових закупівель і жодних нарікань з боку всіх Учасників не надходило. Тому Довідка, яка була зазначена у документах є доступною для Учасників і не є дискримінацією.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2018-02-05-000578-c.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Науменко Е.С., Код ЄДРПОУ:2933818510
Дата подання: 08 лютого 2018 17:46
скарга
Наказу Міністерства доходів і зборів України від 10.10.2013 року № В соответствии с Законом України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 р. № 922-VIII та567 данную справку ДФС України видает в течении 5 рабочих дней в соответствии с законом. 5 лютого була оголошена допороговая закупівля, требование замовника не соответствует Закону Украинї "Про публічні закупівлі". Переможєць надав не повний пакет документов, які відповідають вимогам документації допорогової закупівлі, а именно : 1) справки о наличие автотранспорта; 2) его дезинфекціи; 3) копию довідки ідентифікаційного кода. Ухвала комісії дискредитирует проведение електроніх торгів и не соответствует Закону України "Про публічні закупівлі".В ухвале комиссии усматрівается корупционний сговор.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 лютого 2018 15:51
1.Довідки про наявність автотранспорту та його дезінфекцію не вимагалися від учасників допорогової закупівлі;
2.Копія довідки ідентифікаційного коду в пакеті документів переможця присутня;
3.Згідно наказу № 35 від 13.04.2016 року «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» п.6 пп 6.5 учасник у період уточнень має можливість звернутися до Замовника з питаннями , щодо встановлення вимог. ФОП Науменко в період уточнень не звернувся з таким питанням. В процесі закупівель з 2017 року дана вимога «Довідка про відсутність заборгованості сплаті податків (обов’язкових платежів) виданої територіальним органом державної фіскальної служби України. Учасник повинен надати документ у паперовому вигляді, або сформованим в електронній формі (роздрукованій) у відповідності до законодавства,чинним на момент подання пропозиції та виданий на ім’я замовника» присутня в документації допорогових закупівель і жодних нарікань з боку всіх Учасників не надходило. Тому Довідка, яка була зазначена у документах є доступною для Учасників і не є дискримінацією.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2018-02-05-000578-c.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Науменко Е.С., Код ЄДРПОУ:2933818510
Дата подання: 09 лютого 2018 22:23
відповідь замовнику
скарга
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 лютого 2018 10:30
1.По першому питанню виступила голова комісії з публічних допорогових закупівель:
- Панченко Г.В. повідомила , що 09.02.2018 року на допорогову закупівлю код ДК 021:2015 15610000-7 Продукція борошномельно-круп’яної промисловості надійшла скарга «06 лютого в 13:42 2018 року я, обратися к відповідальной особи за проведення процедури публічних допорогових закупивель Абрамович Ганни Валентинівни по поводу оригінала довідки с ДФС. Абрамович Г.В. сказала, що ето рішення членів комісії, и вона проконсультіруется. Дозвонившись пізніше Абрамович Г.В. сказала, що вона дзвонила в ДФС Васильевского району Запорожжской обл.. и ей об’ясніли, що дану довідку відають через 5 днів, но можна получить и «раніше».
В ДФС по місту жительства я обратился зразу же после першого разговору.
07 лютого в 8 годин 14 хвилин я, об’яснів ситуацію сполученим довідки Абрамович Г.В. и ми пришлі к обоюдному рішенню підготовить в довільної формі т.к. в соответствии з Законом України ст. 17 ч.3 Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2,3,5,6 і 8 частини першої та частиною другої цієї статті визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі.
Мною біла составлена довідка в довольної форми и надана у складі тендерної пропозиції.»

Виступила відповідальна за проведення процедури публічних допорогових закупівель Абрамович Г.В. , яка сказала:
1.Вимога згідно Закону України ст. 17 ч.3 «Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2,3,5,6 і 8 частини першої та частиною другої цієї статті визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі.» стосується процедур відкритих торгів, переговорної процедури, конкурентний діалог.
В тендерній документації на допорогову закупівлю код ДК 021:2015 15610000-7 Продукція борошномельно-круп’яної промисловості п.12 передбачає «Оригінал довідки про відсутність заборгованості сплаті податків (обов’язкових платежів) виданої територіальним органом державної фіскальної служби України. Учасник повинен надати документ у паперовому вигляді, або сформованим в електронній формі (роздрукованій) у відповідності до законодавства,чинним на момент подання пропозиції та виданий на ім’я замовника.»
2. 09.02.2018 року на допорогову закупівлю код ДК 021:2015 15840000-8 – Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби надійшла скарга, але документ зі змістом скарги був відсутній , тому скарга не розглядалась.

Ухвалили:

1. Вважати скаргу безпідставною.
Номер вимоги: UA-2018-02-05-000578-c.c4
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Науменко Е.С., Код ЄДРПОУ:2933818510
Дата подання: 12 лютого 2018 14:18
скарга на решеня комісії
1) ФОП Писаренко А.Д. всі документи, надані в складі тендерної пропозиції, не завірені належним чином ( вимога згідно р. III Інструкія з підготовки тендерної пропозиції п.1 п.п.3.1.1).
2) Оригінал довідки про відсутність заборгованості по сплаті податків ( обов'язкових платежів) виданої територіальним органом державної фіскальної служби України отсутствует. Представлена копия довідки не заверена належним чином
3) Ришеня комісії про визначення переможця у допороговій закупівлі ФОП Писаренко А,Д.
не соответствует Закону Украинї "Про публічні закупівлі"
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 лютого 2018 16:34
Виступила відповідальна за проведення процедури публічних допорогових закупівель Абрамович Г.В. , яка сказала:
1. Довідка про відсутність заборгованості по сплаті податків ( обов'язкових платежів) виданої територіальним органом державної фіскальної служби України надана у вигляді сканованованного оригіналу довідки у pdf форматі.
2. Всі вимоги , визначені документацією на закупівлі код ДК 021:2015 15610000-7 Продукція борошномельно-круп’яної промисловості та код ДК 021:2015 15840000-8 – Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби виконані. Скаржник посилається про невиконання пункту тендерної документації з відкритих торгів на закупівлі «Овочі, фрукти, горіхи», що зовсім не відноситься до процедур закупівлі , на які скаржиться.

Ухвалили:

1. Вважати скарги безпідставними.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи подані скаржником

09 лютого 2018 18:32
довідка (2).pdf
09 лютого 2018 18:32
довідка ДФС.pdf
09 лютого 2018 18:32
ст.17.docx

Документи

09 лютого 2018 15:50
протокол 21

Документи подані скаржником

09 лютого 2018 18:35
ст.17.docx
09 лютого 2018 18:35
довідка (2).pdf
09 лютого 2018 18:35
довідка ДФС.pdf

Документи

09 лютого 2018 15:51
протокол 21

Документи подані скаржником

09 лютого 2018 22:23
відповідь

Документи

12 лютого 2018 10:30
протокол 22

Документи

12 лютого 2018 16:34
протокол 23

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 лютого 2018 12:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне підприємство "Флагман -"7М " 122,00
UAH з ПДВ
122,00
UAH з ПДВ
Немає
ФОП Науменко Е.С. 17 984,75
UAH з ПДВ
17 714,75
UAH з ПДВ
Документи
ФО Писаренко Анатолій Дмитрович 18 000,00
UAH з ПДВ
17 730,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 лютого 2018 11:21
довідка (2).pdf
07 лютого 2018 11:21
довыдка.pdf
07 лютого 2018 11:21
довідка.pdf
07 лютого 2018 11:21
ФОП.pdf
07 лютого 2018 11:21
Довидка.pdf
07 лютого 2018 11:21
гарант лист.pdf
07 лютого 2018 11:21
сан книжка 3.pdf
07 лютого 2018 11:21
сан книжка2.pdf
07 лютого 2018 11:21
сан книжка.pdf
07 лютого 2018 11:21
дезінфекція 30.01.pdf
07 лютого 2018 11:21
аренда авто.pdf
07 лютого 2018 11:21
код.pdf
07 лютого 2018 11:21
паспорт3.pdf
07 лютого 2018 11:21
паспорт2.pdf
07 лютого 2018 11:21
паспорт1.pdf
07 лютого 2018 11:21
свидоцтво2.pdf
07 лютого 2018 11:21
свидоцтво.pdf
07 лютого 2018 11:21
виписка с реестра2.pdf
07 лютого 2018 11:21
выписка с реестра.pdf
07 лютого 2018 11:21
витяг един под.pdf
07 лютого 2018 11:21
мука.pdf
07 лютого 2018 11:21
крупы 5.pdf
07 лютого 2018 11:21
крупи 4.pdf
07 лютого 2018 11:21
дог крупі 3.pdf
07 лютого 2018 11:21
крупы 2.pdf
07 лютого 2018 11:21
крупы.pdf
07 лютого 2018 11:21
спец крупі.pdf
07 лютого 2018 11:21
дог крупі 3.pdf
07 лютого 2018 11:21
дог крупі 2.pdf
07 лютого 2018 11:21
дог крупі.pdf
07 лютого 2018 11:21
техн харак крупи.pdf
07 лютого 2018 11:21
техн харак круп.pdf
07 лютого 2018 11:21
цінов проп крупі.pdf

Публічні документи

06 лютого 2018 15:13
згода.pdf
06 лютого 2018 15:13
дов. про судимість.pdf
06 лютого 2018 15:13
дов.про корупцію.pdf
06 лютого 2018 15:13
гарантійний лист.pdf
06 лютого 2018 15:13
довідка з налогової.pdf
06 лютого 2018 15:13
Погоджений договір.pdf
06 лютого 2018 15:13
Цінова пропозиція.pdf
06 лютого 2018 15:13
медична книжка.pdf
06 лютого 2018 15:13
паспорт.pdf
06 лютого 2018 15:13
підтв.повноважень.pdf
06 лютого 2018 15:13
св-во.pdf
06 лютого 2018 15:13
виписка.pdf

Підстави для відмови в участі

Приватне підприємство "Флагман -"7М "

Критерій Вимога Підтвердження

ФОП Науменко Е.С.

Критерій Вимога Підтвердження

ФО Писаренко Анатолій Дмитрович

Критерій Вимога Підтвердження

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство "Флагман -"7М "
#35929564
Відхилено 122,00
UAH з ПДВ
08 лютого 2018 15:12
ФОП Науменко Е.С.
#2933818510
Відхилено 17 714,75
UAH з ПДВ
08 лютого 2018 15:13
ФО Писаренко Анатолій Дмитрович
#2722108854
Переможець 17 730,00
UAH з ПДВ
08 лютого 2018 15:14

Документи

08 лютого 2018 15:12
протокол 19

Документи

08 лютого 2018 15:13
протокол 19

Документи

08 лютого 2018 15:14
протокол 19

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 лютого 2018 15:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФО Писаренко Анатолій Дмитрович
#2722108854
17 730,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 лютого 2018 15:14
протокол 19

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
15 лютого 2018 14:26
договір 33 укладений
15 лютого 2018 14:25
sign.p7s укладений
14 лютого 2018 11:45
договір 33 укладений
14 лютого 2018 09:45
договір 33 укладений
14 лютого 2018 09:27
дод угода 1 дог 33.pdf зміни до договору
25 червня 2018 13:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
25 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 33
Договір:
Номер додаткової угоди: 33
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 лютого 2018 — 30 вересня 2018
Сума оплати за договором: 17 095,60
UAH з ПДВ

Актуальні тендери

До пошуку