Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Очікувана вартість
18 000,00 UAH
UA-2018-02-05-000578-c ● f9565afc4f9948c08196bd1c3affb0d6
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | комунальний заклад "Кам'янська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат" Запорізької обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 20519520 |
Місцезнаходження: | 71612, Україна , Запорізька обл., Кам'янське, вулиця Семеренка,будинок 1 |
Контактна особа: |
Абрамович Ганна Валентинівна +380617556268 kam-internat@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 лютого 2018 13:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 лютого 2018 14:02 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 лютого 2018 14:02 |
Початок аукціону: | 08 лютого 2018 12:27 |
Очікувана вартість: | 18 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 90,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
875 кг
Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
71612, Україна, Запорізька область, село Кам'янське, вул.Семеренка,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 лютого 2018
—
30 червня 2018
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 лютого 2018 13:57 |
Оголошення крупи борошно.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-02-05-000578-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Науменко Е.С., Код ЄДРПОУ:2933818510
Дата подання: 08 лютого 2018 17:11
скарга
Наказу Міністерства доходів і зборів України від 10.10.2013 року № В соответствии с Законом України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 р. № 922-VIII та567 данную справку ДФС України видает в течении 5 рабочих дней в соответствии с законом. 5 лютого була оголошена допороговая закупівля, требование замовника не соответствует Закону Украинї "Про публічні закупівлі". Переможєць надав не повний пакет документов, які відповідвють вимогам документації допорогової закупівлі, а именно : 1) справки о наличие автотранспорта; 2) его дезинфекціи; 3) копию довідки индификационного кода.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 лютого 2018 15:50
1.Довідки про наявність автотранспорту та його дезінфекцію не вимагалися від учасників допорогової закупівлі;
2.Копія довідки ідентифікаційного коду в пакеті документів переможця присутня;
3.Згідно наказу № 35 від 13.04.2016 року «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» п.6 пп 6.5 учасник у період уточнень має можливість звернутися до Замовника з питаннями , щодо встановлення вимог. ФОП Науменко в період уточнень не звернувся з таким питанням. В процесі закупівель з 2017 року дана вимога «Довідка про відсутність заборгованості сплаті податків (обов’язкових платежів) виданої територіальним органом державної фіскальної служби України. Учасник повинен надати документ у паперовому вигляді, або сформованим в електронній формі (роздрукованій) у відповідності до законодавства,чинним на момент подання пропозиції та виданий на ім’я замовника» присутня в документації допорогових закупівель і жодних нарікань з боку всіх Учасників не надходило. Тому Довідка, яка була зазначена у документах є доступною для Учасників і не є дискримінацією.
2.Копія довідки ідентифікаційного коду в пакеті документів переможця присутня;
3.Згідно наказу № 35 від 13.04.2016 року «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» п.6 пп 6.5 учасник у період уточнень має можливість звернутися до Замовника з питаннями , щодо встановлення вимог. ФОП Науменко в період уточнень не звернувся з таким питанням. В процесі закупівель з 2017 року дана вимога «Довідка про відсутність заборгованості сплаті податків (обов’язкових платежів) виданої територіальним органом державної фіскальної служби України. Учасник повинен надати документ у паперовому вигляді, або сформованим в електронній формі (роздрукованій) у відповідності до законодавства,чинним на момент подання пропозиції та виданий на ім’я замовника» присутня в документації допорогових закупівель і жодних нарікань з боку всіх Учасників не надходило. Тому Довідка, яка була зазначена у документах є доступною для Учасників і не є дискримінацією.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2018-02-05-000578-c.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Науменко Е.С., Код ЄДРПОУ:2933818510
Дата подання: 08 лютого 2018 17:46
скарга
Наказу Міністерства доходів і зборів України від 10.10.2013 року № В соответствии с Законом України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 р. № 922-VIII та567 данную справку ДФС України видает в течении 5 рабочих дней в соответствии с законом. 5 лютого була оголошена допороговая закупівля, требование замовника не соответствует Закону Украинї "Про публічні закупівлі". Переможєць надав не повний пакет документов, які відповідають вимогам документації допорогової закупівлі, а именно : 1) справки о наличие автотранспорта; 2) его дезинфекціи; 3) копию довідки ідентифікаційного кода. Ухвала комісії дискредитирует проведение електроніх торгів и не соответствует Закону України "Про публічні закупівлі".В ухвале комиссии усматрівается корупционний сговор.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 лютого 2018 15:51
1.Довідки про наявність автотранспорту та його дезінфекцію не вимагалися від учасників допорогової закупівлі;
2.Копія довідки ідентифікаційного коду в пакеті документів переможця присутня;
3.Згідно наказу № 35 від 13.04.2016 року «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» п.6 пп 6.5 учасник у період уточнень має можливість звернутися до Замовника з питаннями , щодо встановлення вимог. ФОП Науменко в період уточнень не звернувся з таким питанням. В процесі закупівель з 2017 року дана вимога «Довідка про відсутність заборгованості сплаті податків (обов’язкових платежів) виданої територіальним органом державної фіскальної служби України. Учасник повинен надати документ у паперовому вигляді, або сформованим в електронній формі (роздрукованій) у відповідності до законодавства,чинним на момент подання пропозиції та виданий на ім’я замовника» присутня в документації допорогових закупівель і жодних нарікань з боку всіх Учасників не надходило. Тому Довідка, яка була зазначена у документах є доступною для Учасників і не є дискримінацією.
2.Копія довідки ідентифікаційного коду в пакеті документів переможця присутня;
3.Згідно наказу № 35 від 13.04.2016 року «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» п.6 пп 6.5 учасник у період уточнень має можливість звернутися до Замовника з питаннями , щодо встановлення вимог. ФОП Науменко в період уточнень не звернувся з таким питанням. В процесі закупівель з 2017 року дана вимога «Довідка про відсутність заборгованості сплаті податків (обов’язкових платежів) виданої територіальним органом державної фіскальної служби України. Учасник повинен надати документ у паперовому вигляді, або сформованим в електронній формі (роздрукованій) у відповідності до законодавства,чинним на момент подання пропозиції та виданий на ім’я замовника» присутня в документації допорогових закупівель і жодних нарікань з боку всіх Учасників не надходило. Тому Довідка, яка була зазначена у документах є доступною для Учасників і не є дискримінацією.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2018-02-05-000578-c.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Науменко Е.С., Код ЄДРПОУ:2933818510
Дата подання: 09 лютого 2018 22:23
відповідь замовнику
скарга
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 лютого 2018 10:30
1.По першому питанню виступила голова комісії з публічних допорогових закупівель:
- Панченко Г.В. повідомила , що 09.02.2018 року на допорогову закупівлю код ДК 021:2015 15610000-7 Продукція борошномельно-круп’яної промисловості надійшла скарга «06 лютого в 13:42 2018 року я, обратися к відповідальной особи за проведення процедури публічних допорогових закупивель Абрамович Ганни Валентинівни по поводу оригінала довідки с ДФС. Абрамович Г.В. сказала, що ето рішення членів комісії, и вона проконсультіруется. Дозвонившись пізніше Абрамович Г.В. сказала, що вона дзвонила в ДФС Васильевского району Запорожжской обл.. и ей об’ясніли, що дану довідку відають через 5 днів, но можна получить и «раніше».
В ДФС по місту жительства я обратился зразу же после першого разговору.
07 лютого в 8 годин 14 хвилин я, об’яснів ситуацію сполученим довідки Абрамович Г.В. и ми пришлі к обоюдному рішенню підготовить в довільної формі т.к. в соответствии з Законом України ст. 17 ч.3 Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2,3,5,6 і 8 частини першої та частиною другої цієї статті визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі.
Мною біла составлена довідка в довольної форми и надана у складі тендерної пропозиції.»
Виступила відповідальна за проведення процедури публічних допорогових закупівель Абрамович Г.В. , яка сказала:
1.Вимога згідно Закону України ст. 17 ч.3 «Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2,3,5,6 і 8 частини першої та частиною другої цієї статті визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі.» стосується процедур відкритих торгів, переговорної процедури, конкурентний діалог.
В тендерній документації на допорогову закупівлю код ДК 021:2015 15610000-7 Продукція борошномельно-круп’яної промисловості п.12 передбачає «Оригінал довідки про відсутність заборгованості сплаті податків (обов’язкових платежів) виданої територіальним органом державної фіскальної служби України. Учасник повинен надати документ у паперовому вигляді, або сформованим в електронній формі (роздрукованій) у відповідності до законодавства,чинним на момент подання пропозиції та виданий на ім’я замовника.»
2. 09.02.2018 року на допорогову закупівлю код ДК 021:2015 15840000-8 – Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби надійшла скарга, але документ зі змістом скарги був відсутній , тому скарга не розглядалась.
Ухвалили:
1. Вважати скаргу безпідставною.
- Панченко Г.В. повідомила , що 09.02.2018 року на допорогову закупівлю код ДК 021:2015 15610000-7 Продукція борошномельно-круп’яної промисловості надійшла скарга «06 лютого в 13:42 2018 року я, обратися к відповідальной особи за проведення процедури публічних допорогових закупивель Абрамович Ганни Валентинівни по поводу оригінала довідки с ДФС. Абрамович Г.В. сказала, що ето рішення членів комісії, и вона проконсультіруется. Дозвонившись пізніше Абрамович Г.В. сказала, що вона дзвонила в ДФС Васильевского району Запорожжской обл.. и ей об’ясніли, що дану довідку відають через 5 днів, но можна получить и «раніше».
В ДФС по місту жительства я обратился зразу же после першого разговору.
07 лютого в 8 годин 14 хвилин я, об’яснів ситуацію сполученим довідки Абрамович Г.В. и ми пришлі к обоюдному рішенню підготовить в довільної формі т.к. в соответствии з Законом України ст. 17 ч.3 Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2,3,5,6 і 8 частини першої та частиною другої цієї статті визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі.
Мною біла составлена довідка в довольної форми и надана у складі тендерної пропозиції.»
Виступила відповідальна за проведення процедури публічних допорогових закупівель Абрамович Г.В. , яка сказала:
1.Вимога згідно Закону України ст. 17 ч.3 «Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2,3,5,6 і 8 частини першої та частиною другої цієї статті визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі.» стосується процедур відкритих торгів, переговорної процедури, конкурентний діалог.
В тендерній документації на допорогову закупівлю код ДК 021:2015 15610000-7 Продукція борошномельно-круп’яної промисловості п.12 передбачає «Оригінал довідки про відсутність заборгованості сплаті податків (обов’язкових платежів) виданої територіальним органом державної фіскальної служби України. Учасник повинен надати документ у паперовому вигляді, або сформованим в електронній формі (роздрукованій) у відповідності до законодавства,чинним на момент подання пропозиції та виданий на ім’я замовника.»
2. 09.02.2018 року на допорогову закупівлю код ДК 021:2015 15840000-8 – Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби надійшла скарга, але документ зі змістом скарги був відсутній , тому скарга не розглядалась.
Ухвалили:
1. Вважати скаргу безпідставною.
Номер вимоги: UA-2018-02-05-000578-c.c4
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Науменко Е.С., Код ЄДРПОУ:2933818510
Дата подання: 12 лютого 2018 14:18
скарга на решеня комісії
1) ФОП Писаренко А.Д. всі документи, надані в складі тендерної пропозиції, не завірені належним чином ( вимога згідно р. III Інструкія з підготовки тендерної пропозиції п.1 п.п.3.1.1).
2) Оригінал довідки про відсутність заборгованості по сплаті податків ( обов'язкових платежів) виданої територіальним органом державної фіскальної служби України отсутствует. Представлена копия довідки не заверена належним чином
3) Ришеня комісії про визначення переможця у допороговій закупівлі ФОП Писаренко А,Д.
не соответствует Закону Украинї "Про публічні закупівлі"
Розгорнути
Згорнути
2) Оригінал довідки про відсутність заборгованості по сплаті податків ( обов'язкових платежів) виданої територіальним органом державної фіскальної служби України отсутствует. Представлена копия довідки не заверена належним чином
3) Ришеня комісії про визначення переможця у допороговій закупівлі ФОП Писаренко А,Д.
не соответствует Закону Украинї "Про публічні закупівлі"
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 лютого 2018 16:34
Виступила відповідальна за проведення процедури публічних допорогових закупівель Абрамович Г.В. , яка сказала:
1. Довідка про відсутність заборгованості по сплаті податків ( обов'язкових платежів) виданої територіальним органом державної фіскальної служби України надана у вигляді сканованованного оригіналу довідки у pdf форматі.
2. Всі вимоги , визначені документацією на закупівлі код ДК 021:2015 15610000-7 Продукція борошномельно-круп’яної промисловості та код ДК 021:2015 15840000-8 – Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби виконані. Скаржник посилається про невиконання пункту тендерної документації з відкритих торгів на закупівлі «Овочі, фрукти, горіхи», що зовсім не відноситься до процедур закупівлі , на які скаржиться.
Ухвалили:
1. Вважати скарги безпідставними.
1. Довідка про відсутність заборгованості по сплаті податків ( обов'язкових платежів) виданої територіальним органом державної фіскальної служби України надана у вигляді сканованованного оригіналу довідки у pdf форматі.
2. Всі вимоги , визначені документацією на закупівлі код ДК 021:2015 15610000-7 Продукція борошномельно-круп’яної промисловості та код ДК 021:2015 15840000-8 – Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби виконані. Скаржник посилається про невиконання пункту тендерної документації з відкритих торгів на закупівлі «Овочі, фрукти, горіхи», що зовсім не відноситься до процедур закупівлі , на які скаржиться.
Ухвалили:
1. Вважати скарги безпідставними.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 лютого 2018 12:54
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Приватне підприємство "Флагман -"7М " |
122,00
UAH з ПДВ
|
122,00
UAH з ПДВ
|
Немає |
ФОП Науменко Е.С. |
17 984,75
UAH з ПДВ
|
17 714,75
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФО Писаренко Анатолій Дмитрович |
18 000,00
UAH з ПДВ
|
17 730,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Приватне підприємство "Флагман -"7М " #35929564 |
Відхилено |
122,00
UAH з ПДВ
|
08 лютого 2018 15:12
|
ФОП Науменко Е.С. #2933818510 |
Відхилено |
17 714,75
UAH з ПДВ
|
08 лютого 2018 15:13
|
ФО Писаренко Анатолій Дмитрович #2722108854 |
Переможець |
17 730,00
UAH з ПДВ
|
08 лютого 2018 15:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
дод угода 1 дог 33.pdf | зміни до договору |
25 червня 2018 13:50
|
Електронний підпис | укладений |
15 лютого 2018 14:26
|
договір 33 | укладений |
15 лютого 2018 14:25
|
Електронний підпис | укладений |
14 лютого 2018 11:45
|
договір 33 | укладений |
14 лютого 2018 09:45
|
договір 33 | укладений |
14 лютого 2018 09:27
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 червня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 25 червня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 33 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 33 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |