Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Залізничне обладнання
Railway equipment
Очікувана вартість
26 592 550,00 UAH
UA-2018-02-01-000283-b a36a63acdc8f4fbda1c8809aed5387c8
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дорофєєв Сергій Володимирович

+380632530399 9218@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Комунальне підприємство "Дніпровський електротранспорт" Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 32616520
Вебсайт: http://www.det.dp.ua
Місцезнаходження: 49038, Україна , Дніпропетровська область обл., Dnipro, m. Dnipro, st. D.Yavornytsky ,119a
Контактна особа: Дорофєєв Сергій Володимирович
+380632530399
9218@i.ua
Додаткові контактні особи: Dorofeev Sergey Vladimirovich
+380563739218
9218@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Municipal Company "Dnipro elektrotransport"
National ID: 32616520
Contact point: Dorofeev Sergey Volodimirovich
+380632530399
9218@i.ua
Additional contacts: Dorofeev Sergey Vladimirovich
+380563739218
9218@i.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 01 лютого 2018 16:01
Звернення за роз’ясненнями: до 04 березня 2018 16:06
Оскарження умов закупівлі: до 10 березня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 березня 2018 16:06
Очікувана вартість: 26 592 550,00 UAH з ПДВ
Publication date: 01 лютого 2018 16:01
Enquiries until: 04 березня 2018 16:06
Complaints submission until: до 10 березня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 14 березня 2018 16:06

Information

Estimated total value: 26 592 550 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement

Тендерна документація

07 березня 2018 12:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 березня 2018 12:15
ТД зміни 2.doc
06 березня 2018 12:29
ЛОТ 3.pdf
06 березня 2018 12:29
ЛОТ 2.pdf
06 березня 2018 12:29
ЛОТ 1.pdf
16 лютого 2018 12:51
ЛОТ 4 зміни.doc
01 лютого 2018 16:02
Істотні умови договору поставки товару.doc
07 березня 2018 12:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 березня 2018 12:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 березня 2018 15:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 лютого 2018 12:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 лютого 2018 16:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 березня 2018 12:15
ТД зміни 2.doc
07 березня 2018 12:14
ТД зміни 2.doc
16 лютого 2018 12:51
ТД зміни.doc
01 лютого 2018 16:02
ТД.doc
06 березня 2018 12:29
ЛОТ 3.pdf
16 лютого 2018 12:51
ЛОТ 3 зміни.doc
01 лютого 2018 16:02
ЛОТ 3.pdf
06 березня 2018 12:29
ЛОТ 2.pdf
16 лютого 2018 12:51
ЛОТ 2 зміни.pdf
01 лютого 2018 16:02
ЛОТ 2.pdf
06 березня 2018 12:29
ЛОТ 1.pdf
16 лютого 2018 12:51
ЛОТ 1 зміни.pdf
01 лютого 2018 16:02
ЛОТ 1.pdf
16 лютого 2018 12:51
ЛОТ 4 зміни.doc
01 лютого 2018 16:02
ЛОТ 4.pdf
01 лютого 2018 16:02
Істотні умови договору поставки товару.doc

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Залізничне обладнання (нове) трамвайної колії
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 10 306 960,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 61 841,76 UAH з ПДВ


Title: Railway equipment (new) of the tramway
Current status: Complete
Estimated total value: 10 306 960,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 61 841,76 UAH including VAT

Аукціон

Початок: 27 березня 2018 14:21
Auction planned date: 27 березня 2018 14:21
Закінчення: 27 березня 2018 14:42
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

19 measures.name.symbol
Залізничне обладнання (нове) трамвайної колії
ДК 021:2015: 34940000-8 — Залізничне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49101, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул.М.Руденка,67г
Дата доставки: 31 грудня 2018

Railway equipment (new) of the tramway
CPV: 34940000-8

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Запитання до процедури

Вимога до тендерної документації
Дата подання: 21 лютого 2018 12:10
Дата відповіді: 27 лютого 2018 16:04
Добрий день! Наше підприємство має бажання прийняти участь в оголошеній закупівлі №2065145, номер у ЦБД UA-2018-02-01-000283-b, але ретельно вивчивши додану до оголошеної закупівлі тендерну документацію, нами виявлено ряд зауважень , які б дозволили учаснику визначитись з можливістю прийняти участь у закупівлі та підтвердити оголошені Замовником умови постачання предмету закупівлі. Так, просимо Вас розглянути можливість внесення наступних змін: 1. Умови тендерної документації, а саме Додаток №5 «ІСТОТНІ УМОВИ ДОГОВОРУ» розділ 3."Порядок здійснення оплати" п.3.4. викласти в наступній редакції: «п.3.4. Датою оплати є дата зарахування коштів на поточний рахунок Постачальника.» 2. Умови тендерної документації, а саме Додаток №5 «ІСТОТНІ УМОВИ ДОГОВОРУ» розділ 4."Поставка Товару" п.4.4. викласти в наступній редакції: «п.4.4. На поставлену партію Товару Постачальник надає Покупцю такі документи: - рахунок-фактура; - накладна; - податкова накладна (складена в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному чинним законодавством, електронного підпису уповноваженої Продавцем); - сертифікат якості виробника (або паспорт якості); - сертифікат відповідності (у разі якщо Товар підлягає обов’язковій сертифікації.» 3. Умови тендерної документації, а саме Додаток №5 «ІСТОТНІ УМОВИ ДОГОВОРУ» розділ 5." Прийом-передача Товару " п.5.2. виключити. 4. Умови тендерної документації, а саме Додаток №5 «ІСТОТНІ УМОВИ ДОГОВОРУ» розділ 5." Прийом-передача Товару " доповнити наступними пунктами: п.5.2 Товар вважається зданим Постачальником і прийнятий Покупцем: - за кількістю, згідно кількісних тарних місць і вазі, зазначених у супровідних документах; - за якістю, згідно якісних і технічних характеристик, зазначених в документах, що підтверджують якість товару, обумовлених в розділі 3 даного Договору. п.5.3 У разі виявлення Покупцем недоліків щодо якості, кількості, комплектності поставленого Постачальником Товару, виклик уповноваженого представника Постачальника є обов’язковим. Покупець інформує Постачальника про дефекти або невідповідність поставленого Товару умовам даного Договору письмово, включаючи опис дефекту невідповідності. п.5.4 Виклик уповноваженого представника Постачальника здійснюється телефонограмою та/або факсограмою в продовж 24 годин з моменту виявлення недоліків з зазначенням особи Постачальника, яка прийняла телефонограму та/або факсограму та часу їх прийняття. п.5.5 В продовж 48 годин з моменту отримання телефонограми та/або факсограми, Постачальник зобов’язаний направити до Покупця уповноважену особу для з’ясування обставин невідповідності поставки з достатніми і належними повноваженнями. п.5.6. У разі не прибуття в узгоджений сторонами строк уповноваженого представника Постачальника, Покупець залишає за собою право скласти відповідні Акти за участі представників ТПП України. п.5.7. Претензії щодо якості Товару можуть бути заявлені Покупцем в продовж гарантійного строку. Претензії щодо кількості та/чи комплектності товару можуть бути заявлені не пізніше 20 днів з моменту його поставки Постачальником. п.5.8. На період з’ясування обставин невідповідності поставки, прийомка Товару зупиняється. п.5.9. Якщо за результатами спільного приймання за участі представника Постачальника або за результатами інших суперечок, пов’язаних з кількістю і/або якістю поставленого Товару, вимоги Покупця будуть визнані необґрунтованими, Покупець зобов’язаний на підставі письмової вимоги Постачальника оплатити документально підтверджені витрати Постачальника, понесені ним у зв’язку з організацією поїздки представників Постачальника для участі в спільному прийманні Товару, а також для участі у вирішенні інших суперечок, пов’язаних з кількістю і/або якістю поставленого Товару (вартість проїзду до місця приймання і назад (залізничним, і/або авіа, і/або автомобільним транспортом), включаючи витрати на транспорт до аеропортів, залізничних вокзалів і назад, проживання в готелі, витрати на відрядження (включаючи добові витрати, оплачувані працівнику-представнику Постачальника за перебування у відрядженні) і т.п.). при цьому оплаті підлягають витрати з розрахунку участі у спільному прийманні не більше трьох представників Постачальника. Якщо вимоги Покупця будуть визнані необґрунтованими частково, Покупець зобов’язаний на підставі письмової вимоги Постачальника оплатити документально підтверджені витрати Постачальника пропорційно в розмірі, відповідній частини вимог Покупця, визнаних необґрунтованими. п.5.10. Перед початком проведення розслідувань щодо вимог Покупця, Покупець зобов’язаний представити Постачальнику оригінал паспорта з додатками на Товар. У разі непредставлення документів, вимога Покупця є безпідставною і задоволенню не підлягає. п.5.11. На представленому Товарі до розслідування щодо вимог з якості/кількості Товару наявність відзнак виробника є обов’язкова (таблички, клейма, ливарні маркування). За відсутності зазначених обставин, вимога Покупця є безпідставною і задоволенню не підлягає. п.5.12. Товар, щодо якого заявлена вимога Покупця, повинен бути в повній комплектації виробника. Наявність деталей інших виробників не допускається, що є підставою для відхилення претензій Покупця. п.5.13. Для проведення розслідування вимог щодо якості поставленого Товару Покупець зобов’язаний надати акт введення Товару в експлуатацію чи висновок незалежної організації про відповідність вкладення продукції паспорту. За відсутності вказаних документів розслідування не починається і вимога Покупця не підлягає задоволенню. 5. Умови тендерної документації, а саме Додаток №5 «ІСТОТНІ УМОВИ ДОГОВОРУ» розділ 6." Якість Товарів" п.6.3. виключити. 6. Умови тендерної документації, а саме Додаток №5 «ІСТОТНІ УМОВИ ДОГОВОРУ» розділ 6." Якість Товарів" доповнити наступними пунктами: п.6.3. Постачальник гарантує якість поставленого Товару на протязі строку, зазначеному в паспорті на Товар, з дня отримання Товару Покупцем згідно умов поставки. п.6.4. У разі якщо недоліки поставленого Товару, що виникли в період гарантійного строку, можуть бути усунені без повернення їх Постачальнику, Покупець має право вимагати від Постачальника усунення недоліків у місцезнаходження Товару в узгоджений Сторонами строк або усунути їх своїми засобами за рахунок Постачальника за його письмової згоди. п.6.5. Постачальник зобов'язаний за свій рахунок усунути дефекти Товару, виявлені протягом гарантійного строку, або замінити товари в 30 денний термін, якщо не доведе, що дефекти виникли внаслідок порушення Покупцем правил експлуатації або зберігання Товару. 7. Умови тендерної документації, а саме Додаток №5 «ІСТОТНІ УМОВИ ДОГОВОРУ» розділ 7." Права та обов’язки Сторін" п.7.2.1 виключити. 8. Умови тендерної документації, а саме Додаток №5 «ІСТОТНІ УМОВИ ДОГОВОРУ» розділ 7." Права та обов’язки Сторін" п.7.2.3 викласти у наступній редакції: «п.7.2.3 Повернути будь- який документ із наданого Постачальником переліку без здійснення оплати в разі невідповідності його вимогам діючого законодавства.» 9. Умови тендерної документації, а саме Додаток №5 «ІСТОТНІ УМОВИ ДОГОВОРУ» розділ 8."Відповідальність сторін" п.8.5 викласти у наступній редакції: «п.8.5 У випадку порушення встановлених даним Договором строків поставки Товару або недопоставки Товару, Постачальник сплачує Покупцю пеню в розмірі 0,1 відсотка від вартості недопоставленого Товару за кожний день прострочення, а за прострочення понад тридцять днів додатково стягується штраф у розмірі семи відсотків вказаної вартості. Сплата пені не звільняє Постачальника від виконання зобов’язань з поставки. 10. Умови тендерної документації, а саме Додаток №5 «ІСТОТНІ УМОВИ ДОГОВОРУ» розділ 8."Відповідальність сторін" п.8.6. викласти у наступній редакції: «п.8.6. За порушення умов зобов'язання щодо якості (комплектності) Товарів (робіт, послуг) стягується штраф у розмірі двадцяти відсотків вартості невиконаного зобов’язання за кожне порушення окремо.» 11. Умови тендерної документації, а саме Додаток №5 «ІСТОТНІ УМОВИ ДОГОВОРУ» розділ 8."Відповідальність сторін" п.8.7. викласти у наступній редакції: «п.8.7. У випадку прострочення оплати за поставлену партію Товару відповідно до п. 3.1. даного Договору, Покупець сплачує Постачальнику пеню в розмірі подвійної облікової ставки НБУ, що діяла в період прострочення оплати від вартості неоплаченої в строк партії Товару за кожний день прострочення. Сплата пені не звільняє Покупця від виконання зобов’язань по оплаті. 12. Умови тендерної документації, а саме Додаток №5 «ІСТОТНІ УМОВИ ДОГОВОРУ» розділ 8."Відповідальність сторін" п.8.8. виключити. 13. Умови тендерної документації, а саме Додаток №5 «ІСТОТНІ УМОВИ ДОГОВОРУ» розділ 8."Відповідальність сторін" п.8.9. виключити. 14. Умови тендерної документації, а саме Додаток №5 «ІСТОТНІ УМОВИ ДОГОВОРУ» розділ 11." Строк дії Договору " п.11.3. викласти у наступній редакції: «п.11.3. У випадку коли збігає термін дії договору, а сума по договору не вичерпана, Покупець, шляхом підписання додаткової угоди, згідно з діючим законодавством України, може подовжити строк дії договору, ще на рік при умові, що сума договору не зміниться.» 15. Умови тендерної документації, а саме Додаток №5 «ІСТОТНІ УМОВИ ДОГОВОРУ» розділ 11." Строк дії Договору " п.11.4. викласти у наступній редакції: «п.11.4. Дія цього договору про закупівлю , шляхом підписання додаткової угоди, може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі. Враховуючи вищевикладене, просимо Замовника в термін, визначений законодавством, за власною ініціативою, з урахуванням наведених доводів, внести зміни до оголошеної закупівлі та наявної тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник має свою розроблену документацію і узгоджені умови договору, тому, Замовник не має власної ініціативи для зміни умов договору

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 21 березня 2018
UA-2018-02-01-000283-ba36a63acdc8f4fbda1c8809aed5387c8
Найменування: Комунальне підприємство "Дніпровський електротранспорт" Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 32616520
Місцезнаходження: 49038, Україна, Дніпропетровська область обл., Dnipro, m. Dnipro, st. D.Yavornytsky ,119a
Учасник Документи Рішення
ПУБЛИЧНОЕ АКЦИОНЕРНОЕ ОБЩЕСТВО «ДНЕПРОПЕТРОВСКИЙ СТРЕЛОЧНЫЙ ЗАВОД» Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІНКОМ-ДНІПРО" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

14 березня 2018 16:10
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
21 березня 2018 13:31
протокол
21 березня 2018 13:31
Електронний підпис

Публічні документи

29 березня 2018 12:48
форма тендерна финал.pdf
29 березня 2018 12:48
тендерна финал.pdf
29 березня 2018 12:48
форма тендерна финал.pdf
29 березня 2018 12:48
тендерна финал.pdf
13 березня 2018 10:13
форма комерційної.pdf
13 березня 2018 10:13
порівняльна.pdf
13 березня 2018 10:13
комерційна.pdf
13 березня 2018 10:13
форма комерційної.pdf
13 березня 2018 10:13
порівняльна.pdf
13 березня 2018 10:13
комерційна.pdf
12 березня 2018 19:14
тех. частина 2.pdf
12 березня 2018 19:14
тех. частина 1.pdf
12 березня 2018 19:14
Статут.pdf
12 березня 2018 19:14
ст.17.pdf
12 березня 2018 19:14
санкції.pdf
12 березня 2018 19:14
персональні дані.pdf
12 березня 2018 19:14
паспорт.pdf
12 березня 2018 19:14
неналежна якість.pdf
12 березня 2018 19:14
згода з договром.pdf
12 березня 2018 19:14
договір.pdf
12 березня 2018 19:14
довкілля.pdf
12 березня 2018 19:14
відомості про учасника.pdf
12 березня 2018 19:14
витяг (1).pdf
12 березня 2018 19:14
аналог договори.pdf
12 березня 2018 19:14
тех. частина 2.pdf
12 березня 2018 19:14
тех. частина 1.pdf
12 березня 2018 19:14
Статут.pdf
12 березня 2018 19:14
ст.17.pdf
12 березня 2018 19:14
санкції.pdf
12 березня 2018 19:14
персональні дані.pdf
12 березня 2018 19:14
паспорт.pdf
12 березня 2018 19:14
неналежна якість.pdf
12 березня 2018 19:14
згода з договром.pdf
12 березня 2018 19:14
договір.pdf
12 березня 2018 19:14
довкілля.pdf
12 березня 2018 19:14
відомості про учасника.pdf
12 березня 2018 19:13
витяг (1).pdf
12 березня 2018 19:13
аналог договори.pdf

Документи

14 березня 2018 16:10
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
21 березня 2018 13:31
протокол
21 березня 2018 13:32
Електронний підпис

Публічні документи

13 березня 2018 15:35
Паспорта Инком-Днепр.pdf
13 березня 2018 15:35
Инком Статут.pdf
13 березня 2018 15:35
Паспорта 2.pdf
13 березня 2018 15:35
Инком дод. 5.pdf
13 березня 2018 15:35
Инком сравнит. табл.pdf
13 березня 2018 15:35
Инком тех условия.pdf
13 березня 2018 15:35
Инком витяг.pdf
13 березня 2018 15:35
Инком справка ст. 17.pdf
13 березня 2018 15:34
Инком персон. дані.pdf
13 березня 2018 15:34
Инком ИНН директор.pdf
13 березня 2018 15:34
Инком НДС.pdf
13 березня 2018 15:34
Инком довкілля.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПУБЛИЧНОЕ АКЦИОНЕРНОЕ ОБЩЕСТВО «ДНЕПРОПЕТРОВСКИЙ СТРЕЛОЧНЫЙ ЗАВОД»

Товариство з обмеженою відповідальністю "ІНКОМ-ДНІПРО"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 березня 2018 14:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПУБЛИЧНОЕ АКЦИОНЕРНОЕ ОБЩЕСТВО «ДНЕПРОПЕТРОВСКИЙ СТРЕЛОЧНЫЙ ЗАВОД» 10 198 375,58
UAH з ПДВ
9 400 000,07
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІНКОМ-ДНІПРО" 10 301 769,02
UAH з ПДВ
9 410 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 березня 2018 12:48
форма тендерна финал.pdf
29 березня 2018 12:48
тендерна финал.pdf
29 березня 2018 12:48
форма тендерна финал.pdf
29 березня 2018 12:48
тендерна финал.pdf
13 березня 2018 10:13
форма комерційної.pdf
13 березня 2018 10:13
порівняльна.pdf
13 березня 2018 10:13
комерційна.pdf
13 березня 2018 10:13
форма комерційної.pdf
13 березня 2018 10:13
порівняльна.pdf
13 березня 2018 10:13
комерційна.pdf
12 березня 2018 19:14
тех. частина 2.pdf
12 березня 2018 19:14
тех. частина 1.pdf
12 березня 2018 19:14
Статут.pdf
12 березня 2018 19:14
ст.17.pdf
12 березня 2018 19:14
санкції.pdf
12 березня 2018 19:14
персональні дані.pdf
12 березня 2018 19:14
паспорт.pdf
12 березня 2018 19:14
неналежна якість.pdf
12 березня 2018 19:14
згода з договром.pdf
12 березня 2018 19:14
договір.pdf
12 березня 2018 19:14
довкілля.pdf
12 березня 2018 19:14
відомості про учасника.pdf
12 березня 2018 19:14
витяг (1).pdf
12 березня 2018 19:14
аналог договори.pdf
12 березня 2018 19:14
тех. частина 2.pdf
12 березня 2018 19:14
тех. частина 1.pdf
12 березня 2018 19:14
Статут.pdf
12 березня 2018 19:14
ст.17.pdf
12 березня 2018 19:14
санкції.pdf
12 березня 2018 19:14
персональні дані.pdf
12 березня 2018 19:14
паспорт.pdf
12 березня 2018 19:14
неналежна якість.pdf
12 березня 2018 19:14
згода з договром.pdf
12 березня 2018 19:14
договір.pdf
12 березня 2018 19:14
довкілля.pdf
12 березня 2018 19:14
відомості про учасника.pdf
12 березня 2018 19:13
витяг (1).pdf
12 березня 2018 19:13
аналог договори.pdf

Публічні документи

13 березня 2018 15:35
Паспорта Инком-Днепр.pdf
13 березня 2018 15:35
Инком Статут.pdf
13 березня 2018 15:35
Паспорта 2.pdf
13 березня 2018 15:35
Инком дод. 5.pdf
13 березня 2018 15:35
Инком сравнит. табл.pdf
13 березня 2018 15:35
Инком тех условия.pdf
13 березня 2018 15:35
Инком витяг.pdf
13 березня 2018 15:35
Инком справка ст. 17.pdf
13 березня 2018 15:34
Инком персон. дані.pdf
13 березня 2018 15:34
Инком ИНН директор.pdf
13 березня 2018 15:34
Инком НДС.pdf
13 березня 2018 15:34
Инком довкілля.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПУБЛИЧНОЕ АКЦИОНЕРНОЕ ОБЩЕСТВО «ДНЕПРОПЕТРОВСКИЙ СТРЕЛОЧНЫЙ ЗАВОД»

Товариство з обмеженою відповідальністю "ІНКОМ-ДНІПРО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПУБЛИЧНОЕ АКЦИОНЕРНОЕ ОБЩЕСТВО «ДНЕПРОПЕТРОВСКИЙ СТРЕЛОЧНЫЙ ЗАВОД»
#14367980
Переможець 9 400 000,07
UAH з ПДВ
29 березня 2018 15:54

Документи

29 березня 2018 15:54
Електронний підпис
29 березня 2018 15:52
намір укласти договір
27 березня 2018 22:55
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 березня 2018 15:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПУБЛИЧНОЕ АКЦИОНЕРНОЕ ОБЩЕСТВО «ДНЕПРОПЕТРОВСКИЙ СТРЕЛОЧНЫЙ ЗАВОД»
#14367980
9 400 000,07
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 березня 2018 15:54
Електронний підпис
29 березня 2018 15:52
намір укласти договір
27 березня 2018 22:55
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 квітня 2019 16:43
Електронний підпис укладений
29 грудня 2018 10:15
Сканировать10010.PDF зміни до договору
29 грудня 2018 10:13
Електронний підпис укладений
11 квітня 2018 11:30
договір укладений
11 квітня 2018 11:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 307
Договір:
Номер додаткової угоди: 307
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 квітня 2018 — 31 березня 2019
Сума оплати за договором: 9 550 398,48
UAH з ПДВ