Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ГБН Г.1-218-182:2011 Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги державного значення Н-22 Устилуг-Луцьк-Рівне на ділянці км 98+950 - км 104+800 (права смуга) (45233142-6 Ремонт доріг)
GBN G.1-218-182: 2011 Current average repair public road of national importance N-22 Ustylug-Lutsk-Rivne on the section km 98 + 950 - km 104 + 800 (right lane) (45233142-6 road repairs)
Очікувана вартість
111 218 398,00 UAH
UA-2018-02-02-003398-b 8b8622e2104a40039792d4227a7f25af
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пилипчук Руслан Володимирович

380507833341 sadtender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг у Волинській області
Код ЄДРПОУ: 25908960
Місцезнаходження: 43000, Україна , Волинська область обл., Луцьк, Вул. Рівненська, будинок 52-Б
Контактна особа: Пилипчук Руслан Володимирович
380507833341
sadtender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Motor Roads Service in Volyn Region
National ID: 25908960
Contact point: Pilipchuk Ruslan
380507833341
sadtender@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 02 лютого 2018 16:17
Звернення за роз’ясненнями: до 23 лютого 2018 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 березня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 березня 2018 14:00
Початок аукціону: 29 березня 2018 12:17
Очікувана вартість: 111 218 398,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 112 184,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 2780460 UAH
Publication date: 02 лютого 2018 16:17
Enquiries until: 23 лютого 2018 14:00
Complaints submission until: до 01 березня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 05 березня 2018 14:00

Information

Estimated total value: 111 218 398 UAH including VAT
Minimal lowering step: 1 112 184 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
ГБН Г.1-218-182:2011 Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги державного значення Н-22 Устилуг-Луцьк-Рівне на ділянці км 98+950 - км 104+800 (права смуга) (45233142-6 Ремонт доріг)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5850 метри
ГБН Г.1-218-182:2011 Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги державного значення Н-22 Устилуг-Луцьк-Рівне на ділянці км 98+950 - км 104+800 (права смуга) (45233142-6 Ремонт доріг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43020, Україна, Волинська область, Луцьк, вул. Рівненська 52б (послуги надаються на автомобільній дорозі державного значення Н-22 Устилуг-Луцьк-Рівне на ділянці км 98+950 - км 104+800 (права смуга) Волинської області)
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

GBN G.1-218-182: 2011 Current average repair public road of national importance N-22 Ustylug-Lutsk-Rivne on the section km 98 + 950 - km 104 + 800 (right lane) (45233142-6 road repairs)
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 31 грудня 2018

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-10-13-000015 ● deabae98c3da4863a1c8547b7366d5ee
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 жовтня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 жовтня 2021 13:36
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


13.10.2021 № 361

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»



Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
22 UA-2018-02-02-003398-b 02.02.2018 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-10-22 10:27:19

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з поточного середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-22 Устилуг-Луцьк-Рівне на ділянці км 98+950 - км 104+800 (права смуга), очікуваною вартістю 111 218 398,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2018-02-02-003398-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Також, зважаючи на те, що відповідно до умов Додаткової угоди від 28.12.2019 № 135/19 до договору від 19.04.2018 № 01.3/5/18 (далі – Договір № 01.3/5/18) строк дії договору закінчується 31.12.2020 року та в електронній системі відсутній звіт про виконання договору, просимо надати інформацію про стан виконання Договору № 01.3/5/18 та надати підтверджуючі документи акти приймання виконаних робіт підрядних робіт (ф. № КБ-2в) та довідки про вартість наданих підрядних послуг (ф. № КБ-3).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Замовник зобов’язується в подальшому не здійснювати даних порушень

2021-11-11 12:30:57


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 08 листопада 2021
Кінцевий строк оскарження: 23 листопада 2021

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
  3. Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 23 березня 2018
UA-2018-02-02-003398-b8b8622e2104a40039792d4227a7f25af
Найменування: Служба автомобільних доріг у Волинській області
Код ЄДРПОУ: 25908960
Місцезнаходження: 43000, Україна, Волинська область обл., Луцьк, Вул. Рівненська, будинок 52-Б
Учасник Документи Рішення
Товариство з обмеженою відповідальністю "Луцькавтодор-сервіс" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ ПБС Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

05 березня 2018 14:03
Звіт з ЄДР (припинено)
05 березня 2018 14:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
23 березня 2018 12:24
Електронний підпис

Публічні документи

02 березня 2018 15:15
БГ 192-9306.rar

Документи

05 березня 2018 14:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
23 березня 2018 12:24
Електронний підпис

Публічні документи

05 березня 2018 12:07
Кошторис Волинь 98 950 104 800.7z
05 березня 2018 12:07
Бухгалтерська довідка.pdf
05 березня 2018 12:07
Довідка про техніку.pdf
05 березня 2018 12:07
Техпаспорти 109.pdf
05 березня 2018 12:07
Проект договору 98.PDF
05 березня 2018 12:07
Інформація до ст.17.PDF
05 березня 2018 12:07
Документи на банк.rar
05 березня 2018 12:07
Атестат АБЗ Закарпаття.pdf
05 березня 2018 12:07
Довідка про досвід.PDF
05 березня 2018 12:07
Витяг з реєстру.PDF
05 березня 2018 12:07
довидка статистики.PDF
05 березня 2018 12:07
відгук.PDF
05 березня 2018 12:07
Договір Н-10.pdf
05 березня 2018 12:07
договір на лабараторію.PDF
05 березня 2018 12:07
гарантійний лист.pdf
05 березня 2018 12:07
Ліцензія ПБС.PDF
05 березня 2018 12:07
Статут ПБС 1.pdf
05 березня 2018 12:07
Паспорт.pdf
05 березня 2018 12:07
Протокол ЗБ.pdf
05 березня 2018 12:07
Гарантия 43 ПБС.rar

Документи

05 березня 2018 14:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
23 березня 2018 12:24
Електронний підпис

Публічні документи

05 березня 2018 13:16
Електронний підпис
05 березня 2018 13:15
9. Банківська гарантія.7z
05 березня 2018 13:15
1. Гарантійний лист.pdf

Конфіденційні документи

05 березня 2018 13:15
14. Розрахунок договірної ціни.pdf

Обґрунтування конфіденційності

ст.10 та ст.26 ЗУ Про публічні закупівлі

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Луцькавтодор-сервіс"

ТОВ ПБС

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 березня 2018 12:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Луцькавтодор-сервіс" 111 123 528,00
UAH з ПДВ
107 793 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ПБС 107 793 747,00
UAH з ПДВ
107 793 747,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" 111 186 754,00
UAH з ПДВ
111 186 754,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 березня 2018 15:15
БГ 192-9306.rar

Публічні документи

05 березня 2018 12:07
Кошторис Волинь 98 950 104 800.7z
05 березня 2018 12:07
Бухгалтерська довідка.pdf
05 березня 2018 12:07
Довідка про техніку.pdf
05 березня 2018 12:07
Техпаспорти 109.pdf
05 березня 2018 12:07
Проект договору 98.PDF
05 березня 2018 12:07
Інформація до ст.17.PDF
05 березня 2018 12:07
Документи на банк.rar
05 березня 2018 12:07
Атестат АБЗ Закарпаття.pdf
05 березня 2018 12:07
Довідка про досвід.PDF
05 березня 2018 12:07
Витяг з реєстру.PDF
05 березня 2018 12:07
довидка статистики.PDF
05 березня 2018 12:07
відгук.PDF
05 березня 2018 12:07
Договір Н-10.pdf
05 березня 2018 12:07
договір на лабараторію.PDF
05 березня 2018 12:07
гарантійний лист.pdf
05 березня 2018 12:07
Ліцензія ПБС.PDF
05 березня 2018 12:07
Статут ПБС 1.pdf
05 березня 2018 12:07
Паспорт.pdf
05 березня 2018 12:07
Протокол ЗБ.pdf
05 березня 2018 12:07
Гарантия 43 ПБС.rar

Публічні документи

05 березня 2018 13:16
Електронний підпис
05 березня 2018 13:15
9. Банківська гарантія.7z
05 березня 2018 13:15
1. Гарантійний лист.pdf

Конфіденційні документи

05 березня 2018 13:15
14. Розрахунок договірної ціни.pdf

Обґрунтування конфіденційності

ст.10 та ст.26 ЗУ Про публічні закупівлі

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Луцькавтодор-сервіс"

ТОВ ПБС

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Луцькавтодор-сервіс"
#23251561
Переможець 107 793 700,00
UAH з ПДВ
03 квітня 2018 14:13

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 квітня 2018 14:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Луцькавтодор-сервіс"
#23251561
107 793 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
26 квітня 2021 09:15
Додаткова угода №345-20.pdf зміни до договору
26 квітня 2021 09:14
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 15:10
Додаткова угода №324-20.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 15:10
Електронний підпис зміни до договору
31 липня 2020 11:03
Додаткова угода №85-20.pdf зміни до договору
31 липня 2020 11:01
Електронний підпис зміни до договору
23 липня 2020 11:44
Додаткова угода №72-20.pdf зміни до договору
23 липня 2020 11:44
Електронний підпис зміни до договору
15 липня 2020 12:46
Додаткова угода №66-20.pdf зміни до договору
15 липня 2020 12:45
Електронний підпис зміни до договору
13 липня 2020 10:50
Додаткова угода №135-19.pdf зміни до договору
13 липня 2020 10:49
Електронний підпис зміни до договору
13 липня 2020 10:45
Додаткова угода №97-18.pdf зміни до договору
13 липня 2020 10:44
Електронний підпис укладений
20 квітня 2018 12:44
Договір №01.3 5 18.pdf укладений
20 квітня 2018 12:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору. Зміна Додатку 2 "Календарний графік виконання робіт (послуг). Зміна реквізитів.
Номер договору про закупівлю: №01.3/5/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 97/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження дії договору. Зміна Додатку 2 "Календарний графік виконання робіт (послуг). Зміна реквізитів.
Номер договору про закупівлю: №01.3/5/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 135/19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Встановлення попередньої оплати. Доповнення договору додатком 3 "План фінансування".
Номер договору про закупівлю: №01.3/5/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 66/20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Встановлення попередньої оплати. Доповнення договору додатком 3 "План фінансування".
Номер договору про закупівлю: №01.3/5/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 72/20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в Додаток 1 до договору "Договірна ціна".
Номер договору про закупівлю: №01.3/5/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 85/20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в Додаток 3 до договору "План фінансування".
Номер договору про закупівлю: №01.3/5/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 324/20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в Додаток 1 до договору "Договірна ціна".
Номер договору про закупівлю: №01.3/5/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 345/20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML