Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуги з озеленення території та утримання зелених насаджень
Очікувана вартість
1 700 000,00 UAH
UA-2018-02-02-003530-b 4d43c05864be4f30bf1bbfbf6bb0bf80
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олійник Оксана Василівна

380960868709 buchazelenbud@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Бучазеленбуд" Бучанської міської ради
Код ЄДРПОУ: 41141202
Місцезнаходження: 08292, Україна , Київська обл., Буча, Полтавська, 4
Контактна особа: Олійник Оксана Василівна
380960868709
buchazelenbud@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 лютого 2018 16:38
Звернення за роз’ясненнями: до 16 лютого 2018 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 лютого 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 лютого 2018 12:00
Початок аукціону: 27 лютого 2018 12:28
Очікувана вартість: 1 700 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,94%

Інформація про предмет закупівлі

послуги з посіву, косінню та догляд за газонами, садіння квітів, послуги з поливу та догляд за зеленими насадженями, підрізання кущів та полив кашпо в м.Буча
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги з озеленення території та утримання зелених насаджень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08292, Україна, Київська область, Буча, територія міста Буча
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 лютого 2018 20:18
ТД.doc
02 лютого 2018 17:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Об'єми робіт
Дата подання: 03 лютого 2018 18:07
Дата відповіді: 03 лютого 2018 20:22
Прохання завантажити дані по об'ємам робіт.
Відповідь: Уже завантажили

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-02-02-003530-b.a1
Статус:
Скасована
Учасник: Фізична особа підприємецьТанський Тарас Костянтинович, Код ЄДРПОУ:3193818710
Відхилення пропозиції
Просимо відхилити тендерну пропозицію ФОП Матей Олег Сергійович та скасувати рішення про визначення переможця так як Учасник-переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, не надав Замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою статті 17 Закону «Про публічні закупівлі»
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 07 березня 2018 13:37
Причина: не повна інформація зазначена
Номер вимоги: UA-2018-02-02-003530-b.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Фізична особа підприємецьТанський Тарас Костянтинович, Код ЄДРПОУ:3193818710
Дата подання: 07 березня 2018 13:40
Відхилення пропозиції
Просимо відхилити тендерну пропозицію ФОП Матей Олег Сергійович та скасувати рішення про визначення переможця так як Учасник-переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, не надав Замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою статті 17 Закону «Про публічні закупівлі» Та перейти до розгляду іншої пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 березня 2018 18:22
Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п'яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Згідно ст.253 ЦКУ про початок перебігу строку: перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов'язано його початок. З цого випливає, що початок відрахунку днів здійснюється з наступного дня після оприлюднення рішення про намір укласти договір. Отже, згідно вище викладеного повідомляємо, що подача скарги є недоцільною, оскільки ФОП Матей Олег Сергійович надав документи згідно чинного законодавства України і в встановленні строки.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 лютого 2018 12:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Матей Олег Сергійович 1 505 379,03
UAH з ПДВ
1 200 499,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа підприємецьТанський Тарас Костянтинович 1 565 572,00
UAH з ПДВ
1 200 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Ландшафтна Майстерня 1 506 400,40
UAH з ПДВ
1 350 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 березня 2018 16:42
МВС.jpg
23 лютого 2018 16:04
Проект договору.PDF
23 лютого 2018 16:04
Паспорт підписанта.PDF
23 лютого 2018 16:04
Лист щодо статті 17 ЗУ.PDF
23 лютого 2018 16:04
Згода на обробку даних.PDF
23 лютого 2018 16:04
Захист довкілля.PDF
23 лютого 2018 16:04
Відповідність ТЗ.PDF
23 лютого 2018 16:03
Витяг з реєстру ПЄП.PDF
23 лютого 2018 16:03
Витяг з ЄДР.PDF
23 лютого 2018 16:03
Виписка з ЄДР.PDF
23 лютого 2018 16:03
Лист-відгук договори.PDF
23 лютого 2018 16:03
Підтвердження МТБ.PDF
23 лютого 2018 16:03
Довідка про договори.PDF
23 лютого 2018 16:03
Довідка МТБ.PDF
23 лютого 2018 16:03
Аналогічні договори.PDF
23 лютого 2018 16:03
Тендерна пропозиція.PDF

Публічні документи

26 лютого 2018 11:57
S22C-618022415220.pdf
26 лютого 2018 11:57
лист відгук.pdf
26 лютого 2018 11:57
Gmail (1).zip
26 лютого 2018 11:57
S22C-618022415221.pdf

Публічні документи

26 лютого 2018 11:41
Наказ_призначення.pdf
26 лютого 2018 11:39
Виписка_ЕДР.pdf
26 лютого 2018 11:32
Статут.pdf
26 лютого 2018 11:02
Досвід_анал.дог..pdf
26 лютого 2018 11:01
Досвід_анал.дог..pdf
25 лютого 2018 18:12
Додаток_5.pdf
25 лютого 2018 18:12
Додаток_4.pdf
25 лютого 2018 18:12
Додаток_1.pdf
25 лютого 2018 18:12
Аналогічні_договори.pdf
25 лютого 2018 18:12
Наявність_обладнання.pdf
25 лютого 2018 18:12
Працівники.pdf
25 лютого 2018 18:12
Обробка_перс.данних.pdf
25 лютого 2018 18:12
Статут.pdf
25 лютого 2018 18:12
Реєстр_ПДВ.pdf
25 лютого 2018 18:12
Наказ_призначеня.pdf
25 лютого 2018 18:12
Лист_гарантія.pdf
25 лютого 2018 18:12
Захист_довкілля.pdf
25 лютого 2018 18:12
Загальні_відомості_ЛМ.pdf
25 лютого 2018 18:12
Витяг_ЕДР2018.pdf
25 лютого 2018 18:12
Виписка_ЕДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Матей Олег Сергійович

ФОП Танський Т.К.

ТОВ Ландшафтна Майстерня

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Матей Олег Сергійович
#3376010510
Переможець 1 200 499,00
UAH з ПДВ
01 березня 2018 16:07

Документи

01 березня 2018 16:05
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 березня 2018 16:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Матей Олег Сергійович
#3376010510
1 200 499,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 березня 2018 16:05
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2019 10:41
Додаткова угода4.pdf зміни до договору
17 грудня 2019 10:40
Електронний підпис зміни до договору
28 січня 2019 14:12
Матей.pdf зміни до договору
28 січня 2019 14:11
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2018 13:07
Матей.pdf зміни до договору
29 грудня 2018 13:06
Електронний підпис зміни до договору
21 березня 2018 16:07
договір озеленення.pdf зміни до договору
21 березня 2018 15:34
Електронний підпис укладений
14 березня 2018 11:12
договір озеленення.pdf укладений
14 березня 2018 11:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 березня 2018
Дата публікації змін до договору:
21 березня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення ціни у зв'язку з новою ціновою пропозицією. Згідно п5. ч.4 статті 36 Закону України "Про Публічні закупівлі".
Номер договору про закупівлю: 44
Договір:
Номер додаткової угоди: 44
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись частиною 5 статті 36 «Основні вимоги до договору про закупівлю» розділу VII «Договір про закупівлю» Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-УІІІ, відповідно до якої дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. Сторони укласти цю додаткову угоду на продовження строку дії договору про закупівлю товарів за державний кошт № 44 від 14.03.2018 (далі - «Договір») на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2019 року.
Номер договору про закупівлю: 44
Договір:
Номер додаткової угоди: 44
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись частиною 5 статті 36 «Основні вимоги до договору про закупівлю», розділу VII «Договір про закупівлю» Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-УІІІ, відповідно до якої дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку, а також згідно з частиною 1 статті 23 Бюджетного кодексу України, відповідно до якої будь-які бюджетні зобов'язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення, якщо інше не передбачено законом про Державний бюджет України, Сторони погодились внести до Договору такі зміни.
Номер договору про закупівлю: 44
Договір:
Номер додаткової угоди: 44
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до розділу XI пункту 11.3 підпункту 1 до договору Про закупівлю товарів за державні кошти № 44 від «14» березня 2018р. Сторони домовились у зв’язку зі зменшенням обсягів закупівлі внести зміни до Договору, а саме: «пункт 3.1 викласти в такій редакції: « Загальна сума договору за 2018 рік становила - 1199905грн. 90 коп. (один мільйон сто дев’яносто дев’ять тисяч дев’ятсот п’ять грн. 90коп.) без ПДВ», в тім рахунку пролонгації в розмірі 20% від суми договору на 2018 рік складає 238996 грн.80 коп.(двісті тридцять вісім тисяч дев’ятсот дев’яносто шість грн. 80 коп.) без ПДВ. Зменшення складає 3грн.20коп. (три грн.. 20коп.) без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 44
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML