Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Прибирання внутрішніх приміщень терміналів А, Б, F та інших об’єктів аеропорту
Cleaning of internal premises of Terminals A B F and other facilities of the airport
Очікувана вартість
16 575 000,00 UAH
UA-2018-02-01-001106-a 3ff928842e764990aa322b67655f36e4
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бєляєва Марина Володимирівна

281-79-52 m.belyaeva@kbp.aero

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО " МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "БОРИСПІЛЬ"
Код ЄДРПОУ: 20572069
Місцезнаходження: 08300, Україна , Київська обл., с. Гора, Бориспільський район, ВУЛИЦЯ БОРИСПІЛЬ-7
Контактна особа: Бєляєва Марина Володимирівна
281-79-52
m.belyaeva@kbp.aero
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО " МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "БОРИСПІЛЬ"
National ID: 20572069
Contact point: Бєляєва Butriy Володимирівна
281-79-52
m.belyaeva@kbp.aero

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 01 лютого 2018 14:21
Звернення за роз’ясненнями: до 05 березня 2018 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 березня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 березня 2018 12:00
Початок аукціону: 02 травня 2018 14:24
Очікувана вартість: 16 575 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,30%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 497250 UAH
Publication date: 01 лютого 2018 14:21
Enquiries until: 05 березня 2018 12:00
Complaints submission until: до 11 березня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 15 березня 2018 12:00

Information

Estimated total value: 16 575 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 50 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,30 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
детально наведено в Додатку 1 Тендерної документації
it is resulted in Annex 1 of the tender documentation
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
104204 м.кв.
Прибирання внутрішніх приміщень терміналів А, Б, F та інших об’єктів аеропорту
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08300, Україна, Київська обл., с. Гора, ВУЛИЦЯ БОРИСПІЛЬ-7
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання

Cleaning of internal premises of Terminals A B F and other facilities of the airport
CPV: 90910000-9
Період постачання: по 30 квітня 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо роз’яснення тендерної документації
Дата подання: 23 лютого 2018 17:53
Дата відповіді: 28 лютого 2018 16:07
Доброго дня. Шановний Замовник, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», просимо надати роз’яснення щодо до тендерної документації по наступним питанням: 1. Якщо Учасник планує залучати до виконання верхолазних робіт субпідрядну організацію, які саме документи потрібно надати в складі тендерної пропозиції на підтвердження розділу 1 п. 3 Додатку № 2 Тендерної документації щодо наявності працівників відповідної кваліфікації. 2. В складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати скановану копію завірених належним чином наступних документів: Статут, Витяг з реєстру платників податку на додану вартість та інші, чи сканований оригінал ? 3. Відповідно до п. 11 Додатку № 2 Тендерної документації - На підтвердження інформації стосовно технічного обладнання/техніки для прибирання обов’язково надається оборотно-сальдова відомість за підписом уповноваженої особи Учасника, що свідчить про те, що перелічене в паспорті обладнання/техніка для прибирання конструкцій фасаду наявна у Учасника та знаходиться на балансі. Оборотно-сальдова відомість повинна у повному обсязі підтверджувати інформацію стосовно найменування, моделі та кількості технічного обладнання/техніки для прибирання. Шановний Замовник, якщо Учасником до виконання послуг з прибирання конструкцій фасаду буде залучено субпідрядну організацію, які документи повинен надати Учасник на підтвердження інформації стосовно технічного обладнання/техніки для прибирання в складі пропозиції? 4. Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки від субпідрядної організації надавати в складі пропозиції як завірену копію (Учасником чи субпідрядною організацію) чи скан оригіналу?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: По питанню 1:
Потрібно надати наступне:
Лист в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою, в якому зазначається:
1) Інформація (найменування та місцезнаходження) про кожного суб’єкта господарювання, якого Учасник планує залучати до надання послуг як субпідрядника;
2) Перелік Послуг, передбачених документацією, які буде надавати кожна субпідрядна організація.
1. У випадку, якщо Послуги, які будуть надаватися субпідрядною організацією, вимагають наявності Дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки при прибиранні виробничих та житлових приміщень, устаткування та транспортних засобів, а саме: робіт верхолазних, що виконуються на висоті 5 метрів і більше над поверхнею ґрунту з перекриття або робочого настилу до Листа необхідно долучити: - Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки при прибиранні виробничих та житлових приміщень, устаткування та транспортних засобів, а саме: робіт верхолазних, що виконуються на висоті 5 метрів і більше над поверхнею ґрунту з перекриття або робочого настилу
2. Якщо працівники, що будуть залучені до надання послуг, наявність яких вимагається пунктом 1 Додатку 2 Тендерної документації є працівниками субпідрядника, то необхідно надати інформацію та копії відповідних підтверджуючих документів, зазначених в пункті 1 Додатку 2 Тендерної документації.

По питанню 2:
Вимоги до подання Учасником документів викладені в Розділі «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції».
Абзац 3 пункту 1: «Замовником допускається виконання таких документів (…зазначено вище: Статут, наказ про призначення, протокол зборів, договори, накладні, дозволи, сертифікати та таке інше…) з копій документів.»

По питанню 3:
До підпункту 2 пункту 1 та пункту 11 Додатку 2 Тендерної документації внесено зміни:
- підпункт 2 пункту 1 та пункт 11 Додатку 2 викладено в новій редакції;
- пункт 11 Додатку 2 доповнено документами на підтвердження Учасником інформації у разі залучення субпідрядних організацій.

По питанню 4:
Вимоги до документу викладені в Розділі «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції».
Документи, що надаються/завантажуються в Систему на вимогу цієї Документації (наприклад дозвіл) повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів), а також відбитки печатки учасника (у разі її використання). Замовником допускається виконання таких документів з копій документів.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-02-01-001106-a.a1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН ГРУП", Код ЄДРПОУ:35634872
Дата подання: 03 квітня 2018 18:09
Скарга щодо рішення Замовника
Товариство з обмеженою відповідальністю «Імпел Гріффін Груп» не погоджується з позицією Замовника та вважає, що прийняте рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ “ІМПЕЛ ГРІФФІН ГРУП” та допущення до аукціону ТОВ “ІНВАЙТ” та ТОВ УКРАЇНСЬКИЙ СЕРВІСНИЙ ПАРТНЕР” (тендерним комітетом ДП “МА “Бориспіль”) Протоколом №15-02-88 від 28.03.2018 року є незаконним та ДИСКРИМІНУЄ всіх учасників закупівлі. Враховуючи вищевикладене та керуючись ст. 1, 2, 3, 7, 8, 10 11, 16, 17, 18, 20, 22, 30 Законом України «Про публічні закупівлі», вважаємо рішення Замовника (Протоколом №15-02-88 від 28.03.2018 року) щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Імпел Гріффін Груп» та допущення до аукціонк ТОВ “ІНВАЙТ” та ТОВ УКРАЇНСЬКИЙ СЕРВІСНИЙ ПАРТНЕР”, незаконним , у зв’язку з чим, ПРОСИМО: 1. Прийняти Скаргу до розгляду; 2. Скасувати Протоколом № 15-02-88 від 28.03.2018 року Замовника як такий, що прийнятий з порушенням законодавства з питань публічних закупівель; 3. Зобов'язати Замовника допустити до аукціону ТОВ “Імпел Гріффін Груп”; 4. Перевірити документацію всіх тендерних пропозицій на відповідність кваліфікаційним критеріям та вимогам тендерної документації. 5. Відхилити тендерні пропозиції ТОВ “ІНВАЙТ” та ТОВ УКРАЇНСЬКИЙ СЕРВІСНИЙ ПАРТНЕР”. 5. Зобов'язати Замовника завершити процедуру закупівлі відповідно до вимог Закону України “Про публічні закупівлі”.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 06 квітня 2018 16:28
Рішення від 05.04.2018 № 3160.pdf
Дата публікації: 06 квітня 2018 16:27
Рішення від 24.04.2018 № 3882.pdf
Дата публікації: 27 квітня 2018 20:42

Документи подані скаржником

03 квітня 2018 18:09
скарга.pdf

Документи подані замовником

Документи Органу Оскарження

06 квітня 2018 16:27
Рішення від 05.04.2018 № 3160.pdf
27 квітня 2018 20:42
Рішення від 24.04.2018 № 3882.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 29 березня 2018
UA-2018-02-01-001106-a3ff928842e764990aa322b67655f36e4
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО " МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "БОРИСПІЛЬ"
Код ЄДРПОУ: 20572069
Місцезнаходження: 08300, Україна, Київська обл., с. Гора, Бориспільський район, ВУЛИЦЯ БОРИСПІЛЬ-7
Учасник Документи Рішення
ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН ГРУП" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ " І Н В А Й Т" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю " УКРАЇНСЬКИЙ СЕРВІСНИЙ ПАРТНЕР" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

15 березня 2018 12:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
29 березня 2018 12:29
Електронний підпис

Публічні документи

15 березня 2018 10:06
9.1_Договір оренди майна.pdf
12 березня 2018 11:18
19._Сертифікат2.pdf
12 березня 2018 11:18
19._Сертифікат1.pdf
12 березня 2018 11:18
9.1_Договір оренди майна.pdf
12 березня 2018 11:18
9.1._Договір позики АП 18.pdf
12 березня 2018 11:17
4_Платник ПДВ.pdf
12 березня 2018 11:17
3_Статут.pdf
12 березня 2018 11:17
1.1._навчання верхолазів.pdf

Документи

15 березня 2018 12:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
29 березня 2018 12:30
Електронний підпис

Публічні документи

14 березня 2018 15:59
6. Статут.pdf

Документи

15 березня 2018 12:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
29 березня 2018 12:31
Електронний підпис

Публічні документи

14 березня 2018 20:45
Технічна частина.pdf
14 березня 2018 20:45
Протокол.pdf
14 березня 2018 20:45
Паспорт фасад.pdf
14 березня 2018 20:45
Паспорт загальні площі.pdf
14 березня 2018 20:45
Паспорт виробничі площі.pdf
14 березня 2018 20:45
Наказ.pdf
14 березня 2018 20:45
Лист субпідряд.pdf
14 березня 2018 20:45
Контроль якості.pdf
14 березня 2018 20:45
Інформація Замовнику.pdf
14 березня 2018 20:45
документи на верхолазів.pdf
14 березня 2018 20:45
Дозвіл рооти на висоті.pdf
14 березня 2018 20:45
Витяг з ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН ГРУП"

ТОВ " І Н В А Й Т"

Товариство з обмеженою відповідальністю " УКРАЇНСЬКИЙ СЕРВІСНИЙ ПАРТНЕР"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 травня 2018 14:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ " І Н В А Й Т" 16 323 812,18
UAH з ПДВ
16 223 679,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю " УКРАЇНСЬКИЙ СЕРВІСНИЙ ПАРТНЕР" 16 490 514,34
UAH з ПДВ
16 270 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 березня 2018 15:59
6. Статут.pdf

Публічні документи

14 березня 2018 20:45
Технічна частина.pdf
14 березня 2018 20:45
Протокол.pdf
14 березня 2018 20:45
Паспорт фасад.pdf
14 березня 2018 20:45
Паспорт загальні площі.pdf
14 березня 2018 20:45
Паспорт виробничі площі.pdf
14 березня 2018 20:45
Наказ.pdf
14 березня 2018 20:45
Лист субпідряд.pdf
14 березня 2018 20:45
Контроль якості.pdf
14 березня 2018 20:45
Інформація Замовнику.pdf
14 березня 2018 20:45
документи на верхолазів.pdf
14 березня 2018 20:45
Дозвіл рооти на висоті.pdf
14 березня 2018 20:45
Витяг з ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ " І Н В А Й Т"

Товариство з обмеженою відповідальністю " УКРАЇНСЬКИЙ СЕРВІСНИЙ ПАРТНЕР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ " І Н В А Й Т"
#37701437
Переможець 16 223 679,00
UAH з ПДВ
05 травня 2018 10:33

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 травня 2018 10:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ " І Н В А Й Т"
#37701437
16 223 679,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 червня 2019 11:34
Електронний підпис зміни до договору
01 березня 2019 15:44
37-14.3_8-26,1.pdf укладений
01 березня 2019 15:43
Електронний підпис укладений
25 травня 2018 15:04
37-14.3_8-26 4 частина.pdf укладений
25 травня 2018 15:03
37-14.3_8-26 3 частина.pdf укладений
25 травня 2018 15:03
37-14.3_8-26 2 частина.pdf укладений
25 травня 2018 15:03
37-14.3_8-26 1 частина.pdf укладений
25 травня 2018 15:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
01 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовилися внести зміни у договір відповідно до ч.5 ст 36 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: №37-14.3/8-26 від 24.05.2018
Договір:
Номер додаткової угоди: №37-14.3/8-26 від 24.05.2018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 травня 2018 — 31 березня 2019
Сума оплати за договором: 12 502 441,54
UAH (в тому числі ПДВ 2 083 740,26 UAH)