Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Прибирання внутрішніх приміщень пасажирського терміналу "D"
Cleaning of D passenger Terminal internal premises
Очікувана вартість
25 200 000,00 UAH
UA-2018-02-01-001108-a d351604eb0a440d989465507ff5b049b
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бондаренко Лариса Олександрівна

281-76-95 l.bondarenko@kbp.aero

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО " МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "БОРИСПІЛЬ"
Код ЄДРПОУ: 20572069
Місцезнаходження: 08300, Україна , Київська обл., с. Гора, Бориспільський район, ВУЛИЦЯ БОРИСПІЛЬ-7
Контактна особа: Бондаренко Лариса Олександрівна
281-76-95
l.bondarenko@kbp.aero
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО " МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "БОРИСПІЛЬ"
National ID: 20572069
Contact point: Бондаренко Лариса Олександрівна
281-76-95
l.bondarenko@kbp.aero

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 01 лютого 2018 14:22
Звернення за роз’ясненнями: до 02 березня 2018 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 березня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 березня 2018 11:00
Початок аукціону: 23 квітня 2018 11:17
Очікувана вартість: 25 200 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,20%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 750000 UAH
Publication date: 01 лютого 2018 14:22
Enquiries until: 02 березня 2018 11:00
Complaints submission until: до 08 березня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 12 березня 2018 11:00

Information

Estimated total value: 25 200 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 50 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,20 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Детадьний опис наведено в Додатку 1 Тендерної документації
Listed in Annex 1 of the Tender Documentation
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
115956 м.кв.
Прибирання внутрішніх приміщень пасажирського терміналу «D»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08300, Україна, Київська обл., с. Гора, ВУЛИЦЯ БОРИСПІЛЬ-7
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання

Cleaning of D passenger Terminal internal premises
CPV: 90910000-9
Період постачання: по 30 квітня 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо роз’яснення тендерної документації
Дата подання: 23 лютого 2018 17:54
Дата відповіді: 28 лютого 2018 15:57
Доброго дня. Шановний Замовник, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», просимо надати роз’яснення щодо до тендерної документації по наступним питанням: 1. Якщо Учасник планує залучати до виконання верхолазних робіт субпідрядну організацію, які саме документи потрібно надати в складі тендерної пропозиції на підтвердження розділу 1 п. 3 Додатку № 2 Тендерної документації щодо наявності працівників відповідної кваліфікації. 2. В складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати скановану копію завірених належним чином наступних документів: Статут, Витяг з реєстру платників податку на додану вартість та інші, чи сканований оригінал ? 3. Відповідно до п. 11 Додатку № 2 Тендерної документації - На підтвердження інформації стосовно технічного обладнання/техніки для прибирання обов’язково надається оборотно-сальдова відомість за підписом уповноваженої особи Учасника, що свідчить про те, що перелічене в паспорті обладнання/техніка для прибирання конструкцій фасаду наявна у Учасника та знаходиться на балансі. Оборотно-сальдова відомість повинна у повному обсязі підтверджувати інформацію стосовно найменування, моделі та кількості технічного обладнання/техніки для прибирання. Шановний Замовник, якщо Учасником до виконання послуг з прибирання конструкцій фасаду буде залучено субпідрядну організацію, які документи повинен надати Учасник на підтвердження інформації стосовно технічного обладнання/техніки для прибирання в складі пропозиції? 4. Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки від субпідрядної організації надавати в складі пропозиції як завірену копію (Учасником чи субпідрядною організацію) чи скан оригіналу?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: По питанню 1:
Потрібно надати наступне:
Лист в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою, в якому зазначається:
1) Інформація (найменування та місцезнаходження) про кожного суб’єкта господарювання, якого Учасник планує залучати до надання послуг як субпідрядника;
2) Перелік Послуг, передбачених документацією, які буде надавати кожна субпідрядна організація.
1. У випадку, якщо Послуги, які будуть надаватися субпідрядною організацією, вимагають наявності Дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки при прибиранні виробничих та житлових приміщень, устаткування та транспортних засобів, а саме: робіт верхолазних, що виконуються на висоті 5 метрів і більше над поверхнею ґрунту з перекриття або робочого настилу до Листа необхідно долучити: - Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки при прибиранні виробничих та житлових приміщень, устаткування та транспортних засобів, а саме: робіт верхолазних, що виконуються на висоті 5 метрів і більше над поверхнею ґрунту з перекриття або робочого настилу
2. Якщо працівники, що будуть залучені до надання послуг, наявність яких вимагається пунктом 1 Додатку 2 Тендерної документації є працівниками субпідрядника, то необхідно надати інформацію та копії відповідних підтверджуючих документів, зазначених в пункті 1 Додатку 2 Тендерної документації.

По питанню 2:
Вимоги до подання Учасником документів викладені в Розділі «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції».
Абзац 3 пункту 1: «Замовником допускається виконання таких документів (…зазначено вище: Статут, наказ про призначення, протокол зборів, договори, накладні, дозволи, сертифікати та таке інше…) з копій документів.»

По питанню 3:
До підпункту 2 пункту 1 та пункту 11 Додатку 2 Тендерної документації внесено зміни:
- підпункт 2 пункту 1 та пункт 11 Додатку 2 викладено в новій редакції;
- пункт 11 Додатку 2 доповнено документами на підтвердження Учасником інформації у разі залучення субпідрядних організацій.

По питанню 4:
Вимоги до документу викладені в Розділі «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції». Документи, що надаються/завантажуються в Систему на вимогу цієї Документації (наприклад: Дозвіл) повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів), а також відбитки печатки учасника (у разі її використання). Замовником допускається виконання таких документів з копій документів.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-02-01-001108-a.b1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН ГРУП", Код ЄДРПОУ:35634872
Дата подання: 27 березня 2018 20:14
Оскарження рішення Замовника прийняте тендерним комітетом ДП “МА “Бориспіль” Протоколом № 15-02-80 від 21.03.2018 року
Товариство з обмеженою відповідальністю «Імпел Гріффін Груп» не погоджується з позицією Замовника та вважає, що прийняте рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ “ІМПЕЛ ГРІФФІН ГРУП” та допущення до аукціону ТОВ “ІНВАЙТ” та ТОВ УКРАЇНСЬКИЙ СЕРВІСНИЙ ПАРТНЕР” (тендерним комітетом ДП “МА “Бориспіль”) Протоколом № 15-02-80 від 21.03.2018 року є незаконним та ДИСКРИМІНУЄ всіх учасників закупівлі. Враховуючи вищевикладене та керуючись ст. 1, 2, 3, 7, 8, 10 11, 16, 17, 18, 20, 22, 30 Законом України «Про публічні закупівлі», вважаємо рішення Замовника (Протоколом № 15-02-80 від 21.03.2018 року) щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Імпел Гріффін Груп» та допущення до аукціонк ТОВ “ІНВАЙТ” та ТОВ УКРАЇНСЬКИЙ СЕРВІСНИЙ ПАРТНЕР”, незаконним , у зв’язку з чим, ПРОСИМО: 1. Прийняти Скаргу до розгляду; 2. Скасувати Протоколом № 15-02-80 від 21.03.2018 року Замовника як такий, що прийнятий з порушенням законодавства з питань публічних закупівель; 3. Зобов'язати Замовника допустити до аукціону ТОВ “Імпел Гріффін Груп”; 4. Перевірити документацію всіх тендерних пропозицій на відповідність кваліфікаційним критеріям та вимогам тендерної документації. 5. Зобов'язати Замовника завершити процедуру закупівлі відповідно до вимог Закону України “Про публічні закупівлі”.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 30 березня 2018 14:52
Рішення від 29.03.2018 № 2870+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 30 березня 2018 14:52
Рішення від 16.04.2018 № 3528.pdf
Дата публікації: 19 квітня 2018 22:28

Документи подані скаржником

27 березня 2018 20:14
Дозвіл №976.14.32.pdf
27 березня 2018 20:14
Лист від майданчика.pdf
27 березня 2018 20:14
СКАРГА АМКУ 27.03.18.pdf
27 березня 2018 20:14
Платіжне доручення № 533.pdf

Документи подані замовником

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 22 березня 2018
UA-2018-02-01-001108-ad351604eb0a440d989465507ff5b049b
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО " МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "БОРИСПІЛЬ"
Код ЄДРПОУ: 20572069
Місцезнаходження: 08300, Україна, Київська обл., с. Гора, Бориспільський район, ВУЛИЦЯ БОРИСПІЛЬ-7
Учасник Документи Рішення
ТОВ " І Н В А Й Т" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІДЕАЛ-СЕРВІС" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН ГРУП" Документи
Відхилено
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю " УКРАЇНСЬКИЙ СЕРВІСНИЙ ПАРТНЕР" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Публічні документи

26 квітня 2018 15:06
Антикорупційна програма
07 березня 2018 16:45
7. Статут та Опис.pdf
07 березня 2018 16:45
5. Копія Акту.pdf
07 березня 2018 16:45
3. Копії трудових книг.pdf

Публічні документи

07 березня 2018 17:22
Статут Ідеал-сервіс.PDF
07 березня 2018 17:22
Договір Оренди обл-ня.pdf
07 березня 2018 17:22
Гар лист_2.PDF
07 березня 2018 17:22
Гар лист_1.PDF
07 березня 2018 17:22
Витяг по ПДВ з 21.12.2015р.pdf
07 березня 2018 17:22
Аналогічний договір.pdf

Публічні документи

07 березня 2018 18:22
22_Банківська Гарантія.zip
07 березня 2018 18:22
21_НЕ АКЦІОНЕР.pdf
07 березня 2018 18:22
17_про захист довкілля.pdf
07 березня 2018 18:22
16_про санкції.pdf
07 березня 2018 18:22
14_про субпідрядників.pdf
07 березня 2018 18:22
11.3_Договір оренди майна.pdf
07 березня 2018 18:22
5.3_ Довідка 4-ОПП.pdf
07 березня 2018 18:22
5.2_Витяг з ПДВ.pdf
07 березня 2018 18:22
5.1_Свідоцтво ПДВ.pdf
07 березня 2018 18:22
3.6_ІНН Опанасюк В.В..pdf
07 березня 2018 18:22
3.5_Паспорт Опанасюк В.В..pdf
07 березня 2018 18:22
18_Технічна специфікація.pdf
07 березня 2018 18:22
1.2._навчання верхолазів.pdf

Публічні документи

07 березня 2018 21:03
Лист контроль якості.pdf
07 березня 2018 21:03
Оборотно сальдова 2.pdf
07 березня 2018 21:03
Оборотно сальдова 1.pdf
07 березня 2018 21:03
Паспорт фасади.pdf
07 березня 2018 21:03
Інформація замовнику.pdf
07 березня 2018 21:03
Тендерна пропозиція.pdf
07 березня 2018 21:03
Виписка ЄДРПОУ.pdf
07 березня 2018 21:03
Протокол.pdf
07 березня 2018 21:03
Наказ.pdf
07 березня 2018 21:03
Копія витягу ПДВ.pdf
07 березня 2018 21:03
Опис документів.pdf
07 березня 2018 21:03
Статут.pdf
07 березня 2018 21:03
Лист розяснення.pdf
07 березня 2018 21:03
Договір та Акт.pdf
07 березня 2018 21:03
Документи працівників.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ " І Н В А Й Т"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІДЕАЛ-СЕРВІС"

ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН ГРУП"

Товариство з обмеженою відповідальністю " УКРАЇНСЬКИЙ СЕРВІСНИЙ ПАРТНЕР"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 квітня 2018 11:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ " І Н В А Й Т" 24 771 855,67
UAH з ПДВ
24 671 825,90
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю " УКРАЇНСЬКИЙ СЕРВІСНИЙ ПАРТНЕР" 25 126 079,36
UAH з ПДВ
24 721 850,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 квітня 2018 15:06
Антикорупційна програма
07 березня 2018 16:45
7. Статут та Опис.pdf
07 березня 2018 16:45
5. Копія Акту.pdf
07 березня 2018 16:45
3. Копії трудових книг.pdf

Публічні документи

07 березня 2018 21:03
Лист контроль якості.pdf
07 березня 2018 21:03
Оборотно сальдова 2.pdf
07 березня 2018 21:03
Оборотно сальдова 1.pdf
07 березня 2018 21:03
Паспорт фасади.pdf
07 березня 2018 21:03
Інформація замовнику.pdf
07 березня 2018 21:03
Тендерна пропозиція.pdf
07 березня 2018 21:03
Виписка ЄДРПОУ.pdf
07 березня 2018 21:03
Протокол.pdf
07 березня 2018 21:03
Наказ.pdf
07 березня 2018 21:03
Копія витягу ПДВ.pdf
07 березня 2018 21:03
Опис документів.pdf
07 березня 2018 21:03
Статут.pdf
07 березня 2018 21:03
Лист розяснення.pdf
07 березня 2018 21:03
Договір та Акт.pdf
07 березня 2018 21:03
Документи працівників.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ " І Н В А Й Т"

Товариство з обмеженою відповідальністю " УКРАЇНСЬКИЙ СЕРВІСНИЙ ПАРТНЕР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ " І Н В А Й Т"
#37701437
Переможець 24 671 825,90
UAH з ПДВ
26 квітня 2018 12:10

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 квітня 2018 12:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ " І Н В А Й Т"
#37701437
24 671 825,90
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 червня 2019 11:20
Електронний підпис зміни до договору
01 березня 2019 15:34
37-14.3_8-23.pdf укладений
01 березня 2019 15:32
Електронний підпис укладений
17 травня 2018 11:42
ІНВАЙТ 37-14.3_8-23 4 частина.pdf укладений
17 травня 2018 11:41
ІНВАЙТ 37-14.3_8-23 3 частина.pdf укладений
17 травня 2018 11:41
ІНВАЙТ 37-14.3_8-23 2 частина.pdf укладений
17 травня 2018 11:41
ІНВАЙТ 37-14.3_8-23 1 частина.pdf укладений
17 травня 2018 11:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
01 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодили внести зміни у договір відповідно до ч. 5 ст 36 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 37-14.3/8-23
Договір:
Номер додаткової угоди: 37-14.3/8-23
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 травня 2018 — 31 травня 2019
Сума оплати за договором: 26 588 282,45
UAH (в тому числі ПДВ 4 431 380,41 UAH)