Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Договір про надання послуг з вивезення побутових відходів
Очікувана вартість
12 335,40 UAH
UA-2018-02-02-003708-b f323cc778140491fb1206d3d5e3534d9
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Крипак Анжела Миколаївна

380629408909 cpmsd-4@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 02 лютого 2018
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад Маріупольської міської ради"Центр первинної медико-санітарної допомоги №4 м.Маріуполя"
Код ЄДРПОУ: 37885278
Місцезнаходження: 87517, Україна , Донецька обл., Маріуполь, пр.Нахімова,35
Контактна особа: Крипак Анжела Миколаївна
380629408909
cpmsd-4@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Інформація про технічні та якісні характеристики товарів, робіт чи послуг:вказана в додатках до даного договору
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
236 метри кубічні
Договір про надання послуг з вивезення побутових відходів Код за ДК 021:2015:90510000-5 (утилізація сміття та поводження зі сміттям
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87517, Україна, Донецька область, Маріуполь, пр.Нахімова,буд.35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація сміття та поводження зі сміттям

Тендерна документація

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КП "Комунальник"
#32164402
Переможець 12 335,40
UAH з ПДВ
02 лютого 2018 17:26

Документи

02 лютого 2018 17:26
Електронний підпис
02 лютого 2018 17:21
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
20 листопада 2018 10:29
допугода2.jpg зміни до договору
20 листопада 2018 10:28
Електронний підпис зміни до договору
20 листопада 2018 10:24
допугода1.jpg зміни до договору
20 листопада 2018 10:22
Електронний підпис укладений
02 лютого 2018 17:36
Електронний підпис укладений
02 лютого 2018 17:33
Договор 23 Комунальник 31.01.18.pdf укладений
02 лютого 2018 17:33
Договор 23 Комунальник 31.01.18.pdf укладений
02 лютого 2018 17:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
20 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна тарифів відповідно до рішення виконкому Маріупольської міської ради від 18.07.2018 року №323
Номер договору про закупівлю: 3681/23
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода №1 до договору №3681|23
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
20 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Перейменування закладу
Номер договору про закупівлю: 3681/23
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода №2 до договору №3681/23
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML