Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 – 65110000-7 Розподіл води (послуга з централізованого водопостачання)
Очікувана вартість
223 430,11 UAH
UA-2018-02-02-003859-b 269e50168501492681ba56eba8ae813f
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Пєшенко

+380577252789 nataliia.parkgorkii@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНИЙ ПАРК КУЛЬТУРИ ТА ВІДПОЧИНКУ ІМЕНІ М. ГОРЬКОГО"
Код ЄДРПОУ: 02220763
Місцезнаходження: 61023, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. Сумська, 81
Контактна особа: Наталія Пєшенко
+380577252789
nataliia.parkgorkii@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВВОДОКАНАЛ" займає монопольне (домінуюче) становище на ринку постачання теплової енергії в межах мереж, що ним експлуатуються на території, в тому числі і м. Харків, та є єдиним можливим постачальником централізованого водопостачання (якому не має конкуренції чи альтернативи, в тому числі з технічних причин) споживачам. Таким чином, відсутня конкуренція (у тому числі з технічних причин) на закупівлю код ДК 021:2015 – 65110000-7 Розподіл води (послуга з централізованого водопостачання), які можуть бути надані Комунальному підприємству “Центральний парк культури та відпочинку імені М. Горького” тільки певним постачальником – КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВВОДОКАНАЛ".
Вищезазначене підтверджується Реєстром суб’єктів природних монополій у сферах теплопостачання та централізованого водопостачання та водовідведення, що затверджений Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 лютого 2018 18:35
Оскарження наміру укласти договір: 08 лютого 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25932 метр кубічний
послуга з централізованого водопостачання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61023, Україна, Харківська область, м.Харків, вул. Сумська, 81
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 65110000-7 — Розподіл води

Тендерна документація

02 лютого 2018 18:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВВОДОКАНАЛ"
#03361715
Переможець 223 430,11
UAH з ПДВ
02 лютого 2018 18:35

Документи

02 лютого 2018 18:35
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 лютого 2018 18:35

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВВОДОКАНАЛ"
#03361715
223 430,11
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 лютого 2018 18:35
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2019 21:37
Електронний підпис зміни до договору
16 листопада 2018 14:45
ДУ5_вода-2.pdf зміни до договору
16 листопада 2018 14:45
Електронний підпис зміни до договору
26 червня 2018 11:51
ДУ4_вода-2.pdf зміни до договору
26 червня 2018 11:50
Електронний підпис зміни до договору
22 червня 2018 10:46
ДУ3_вода-2.pdf зміни до договору
22 червня 2018 10:43
Електронний підпис зміни до договору
15 червня 2018 23:19
ДУ2_вода-2.pdf зміни до договору
15 червня 2018 23:18
Електронний підпис зміни до договору
20 лютого 2018 16:22
ДУ1_вода-2.pdf зміни до договору
20 лютого 2018 16:21
Електронний підпис укладений
12 лютого 2018 13:11
Договір_водопостач2.pdf укладений
12 лютого 2018 13:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 лютого 2018
Дата публікації змін до договору:
20 лютого 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 1426/00-ТВ-5
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
15 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни
Номер договору про закупівлю: 1426/00-ТВ-5
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
22 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни
Номер договору про закупівлю: 1426/00-ТВ-5
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
26 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни
Номер договору про закупівлю: 1426/00-ТВ-5
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
16 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі Зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни
Номер договору про закупівлю: 1426/00-ТВ-5
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 лютого 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 223 430,11
UAH з ПДВ