Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління
Очікувана вартість
87 000,00 UAH
UA-2018-02-02-000458-b ecd884b4dfbc4fc1aa18cf6e43a3271e
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Камінська Вікторія Володимирівна

380503241077
380975273576
lesparkdar@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Дарницьке лісопаркове господарство"
Код ЄДРПОУ: 03359635
Місцезнаходження: 02092, Україна , Київська обл., Київ, вул.Новоросійська,35
Контактна особа: Камінська Вікторія Володимирівна
380503241077,380975273576,
lesparkdar@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 лютого 2018 09:52
Звернення за роз’ясненнями: до 07 лютого 2018 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 лютого 2018 10:00
Початок аукціону: 12 лютого 2018 13:51
Очікувана вартість: 87 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 435,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Послуги з комплексного супроводження під час проведення процедури закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 послуга
Послуги з комплексного супроводження під час проведення процедури закупівлі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02092, Україна, Київ, Київ, новоросійська,35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 79410000-1 — Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо внесення змін до вимог щодо учасника
Дата подання: 06 лютого 2018 11:32
Дата відповіді: 07 лютого 2018 08:53
Серед вимог до учасника є вимога щодо наявності в штаті учасника не меншу 3 осіб з юридичною осітою. Зважаючи на те, що підготовку документів в процедурі закупівель можуть здійснювати особи і з іншою освітою (наприклад економічною) прошу зменшити кількість осіб з юридичною освітою до 2 та передбачити наявність 1 особи з економічною освітою. Наявність зазначеної вимоги щодо наявності не менше 3 осіб з юридичною освітою є дискримінаційною оскільки жодним законодавством не передбачено обов'язковість надання консалтингових послуг саме юристами. В штаті нашого підприємство підготовкою документів для Замовника займаються економісти і при цьому ми маємо досвід по виконанню консалтингових послуг не одній сотні Замовників. Ці юристи мають відповідний досвід більше 10 років і здатні консультувати замовника по будь-яким питання в сфері закупівель.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Розглянувши Ваш запит, Замовник повідомляє, що у відповідності до п. 6.3. Порядку здійснення допорогових закупівель затвердженого Наказом ДП "Зовнішторгвидав України" 13.04.2016 N 35 (далі – Порядок), під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі.
Будь-яких обмежень щодо визначення необхідних критеріїв, умов та вимог Порядком не встановлено і Замовник самостійно визначає вимоги до предмету закупівлі керуючись власними побажаннями та переконаннями , які ґрунтуються на положеннях діючого законодавства.
Замовник не заперечує, що підготовку документів для процедури закупівлі можуть здійснювати особи і з іншою освітою ніж юридична, однак Замовник не може бути впевнений, що рівень професійних знань та навичок осіб без юридичної освіти є достатнім для надання послуг, що пов’язані з застосуванням діючого законодавства (моніторингом змін у законодавстві).
Враховуючи, що послуги , які є предметом закупівлі мають бути надані у відповідності до діючого законодавства, а також необхідність надання значного обсягу послуг у стислі строки відразу по трьом і більше закупівлям, вимога про наявність щонайменше трьох осіб з юридичною освітою, є виправданою. Більш того, вимога про наявність не менше 3 осіб з юридичною освітою, направлена на запобігання можливості порушення строків при здійсненні процедур закупівель з підстав відсутності достатньої кількості відповідних працівників.
Стосовно Вашої пропозиції щодо можливості зменшення кількості осіб з юридичною освітою до 2х осіб та передбачення наявності 1ї особи з економічною освітою, вона (пропозиція) не може бути прийнята з причин які зазначені вище.
Додатково зауважуємо, що принцип недискримінації учасників, що визначений у п. 6.2. Порядку Замовником дотримано повною мірою, так-як при аналізі ринку надання відповідних консультаційних послуг які є схожими до предмету який закуповується, було встановлено, що на вказаному ринку є більше ніж два потенційних учасники, які можуть виконати встановлені Замовником вимоги та прийняти участь в аукціоні (реалізація принципу добросовісної конкуренції).
Таким чином, вимога стосовно наявності серед працівників Учасника не менше ніж 3х осіб з юридичною освітою не є дискримінаційною.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-02-02-000458-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "СET", Код ЄДРПОУ:41907779
Дата подання: 16 лютого 2018 17:07
Додаток до скарги
Інформація із відкритих державних реєстрів
Рішення замовника: Вимога відхилена
19 лютого 2018 09:11
Визначення потенційного надавача послуг по предмету закупівлі: код ДК 021:2015 - 79410000-1 Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління (Послуги з комплексного супроводження під час проведення процедури закупівлі), відбувається шляхом застосування «допорогової закупівлі».
Механізм та умови проведення допорогової закупівлі визначені в Порядку здійснення допорогових закупівель, який затверджено наказом ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 N 35 (далі – Порядок). Порядок не передбачає обмежень для Замовника, в частині можливості витребувати від потенційного учасника документи з відкритих державних реєстрів.
При цьому «допорогова закупівля» не є процедурою у розумінні ст. 12 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), у зв’язку з чим заборона щодо витребовування документів з відкритих державних реєстрів, не поширюється на допорогові закупівлі.
Згідно з п.п. 3.1. та 3.3. Додатку 2 до оголошення документи, що входять до складу пропозиції Учасника (завантажуються через майданчик до кінцевого строку подання) повинні бути скановані і розташовані послідовно один-за-одним, таким чином щоб зміст окремого документу не розривався. Пропозиція Учасника повинна бути розміщена на електронному майданчику до закінчення строку подання пропозицій. У разі відсутності всіх документів на електронному майданчику, Замовник відхиляє пропозицію Учасника.
Враховуючи вищезазначене, Замовник не розглядає документи надані після закінчення строку відведеного на подання пропозицій.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2018-02-02-000458-b.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "СET", Код ЄДРПОУ:41907779
Дата подання: 19 лютого 2018 14:02
Скарга на неправомірне рішення Замовника щодо дискваліфікації учасника
Скарга на неправомірне рішення Замовника щодо дискваліфікації учасника
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 лютого 2018 14:15
Замовник вважає своє рішення про відхилення пропозиції ТОВ «СЕТ» обґрунтованим і правомірним, у зв’язку з чим скарга ТОВ «СЕТ» не підлягає задоволенню.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи подані скаржником

16 лютого 2018 17:07
Витяг
16 лютого 2018 17:07
Виписка

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 лютого 2018 14:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВОЗНЮК ОКСАНА ЛЕОНІДІВНА 67 500,00
UAH з ПДВ
66 495,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СET" 80 250,00
UAH з ПДВ
66 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОБАЛКОНСАЛТИНГ УКРАЇНА" 84 000,00
UAH з ПДВ
82 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 лютого 2018 13:20
Комерційна пропозиція.pdf

Публічні документи

09 лютого 2018 09:08
SET_Proposal.pdf

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВОЗНЮК ОКСАНА ЛЕОНІДІВНА

ТОВ "СET"

ТОВ "ГЛОБАЛКОНСАЛТИНГ УКРАЇНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВОЗНЮК ОКСАНА ЛЕОНІДІВНА
#3094816627
Відхилено 66 495,00
UAH з ПДВ
15 лютого 2018 15:18
ТОВ "СET"
#41907779
Відхилено 66 500,00
UAH з ПДВ
16 лютого 2018 10:07
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОБАЛКОНСАЛТИНГ УКРАЇНА"
#35692075
Переможець 82 500,00
UAH з ПДВ
20 лютого 2018 15:41

Документи

15 лютого 2018 15:17
Протокол№9 .pdf

Документи

16 лютого 2018 09:44
Протокол№10.pdf

Документи

20 лютого 2018 15:40
Протокол№14.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 лютого 2018 15:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОБАЛКОНСАЛТИНГ УКРАЇНА"
#35692075
82 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 лютого 2018 15:40
Протокол№14.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 грудня 2018 09:18
Електронний підпис укладений
26 грудня 2018 09:16
Дод.угода№1.pdf зміни до договору
26 грудня 2018 09:14
Договор.pdf укладений
01 березня 2018 12:22
Договор.pdf укладений
01 березня 2018 12:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): викласти п.4.1. Договору в наступній редакції: "4.1. Даний Договір набуває чинності з моменту підписання і діє до 28.02.2019 року включно".
Номер договору про закупівлю: КП-01/03/18
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 82 500,00
UAH