Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

55520000-1 Кейтерингові послуги. (послуги з організації шкільного харчування (послуги з харчування дітей, потерпілих від Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення))
Очікувана вартість
273 300,00 UAH
UA-2018-02-02-003306-b d87a35b452264813a48896efd5d49f6e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Тарасенко

+380990040328 koradm_uszn@cg.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління соціального захисту населення Корюківської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 03196067
Місцезнаходження: 15300, Україна , Чернігівська обл., м. Корюківка, вул. Вокзальна, буд.9
Контактна особа: Вікторія Тарасенко
+380990040328
koradm_uszn@cg.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 лютого 2018 16:04
Звернення за роз’ясненнями: до 09 лютого 2018 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 лютого 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 лютого 2018 17:00
Початок аукціону: 20 лютого 2018 11:49
Очікувана вартість: 273 300,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 366,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7656 послуга
55520000-1 Кейтерингові послуги (Послуги з організації шкільного харчування (послуги з харчування дітей, потерпілих від Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах розташованих на територіях радіоактивного забруднення))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 15360, Україна, Чернігівська область, село Савинки, Шкільна, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 лютого 2018 16:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 лютого 2018 16:04
ТД_2018 рік.doc
02 лютого 2018 16:04
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ про закупівлю.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 лютого 2018 12:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КОМПЛЕКС РІКО 272 566,36
UAH
272 566,36
UAH
Документи
Приватне підприємство "В.М.В" 273 261,20
UAH
273 261,20
UAH
Документи

Публічні документи

19 лютого 2018 15:58
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КОМПЛЕКС РІКО

Приватне підприємство "В.М.В"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
КОМПЛЕКС РІКО
#39350080
Переможець 272 566,36
UAH
22 лютого 2018 14:12
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

КОМПЛЕКС РІКО #39350080

№ рішення у справі

60/10-р/к

Дата рішення у справі

21.03.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Документи

22 лютого 2018 14:12
Електронний підпис
22 лютого 2018 14:11
ПРОТОКОЛ ТК.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 лютого 2018 14:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМПЛЕКС РІКО
#39350080
272 566,36
UAH
Документи

Документи

22 лютого 2018 14:12
Електронний підпис
22 лютого 2018 14:11
ПРОТОКОЛ ТК.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 лютого 2019 12:50
Електронний підпис зміни до договору
20 лютого 2019 11:08
договір.PDF зміни до договору
20 лютого 2019 11:00
Електронний підпис зміни до договору
21 січня 2019 13:54
додаткова угода.PDF зміни до договору
21 січня 2019 13:51
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2018 10:53
4.PDF зміни до договору
26 грудня 2018 10:50
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2018 10:39
2.PDF зміни до договору
26 грудня 2018 10:24
Електронний підпис зміни до договору
29 листопада 2018 15:19
дод.угода 2.PDF зміни до договору
29 листопада 2018 15:14
Електронний підпис укладений
12 березня 2018 08:46
ДОГОВІР.pdf укладений
12 березня 2018 08:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв’язку зі зменшенням обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, (зміна фактичної кількості дітей, яким будуть надаватися послуги з харчування з 01.09.2018р.)
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: №7від 12.03.2018р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до п.1 частини4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"ст.652,653 Цивільного кодексу України і п.3,2 та 11,1 Договору від 12.03.2018 №7за взаємною згодою Сторін уклали цю Додаткову угоду про зменшення ціни договору на 18318,19грн.
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 7 від 12.03.2018р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовжити дію Договору від 12.03.2018р. №7 на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в цьому Договорі.
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: дод.угода №4 від 26.12.2018 до договору №7 від 12.03.2018р
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Для забезпечення харчування дітей,потерпілих від ЧАЕС, у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення на початку 2019р., відпов. до част.5ст.36ЗУ "Про публічні закупівлі" було продовжено термін дії договору№7від12.03.2018р. на строк достатній для проведення процедури закупівлі,на початку наступного року, в обсязі що не перевищує 20%суми, визначеної в договорі. Після затвердження бюджетних призначень виникла необхідність у визначенні розрахункової ціни дод.угоди №4від 26.12.2018. Розрахункова ціна додаткової угоди №4 від 26.12.2018р.до договору про закупівлю за державні кошти послуг з харчування дітей, які потерпіли від Чорнобильської катастрофи від 12.03.18р.№7 становить 47464,30грн.
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода №5 від 21.01.19р. до договору №7 від 12.03.2018р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
20 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): викласти п.1Дод.угоди №5 від 21.01.2019р. у такій редакції: "Розрахункова ціна Додаткової угоди №4 від 26.12.2018р. до договору про закупівлю за державні кошти послуг з харчування дітей, які потерпіли від Чорнобильської катастрофи, від 12.03.2018 №7 становить 44621,28грн. (Сорок чотири тисячі шістсот двадцять одна гривня 28 копійок) без ПДВ, розрахунок ціни наведено у Додатку 1 до Угоди, який є невід’ємною її частиною"
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода №6 від 18.02.19р. до договору №7 від 12.03.2018р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 березня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 283 995,30
UAH