Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Очікувана вартість
2 090 110,00 UAH
UA-2018-02-02-003819-b 6910ba47acda4174a349339ae0418cee
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Віталій Мінчук

+380445277638 tender.nasbu@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДВНЗ "Національна академія Служби безпеки України"
Код ЄДРПОУ: 20001823
Вебсайт: http://www.academy.ssu.gov.ua/
Місцезнаходження: 03022, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. М. Максимовича, 22
Контактна особа: Віталій Мінчук
+380445277638
tender.nasbu@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 лютого 2018 17:45
Звернення за роз’ясненнями: до 07 лютого 2018 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 лютого 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 лютого 2018 19:00
Очікувана вартість: 2 090 110,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Тендерна документація

02 лютого 2018 17:45
Документація.docx
02 лютого 2018 17:45
Оголошення 15810000-9.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-02-02-003819-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КИЇВХЛІБ", Код ЄДРПОУ:41202432
Дата подання: 21 лютого 2018 18:47
Скарга
19 лютого поточного року відбулись торги на закупівлю за ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (замовник – ДВНЗ "Національна академія Служби безпеки України")

Відповідно до протоколу тендерного комітету замовника від 21.02.2018 року переможцем закупівлі було визнано Товариство з обмеженою відповідальністю «Черкасихліб ЛТД»
Разом з тим, тендерна пропозиція ТОВ Черкасихліб ЛТД» містить ряд недоліків і не в повній мірі відповідає вимогам тендерної документації замовника торгів.
1. Згідно додатку № 3 тендерної документації учасник повинен у складі своєї тендерної документації подати Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Зазначена довідка повинна бути підготовлена згідно наведеної у додатку форми.
Разом з тим, надана учасником торгів - ТОВ «Черкасихліб ЛТД» довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід не відповідає формі, наведеній у додатку тендерної документації.
2. Згідно додатку № 4 тендерної документації учасник повинен у складі своєї тендерної документації подати Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
Учасник торгів – ТОВ «Черкасихліб ЛТД» надав довідку від 16.02.2018 № 647 щодо наявність обладнання та матеріально-технічної бази в пункті 1 якої (необхідно вказати власну техніку) зазначив у якості власної техніки перелік обладнання та майна, яке ним використовується у господарській діяльності. Разом з тим, згідно поданих документів, зазначене обладнання є орендованим і перебуває у власності іншої юридичної особи - ПАТ «Черкасихліб», а не у власності ТОВ «Черкасихліб» ЛТД».
3. Згідно додатку № 5 тендерної документації учасник повинен у складі своєї тендерної документації подати Довідку про виконання аналогічних договорів. Зазначена довідка повинна бути підготовлена згідно наведеної у додатку форми.
ТОВ «Черкасихліб ЛТД» надало довідку від 16.02.2018 № 649 «Довідка щодо виконання аналогічних договорів» в якій вказані наступні суми вартості аналогічних договорів:
Військова частина 3066 – 1 450 500,00 тис. грн.,
Київська міська клінічна лікарня №3 - 364 811,61 тис. грн.,
Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського» - 551 927,40 тис. грн.
На підтвердження даної інформації учасником було надано копії відповідних договорів, які не підтверджують вищевказану вартість.

У зв'язку із цим, звертаємось до замовника – ДВНЗ «Національна академія Служби безпеки України» з вимогою щодо перегляду свого рішення та відхилення пропозиції «Черкасихліб ЛТД», як такій, що не відповідає вимогам тендерної документації замовника торгів, та проведення процедури кваліфікації пропозицій інших учасників відповідної закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
23 лютого 2018 19:50
Національною академією Служби безпеки України (далі - Академія) опрацьовано Вашу вимогу, стосовно відхилення пропозиції відкритих торгів ТОВ «Черкасихліб ЛТД» на закупівлю ДК 021:2015 код 15810000-9 «Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби», а саме:
Лот № 1:
- хліб із суміші борошна житнього обдирного і пшеничного 1 сорту (нарізаний скибками в упаковці) в кількості 53000 кг;
- хліб із борошна пшеничного 1 сорту (нарізаний скибками в упаковці) в кількості 60000 кг;
(ідентифікатор закупівлі: UA-2018-02-02-003819-b) та повідомляємо наступне.

1) Щодо вимоги стосовно надання Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (Додаток №3).
В межах строку для прийому пропозицій ТОВ «Черкасихліб ЛТД», надана довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, форма якої відповідає вимогам Додатку №3 до тендерної документації.

2) Щодо вимоги стосовно надання Довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (Додаток № 4).
В межах строку подачі пропозицій ТОВ «Черкасихліб ЛТД» надана довідка щодо наявності власного обладнання та матеріально-технічної бази від 16.02.2018 №647 у відповідності з Додатком №4 до тендерної документації, а також довідка від 16.02.2018 №648 про наявність орендованого обладнання.
Разом з цим, слід зазначити, що у складі своєї пропозиції ТОВ «Черкасихліб ЛТД» надана завірена копія договору оренди цілісного майнового комплексу, який дійсний строком до 20.09.2020 року.

3) Щодо вимоги стосовно надання Довідки про виконання аналогічних договорів (копії договорів, які зазначені в довідці) Додаток №5.
В межах строку для прийому пропозицій ТОВ «Черкасихліб ЛТД», надана довідка про виконання аналогічних договорів та копії договорів, які зазначені в довідці від 16.02.2018 №649, згідно з Додатком №5 до тендерної документації, в якій була допущена формальна помилка (описка), що пов’язана з оформленням тендерної пропозиції та не впливає на зміст пропозиції Учасника, оскільки вартість зазначена у довідці підтверджується копіями договорів.

Одночасно з цим, звертаємо Вашу увагу на те, що під час прийняття рішення, про намір укласти договір з ТОВ «Черкасихліб ЛТД», тендерним комітетом Академії, були дотримані вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», забезпечені рівні умови для всіх учасників та об'єктивний, чесний вибір переможця з найбільш економічно вигідною пропозицією, що відповідає вимогам тендерної документації.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2018-10-31-000573 ● b8ae22c1643d4b6284b5cc7ce2eccda7
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08 лютого 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 12 лютого 2019 17:11
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З

08.02.2019 № 34

Київ

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Заступник Голови О. ШКУРОПАТ

Додаток

до наказу Державної аудиторської служби України

від 08.02.2019 № 34

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
10 UA-2018-02-02-003819-b 02.02.2018 дані автоматичних індикаторів ризиків

Директор Департаменту контролю у сфері закупівель С. АНІЩЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Національною академією Служби безпеки України (далі – Академія) опрацьовано висновок про результати моніторингу (ID моніторингу: UA-M-2018-10-31-000573) закупівлі ДК 021:2015 код 15810000-9 “Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби” (далі – хлібопродукти) ID закупівлі: UA-2018-02-02-003819-b), за результатами чого повідомляємо наступне. 1. Щодо порушення вимог абзацу другого пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 “Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель”, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.03.2016 за № 449/28579. Протоколи-повідомлення про визначення переможців із закупівлі хлібопродуктів (№№54,55 від 21.02.2018) та завантажені договори (№№525, 526 від 07.03.2018) оприлюднено з накладеним електронним цифровим підписом. Під час оголошення процедури відкритих торгів із закупівлі хлібопродуктів електронний майданчик zakupki.prom.ua з невідомих технічних причин не прийняв електронний цифровий підпис, у зв’язку з чим Академія не мала змоги накласти його на дану закупівлю. На сьогоднішній день закупівля завершена та з технічних причин не можливо усунути вказане порушення. Порушення стосовно не накладеного електронного цифрового підпису на річному плані закупівель (ID: UA-P-2018-02-02-010669-b) Академією усунуто повністю. 2. Щодо порушення частини 5 статті 36 Закону Закону України “Про публічні закупівлі”. З метою усунення вказаного порушення Академія провела переговори з ТОВ “Черкасихліб ЛТД” та ТОВ “Торговий дім “Київхліб”, за результатами яких досягнуто згоди щодо зменшення обсягів закупівлі хлібопродуктів до сум, що не перевищуватимуть 20% від додаткових угод (№ 3/2030 від 09.01.2019 до договору № 525 від 07.03.2018, № 4/2016 від 09.01.2019 до договору № 526 від 07.03.2018), а саме: лот № 1 – 125 944,00 грн., лот № 2 – 16 201,32 грн. У найкоротші терміни додаткові угоди до зазначених договорів буде оприлюднено на електронному майданчику в системі “Prozorro”.

2019-03-13 17:16:18


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 06 березня 2019
Кінцевий строк оскарження: 22 березня 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  2. Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Частково усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині внесення змін до договору про закупівлю (укладання додаткових угод) • усунуто

За результатами аналізу інформації про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель в частині внесення змін до договору про закупівлю Замовником усунуто зазначене порушення.

2019-03-20 17:41:47

Ризики, що спрацювали

RISK1-3_1

RISK1-8_2

RISK1-14

RISK1-3_3

RISK1-6

RISK1-8_1

RISK1-8_2

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Хліб
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 1 841 410,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 9 207,05 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 19 лютого 2018 15:33
Закінчення: 19 лютого 2018 16:00
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

53000 кг
хліб із суміші борошна житнього обдирного і пшеничного 1 сорту (нарізаний скибками в упаковці)
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03022, Україна, Київ, Київ, вул. М. Максимовича, 22
Дата доставки: 31 грудня 2018
60000 кг
хліб із борошна пшеничного 1 сорту (нарізаний скибками в упаковці)
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03022, Україна, Київ, Київ, вул. М. Максимовича, 22
Дата доставки: 31 грудня 2018

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 лютого 2018 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Черкасихліб ЛТД" 1 303 000,00
UAH з ПДВ
1 158 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КИЇВХЛІБ" 1 608 370,00
UAH з ПДВ
1 165 750,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ХОХОТВА ІВАН ІВАНОВИЧ 1 580 363,00
UAH з ПДВ
1 580 363,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 лютого 2018 09:22
Цінова пропозиція.PDF
16 лютого 2018 15:30
Електронний підпис
16 лютого 2018 15:25
Цінова пропозиція.PDF
16 лютого 2018 15:25
Документи 1.PDF
16 лютого 2018 15:24
Документи 2.PDF

Публічні документи

16 лютого 2018 19:20
Якість.pdf
16 лютого 2018 19:20
Статут.pdf
16 лютого 2018 19:20
Статистика.pdf
16 лютого 2018 19:20
Протокол_директор.pdf
16 лютого 2018 19:20
Проект договору.pdf
16 лютого 2018 19:20
Приказ_директор.pdf
16 лютого 2018 19:20
Працівники.pdf
16 лютого 2018 19:20
Податок.pdf
16 лютого 2018 19:20
Обладнання.pdf
16 лютого 2018 19:20
КП.pdf
16 лютого 2018 19:20
Інформація_Учасника.pdf
16 лютого 2018 19:20
Захист довкілля.pdf
16 лютого 2018 19:20
договор_11.pdf
16 лютого 2018 19:20
Договір_8.pdf
16 лютого 2018 19:20
Довідка_ст 17.pdf
16 лютого 2018 19:20
Довідка_склад.pdf
16 лютого 2018 19:19
Декларація_1.pdf
16 лютого 2018 19:19
Відгуки.pdf
16 лютого 2018 19:19
Витяг_ЄДР_1003086686.zip
16 лютого 2018 19:19
Висновки СЕС.pdf
16 лютого 2018 19:19
Виписка.pdf

Публічні документи

16 лютого 2018 16:02
Транспорт 5.pdf
16 лютого 2018 16:02
Транспорт 4.pdf
16 лютого 2018 16:02
Транспорт 3.pdf
16 лютого 2018 16:02
Транспорт 2.pdf
16 лютого 2018 16:02
Транспорт 1.pdf
16 лютого 2018 16:02
Транспорт 1 - Copy.pdf
16 лютого 2018 16:02
Тех паспорт авто.pdf
16 лютого 2018 16:02
тех паспорт авто_2.pdf
16 лютого 2018 16:02
Санпаспорт авто.pdf
16 лютого 2018 16:02
Паспорт.pdf
16 лютого 2018 16:02
Інформація на майно.pdf
16 лютого 2018 16:02
ДОВІДКА.pdf
16 лютого 2018 16:02
Довідка працівники.pdf
16 лютого 2018 16:02
Довідка обладання.pdf
16 лютого 2018 16:02
Довідка з банку.pdf
16 лютого 2018 16:02
Декларація.pdf
16 лютого 2018 16:02
Виписка з ЄДРЮО.pdf
16 лютого 2018 16:02
p50.pdf
16 лютого 2018 16:02
p46.pdf
16 лютого 2018 16:02
p45.pdf
16 лютого 2018 16:02
p44.pdf
16 лютого 2018 16:02
p39.pdf
16 лютого 2018 16:02
p38.pdf
16 лютого 2018 16:02
p24.pdf
16 лютого 2018 16:02
p23.pdf
16 лютого 2018 16:02
p22.pdf
16 лютого 2018 16:02
p21.pdf
16 лютого 2018 16:02
p20.pdf
16 лютого 2018 16:02
p19.pdf
16 лютого 2018 16:02
p05.pdf
16 лютого 2018 16:02
p04.pdf
16 лютого 2018 16:02
p03.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Черкасихліб ЛТД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КИЇВХЛІБ"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ХОХОТВА ІВАН ІВАНОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Черкасихліб ЛТД"
#37715680
Переможець 1 158 200,00
UAH з ПДВ
21 лютого 2018 12:30

Документи

21 лютого 2018 12:30
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 лютого 2018 12:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Черкасихліб ЛТД"
#37715680
1 158 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 лютого 2018 12:30
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 квітня 2019 18:13
Електронний підпис зміни до договору
13 березня 2019 17:35
Додаткова угода № 5 до договору №526 від 07.032018.pdf зміни до договору
13 березня 2019 17:34
Електронний підпис зміни до договору
11 січня 2019 19:12
Додаткова угода №4_2016 до дог.526.pdf зміни до договору
11 січня 2019 19:12
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2018 11:49
Додаткова угода №3_2015 від 27.12.2018.pdf зміни до договору
28 грудня 2018 11:48
Електронний підпис зміни до договору
08 листопада 2018 15:48
Додаткова угода №2 до договору №526 від 07.03.2018.pdf зміни до договору
08 листопада 2018 15:47
Електронний підпис зміни до договору
12 вересня 2018 12:51
Додаткова угода №1-1236 від 11.09.2018 до договору №526 від 07.03.2018.pdf зміни до договору
12 вересня 2018 12:49
Електронний підпис укладений
07 березня 2018 16:10
Договір №526 Черкасихліб ЛТД.pdf укладений
07 березня 2018 16:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
12 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі.
Номер договору про закупівлю: 526
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №/1236 від 11.09.2018 до договору №526 від 07.03.2018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
08 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі.
Номер договору про закупівлю: 526
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 526
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №3 до договору №526
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 526
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №4 до договору № 526
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
13 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 526
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 5 до договору № 526 від 07.03.2018 року
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 березня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 755 658,20
UAH з ПДВ