Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп'ютер в комплекті
Очікувана вартість
78 000,00 UAH
UA-2018-02-01-002137-c 23811f6d5be44c88aa1e718e46868e7e
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис не накладено

Контакти

Одобецька Надія Тодорівна

380673508850 ternopil.tercenter@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Тернопільський міський територіальний центр соціального обслуговування населення (надання соціальних послуг)
Код ЄДРПОУ: 39483390
Місцезнаходження: 46002, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, Лисенка, 8
Контактна особа: Одобецька Надія Тодорівна
380673508850
ternopil.tercenter@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 лютого 2018 13:24
Звернення за роз’ясненнями: до 07 лютого 2018 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 лютого 2018 10:00
Початок аукціону: 15 лютого 2018 13:54
Очікувана вартість: 78 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 390,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

комп’ютер в комплекті 6 шт

Монітор: діагональ від 21,5 дюйма, тип матриці TN, час реакції не більше 5 мс, яскравість не меньше 200 кд / м².

Системний блок: десктоп, процесор Intel Celeron G3900 (або аналог): не менше 2800 МГц; ОЗУ: не менше 8 ГБ; HDD не менше : 500 ГБ; графічний адаптер: інтегрований.; БЖ від 500W; миша(чорного кольору), клавіатура(чорного кольору з білими «буквами» ), колонки та фільтр-подовжувач 5 м в комплекті.

Операційна система – windows 10 Home
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 штуки
Комп'ютер в комплекті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46002, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, Лисенка 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 лютого 2018  —  28 лютого 2018
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-02-01-002137-c.a1
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП Рудяк Володимир Миколайович, Код ЄДРПОУ:2913105590
Дата подання: 20 лютого 2018 01:01
Прохання переглянути результати кваліфікації ФОП Федак М.С.
Прохання до Замовника переглянути результати кваліфікації, оскільки на мою думку пропозиція учасника ФОП Федак М.С. не відповідає умовам закупівлі та має бути відхилена, тому що:
1) Замовником вимагався "процесор Intel Celeron G3900 (або аналог)". Учасник пропонує "процесор АMD A4-4000", що є значно гіршим процесором по технічним та швидкісним характеристикам від товару, що вимагався Замовником у тендерній документації. Порівняльна характеристика із перевагами Intel Celeron G3900 проти АMD A4-4000 на підставі даних виробників процесорів( www.intel.com та www.amd.com):
- повна відсутність кеш пам'яті 3-го рівня об'ємом 3Мб у процесора АMD A4-4000
- більш сучасний техпроцесс G3900 (14 нм проти 32 нм)
- менше енергоспоживання G3900 (51Вт проти 65 Вт)
- швидкість тесту Geekbench 4.0 64-bit на одне ядро (5458 балів G3900 проти 2553 балів A4-4000). Різниця в швидкості у 2,5 рази.
- швидкість тесту Geekbench 4.0 64-bit на 2 ядра (9065 балів G3900 проти 3798 балів A4-4000) . Різниця в швидкості у 2,3 рази.
- будь-який інший світовий тест на замірювання швидкості процесора показує мінімум 2-х кратний програш процесора А4-4000 проти G3900. Інформація є у інтернет.
- наявність інструкцій SSE4.1 у Celeron G3900
- наявність інструкцій SSE4.2 у Celeron G3900
- наявність інструкцій AVX у Celeron G3900
- наявність інструкцій SIMD у Celeron G3900
- наявність інструкцій AVX2 у Celeron G3900
- наявність інструкцій AES-NI у Celeron G3900
- наявність захисту від перегріву Thermal Monitoring у Celeron G3900
Підсумовуючи впевнено можна стверджувати, що даний запропонований учасником процесор ніяк не є аналогом процесору що вимагався Замовником, а значно гірший.

2) Учасник ФОП Федак М.С. на підтвердження якості запропонованого товару надає сертифікати якості та декларації на комп'ютери "M-co", що видані ТзОВ "Торговий дім Конрад". А яке відношення має учасник до даних сертифікатів або вказаного виробника-власника? На підтвердження відношення до даних документів від виробника ТзОВ "Торговий дім Конрад" учасником ФОП Федак М.С. мало бути б завантажено авторизаційний лист, чи договір про поставку\співпрацю\партнерство з ТзОВ "Торговий дім Конрад", у якому вказано що даний учасник ФОП Федак М.С. представляє чиїсь інтереси, чи є аторизованим партнером і чи має право користуватися сертифікатами, що є власністю ТзОВ "Конрад". Але в той же час учасник не надає жодного документу, що пов"язує його із даними сертифікатами або самим ТзОВ "Торговий дім Конрад". Дані документи-сертифікати можна вільно скачати із "сусідніх" закупівель, але повноважень без підтверджувальних договірних\авторизаційних відносин сили та відношення до ФОП Федак М.С. вони не мають.
Виходячи з вищевказаного вважаю, що пропозиція учасника не відповідає умовам закупівлі по технічній частині (запропонований слабший процесор, що ніяк не є аналогом що має бути не гіршим за обладнання що вимагалось) та завантажені учасником "чужі" документи про якість (видані іншій установі, але ніяк не ФОП Федак М.С.) не підтверджені жодними договірними\партнерськими відносинами із правовласником.
Відповідно до Наказу №35 виданого ДП "Зовнішторгвидав" від 13-04-2016р. про Затвердженого порядку здійснення допорогових закупівель вважаю що ФОП Федак М.С. має бути дискваліфікований, а саме підстави пункти наказу:
"п. 6.9. Пропозиція повинна відповідати вимогам, зазначеним Замовником під час оголошення Закупівлі."
та "п. 9.2. Виключними підставами дискваліфікації є:
- пропозиція Учасника,який запропонував найменшу ціну,не відповідає умовам Закупівлі;"
Дякую
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 20 лютого 2018 10:27
Причина: cancelled
Номер вимоги: UA-2018-02-01-002137-c.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "Ковалишин Любомир Юрійович", Код ЄДРПОУ:3059812152
Дата подання: 21 лютого 2018 16:46
Порушення принципів здійснення Закупівель
Замовник дискваліфікував учасника ФОП Федак Максим Сергійович через те, що запропонований ним товар не є аналогом та не відповідає технічним умовам закупівлі. Натомість Замовник приймає пропозицію учасника ФОП Рудяк Володимир Миколайович, яка також не відповідає кваліфікаційним та технічним умовам закупівлі, а саме: 1) учасник не вказав в технічних характеристиках запропонованого товару модель та виробника материнської плати, яка є базою ПК і від її тех. характеристик залежить робота всієї системи; 2) учасник не завантажив до електронної системи закупівель оновлену цінову пропозицію, складену відповідно до форми наведеної в Додатку №1. 3) учасник не подав довідку у довільній формі із зазначенням відповідної інформації про дозволи та/або ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності. 4) учасник завантажив на майданчик файли в форматі pdf з накладеними на них зображеннями печаток та підписів, що не дає змогу ці файли взагалі вважати документами. 5) у пропозиції учасника (архів «Довідки») наявні файли (документи), які датовані 01.12.17 р., в той час, як закупівля була оголошена 01.02.18 р. і невідомо кому адресовані вказані файли (документи). Згідно з п.6.9. Порядку здійснення допорогових закупівель, наказ ДП “Зовнішторгвидав України” від 13.04.2016 № 35 пропозиція повинна відповідати вимогам, зазначеним Замовником під час оголошення Закупівлі. Ураховуючи викладене, рішення Замовника, оформлене протоколом засідання тендерного комітету №14 від 21.02.2018 р. відповідно до якого ФОП Рудяк Володимир Миколайович визначений переможцем порушує норми Порядку та Закону України «Про публічні закупівлі». Замовник, відповідно до пункту 9.1. Порядку зобов’язаний був відхилити пропозицію ФОП Рудяк Володимир Миколайович, оскільки вона не відповідає вимогам Замовника. Відповідно до вказаних фактів Замовник упереджено ставиться до учасників та порушує принципи здійснення закупівель, передбачені Наказом ДП "Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 № 35 та Законом України "Про публічні закупівлі". Наголошую, що під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена частиною першою статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених статтею 3 Закону. Закликаємо Замовника дискваліфікувати пропозицію учасника ФОП Рудяк Володимир Миколайович, як таку, що не відповідає умовам закупівлі та дотримуватись принципів об’єктивності та неупередженості оцінки тендерних пропозицій.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 лютого 2018 10:06
Переможець буде анульований.
1. В технічних характеристиках Тендерної документації Замовником не встановлювалося вимог щодо моделі та виробника материнської плати.
2. Оновлена цінова пропозиція була надіслана на електронну пошту 21.02.2018 р. після одержання якої кандидат ФОП Рудяк В.М був визнаний– переможцем електрогого аукціону та оскільки п.1.7. Наказу № 35 від 13.04.2016 р. визначено, що усі документи і відомості, пов'язані з проведенням закупівель, у тому числі з поданням пропозицій, надаються в електронному вигляді через систему, переможець аукціону ФОП Рудяк В.М. буде анульований.
3. Усі документи і відомості наведені в Тендерній документації були наданні.
4. Замовник немає підстав вважати, що печатки та підписи наддані ФОП Рудяк В.М. є накладеними.
5. Усі поданні учасником ФОП Рудяк довідки та листи пояснення не мають строку дії, або часових обмежень згідно із Законодавством України, тобто є чинними на момент їх подання.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 лютого 2018 15:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ФЕДАК МАКСИМ СЕРГІЙОВИЧ 60 996,00
UAH з ПДВ
59 809,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Рудяк Володимир Миколайович 63 888,00
UAH з ПДВ
59 810,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Снік-Гал" 67 800,00
UAH з ПДВ
59 820,00
UAH з ПДВ
Документи
Ябковський Юрій Петрович 72 540,00
UAH з ПДВ
59 838,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ" 67 886,64
UAH з ПДВ
64 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КомпаКом" 69 840,00
UAH з ПДВ
64 898,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ 70 710,00
UAH з ПДВ
64 899,00
UAH з ПДВ
Документи
АНАЛІТ-СЕРВІС, ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО 72 200,00
UAH з ПДВ
64 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Лайт-сервіс" 69 944,28
UAH з ПДВ
67 258,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Ковалишин Любомир Юрійович" 77 994,00
UAH з ПДВ
75 348,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК 75 744,00
UAH з ПДВ
75 354,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

Публічні документи

13 лютого 2018 17:16
Висновок ASUS
13 лютого 2018 17:16
Сертифікат Asus
13 лютого 2018 17:16
Сертифікація
13 лютого 2018 17:16
Аналогічні_договори
13 лютого 2018 17:16
Довідки
13 лютого 2018 17:16
Лист_про_підпис
13 лютого 2018 17:16
Гарантійний_лист
13 лютого 2018 17:16
Витяг_2018
13 лютого 2018 17:16
Установчі_документи
13 лютого 2018 17:16
Проект_договору
13 лютого 2018 17:16
Гарантійний-лист
13 лютого 2018 17:16
Технічні_вимоги
13 лютого 2018 17:16
Цінова_пропозиція

Публічні документи

13 лютого 2018 19:13
8 ЛИСТ ВИТЯГ MICROSOFT.rar
13 лютого 2018 19:13
7 СЕРТИФІКАТИ Philips.rar
13 лютого 2018 19:13
6 СЕРТИФІКАТИ ПК.rar
13 лютого 2018 19:13
01. РЕЄСТР ДОКУМЕНТІВ.pdf

Публічні документи

13 лютого 2018 13:35
паспорт+код.pdf
13 лютого 2018 13:35
витяг з підписом.pdf
13 лютого 2018 13:35
анкета Ябковський.pdf
13 лютого 2018 13:35
Попередня поставка-705.pdf
13 лютого 2018 13:35
Попередня поставка-703.pdf
13 лютого 2018 13:35
Попередня поставка-691.pdf
13 лютого 2018 13:35
Попередня поставка-615.pdf
13 лютого 2018 13:35
ExpertPC компютери в сборі.pdf

Публічні документи

12 лютого 2018 12:01
2062511.pdf
12 лютого 2018 12:01
Сан_Гиг Всесвит_2.JPG
12 лютого 2018 12:01
Сан_Гиг Всесвит_1.JPG
12 лютого 2018 12:01
ВСЕСВІТ 14001.pdf
12 лютого 2018 12:01
Всесвит ISO9001 укр.JPG
12 лютого 2018 12:01
TU_PC_2017.pdf
12 лютого 2018 12:01
Image0007.JPG
12 лютого 2018 12:01
Image0006.JPG
12 лютого 2018 12:01
Image0005.JPG
12 лютого 2018 12:01
Image0004.JPG
12 лютого 2018 12:01
Image0003.JPG
12 лютого 2018 12:01
Image0002.JPG
12 лютого 2018 12:01
Image0001.JPG
12 лютого 2018 12:01
витяг ПДВ.pdf
12 лютого 2018 12:01
договора досвид 1588041.pdf

Публічні документи

13 лютого 2018 14:51
ТЕХНІЧНІ.pdf
13 лютого 2018 14:51
Письмо_гарантия_69840.pdf
13 лютого 2018 14:51
propozitsiya_t__m_69840.pdf
13 лютого 2018 14:51
Серитификаты.zip
13 лютого 2018 14:51
Лист-авторизация.jpg
13 лютого 2018 14:51
о несертификации.pdf
13 лютого 2018 14:51
СЕС.zip

Публічні документи

14 лютого 2018 09:58
Погодж підпіпис дог.pdf
14 лютого 2018 09:58
Лист підпис дог.pdf
14 лютого 2018 09:58
Довідка ст.17.pdf
14 лютого 2018 09:58
Довідка досвід.pdf
14 лютого 2018 09:57
Гар лист.pdf
14 лютого 2018 09:57
ВИПИСКА ДЕРЖРЕЄСТР_2.jpg
14 лютого 2018 09:57
СВІДОЦТВО РЕЄСТР.jpg
14 лютого 2018 09:57
ВИПИСКА ДЕРЖРЕЄСТР.jpg
14 лютого 2018 09:57
ЄДРПОУ_2.jpg
14 лютого 2018 09:57
СТАТУТ АС.pdf
14 лютого 2018 09:57
СВІДОЦТВО ПДВ.jpg
14 лютого 2018 09:57
ЄДРПОУ_1.jpg
14 лютого 2018 09:57
ДОДАТОК 3.pdf
14 лютого 2018 09:57
Цінова пропозиція АС.pdf

Публічні документи

14 лютого 2018 09:53
техн якісні.pdf
14 лютого 2018 09:53
Статут.pdf
14 лютого 2018 09:53
сертифікат монітор AOC.pdf
14 лютого 2018 09:53
непотреб сертифікації.pdf
14 лютого 2018 09:53
довідка з ЄДРПОУ (3).pdf
14 лютого 2018 09:53
витяг ПДВ.pdf
14 лютого 2018 09:53
сертифікат Интел АМД.jpg
14 лютого 2018 09:53
паспорт3.JPG
14 лютого 2018 09:53
паспорт2.JPG
14 лютого 2018 09:53
паспорт1.JPG
14 лютого 2018 09:53
ин.JPG
14 лютого 2018 09:53
цінова.pdf

Публічні документи

13 лютого 2018 16:53
Електронний підпис
13 лютого 2018 16:51
Технічна_Специфікація.pdf
13 лютого 2018 16:51
Монітори ASUS СЕС.pdf
13 лютого 2018 16:51
Довідка_Сертифікація.pdf
13 лютого 2018 16:51
Довідка_Ліцензування.pdf
13 лютого 2018 16:51
Довідка_ЕЦП.pdf
13 лютого 2018 16:51
Windows-10-Pro.pdf
13 лютого 2018 16:51
Довідка_договори.pdf

Публічні документи

14 лютого 2018 09:49
Технічні вимоги.rar
14 лютого 2018 09:49
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ФЕДАК МАКСИМ СЕРГІЙОВИЧ

ФОП Рудяк Володимир Миколайович

ПП "Снік-Гал"

Ябковський Юрій Петрович

ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ"

ТОВ "КомпаКом"

ТОВ ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ

АНАЛІТ-СЕРВІС, ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО

ТОВ "Лайт-сервіс"

ФОП "Ковалишин Любомир Юрійович"

ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ФЕДАК МАКСИМ СЕРГІЙОВИЧ
#2875815134
Рішення скасоване 59 809,00
UAH з ПДВ
20 лютого 2018 10:27
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ФЕДАК МАКСИМ СЕРГІЙОВИЧ
#2875815134
Рішення скасоване 59 809,00
UAH з ПДВ
20 лютого 2018 10:45
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ФЕДАК МАКСИМ СЕРГІЙОВИЧ
#2875815134
Відхилено 59 809,00
UAH з ПДВ
20 лютого 2018 10:58
ФОП Рудяк Володимир Миколайович
#2913105590
Рішення скасоване 59 810,00
UAH з ПДВ
23 лютого 2018 10:36
ФОП Рудяк Володимир Миколайович
#2913105590
Рішення скасоване 59 810,00
UAH з ПДВ
23 лютого 2018 10:50
ФОП Рудяк Володимир Миколайович
#2913105590
Відхилено 59 810,00
UAH з ПДВ
23 лютого 2018 10:54
Ябковський Юрій Петрович
#2872704797
Очікує рішення 59 838,00
UAH з ПДВ
27 лютого 2018 13:13
ПП "Снік-Гал"
#19390535
Відхилено 59 820,00
UAH з ПДВ
27 лютого 2018 13:13

Документи

19 лютого 2018 09:43
Протокол 12.pdf

Документи

Документи

Документи

Документи

Документи

Документи

Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 27 лютого 2018 13:25
Коментар щодо відміни: Терміни передбачені закупівлею не дають можливості вчасно укласти договір та поставити товар.
Документи:
27 лютого 2018 13:24
2018-02-27 Скасування закупівлі.pdf