Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуги охорони лікарні
Очікувана вартість
280 000,00 UAH
UA-2018-02-01-002933-c 66c479ddbdf0407280909b6f31040b7d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

елена

+380678571227 polishko.np@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗ "Дніпропетровська міська багатопрофільна клінічна лікарня №4"ДОР"
Код ЄДРПОУ: 01280527
Місцезнаходження: 49102, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпропетровськ, вул. Ближня, 31
Контактна особа: елена
+380678571227
polishko.np@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 лютого 2018 14:56
Звернення за роз’ясненнями: до 06 лютого 2018 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 лютого 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 лютого 2018 16:00
Початок аукціону: 19 лютого 2018 12:28
Очікувана вартість: 280 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги охорони лікарні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49102, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, Ближня,31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 75240000-0 — Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 лютого 2018 14:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 лютого 2018 14:56
2018 ТД охорона.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-02-01-002933-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СКОРПІОН - БЕЗПЕКА", Код ЄДРПОУ:35042950
Дата подання: 02 лютого 2018 16:41
Скарга на умови закупівлі
Частина 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначає, що «тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників». Ряд умов тендерної документації суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та створює умови, які обмежують конкуренцію та ставлять в нерівні умови різних постачальників.
Згідно з п.11 Додатку 3 до тендерної документації, Учасник повинен надати інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – «Забезпечення охоронців формою, спецзасобами та зв’язком (надати не менше трьох копій дозволів, виданих Учаснику для експлуатації в регіоні м. Дніпро та/або Дніпропетровська обл., дійсних на весь період надання послуг за цією закупівлею, та копію договору з ДП «Українським державним центром радіочастот» на радіочастотний моніторинг та забезпечення електромагнітної сумісності). Наявність обладнання та матеріально-технічної бази (на підтвердження надати довідку у довільній формі про наявність форми одягу з ознаками належності до об’єкта охоронної діяльності, технічних засобів, транспорту). На підтвердження наявності у власності (оренді) у Учасника транспорту реагування (не менше 2 одиниць), зареєстрованого як спеціальний (спеціалізований), який відповідає вимогам п.5 ст. 6 ЗУ «Про охоронну діяльність», надати наступні документи: копії технічних паспортів, копії дозволів на встановлення та використання на транспорті реагування спеціальних світлових сигнальних пристроїв, копії довідок про перебування транспортного засобу на військовому обліку, фото спеціальних транспортних засобів з чіткою видимістю державного номеру».
Щодо копій дозволів, виданих Учаснику, та копії договору з ДП «Українським державним центром радіочастот» тощо, зазначаємо, що наявність або відсутність цих документів жодним чином не впливає на можливість та якість надання послуг з охорони об’єкта, але суттєво обмежує коло можливих постачальників послуги, і тому ця вимога є дискримінаційною і підлягає усуненню.
Також, посилання у тексті тендерної документації на положення Закону України «Про охоронну діяльність» відрізняються від оригінальних положень Закону, що свідчить про самовільне його трактування і є неприпустимим. Так, п.5 ст.6 Закону України «Про охоронну діяльність» свідчить (цитата) «Транспорт реагування суб'єкта охоронної діяльності є спеціальним транспортом і обладнується засобами радіотехнічного зв'язку, кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими та звуковими сигналами у порядку, визначеному Міністерством внутрішніх справ України». У тексті Закону відсутнє поняття «спеціалізований» як таке, є виключно «спеціальний». У Законі немає жодної згадки про те, що транспорт реагування повинен бути «зареєстрований як спеціальний (спеціалізований)». Даний пункт необхідно привести у повну відповідність з текстом Закону України «Про охоронну діяльність».
Крім того, незрозуміло, чому необхідно надати копії свідоцтв про реєстрацію не менше саме двох одиниць транспортних засобів, а не однієї чи, наприклад, трьох. Щодо необхідності надання копій довідок про перебування транспортного засобу на військовому обліку, то ця вимога також жодним чином не впливає на можливість та якість надання послуг з охорони об’єкта, але суттєво обмежує коло можливих постачальників послуги, тому є дискримінаційною і підлягає усуненню.
З урахуванням того, що аналогічні дискримінаційні умови раніше зустрічались у тендерній документації інших Замовників (КЗО «Навчально – реабілітаційний центр «Горлиця» ДОР), є велика ймовірність корупційного зговору одного з Учасників торгів з зазначеними Замовниками. Тому, викладена інформація буде надана для вивчення та відповідного реагування до відділу антикорупційної політики та прав людини виконавчого апарату Дніпропетровської обласної ради і Антимонопольного комітету України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 лютого 2018 15:52
В статті 6. Забезпечення охоронної діяльності Закону України „Про охоронну діяльність” вказано, що охорона майна та фізичних осіб забезпечується персоналом охорони шляхом здійснення певних заходів, включаючи використання транспорту реагування.
Відповідно до частини п’ятої статті 6 Закону України „Про охоронну діяльність” транспорт реагування суб’єкта охоронної діяльності обладнується засобами радіотехнічного зв’язку, кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими та звуковими сигналами у порядку, визначеному Міністерством внутрішніх справ України.
Відповідно до п. 9.1 Інструкції про порядок здійснення підрозділами Державтоінспекції МВС державної реєстрації, перереєстрації та обліку транспортних засобів, оформлення і видачі реєстраційних документів, номерних знаків на них, затвердженої наказом МВС України від 11.08.2010 р. № 379, та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 27 січня 2011 року за № 123/18861встановлено У свідоцтвах про реєстрацію ТЗ оперативних і спеціальних служб, обладнаних спеціальними світловими і (або) звуковими сигнальними пристроями відповідно до вимог державних стандартів України в графу "Тип транспортного засобу" вноситься запис: «Спеціальний» або «Спеціалізований».
Щодо наявності не менше двох одиниць транспортних засобів, повідомляємо, що дану вимогу прописано з метою переконання Замовника, що при виходу з ладу автомобілю реагування з технічних причин або за діяння його в той же час на іншому об’єкті, Учасник має достатню кількість транспорту для реагування на виклик охорони з об’єкту Замовника.
Враховуючи викладене вимогу стосовно наявності у Учасника транспорту реагування прописано у відповідності до вимог ЗУ «Про охоронну діяльність».
Відповідно до підпункту 8 частини 1 статті 10 Закону України «Про охоронну діяльність» під час організації та здійснення охоронної діяльності забороняється використовувати засоби радіозв’язку без наявності дозволу на їх використання на наданих радіочастотах. В дозволах, які видаються ДП «Українським державним центром радіочастот» та його структурними підрозділами, зазначається регіон експлуатації засобів радіозв’язку. Тому вимога стосовно надання дозволів повністю відповідає вимогам Закону України «Про охоронну діяльність».
Номер вимоги: UA-2018-02-01-002933-c.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СКОРПІОН - ГАРАНТІЯ", Код ЄДРПОУ:35042987
Дата подання: 05 лютого 2018 16:28
Скарга на умови закупівлі
Відповідно до п.2.1 Розділу ІІ «Порядку обладнання транспорту реагування суб’єкта охоронної діяльності засобами радіотехнічного зв’язку, кольорографічними схемами (написами), світловими та звуковими сигналами», затвердженого Наказом МВС України від 18.04.2013р. №375, «Транспорт реагування обладнується засобами радіотехнічного зв’язку, зокрема радіостанціями, засобами стільникового, супутникового, транкінгового зв’язку». Таким чином, транспорт реагування може бути обладнаний, наприклад, засобами стільникового зв’язку, експлуатація яких не вимагає наявності відповідних дозволів. Таким чином, вимога про обов’язкову наявність договору з ДП «Українським державним центром радіочастот» штучно обмежує коло можливих постачальників послуги, і тому ця вимога є дискримінаційною і підлягає усуненню.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 лютого 2018 15:19
В статті 6. Забезпечення охоронної діяльності Закону України „Про охоронну діяльність” вказано, що охорона майна та фізичних осіб забезпечується персоналом охорони шляхом здійснення певних заходів, включаючи використання транспорту реагування.
Відповідно до частини п’ятої статті 6 Закону України „Про охоронну діяльність” транспорт реагування суб’єкта охоронної діяльності обладнується засобами радіотехнічного зв’язку, кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими та звуковими сигналами у порядку, визначеному Міністерством внутрішніх справ України.
Таким чином, Законом України „Про охоронну діяльність” передбачено обладнання транспорту реагування суб’єкта охоронної діяльності засобами радіотехнічного зв’язку, іншими засобами – стільникового, супутникового або транкінгового зв’язку Законом України „Про охоронну діяльність” обладнання транспорту реагування не передбачено. „Порядком обладнання транспорту реагування суб’єкта охоронної діяльності засобами радіотехнічного зв’язку, кольорографічними схемами (написами), світловими та звуковими сигналами”, затвердженим Наказом МВС №375 від 18.04.2013 року, пп. 2.2., 2.3. розділу „IІ. Обладнання транспорту реагування засобами радіотехнічного зв’язку” передбачений порядок використання та експлуатації засобів радіотехнічного зв’язку. Законом України „Про радіочастотний ресурс України” визначені умови застосування, використання та експлуатації радіоелектронних засобів та випромінювальних пристроїв. Цим же Законом передбачено порядок отримання дозволів на експлуатацію радіоелектронного засобу або випромінювального пристрою.
Враховуючи вищевказане, транспорт реагування суб’єкта охоронної діяльності повинен бути обладнаний радіоелектронними засобами або випромінювальними пристроями на які повинні буди оформлені дозволи, а укладання договору з ДП «Український державний центр радіочастот» є обов’язковим в силу вимог чинного законодавства України.
Номер вимоги: UA-2018-02-01-002933-c.c3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СКОРПІОН - ГАРАНТІЯ", Код ЄДРПОУ:35042987
Дата подання: 05 лютого 2018 16:36
Скарга на умови закупівлі
Наказ МВС України від 11.08.2010 р. № 379, на який йде посилення у відповіді, є підзаконним актом і у випадках коли він по іншому трактує положення законодавчих актів, зокрема, Закону України «Про охоронну діяльність», саме положення Закону є головними. Крім того, Закон України «Про охоронну діяльність» був прийнятий 22.03.2012 року, тобто після видання Наказу МВС. Таким чином, Наказ МВС взагалі не може трактувати положення Закону України більш пізньої редакції. У Законі немає жодної згадки про те, що транспорт реагування повинен бути «зареєстрований як спеціальний (спеціалізований)». Даний пункт необхідно привести у повну відповідність з текстом Закону України «Про охоронну діяльність».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 лютого 2018 15:20
Доводимо до Вашого відома, що наказ МВС України від 11.08.2010 р. № 379 (із змінами, внесеними згідно з Наказами Міністерства внутрішніх справ № 603 від 22.08.2011 , № 809 від 17.09.2012, № 1082 від 26.11.2012, № 417 від 29.04.2013),  є чинним.
Станом на сьогоднішній день, при державній реєстрації, перереєстрації та обліку транспортних засобів, оформлення і видачі реєстраційних документів та номерних знаків, органи з надання сервісних послуг МВС України керуються вищенаведеним наказом з урахуванням вимог ЗУ «Про охоронну діяльність».
Номер вимоги: UA-2018-02-01-002933-c.c4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СКОРПІОН - ГАРАНТІЯ", Код ЄДРПОУ:35042987
Дата подання: 05 лютого 2018 16:40
Скарга на умови закупівлі
У відповіді, у порушення Закону України «Про публічні закупівлі», відсутня інформація про рішення щодо усунення дискримінаційної вимоги про необхідність надання копій довідок про перебування транспортного засобу на військовому обліку, яка жодним чином не впливає на можливість та якість надання послуг з охорони об’єкта, але суттєво обмежує коло можливих постачальників послуги. Вимагаємо відповіді на вказану вимогу.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 лютого 2018 15:21
Частиною 2 статті 6 Закону України «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію» встановлено, що Порядок виконання військово-транспортного обов’язку визначається Кабінетом Міністрів України.
Пунктом 11 Положення про військово–транспортний обов’язок, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 28 грудня 2000 року (в редакції із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 161 від 22.03.2017), встановлено, що для державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку транспортних засобів у територіальних органах з надання сервісних послуг МВС (крім транспортних засобів, власниками яких є громадяни), крім документів, необхідних для реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку, представником підприємства, установи чи організації, транспортні засоби яких підлягають реєстрації (перереєстрації), зняттю з обліку, подається довідка, форма якої визначається Міноборони, з відміткою військового комісара про постановку транспортного засобу на військовий облік або зняття з такого обліку.
При реєстрації (перереєстрації) транспортного засобу як транспорту реагування (в спеціальний/спеціалізований), тобто обладнання його кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими та звуковими сигналами зі зміною свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, підприємства, установи чи організації зобов’язані надати до органу з надання сервісних послуг МВС України довідку, форма якої визначається Міноборони, з відміткою військового комісара про постановку транспортного засобу на військовий облік або зняття з такого обліку.
Враховуючи викладене, вимога стосовно наявності у Учасника довідок про перебування транспортного засобу на військовому обліку відповідає вимогам чинного законодавства України.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 лютого 2018 12:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "КАРДИНАЛ-1" 278 600,00
UAH з ПДВ
278 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЩИТ-1" 279 440,00
UAH з ПДВ
279 440,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 лютого 2018 10:39
Електронний підпис
23 лютого 2018 10:38
довідка ДПІ.pdf
16 лютого 2018 12:42
Електронний підпис
16 лютого 2018 12:40
копія Статуту.pdf
16 лютого 2018 12:40
тендерна пропозиція.pdf
16 лютого 2018 12:40
фото автомобілів.pdf
16 лютого 2018 12:40
копія договору оренди.pdf
16 лютого 2018 12:39
копії довідок МВС.pdf
16 лютого 2018 12:39
технічні вимоги.pdf
16 лютого 2018 12:39
аналогічний договір.pdf

Публічні документи

16 лютого 2018 12:52
копія ліцензії.pdf
16 лютого 2018 12:52
технічні вимоги.pdf
16 лютого 2018 12:52
тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "КАРДИНАЛ-1"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЩИТ-1"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "КАРДИНАЛ-1"
#41422667
Переможець 278 600,00
UAH з ПДВ
20 лютого 2018 09:58
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "КАРДИНАЛ-1" #41422667

№ рішення у справі

60/30-р/к

Дата рішення у справі

06.04.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Документи

20 лютого 2018 09:58
Електронний підпис
20 лютого 2018 09:56
протокол розгляду.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 лютого 2018 09:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "КАРДИНАЛ-1"
#41422667
278 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 лютого 2018 09:58
Електронний підпис
20 лютого 2018 09:56
протокол розгляду.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 14:23
Електронний підпис зміни до договору
15 січня 2019 08:43
дод. угода №3 від 15.01.19.PDF зміни до договору
15 січня 2019 08:41
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2018 09:00
додаткова угода №2 від 29.12.18.PDF зміни до договору
29 грудня 2018 08:58
Електронний підпис зміни до договору
15 листопада 2018 09:55
дод.угода №1 від 15.11.18.PDF зміни до договору
15 листопада 2018 09:53
Електронний підпис укладений
06 березня 2018 10:10
договір охорона №73 18.PDF укладений
06 березня 2018 10:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
15 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 73/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 73/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): строк дії договору продовжено
Номер договору про закупівлю: 73/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 73/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
15 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): сума пролонгованого договору складає 55720,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 73/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 73/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 березня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 278 600,00
UAH з ПДВ