Робоча станція
Очікувана вартість
350 000,00 UAH
UA-2018-02-02-000748-a 3b0774f3a82d4ec78c7bc91d2f2a5769
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: ШАХІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
Код ЄДРПОУ: 04343197
Місцезнаходження замовника: 85050, Україна, Донецька обл., с. Шахове, Добропільський район, ВУЛИЦЯ М.Ф. ЧЕРНЯВСЬКОГО, будинок 14
Контактна особа замовника: Лазебник Надія
+380663657001
chaxovo@email.ua

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 09 лютого 2018 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 лютого 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 лютого 2018 16:00
Початок аукціону: 20 лютого 2018 11:39
Очікувана вартість: 350 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Робоча станція для оформлення та видачі документів, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус, з комплектом обладнання для зняття біометричних даних (параметрів) особи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Робоча станція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85050, Україна, Донецька обл., с. Шахове, М.Ф. Чернявського 5, Добропільський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 березня 2018
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо тендерної документації
Дата подання: 08 лютого 2018 16:58
Дата відповіді: 12 лютого 2018 10:58
1) У п. 1 розділу ІІІ тендерної документації зазначено, що тендерна пропозиція повинна містити: "12) довідку/лист у довільній формі, яка/який підтверджує, що учасник ознайомився з проектом договору, ПОВНІСТЮ ПОГОДЖУЄТЬСЯ З ЙОГО ЗМІСТОМ та гарантує свої зобов’язання за ним". Проте така вимога суперечить вимогам законодавчих актів України через наступне. Згідно з частиною першою статті 36 Закону "Про публічні закупівлі" (далі – Закон) договір про закупівлю укладається в письмовій формі відповідно до положень Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених Законом. Виходячи з цього, порядок укладання договору визначений ВИКЛЮЧНО кодексами України. Відповідно до статей 627, 628, 638 Цивільного кодексу України, статей 179, 180 Господарського кодексу України сторони можуть визначати зміст договору на основі ВІЛЬНОГО ВОЛЕВИЯВЛЕННЯ, МАЮТЬ ПРАВО ПОГОДЖУВАТИ НА СВІЙ РОЗСУД БУДЬ-ЯКІ УМОВИ ДОГОВОРУ, ЩО НЕ СУПЕРЕЧАТЬ ЗАКОНОДАВСТВУ, з урахуванням вимог актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості. ДОГОВІР ВВАЖАЄТЬСЯ УКЛАДЕНИМ, якщо між сторонами у передбачених законом порядку та формі ДОСЯГНУТО ЗГОДИ ЩОДО УСІХ ЙОГО ІСТОТНИХ УМОВ. У разі наявності заперечень щодо окремих умов договору, кодексами України передбачена чітка процедура досягнення сторонами згоди щодо умов ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ та внесення сторонами до нього змін. Таким чином, вимагання від учасника ПОВНОЇ ЗГОДИ зі змістом лише ПРОЕКТУ договору, який відповідно до положень Цивільного та Господарського кодексів України остаточно повинен визначатись саме під час його укладання, є безпідставним, оскільки виключає право учасника на висловлення власних пропозицій до проекту договору. Вимагаємо виключити вимогу щодо надання згоди з проектом договору про закупівлю, як таку, що суперечить законодавству України. 2) У п. 3 розділу ІV тендерної документації йдеться про "документальне підтвердження розрахунку ціни". Просимо пояснити, що Замовник має на увазі під цим терміном, а також навести законодавче підґрунтя (конкретний законодавчий/нормативно-правовий акт, його стаття, пункт, підпункт тощо), на підставі яких вимагається таке підтвердження розрахунку ціни. До відома, відповідно до частини третьої статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" замовник може включити до тендерної документації ІНШУ ІНФОРМАЦІЮ (звертаємо увагу – НЕ ВИМОГИ!) ВІДПОВІДНО ДО ЗАКОНОДАВСТВА, тобто інформацію, яка має визначатися конкретними законами, актами Верховної Ради України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, нормативно-правовими актами центральних органів виконавчої влади. 3) У п. 1 таблиці додатку 2 до тендерної документації зазначено, що учасник у довідці про наявність матеріально-технічної бази та обладнання повинен зазначити АДРЕСИ АВТОЗАПРАВНИХ СТАНЦІЙ ПОСТАЧАЛЬНИКА, РОЗТАШОВАНИХ В МЕЖАХ 25 км ВІД ЗАМОВНИКА. Просимо пояснити, навіщо така інформація необхідна замовнику? А також зазначаємо, така вимога замовника є дискримінаційною до учасників. 4) Відповідно до статті 10 Закону України "Про публічні закупівлі" договори про закупівлю після їх укладення обов'язково розміщаються замовниками в електронній системі закупівлі, доступ до них є ВІЛЬНИМ. Також замовники зобов'язані оприлюднювати звіт про виконання договору про закупівлю. Навіщо вимагати копії таких договорів для підтвердження відповідного досвіду, якщо вони є у вільному доступі в системі Прозорро? Надання копій видаткових накладних та оригіналів відгуків також є зайвим з тих самих причин. Шлях доступу до таких відомостей замовник вже вимагає у додатку 6 до тендерної документації! 5) У додатку 4 до тендерної документації зазначено: 5.А) Обладнання для ЦНАП повинно бути не раніше 2017 року випуску. Якщо сканер документів, відбитків пальців та планшет для підпису будуть виготовлені у 2016 році, вони не працюватимуть належним чином? 5.Б) Інструкція з експлуатації обов’язково українською або російською мовою? До відома, робоча станція не є самостійним окремим виробом, а є програмно-технічний комплекс на базі персонального комп'ютера з встановленим загальним програмним забезпеченням, комплектом обладнання (з відповідними технічними характеристиками) для взяття біометричних даних (параметрів) особи під час оформлення та видачі їй документів. Тобто, складається з окремих самостійних виробів. Тому інструкції з експлуатації для робочої станції НІКОЛИ НЕ ІСНУВАЛО, а є інструкції ДМС України для операторів робочих станцій щодо порядку їх дій при виконанні ними певних операцій. Тому не варто вимагати документи, перелічені у пп. 5.3. проекту договору (додаток 4 до тендерної документації). 5.В) Товар повинен бути сертифікований у встановленому законом порядку. Учасник повинен у складі документації надати висновок санітарно-епідеміологічної експертизи, сертифікат відповідності або якісне посвідчення? До відома, обладнання робочої станції не підлягає обов’язковій сертифікації, оскільки не включено до Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01 лютого 2005 р. № 28. Про який висновок санітарно-епідеміологічної експертизи, сертифікат відповідності або якісне посвідчення йдеться у вимогах замовника? 5.Г) Гарантія на обладнання робочої станції всіма постачальниками надається лише на 12 місяців!!! 6) У пп. 4.3 проекту договору (додаток 4 до тендерної документації) йдеться про Інструкції про порядок приймання продукції виробничого призначення і товарів народного вжитку, затверджених постановами Державного арбітражу при Раді Міністрів СРСР від 15.06.1965 № П-6 та від 25.04.1966 № П-7. Авжеж, це добре, але замовник їх, мабуть, не читав та не уявляє, що він зобов'язаний зробити для їх виконання під час прийняття обладнання за обсягом, яке можливо розмістити у багажнику легкового автомобілю. До відома, згідно з листом Мінекономіки України від 11.10.2005 №81-16/71, повне застосування зазначених Інструкцій Державного арбітражу СРСР НЕ Є ОБОВ'ЯЗКОВИМ у разі, коли відповідно до положень Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України сторони договору на власний розсуд урегулювали питання щодо порядку приймання-передачі продукції. Тому, керуючись принципами публічних закупівель: МАКСИМАЛЬНА ЕКОНОМІЯ та ЕФЕКТИВНІСТЬ (стаття 3 Закону України "Про публічні закупівлі") замовнику потрібно спростити процедуру прийняття- передачі обладнання робочої станції з урахуванням вимог щодо якості та комплектності Товару, викладених у розділі V проекту договору (додаток 4 до тендерної документації).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) В листі від 30.12.2016р. № 3302-06/42560-06 Мінекономрозвитку звертає увагу на те, що тендерна документація має містити проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов (п. 7 ч. 2 ст. 22 Закону «Про публічні закупівлі»).

При цьому, оскільки тендерна пропозиція подається відповідно до вимог тендерної документації, статтею 30 Закону «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлено обов'язок замовника відхилити тендерну пропозицію у разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
У свою чергу, згідно з частиною другою статті 32 Закону замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця.
Частиною четвертою статті 36 Закону встановлено, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов'язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, визначених частиною четвертою статті 36 Закону.
Відповідно до частини першої статті 36 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України (далі - ЦК України) та Господарського кодексу України (далі - ГК України) з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Учасник процедури закупівлі має погодитися з таким проектом договору, адже при його укладенні сторони не зможуть відступити від положень, прописаних у тендерній документації (проекті договору).При цьому Мінекономрозвитку в листі звертає увагу на те, що в разі незгоди учасника з умовами тендерної документації на підставі положень Закону він має право звернутися до замовника за роз’ясненнями, з вимогою про усунення порушень (якщо такі існують, на думку учасника). Також ніхто не забороняє учаснику й оскаржити відповідні положення тендерної документації, в тому числі й у частині проекту договору, якщо такі положення порушують його права та законні інтереси.
Ураховуючи викладене, у разі визначення замовником переможця за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції, яка визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір, між ними укладається договір про закупівлю саме відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця.
2) Згідно абз.1 частини 4 статті 36 Закону "Про публічні закупівлі" (далі – Закон) умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі. Цілком логічно, що Замовник вимагає від переможця надати інформацію про ціну одиниці товару, яка склалась після проведення аукціону і пропонує зручну форму для надання такої інформації – Додаток 1 Тендерна пропозиція .
3) При складанні документації сталася технічна описка, яку було виправлено 08.02.2018 року шляхом внесення змін до тендерної документації.
4) Не всі договори укладаються після проведення процедур закупівель, а Звіт про укладений договір не містить відомостей щодо виконання договору в повному обсязі та у встановлені терміни і не обов’язково має прикріплений договір. Звіт про виконання договору розміщується після закінчення дії договору (найчастіше це 31 грудня) і не дасть змоги Учаснику підтвердити позитивний досвід виконання аналогічного договору, якщо такий договір було укладено та зроблено постачання товару в поточному році. Для того, щоб не допустити дискримінації постачальників в таких випадках, мають місце вимоги Замовника щодо підтвердження позитивного досвіду виконання аналогічних договорів саме таким чином.
5 А) Технічні новації з’являються майже щодня. Замовник хоче придбати сучасне та надійне обладнання для якісного надання послуг, яке буде працювати роки , а не стане морально застарілим за рік-два. Крім того, Замовник має право на певні вимоги до товару, який збирається придбати власним коштом.
5 Б) Було точно підмічено «робоча станція … є комплектом обладнання (з відповідними технічними характеристиками)». Кожен вид обладнання (комп’ютер, пристрій безперебійного живлення, принтер, сканер та ін.) має супроводжуватись певною технічною документацією незалежно від програмного комплексу.
5 В) Замовник зазначив у документації стандартний перелік вимог до товару. Якщо учасник не має можливості надати зазначений у тендерній документації документ або має підтверджену інформацію про необов’язковість такого документу, він може надати лист-роз’яснення з посиланням на джерело інформації.
5 Г) Не погоджуємось, бо маємо інформацію про можливість гарантії від постачальників більш ніж 12 місяців.
6) На даний момент, зазначений документ є чинним. Просто дотримуйтесь вимог щодо правил перевезень, упаковки і тари, правильного оформлення документів та ін..

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-02-02-000748-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ІНТЕСИС", Код ЄДРПОУ:37356947
Дата подання: 26 лютого 2018 17:56
Щодо причин невідповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації
Керуючись частиною третьою статті 29 Закону України "Про публічні закупівлі", ТОВ "ІНТЕСИС" вимагає надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності поданої тендерної пропозиції умовам тендерної документації (детальний запит додаєтья).
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 березня 2018 12:54
Тендерний комітет Шахівської сільської ради розглянув вимогу ТОВ "ІНТЕСИС" та надав більш детальне пояснення щодо причин дискваліфікації Учасника (лист - відповідь долучається)

Документи подані скаржником

26 лютого 2018 17:56
IS_Shahove_List_zapitannja-vidmova.pdf

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 лютого 2018 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІНТЕСИС" 349 752,00
UAH з ПДВ
348 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ЄВРОТЕЛЕКОМ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ 349 200,00
UAH з ПДВ
349 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 лютого 2018 10:19
IS_Shahove_tender-propoz_aukc.pdf
19 лютого 2018 11:42
IS_Shahove_11_dov-zahist-dovkillja.pdf
19 лютого 2018 11:42
IS_Shahove_10_dov-proekt-dogovor.pdf
19 лютого 2018 11:42
IS_Shahove_09_dov-statut.pdf
19 лютого 2018 11:42
IS_Shahove_08_vitjag-platnik-PDV.pdf
19 лютого 2018 11:42
IS_Shahove_07_nakaz-povnovazhen.pdf
19 лютого 2018 11:42
IS_Shahove_06_dov-garantii-postavki.pdf
19 лютого 2018 11:42
IS_Shahove_05_teh-vimogi-nw-vidpovidnist.pdf
19 лютого 2018 11:42
IS_Shahove_04_dov-stattja17.pdf
19 лютого 2018 11:42
IS_Shahove_03-2_dov-analog-dogov_vidguk2.jpg
19 лютого 2018 11:42
IS_Shahove_03-1_dov-analog-dogov_vidguk1.jpg
19 лютого 2018 11:42
IS_Shahove_03_dov-analog-dogov.pdf
19 лютого 2018 11:42
IS_Shahove_02_dov-mat-teh-basa.pdf
19 лютого 2018 11:42
IS_Shahove_01_tender-propoz.pdf

Публічні документи

28 лютого 2018 09:24
Довідка з МВС.pdf
26 лютого 2018 17:34
Довідка з МВС.pdf
15 лютого 2018 17:23
sign.p7s
15 лютого 2018 17:21
Гарантійний лист.pdf

Протокол розкриття

Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІНТЕСИС"
#37356947
Відхилено 348 000,00
UAH з ПДВ
26 лютого 2018 12:36
ЄВРОТЕЛЕКОМ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ
#34837389
Переможець 349 200,00
UAH з ПДВ
26 лютого 2018 12:42

Документи

26 лютого 2018 12:36
sign.p7s
26 лютого 2018 12:33
Протокол 9.docx

Документи

26 лютого 2018 12:42
sign.p7s
26 лютого 2018 12:42
Протокол 10.docx
26 лютого 2018 12:42
Протокол 10.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26.02.2018 12:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ЄВРОТЕЛЕКОМ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ
#34837389
349 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 лютого 2018 12:42
sign.p7s
26 лютого 2018 12:42
Протокол 10.docx
26 лютого 2018 12:42
Протокол 10.docx

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
16 березня 2018 10:01
скан договора.pdf укладений
16 березня 2018 09:59
sign.p7s зміни до договору
30 березня 2018 14:16

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 березня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 349 200,00
UAH з ПДВ

Актуальні тендери

До пошуку