Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сухофрукти
Очікувана вартість
12 000,00 UAH
UA-2018-02-01-000675-c fd1f9cb8e7e04b7db6686ec733dd56b3
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Крайова Наталія Сергіївна

380672174807
380632134609
natali.krayova@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київський міський пологовий будинок №3
Код ЄДРПОУ: 05496796
Місцезнаходження: 03148, Україна , Київська обл., Київ, Василя Кучера, 7
Контактна особа: Крайова Наталія Сергіївна
380672174807,380632134609
natali.krayova@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 лютого 2018 10:15
Звернення за роз’ясненнями: до 02 лютого 2018 10:20
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 лютого 2018 10:35
Початок аукціону: 06 лютого 2018 14:09
Очікувана вартість: 12 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 120,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Сухофрукти (яблуко, груша, слива) -275кг. Постачальник при постачанні повинен обов’язково дотримувати строки придатності продуктів харчування. Залишковий термін придатності на момент постачання продукції повинен бути не менше ніж 75 (сімдесят п’ять ) відсотків загального терміну зберігання. 2.Доставка товару здійснюється Постачальником за власні кошти за адресою 03148 м. Київ. вул.. Василя Кучера 7 ; 3.Якість товару, що постачається, відповідає діючому законодавству, стандартам, технічним умовам данного виду товару, підтверджується сертифікатом якості виробника, має реєстраційні посвідчення; 4. Якщо поставлений товар виявиться неякісним, або таким, що не відповідає умовам, Постачальник зобов’язаний замінити цей товар. Всі витрати, пов’язані із заміною товару неналежної якості несе Постачальник; 5. Товар повинен передаватися Покупцю в упаковці, яка відповідає характеру товару, забезпечує цілісність товару та збереження його якості під час перевезення; 6. Залишаємо за собою право вибору кращого з запропонованих товарів. 7. Прохання надати товар належної якості для безперебійного функціонування пологового будинку 8. Накладні та договір з відкритою датою 9.Постачання Товару здійснюється Постачальником згідно наданої Покупцем заявки (у письмовій, усній формі, по факсу або засобами телефонного зв’язку) у строк, погоджений обома Сторонами, але не пізніше 3 днів від дати подання Покупцем відповідної заявки. 10. Постачальник гарантує поставку товару, зазначеного в специфікації. 11. Сторони зобов’язуються своєчасно повідомляти про факти відправки та прибуття товару. Товар, що відрізняється від вимог замовника , зазначеними в оголошенні не розглядається та не акцептується.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
275 кілограми
Сухофрукти (яблуко, груша, слива) -275кг. Постачальник при постачанні повинен обов’язково дотримувати строки придатності продуктів харчування. Залишковий термін придатності на момент постачання продукції повинен бути не менше ніж 75 (сімдесят п’ять ) відсотків загального терміну зберігання. 2.Доставка товару здійснюється Постачальником за власні кошти за адресою 03148 м. Київ. вул.. Василя Кучера 7 ; 3.Якість товару, що постачається, відповідає діючому законодавству, стандартам, технічним умовам данного виду товару, підтверджується сертифікатом якості виробника, має реєстраційні посвідчення; 4. Якщо поставлений товар виявиться неякісним, або таким, що не відповідає умовам, Постачальник зобов’язаний замінити цей товар. Всі витрати, пов’язані із заміною товару неналежної якості несе Постачальник; 5. Товар повинен передаватися Покупцю в упаковці, яка відповідає характеру товару, забезпечує цілісність товару та збереження його якості під час перевезення; 6. Залишаємо за собою право вибору кращого з запропонованих товарів. 7. Прохання надати товар належної якості для безперебійного функціонування пологового будинку 8. Накладні та договір з відкритою датою 9.Постачання Товару здійснюється Постачальником згідно наданої Покупцем заявки (у письмовій, усній формі, по факсу або засобами телефонного зв’язку) у строк, погоджений обома Сторонами, але не пізніше 3 днів від дати подання Покупцем відповідної заявки. 10. Постачальник гарантує поставку товару, зазначеного в специфікації. 11. Сторони зобов’язуються своєчасно повідомляти про факти відправки та прибуття товару. Товар, що відрізняється від вимог замовника , зазначеними в оголошенні не розглядається та не акцептується.
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03148, Україна, Київ, Київ, Василя Кучера, 7
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 лютого 2018 14:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "КОЗЛОВ РУСЛАН ОЛЕКСІЙОВИЧ" 7 810,00
UAH з ПДВ
7 810,00
UAH з ПДВ
Документи
Комунальне підприємство "Володимирський ринок" 11 830,00
UAH з ПДВ
11 462,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Торговий Дім "Фортеця" 12 000,00
UAH з ПДВ
12 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 лютого 2018 11:16
паспорт Козлов.pdf
02 лютого 2018 11:16
Витяг_ЄП.jpg
02 лютого 2018 11:16
Код ІП.jpg
02 лютого 2018 11:16
Виписка.pdf
02 лютого 2018 11:16
інформаційна довідка.pdf

Публічні документи

02 лютого 2018 17:48
Фортеця, тендер.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "КОЗЛОВ РУСЛАН ОЛЕКСІЙОВИЧ"

Комунальне підприємство "Володимирський ринок"

ТОВ "Торговий Дім "Фортеця"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "КОЗЛОВ РУСЛАН ОЛЕКСІЙОВИЧ"
#3600908111
Відхилено 7 810,00
UAH з ПДВ
07 лютого 2018 11:35
Комунальне підприємство "Володимирський ринок"
#01565129
Переможець 11 462,00
UAH з ПДВ
07 лютого 2018 11:51

Документи

07 лютого 2018 11:34
Рішення №16.PDF

Документи

07 лютого 2018 11:50
Рішення №17.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 лютого 2018 11:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство "Володимирський ринок"
#01565129
11 462,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 лютого 2018 11:50
Рішення №17.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Дог №12 КП Волод ринок.PDF укладений
12 лютого 2018 10:35