Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичні матеріали
Очікувана вартість
156 438,00 UAH
UA-2018-01-31-002953-c cbf156437c5d42a8b72442e9a1074340
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Галушко

+380552420471 tenderprom@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Херсонський обласний госпіталь інвалідів та ветеранів війни" Херсонської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 01983766
Місцезнаходження: 73000, Україна , Херсонська обл., М.ХЕРСОН, СУВОРОВСЬКИЙ Р-Н , ПРОСП. УШАКОВА БУД. 65
Контактна особа: Тетяна Галушко
+380552420471
tenderprom@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 січня 2018 15:42
Звернення за роз’ясненнями: до 06 лютого 2018 09:01
Оскарження умов закупівлі: до 12 лютого 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 лютого 2018 09:01
Початок аукціону: 19 лютого 2018 13:24
Очікувана вартість: 156 438,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 564,38 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5450 штуки
Рукавички хірургічні стерильні припудрені р.6.5 «MEDICARE» (пара)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, Херсон, просп. Ушакова, 65
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
4400 штуки
Рукавички хірургічні стерильні припудрені р.7.5 «MEDICARE» (пара)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, Херсон, просп. Ушакова, 65
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
2000 штуки
Рукавички хірургічні стерильні припудрені р.8.5 «MEDICARE» (пара)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, Херсон, просп. Ушакова, 65
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
882 упаковка
Рукавички медичні латексні оглядові нестерильні типорозмір S (упаковка №100 штук)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, Херсон, просп. Ушакова, 65
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
550 упаковка
Рукавички медичні латексні оглядові нестерильні типорозмір М (упаковка №100 штук)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, Херсон, просп. Ушакова, 65
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
54 упаковка
Рукавички медичні латексні оглядові нестерильні типорозмір L (упаковка №100 штук)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, Херсон, просп. Ушакова, 65
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
3 упаковка
Рукавички нітрилові оглядові без пудри розмір М (упаковка 200 шт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, Херсон, просп. Ушакова, 65
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 січня 2018 15:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 січня 2018 15:44
ТД.doc
31 січня 2018 15:44
Проект договору.doc

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-01-31-002953-c.a1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ФОП Люціус О.О., Код ЄДРПОУ:2834220993
Дата подання: 28 лютого 2018 14:20
Оскарження визнання переможцем
22.02.2018 року було оприлюднено протокол Тендерного комітету за № 82, згідно якого переможцем процедури відкритих торгів згідно предмету закупівлі код ДК 021:2015 – 33140000-3 Медичні матеріали (рукавички) визначено учасника торгів – Фізична особа підприємець Гужова Олена Юріївна, код 2450802544. Відповідно до вимог Додатку 3 до Тендерної документації (ДОКУМЕНТИ НА ВИКОНАННЯ СТАТТІ 17 ЗАКОНУ), п. 9. Переможець процедури закупівлі повинен документально підтвердити відсутність підстав передбачених ч. 2 ст. 17 Закону - Учасник не має заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) шляхом надання: Оригіналу довідки або нотаріально завіреної копії документу про відсутність (наявність) заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів), що контролюються органами державної фіскальної служби України, дійсну на момент подання. Відповідно до ч. 3 ст. 17 Закону Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті. Однак, всупереч вимогам Закону та Тендерної документації Замовника, 27.02.2018 року ФОП Гужова О.Ю. завантажила Довідку про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів що контролюються органами Державної фіскальної служби, від 13.02.2018 року. Зазначена довідка дійсна протягом 10 календарних днів до 23.02.2018 року. Таким чином ФОП Гужова О.Ю. надала довідку не дійсну на момент подання, чим порушила вимоги Тендерної документації Замовника та Закону. Відповідно до ч. 2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника у разі, якщо учасник має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів). Відповідно до ст. 30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо переможець не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону. Віжповідно до ст. 28 Закону у разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною. На підставі зазначеного вище,- ВИМАГАЮ: 1. Переглянути рішення тендерного комітету Замовника щодо обрання переможцем цих торгів ФОП Гужова О.Ю.. 2. Визнати переможцем ФОП Люціус О.О., - з вартістю пропозиції, що склалась за результатами електронного аукціону 148871,24 грн., що відповідає заявленому бюджету Замовника та всім вимогам (кваліфікаційним та медико-технічним) Замовника цих торгів. 3. Здійснити оприлюднення переможця ФОП Люціус О.О. з обґрунтуванням свого рішення.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 02.03.2018 № 1884.pdf
Дата публікації: 03 березня 2018 18:14

Документи подані замовником

01 березня 2018 11:05
Протокол.pdf

Документи Органу Оскарження

03 березня 2018 18:14
Рішення від 02.03.2018 № 1884.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 лютого 2018 13:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Гужова О.Ю. 130 738,00
UAH з ПДВ
130 738,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Люціус О.О. 153 848,40
UAH з ПДВ
148 871,24
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Медтехніка-Лідер" 155 589,77
UAH з ПДВ
148 933,30
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 лютого 2018 16:06
довідканалог
27 лютого 2018 16:06
довідка з умвс
14 лютого 2018 13:38
Паспорт якості.pdf
14 лютого 2018 13:38
Сертифікат.pdf
14 лютого 2018 13:38
Лист-згода.pdf
14 лютого 2018 13:38
Проектр договору.pdf
14 лютого 2018 13:38
Гарантійний лист.pdf
14 лютого 2018 13:38
Аналогічний договір.pdf
14 лютого 2018 13:38
Витяг з реєстру.pdf
14 лютого 2018 13:38
Паспортні данні.pdf
14 лютого 2018 13:38
Наказ.pdf
14 лютого 2018 13:38
Тендерна пропозиція.pdf
14 лютого 2018 13:38
реєстр.pdf

Публічні документи

06 березня 2018 14:25
Заборгованість.pdf
06 березня 2018 14:25
Судимість.pdf
06 березня 2018 14:25
Цінова пропозиція.pdf
13 лютого 2018 18:51
Реєстр.pdf
13 лютого 2018 18:51
Пропозиція.pdf
13 лютого 2018 18:51
Проект договору.pdf
13 лютого 2018 18:51
МТВ.pdf
13 лютого 2018 18:50
Документи ФОП.pdf
13 лютого 2018 18:50
Довідки.pdf
13 лютого 2018 18:50
Аналогічний договір.pdf

Публічні документи

15 лютого 2018 10:19
Електронний підпис
15 лютого 2018 10:16
проект договору.pdf
15 лютого 2018 10:16
Кваліфікація.pdf
15 лютого 2018 10:16
тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Гужова О.Ю.

ФОП Люціус О.О.

Товариство з обмеженою відповідальністю "Медтехніка-Лідер"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Гужова О.Ю.
#2450802544
Рішення скасоване 130 738,00
UAH з ПДВ
01 березня 2018 10:16
ФОП Гужова О.Ю.
#2450802544
Відхилено 130 738,00
UAH з ПДВ
01 березня 2018 10:20
ФОП Люціус О.О.
#2834220993
Переможець 148 871,24
UAH з ПДВ
06 березня 2018 14:17

Документи

23 лютого 2018 08:06
Електронний підпис

Документи

02 березня 2018 14:55
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
01 березня 2018 10:20
Електронний підпис
01 березня 2018 10:17
Протокол відхилення.pdf

Документи

06 березня 2018 14:17
Електронний підпис
02 березня 2018 14:23
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 березня 2018 14:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Люціус О.О.
#2834220993
148 871,24
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 березня 2018 14:17
Електронний підпис
02 березня 2018 14:23
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2018 15:22
Електронний підпис укладений
19 березня 2018 08:49
Договір.pdf укладений
19 березня 2018 08:48

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 березня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 148 871,24
UAH з ПДВ