Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління
Очікувана вартість
87 000,00 UAH
UA-2018-02-02-000458-b ● ecd884b4dfbc4fc1aa18cf6e43a3271e
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Дарницьке лісопаркове господарство" |
Код ЄДРПОУ: | 03359635 |
Місцезнаходження: | 02092, Україна , Київська обл., Київ, вул.Новоросійська,35 |
Контактна особа: |
Камінська Вікторія Володимирівна 380503241077,380975273576, lesparkdar@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 лютого 2018 09:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 лютого 2018 10:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 лютого 2018 10:00 |
Початок аукціону: | 12 лютого 2018 13:51 |
Очікувана вартість: | 87 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 435,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Послуги з комплексного супроводження під час проведення процедури закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 послуга
Послуги з комплексного супроводження під час проведення процедури закупівлі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02092, Україна, Київ, Київ, новоросійська,35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 березня 2018
—
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 79410000-1 — Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 лютого 2018 10:05 |
Додаток №3 консалтингові послуги.docx |
02 лютого 2018 10:05 |
Додаток №4 консалтингові послуги.docx |
02 лютого 2018 10:05 |
Оголошення консалтингові послуги 2018.doc |
02 лютого 2018 10:04 |
Додаток №1 консалтингові послуги.doc |
02 лютого 2018 10:04 |
Додаток №2 консалтингові послуги.docx |
02 лютого 2018 10:05 |
Додаток №3 консалтингові послуги.docx
|
||
02 лютого 2018 10:05 |
Додаток №4 консалтингові послуги.docx
|
||
02 лютого 2018 10:05 |
Оголошення консалтингові послуги 2018.doc
|
||
02 лютого 2018 10:04 |
Додаток №1 консалтингові послуги.doc
|
||
02 лютого 2018 10:04 |
Додаток №2 консалтингові послуги.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо внесення змін до вимог щодо учасника
Дата подання: 06 лютого 2018 11:32
Дата відповіді: 07 лютого 2018 08:53
Серед вимог до учасника є вимога щодо наявності в штаті учасника не меншу 3 осіб з юридичною осітою. Зважаючи на те, що підготовку документів в процедурі закупівель можуть здійснювати особи і з іншою освітою (наприклад економічною) прошу зменшити кількість осіб з юридичною освітою до 2 та передбачити наявність 1 особи з економічною освітою. Наявність зазначеної вимоги щодо наявності не менше 3 осіб з юридичною освітою є дискримінаційною оскільки жодним законодавством не передбачено обов'язковість надання консалтингових послуг саме юристами. В штаті нашого підприємство підготовкою документів для Замовника займаються економісти і при цьому ми маємо досвід по виконанню консалтингових послуг не одній сотні Замовників. Ці юристи мають відповідний досвід більше 10 років і здатні консультувати замовника по будь-яким питання в сфері закупівель.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Розглянувши Ваш запит, Замовник повідомляє, що у відповідності до п. 6.3. Порядку здійснення допорогових закупівель затвердженого Наказом ДП "Зовнішторгвидав України" 13.04.2016 N 35 (далі – Порядок), під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі.
Будь-яких обмежень щодо визначення необхідних критеріїв, умов та вимог Порядком не встановлено і Замовник самостійно визначає вимоги до предмету закупівлі керуючись власними побажаннями та переконаннями , які ґрунтуються на положеннях діючого законодавства.
Замовник не заперечує, що підготовку документів для процедури закупівлі можуть здійснювати особи і з іншою освітою ніж юридична, однак Замовник не може бути впевнений, що рівень професійних знань та навичок осіб без юридичної освіти є достатнім для надання послуг, що пов’язані з застосуванням діючого законодавства (моніторингом змін у законодавстві).
Враховуючи, що послуги , які є предметом закупівлі мають бути надані у відповідності до діючого законодавства, а також необхідність надання значного обсягу послуг у стислі строки відразу по трьом і більше закупівлям, вимога про наявність щонайменше трьох осіб з юридичною освітою, є виправданою. Більш того, вимога про наявність не менше 3 осіб з юридичною освітою, направлена на запобігання можливості порушення строків при здійсненні процедур закупівель з підстав відсутності достатньої кількості відповідних працівників.
Стосовно Вашої пропозиції щодо можливості зменшення кількості осіб з юридичною освітою до 2х осіб та передбачення наявності 1ї особи з економічною освітою, вона (пропозиція) не може бути прийнята з причин які зазначені вище.
Додатково зауважуємо, що принцип недискримінації учасників, що визначений у п. 6.2. Порядку Замовником дотримано повною мірою, так-як при аналізі ринку надання відповідних консультаційних послуг які є схожими до предмету який закуповується, було встановлено, що на вказаному ринку є більше ніж два потенційних учасники, які можуть виконати встановлені Замовником вимоги та прийняти участь в аукціоні (реалізація принципу добросовісної конкуренції).
Таким чином, вимога стосовно наявності серед працівників Учасника не менше ніж 3х осіб з юридичною освітою не є дискримінаційною.
Будь-яких обмежень щодо визначення необхідних критеріїв, умов та вимог Порядком не встановлено і Замовник самостійно визначає вимоги до предмету закупівлі керуючись власними побажаннями та переконаннями , які ґрунтуються на положеннях діючого законодавства.
Замовник не заперечує, що підготовку документів для процедури закупівлі можуть здійснювати особи і з іншою освітою ніж юридична, однак Замовник не може бути впевнений, що рівень професійних знань та навичок осіб без юридичної освіти є достатнім для надання послуг, що пов’язані з застосуванням діючого законодавства (моніторингом змін у законодавстві).
Враховуючи, що послуги , які є предметом закупівлі мають бути надані у відповідності до діючого законодавства, а також необхідність надання значного обсягу послуг у стислі строки відразу по трьом і більше закупівлям, вимога про наявність щонайменше трьох осіб з юридичною освітою, є виправданою. Більш того, вимога про наявність не менше 3 осіб з юридичною освітою, направлена на запобігання можливості порушення строків при здійсненні процедур закупівель з підстав відсутності достатньої кількості відповідних працівників.
Стосовно Вашої пропозиції щодо можливості зменшення кількості осіб з юридичною освітою до 2х осіб та передбачення наявності 1ї особи з економічною освітою, вона (пропозиція) не може бути прийнята з причин які зазначені вище.
Додатково зауважуємо, що принцип недискримінації учасників, що визначений у п. 6.2. Порядку Замовником дотримано повною мірою, так-як при аналізі ринку надання відповідних консультаційних послуг які є схожими до предмету який закуповується, було встановлено, що на вказаному ринку є більше ніж два потенційних учасники, які можуть виконати встановлені Замовником вимоги та прийняти участь в аукціоні (реалізація принципу добросовісної конкуренції).
Таким чином, вимога стосовно наявності серед працівників Учасника не менше ніж 3х осіб з юридичною освітою не є дискримінаційною.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-02-02-000458-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "СET", Код ЄДРПОУ:41907779
Дата подання: 16 лютого 2018 17:07
Додаток до скарги
Інформація із відкритих державних реєстрів
Рішення замовника: Вимога відхилена
19 лютого 2018 09:11
Визначення потенційного надавача послуг по предмету закупівлі: код ДК 021:2015 - 79410000-1 Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління (Послуги з комплексного супроводження під час проведення процедури закупівлі), відбувається шляхом застосування «допорогової закупівлі».
Механізм та умови проведення допорогової закупівлі визначені в Порядку здійснення допорогових закупівель, який затверджено наказом ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 N 35 (далі – Порядок). Порядок не передбачає обмежень для Замовника, в частині можливості витребувати від потенційного учасника документи з відкритих державних реєстрів.
При цьому «допорогова закупівля» не є процедурою у розумінні ст. 12 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), у зв’язку з чим заборона щодо витребовування документів з відкритих державних реєстрів, не поширюється на допорогові закупівлі.
Згідно з п.п. 3.1. та 3.3. Додатку 2 до оголошення документи, що входять до складу пропозиції Учасника (завантажуються через майданчик до кінцевого строку подання) повинні бути скановані і розташовані послідовно один-за-одним, таким чином щоб зміст окремого документу не розривався. Пропозиція Учасника повинна бути розміщена на електронному майданчику до закінчення строку подання пропозицій. У разі відсутності всіх документів на електронному майданчику, Замовник відхиляє пропозицію Учасника.
Враховуючи вищезазначене, Замовник не розглядає документи надані після закінчення строку відведеного на подання пропозицій.
Механізм та умови проведення допорогової закупівлі визначені в Порядку здійснення допорогових закупівель, який затверджено наказом ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 N 35 (далі – Порядок). Порядок не передбачає обмежень для Замовника, в частині можливості витребувати від потенційного учасника документи з відкритих державних реєстрів.
При цьому «допорогова закупівля» не є процедурою у розумінні ст. 12 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), у зв’язку з чим заборона щодо витребовування документів з відкритих державних реєстрів, не поширюється на допорогові закупівлі.
Згідно з п.п. 3.1. та 3.3. Додатку 2 до оголошення документи, що входять до складу пропозиції Учасника (завантажуються через майданчик до кінцевого строку подання) повинні бути скановані і розташовані послідовно один-за-одним, таким чином щоб зміст окремого документу не розривався. Пропозиція Учасника повинна бути розміщена на електронному майданчику до закінчення строку подання пропозицій. У разі відсутності всіх документів на електронному майданчику, Замовник відхиляє пропозицію Учасника.
Враховуючи вищезазначене, Замовник не розглядає документи надані після закінчення строку відведеного на подання пропозицій.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2018-02-02-000458-b.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "СET", Код ЄДРПОУ:41907779
Дата подання: 19 лютого 2018 14:02
Скарга на неправомірне рішення Замовника щодо дискваліфікації учасника
Скарга на неправомірне рішення Замовника щодо дискваліфікації учасника
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 лютого 2018 14:15
Замовник вважає своє рішення про відхилення пропозиції ТОВ «СЕТ» обґрунтованим і правомірним, у зв’язку з чим скарга ТОВ «СЕТ» не підлягає задоволенню.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 лютого 2018 14:18
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВОЗНЮК ОКСАНА ЛЕОНІДІВНА |
67 500,00
UAH з ПДВ
|
66 495,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СET" |
80 250,00
UAH з ПДВ
|
66 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОБАЛКОНСАЛТИНГ УКРАЇНА" |
84 000,00
UAH з ПДВ
|
82 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВОЗНЮК ОКСАНА ЛЕОНІДІВНА #3094816627 |
Відхилено |
66 495,00
UAH з ПДВ
|
15 лютого 2018 15:18
|
ТОВ "СET" #41907779 |
Відхилено |
66 500,00
UAH з ПДВ
|
16 лютого 2018 10:07
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОБАЛКОНСАЛТИНГ УКРАЇНА" #35692075 |
Переможець |
82 500,00
UAH з ПДВ
|
20 лютого 2018 15:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 грудня 2018 09:18
|
Електронний підпис | укладений |
26 грудня 2018 09:16
|
Дод.угода№1.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2018 09:14
|
Договор.pdf | укладений |
01 березня 2018 12:22
|
Договор.pdf | укладений |
01 березня 2018 12:22
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | викласти п.4.1. Договору в наступній редакції: "4.1. Даний Договір набуває чинності з моменту підписання і діє до 28.02.2019 року включно". |
Номер договору про закупівлю: | КП-01/03/18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |