Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Прибирання внутрішніх приміщень терміналів А, Б, F та інших об’єктів аеропорту
Cleaning of internal premises of Terminals A B F and other facilities of the airport
Cleaning of internal premises of Terminals A B F and other facilities of the airport
Очікувана вартість
16 575 000,00 UAH
UA-2018-02-01-001106-a ● 3ff928842e764990aa322b67655f36e4
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО " МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "БОРИСПІЛЬ" |
Код ЄДРПОУ: | 20572069 |
Місцезнаходження: | 08300, Україна , Київська обл., с. Гора, Бориспільський район, ВУЛИЦЯ БОРИСПІЛЬ-7 |
Контактна особа: |
Бєляєва Марина Володимирівна 281-79-52 m.belyaeva@kbp.aero |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО " МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "БОРИСПІЛЬ" |
National ID: | 20572069 |
Contact point: |
Бєляєва Butriy Володимирівна 281-79-52 m.belyaeva@kbp.aero |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 01 лютого 2018 14:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 березня 2018 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 березня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 березня 2018 12:00 |
Початок аукціону: | 02 травня 2018 14:24 |
Очікувана вартість: | 16 575 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 50 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,30% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 497250 UAH |
Publication date: | 01 лютого 2018 14:21 |
Enquiries until: | 05 березня 2018 12:00 |
Complaints submission until: | до 11 березня 2018 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 15 березня 2018 12:00 |
Information
Estimated total value: | 16 575 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 50 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,30 % |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
детально наведено в Додатку 1 Тендерної документації
it is resulted in Annex 1 of the tender documentation
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
104204 м.кв.
Прибирання внутрішніх приміщень терміналів А, Б, F та інших об’єктів аеропорту
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08300, Україна, Київська обл., с. Гора, ВУЛИЦЯ БОРИСПІЛЬ-7
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
Cleaning of internal premises of Terminals A B F and other facilities of the airport
CPV: 90910000-9
Період постачання:
по 30 квітня 2019
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 березня 2018 11:25 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
07 березня 2018 11:25 |
Перелік змін__06.03.18.docx | |
07 березня 2018 11:25 |
Тендерна документація_редакція 03_Прибирання внутрішніх приміщень А, Б, F та інш.обєктів аеропорту.doc | |
28 лютого 2018 16:01 |
Перелік змін__28.02.18.docx |
07 березня 2018 11:25 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
07 березня 2018 11:25 |
Перелік змін__06.03.18.docx
|
||||||
07 березня 2018 11:25 |
Тендерна документація_редакція 03_Прибирання внутрішніх приміщень А, Б, F та інш.обєктів аеропорту.doc | ||||||
28 лютого 2018 16:01 |
Перелік змін__28.02.18.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо роз’яснення тендерної документації
Дата подання: 23 лютого 2018 17:53
Дата відповіді: 28 лютого 2018 16:07
Доброго дня. Шановний Замовник, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», просимо надати роз’яснення щодо до тендерної документації по наступним питанням:
1. Якщо Учасник планує залучати до виконання верхолазних робіт субпідрядну організацію, які саме документи потрібно надати в складі тендерної пропозиції на підтвердження розділу 1 п. 3 Додатку № 2 Тендерної документації щодо наявності працівників відповідної кваліфікації.
2. В складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати скановану копію завірених належним чином наступних документів: Статут, Витяг з реєстру платників податку на додану вартість та інші, чи сканований оригінал ?
3. Відповідно до п. 11 Додатку № 2 Тендерної документації - На підтвердження інформації стосовно технічного обладнання/техніки для прибирання обов’язково надається оборотно-сальдова відомість за підписом уповноваженої особи Учасника, що свідчить про те, що перелічене в паспорті обладнання/техніка для прибирання конструкцій фасаду наявна у Учасника та знаходиться на балансі. Оборотно-сальдова відомість повинна у повному обсязі підтверджувати інформацію стосовно найменування, моделі та кількості технічного обладнання/техніки для прибирання. Шановний Замовник, якщо Учасником до виконання послуг з прибирання конструкцій фасаду буде залучено субпідрядну організацію, які документи повинен надати Учасник на підтвердження інформації стосовно технічного обладнання/техніки для прибирання в складі пропозиції?
4. Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки від субпідрядної організації надавати в складі пропозиції як завірену копію (Учасником чи субпідрядною організацію) чи скан оригіналу?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: По питанню 1:
Потрібно надати наступне:
Лист в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою, в якому зазначається:
1) Інформація (найменування та місцезнаходження) про кожного суб’єкта господарювання, якого Учасник планує залучати до надання послуг як субпідрядника;
2) Перелік Послуг, передбачених документацією, які буде надавати кожна субпідрядна організація.
1. У випадку, якщо Послуги, які будуть надаватися субпідрядною організацією, вимагають наявності Дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки при прибиранні виробничих та житлових приміщень, устаткування та транспортних засобів, а саме: робіт верхолазних, що виконуються на висоті 5 метрів і більше над поверхнею ґрунту з перекриття або робочого настилу до Листа необхідно долучити: - Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки при прибиранні виробничих та житлових приміщень, устаткування та транспортних засобів, а саме: робіт верхолазних, що виконуються на висоті 5 метрів і більше над поверхнею ґрунту з перекриття або робочого настилу
2. Якщо працівники, що будуть залучені до надання послуг, наявність яких вимагається пунктом 1 Додатку 2 Тендерної документації є працівниками субпідрядника, то необхідно надати інформацію та копії відповідних підтверджуючих документів, зазначених в пункті 1 Додатку 2 Тендерної документації.
По питанню 2:
Вимоги до подання Учасником документів викладені в Розділі «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції».
Абзац 3 пункту 1: «Замовником допускається виконання таких документів (…зазначено вище: Статут, наказ про призначення, протокол зборів, договори, накладні, дозволи, сертифікати та таке інше…) з копій документів.»
По питанню 3:
До підпункту 2 пункту 1 та пункту 11 Додатку 2 Тендерної документації внесено зміни:
- підпункт 2 пункту 1 та пункт 11 Додатку 2 викладено в новій редакції;
- пункт 11 Додатку 2 доповнено документами на підтвердження Учасником інформації у разі залучення субпідрядних організацій.
По питанню 4:
Вимоги до документу викладені в Розділі «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції».
Документи, що надаються/завантажуються в Систему на вимогу цієї Документації (наприклад дозвіл) повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів), а також відбитки печатки учасника (у разі її використання). Замовником допускається виконання таких документів з копій документів.
Потрібно надати наступне:
Лист в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою, в якому зазначається:
1) Інформація (найменування та місцезнаходження) про кожного суб’єкта господарювання, якого Учасник планує залучати до надання послуг як субпідрядника;
2) Перелік Послуг, передбачених документацією, які буде надавати кожна субпідрядна організація.
1. У випадку, якщо Послуги, які будуть надаватися субпідрядною організацією, вимагають наявності Дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки при прибиранні виробничих та житлових приміщень, устаткування та транспортних засобів, а саме: робіт верхолазних, що виконуються на висоті 5 метрів і більше над поверхнею ґрунту з перекриття або робочого настилу до Листа необхідно долучити: - Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки при прибиранні виробничих та житлових приміщень, устаткування та транспортних засобів, а саме: робіт верхолазних, що виконуються на висоті 5 метрів і більше над поверхнею ґрунту з перекриття або робочого настилу
2. Якщо працівники, що будуть залучені до надання послуг, наявність яких вимагається пунктом 1 Додатку 2 Тендерної документації є працівниками субпідрядника, то необхідно надати інформацію та копії відповідних підтверджуючих документів, зазначених в пункті 1 Додатку 2 Тендерної документації.
По питанню 2:
Вимоги до подання Учасником документів викладені в Розділі «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції».
Абзац 3 пункту 1: «Замовником допускається виконання таких документів (…зазначено вище: Статут, наказ про призначення, протокол зборів, договори, накладні, дозволи, сертифікати та таке інше…) з копій документів.»
По питанню 3:
До підпункту 2 пункту 1 та пункту 11 Додатку 2 Тендерної документації внесено зміни:
- підпункт 2 пункту 1 та пункт 11 Додатку 2 викладено в новій редакції;
- пункт 11 Додатку 2 доповнено документами на підтвердження Учасником інформації у разі залучення субпідрядних організацій.
По питанню 4:
Вимоги до документу викладені в Розділі «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції».
Документи, що надаються/завантажуються в Систему на вимогу цієї Документації (наприклад дозвіл) повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів), а також відбитки печатки учасника (у разі її використання). Замовником допускається виконання таких документів з копій документів.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2018-02-01-001106-a.a1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН ГРУП", Код ЄДРПОУ:35634872
Дата подання: 03 квітня 2018 18:09
Дата подання: 03 квітня 2018 18:09
Скарга щодо рішення Замовника
Товариство з обмеженою відповідальністю «Імпел Гріффін Груп» не погоджується з позицією Замовника та вважає, що прийняте рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ “ІМПЕЛ ГРІФФІН ГРУП” та допущення до аукціону ТОВ “ІНВАЙТ” та ТОВ УКРАЇНСЬКИЙ СЕРВІСНИЙ ПАРТНЕР” (тендерним комітетом ДП “МА “Бориспіль”) Протоколом №15-02-88 від 28.03.2018 року є незаконним та ДИСКРИМІНУЄ всіх учасників закупівлі. Враховуючи вищевикладене та керуючись ст. 1, 2, 3, 7, 8, 10 11, 16, 17, 18, 20, 22, 30 Законом України «Про публічні закупівлі», вважаємо рішення Замовника (Протоколом №15-02-88 від 28.03.2018 року) щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Імпел Гріффін Груп» та допущення до аукціонк ТОВ “ІНВАЙТ” та ТОВ УКРАЇНСЬКИЙ СЕРВІСНИЙ ПАРТНЕР”, незаконним , у зв’язку з чим, ПРОСИМО: 1. Прийняти Скаргу до розгляду;
2. Скасувати Протоколом № 15-02-88 від 28.03.2018 року Замовника як такий, що прийнятий з порушенням законодавства з питань публічних закупівель;
3. Зобов'язати Замовника допустити до аукціону ТОВ “Імпел Гріффін Груп”;
4. Перевірити документацію всіх тендерних пропозицій на відповідність кваліфікаційним критеріям та вимогам тендерної документації.
5. Відхилити тендерні пропозиції ТОВ “ІНВАЙТ” та ТОВ УКРАЇНСЬКИЙ СЕРВІСНИЙ ПАРТНЕР”.
5. Зобов'язати Замовника завершити процедуру закупівлі відповідно до вимог Закону України “Про публічні закупівлі”.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 06 квітня 2018 16:28
Рішення від 05.04.2018 № 3160.pdf
Дата публікації: 06 квітня 2018 16:27
Інформація про резолютивну частину рішення від 24.04.2018 № 3882.pdf
Дата публікації: 25 квітня 2018 17:16
Рішення від 24.04.2018 № 3882.pdf
Дата публікації: 27 квітня 2018 20:42
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 29 березня 2018
UA-2018-02-01-001106-a●3ff928842e764990aa322b67655f36e4
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО " МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "БОРИСПІЛЬ" |
Код ЄДРПОУ: | 20572069 |
Місцезнаходження: | 08300, Україна, Київська обл., с. Гора, Бориспільський район, ВУЛИЦЯ БОРИСПІЛЬ-7 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН ГРУП" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ " І Н В А Й Т" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю " УКРАЇНСЬКИЙ СЕРВІСНИЙ ПАРТНЕР" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 травня 2018 14:45
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ " І Н В А Й Т" |
16 323 812,18
UAH з ПДВ
|
16 223 679,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю " УКРАЇНСЬКИЙ СЕРВІСНИЙ ПАРТНЕР" |
16 490 514,34
UAH з ПДВ
|
16 270 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ " І Н В А Й Т" #37701437 |
Переможець |
16 223 679,00
UAH з ПДВ
|
05 травня 2018 10:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 червня 2019 11:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 березня 2019 15:44
|
37-14.3_8-26,1.pdf | укладений |
01 березня 2019 15:43
|
Електронний підпис | укладений |
25 травня 2018 15:04
|
37-14.3_8-26 4 частина.pdf | укладений |
25 травня 2018 15:03
|
37-14.3_8-26 3 частина.pdf | укладений |
25 травня 2018 15:03
|
37-14.3_8-26 2 частина.pdf | укладений |
25 травня 2018 15:03
|
37-14.3_8-26 1 частина.pdf | укладений |
25 травня 2018 15:03
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 лютого 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 01 березня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовилися внести зміни у договір відповідно до ч.5 ст 36 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | №37-14.3/8-26 від 24.05.2018 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №37-14.3/8-26 від 24.05.2018 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |