Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 09110000-3 Тверде паливо (Вугілля кам’яне)
Очікувана вартість
812 800,00 UAH
UA-2018-02-01-002247-c 0545e7d363114f19bf6c9fc4cd74d0f0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Улько Дар'я Володимирівна

380958678576 02142661@mail.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ КОСТЯНТИНІВСЬКОЇ РАЙДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 02142661
Місцезнаходження: 85143, Україна , Донецька обл., КОСТЯНТИНІВСЬКИЙ РАЙОН, СЕЛО ІЛЛІНІВКА, ВУЛИЦЯ ЦЕНТРАЛЬНА, БУДИНОК 65
Контактна особа: Улько Дар'я Володимирівна
380958678576
02142661@mail.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 лютого 2018 13:41
Звернення за роз’ясненнями: до 06 лютого 2018 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 лютого 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 лютого 2018 14:00
Початок аукціону: 19 лютого 2018 13:25
Очікувана вартість: 812 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 064,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Код ДК 021:2015 09110000-3 Тверде паливо (Вугілля кам’яне)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
254 тони
Код ДК 021:2015 09110000-3 Тверде паливо (Вугілля кам’яне)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85102, Україна, Донецька область, Костянтинівка, пр. Ломоносова, 156
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2018  —  30 листопада 2018
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 лютого 2018 15:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 лютого 2018 15:37
Зміни.docx
06 лютого 2018 15:36
ТД Вугілля 2018 зі змінами.docx
06 лютого 2018 15:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 лютого 2018 11:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 лютого 2018 15:37
Зміни.docx
06 лютого 2018 15:36
ТД Вугілля 2018 зі змінами.docx
02 лютого 2018 11:51
ТД Вугілля 2018.docx
01 лютого 2018 13:46
Тендерна документація вугілля.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо аналогічного договору
Дата подання: 02 лютого 2018 15:43
Дата відповіді: 05 лютого 2018 07:55
Згідно розділу Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону п. 5.3. вимагається Інформаційна довідка про досвід виконання аналогічного договору на постачання товару, на суму не меншу ніж дана закупівля, а саме наявність досвіду виконання договору поставки. Замовник не має вимагати виконання аналогічних договорів за сумою договорів- це є дискримінаційною вимогою. Ця вимога була неодноразово була оскаржена в АМКУ. Будь-ласка внесіть зміни в тендерну документацію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! Зміни щодо аналогічного договору будуть внесені найближчим часом. Дякуємо за питання.
Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Дата подання: 02 лютого 2018 15:50
Дата відповіді: 05 лютого 2018 08:11
Ви вимагаєте: 3) Сертифікат якості, сертифікат відповідності, що засвідчує якість запропонованого товару; 4) Оригінал протоколу випробувань (сертифікату якості, посвідчення якості), виданого незалежною лабораторією на ім’я учасника торгів у 2017 -2018 році. Шановний замовник, чи маєте на увазі надання сертифікату якості та сертифікату відповідності та протокол випробувань, або один з вище перелічених документів (на вибір учасника)?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! Необхідно надати Оригінал протоколу випробувань (сертифікату якості, посвідчення якості), виданого незалежною лабораторією на ім’я учасника торгів у 2017 -2018 році. Зміни будуть внесені найближчим часом. Дякуємо за питання.
Щодо надання документів учаснком переможцем
Дата подання: 02 лютого 2018 16:01
Дата відповіді: 05 лютого 2018 08:16
Згідно тендерної документації:Інформація відвантажується у вигляді скан-копій, виготовлених з оригіналів відповідних документів, оформлених та завірених належним чином. Згідно ст. 255 Цивільного кодексу України якщо строк встановлено для вчинення дії, вона може бути вчинена до закінчення останнього дня строку. У разі, якщо ця дія має бути вчинена в установі, то строк спливає тоді, коли в цій установі за встановленими правилами припиняються відповідні операції. Отже, документи згідно п. 5.11. цього Розділу мають бути подані замовнику у вказаний вище спосіб не пізніше ніж до 17:00 останнього (п’ятого) календарного дня з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір. Згідно ст. 14 ЗУ "Про публічні закупівлі" вся інформація подається в електронному виді через авторизований майданчик. Всі майданчики працюють в онлайн-режимі, тобто цілодобово і не залежать від робочого часу замовника. Замовник не має обмежувати час для подання документів учасником.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! Зміни будуть внесені найближчим часом. Дякуємо за питання.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 лютого 2018 13:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "НИРТ" 776 478,00
UAH з ПДВ
776 478,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ" ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ" 810 260,00
UAH з ПДВ
810 260,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ЛІДЕР АКТИВ" 812 292,00
UAH з ПДВ
812 292,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 лютого 2018 13:48
Електронний підпис
16 лютого 2018 13:47
Технічні вимоги.pdf

Публічні документи

27 лютого 2018 16:56
Електронний підпис
27 лютого 2018 16:49
Електронний підпис
27 лютого 2018 16:39
Відсутність судимості.PDF
27 лютого 2018 16:39
Ст. 17.pdf
21 лютого 2018 14:16
Електронний підпис
16 лютого 2018 09:59
Електронний підпис
16 лютого 2018 09:57
Технічні вимоги.rar
16 лютого 2018 09:57
ст. 17.PDF
16 лютого 2018 09:57
Працівники.PDF
16 лютого 2018 09:57
Аналогічний договір.rar
16 лютого 2018 09:57
Мат-тех. база.PDF
16 лютого 2018 09:57
Повноваження.rar
16 лютого 2018 09:57
Проект договору.PDF
16 лютого 2018 09:57
Цінова пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "НИРТ"

ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ" ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ"

ПП "ЛІДЕР АКТИВ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "НИРТ"
#32656453
Відхилено 776 478,00
UAH з ПДВ
21 лютого 2018 13:51
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ" ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ"
#39635487
Переможець 810 260,00
UAH з ПДВ
26 лютого 2018 14:13

Документи

21 лютого 2018 13:50
Електронний підпис

Документи

26 лютого 2018 14:13
Електронний підпис
26 лютого 2018 14:11
Протокол 26.02.2018.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 лютого 2018 14:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ" ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ"
#39635487
810 260,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 лютого 2018 14:13
Електронний підпис
26 лютого 2018 14:11
Протокол 26.02.2018.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2018 08:46
71.PDF зміни до договору
29 грудня 2018 08:10
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2018 08:52
Доп угода.PDF зміни до договору
27 грудня 2018 08:51
Електронний підпис зміни до договору
21 листопада 2018 09:35
File.PDF зміни до договору
21 листопада 2018 09:26
Електронний підпис укладений
16 березня 2018 14:10
Договор № 71.PDF укладений
16 березня 2018 14:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
21 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення строку поставки товару по 31.12.2018
Номер договору про закупівлю: 71
Договір:
Номер додаткової угоди: 71
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення сумми договору
Номер договору про закупівлю: 71
Договір:
Номер додаткової угоди: 71
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжити дію договору на строк, достатній для проведення проведення процедури закупівлі на початку наступного року,, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків
Номер договору про закупівлю: 71
Договір:
Номер додаткової угоди: 71
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML