Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Внесення змін до генерального плану м. Харкова
Introducing amendments to Master Plan of Kharkiv City
Introducing amendments to Master Plan of Kharkiv City
Очікувана вартість
5 799 015,00 UAH
UA-2018-01-31-002544-c ● 0897911b3d524633a4e770698ab318a8
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Департамент містобудування, архітектури та генерального плану Харківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 06716538 |
Місцезнаходження: | 61003, Україна , Харківська область обл., Харків, вулиця Квітки-Основ'яненка, 7 |
Контактна особа: |
Карабанова Світлана Федорівна 380577607416 dmatagp@gmail.com |
Додаткові контактні особи: |
Прасол Олена Анатоліївна 380577607356 dmatagp@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | City Planning, Architecture and Master Plan Department of Kharkiv City Council |
National ID: | 06716538 |
Contact point: |
Karabanova Svitlana Fedorivna 380577607416 dmatagp@gmail.com |
Additional contacts: |
Prasol Olena 380577607356 dmatagp@gmail.com |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 31 січня 2018 15:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 лютого 2018 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 березня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 березня 2018 10:00 |
Початок аукціону: | 03 травня 2018 14:36 |
Очікувана вартість: | 5 799 015,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 28 995,08 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Publication date: | 31 січня 2018 15:04 |
Enquiries until: | 23 лютого 2018 10:00 |
Complaints submission until: | до 01 березня 2018 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 05 березня 2018 10:00 |
Information
Estimated total value: | 5 799 015 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 28 995 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
Внесення змін до генерального плану м. Харкова
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Внесення змін до генерального плану м. Харкова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61003, Україна, Харківська область, Харків, вул. Квітки-Основ'яненка, 7
ДК 021:2015: 71410000-5 — Послуги у сфері містобудування
Introducing amendments to Master Plan of Kharkiv City
CPV: 71410000-5
Період постачання:
по 31 грудня 2018
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 лютого 2018 13:40 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
08 лютого 2018 13:38 |
Перелік змін до тендерної документації.pdf | |
08 лютого 2018 13:36 |
Технічне завдання зі змінами.pdf | |
08 лютого 2018 13:36 |
Тендерна документація (нова редакція).pdf | |
31 січня 2018 15:17 |
Кваліфікаційні критерії.docx | |
31 січня 2018 15:17 |
Форма Пропозиція.docx | |
31 січня 2018 15:16 |
Загальні відомості про учасника.docx | |
31 січня 2018 15:16 |
Проект договору.docx |
08 лютого 2018 13:40 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
08 лютого 2018 13:38 |
Перелік змін до тендерної документації.pdf
|
|||
08 лютого 2018 13:36 |
Технічне завдання зі змінами.pdf
|
|||
08 лютого 2018 13:36 |
Тендерна документація (нова редакція).pdf
|
|||
31 січня 2018 15:17 |
Кваліфікаційні критерії.docx
|
|||
31 січня 2018 15:17 |
Форма Пропозиція.docx
|
|||
31 січня 2018 15:16 |
Загальні відомості про учасника.docx
|
|||
31 січня 2018 15:16 |
Проект договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про надання розяснення
Дата подання: 23 лютого 2018 09:54
Дата відповіді: 27 лютого 2018 17:55
У технічному завданні (додаток № 1 до тендерної документації) матеріали історико-архітектурного опорного плану міста Харкова є одними із документів, які необхідно врахувати при розробці проекту змін.
У розділі Порядок розробки та погодження проекту змін до ТЕХНІЧНОГО ЗАВДАННЯ зазначено, що до складу проекту змін обов’язково включити наступні відкориговані та доповнені текстові та графічні матеріали, у тому числі і історико-архітектурний опорний план м. Харкова.
Також, розділом Вимоги до етапності робіт та їх надання замовнику зазначено, що у другому етапі замовнику надаються демонстраційні матеріали та матеріали проекту змін у повному обсязі, у тому числі історико-архітектурний опорний план м. Харкова.
Виходячи із зазначеного, просимо надати розяснення чи необхідно включати в кошторис при розрахунку загальної вартості розробки проекту внесення змін до генерального плану м. Харкова розрахунок вартості послуг з коригування історико-архітектурного опорного плану м. Харкова .
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: На засіданні тендерного комітету (протокол №19/3 від 27.02.2018) розглянуто питання від 23.02.2018 до процедури закупівлі UA-2018-01-31-002544-c. За результатами розгляду повідомляємо таке.
Відповідно до технічного завдання на розробку проекту внесення змін до генерального плану м. Харкова (код ДК 021:2015 – 71410000-5 Послуги у сфері містобудування) до складу проекту внесення змін необхідно обов’язково включити відкориговані та доповнені текстові та графічні матеріали історико-архітектурного опорного плану м. Харкова.
Технічним завданням зазначено документацію, яку необхідно врахувати при розробці проекту внесення змін до генерального плану м. Харкова, серед якої - матеріали історико-архітектурного опорного плану міста Харкова.
На цей час розроблений проект історико-архітектурного опорного плану міста Харкова направлений на погодження до Міністерства культури України. Наразі, питання про розгляд історико-архітектурного опорного плану м. Харкова включене до плану роботи консультативно-дорадчого органу Мінкультури - Науково-методичної ради з питань охорони культурної спадщини.
Враховуючи вищенаведене, у разі внесення консультативно-дорадчим органом Мінкультури - Науково-методичною радою з питань охорони культурної спадщини пропозицій щодо доопрацювання проекту історико-архітектурного опорного плану м. Харкова, проект має бути доопрацьований та включений у склад проекту внесення змін до генерального плану м. Харкова, відповідно до ДБН Б.1.1-15:2012 «Склад та зміст генерального плану населеного пункту» та технічного завдання.
Відповідно до технічного завдання на розробку проекту внесення змін до генерального плану м. Харкова (код ДК 021:2015 – 71410000-5 Послуги у сфері містобудування) до складу проекту внесення змін необхідно обов’язково включити відкориговані та доповнені текстові та графічні матеріали історико-архітектурного опорного плану м. Харкова.
Технічним завданням зазначено документацію, яку необхідно врахувати при розробці проекту внесення змін до генерального плану м. Харкова, серед якої - матеріали історико-архітектурного опорного плану міста Харкова.
На цей час розроблений проект історико-архітектурного опорного плану міста Харкова направлений на погодження до Міністерства культури України. Наразі, питання про розгляд історико-архітектурного опорного плану м. Харкова включене до плану роботи консультативно-дорадчого органу Мінкультури - Науково-методичної ради з питань охорони культурної спадщини.
Враховуючи вищенаведене, у разі внесення консультативно-дорадчим органом Мінкультури - Науково-методичною радою з питань охорони культурної спадщини пропозицій щодо доопрацювання проекту історико-архітектурного опорного плану м. Харкова, проект має бути доопрацьований та включений у склад проекту внесення змін до генерального плану м. Харкова, відповідно до ДБН Б.1.1-15:2012 «Склад та зміст генерального плану населеного пункту» та технічного завдання.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-01-31-002544-c.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ІНСТИТУТ ХАРКІВПРОЕКТ", Код ЄДРПОУ:02497996
Дата подання: 05 лютого 2018 15:11
ВИМОГА ЗАМОВНИКУ
1). Відповідно до абзацу 5 п. 1.4 наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України № 290 від 16.11.2011 року "Про затвердження Порядку розроблення містобудівної документації" : "Організація розроблення містобудівної документації або внесення змін до неї здійснюється шляхом забезпечення надання розробнику вихідних даних…". Враховуючи вищезазначене, просимо включити до п. 6.1 розділу VI (обов’язки замовника) Проекту договору «збір та надання розробнику вихідних даних відповідно до переліку "Додатку В" ДБН Б.1.1-15:2012»
2). Просимо визначити масштаб картографічної основи, яку необхідно оновити згідно шостого абзацу розділу "Порядок розробки та погодження проекту змін" Технічного завдання (Додаток №1 до тендерної документації)
Розгорнути
Згорнути
2). Просимо визначити масштаб картографічної основи, яку необхідно оновити згідно шостого абзацу розділу "Порядок розробки та погодження проекту змін" Технічного завдання (Додаток №1 до тендерної документації)
Рішення замовника: Вимога відхилена
08 лютого 2018 13:53
Внесено зміни до тендерної документації
Щодо питання включення до п. 6.1 розділу VI (обов’язки замовника) Проекту договору «збір та надання розробнику вихідних даних відповідно до переліку «Додатку «В» ДБН Б.1.1-15:2012», повідомляємо таке:
1. Відповідно до абзацу п’ять п. 1.4. Порядку розроблення містобудівної документації, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 16.11.2011 № 290 (зі змінами), організація розроблення містобудівної документації або внесення змін до неї здійснюється шляхом забезпечення надання розробнику вихідних даних, а також вимог щодо розміщення об'єктів державного й регіонального значення або доручення щодо їх збирання.
2. Відповідно до абзацу три п. 1.5. Порядку розроблення містобудівної документації, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 16.11.2011 № 290 (зі змінами), розробник містобудівної документації збирає вихідні дані за дорученням замовника.
3. Перелік вихідних даних, викладений у Додатку В ДБН Б.1.1-15:2012 «Склад та зміст генерального плану населеного пункту», має довідковий характер та не є остаточним.
Враховуючи вищенаведене з зазначеного питання було внесено зміни до Додатку № 1 до розділу «Особливі вимоги щодо надання вихідних даних» Технічного завдання на розробку проекту внесення змін до генерального плану м. Харкова (код ДК 021:2015 – 71410000-5 Послуги у сфері містобудування), а саме: «Збір вихідних даних здійснюється розробником, відповідно до ДБН Б.1.1-15:2012 «Склад та зміст генерального плану населеного пункту», за письмовим клопотанням або дорученням замовника у відповідні установи, організації та підприємства (за потребою)».
Щодо другого питання стосовно визначення масштабу картографічної основи, яку необхідно оновити згідно шостого абзацу розділу «Порядок розробки та погодження проекту змін» Технічного завдання (Додаток № 1 до тендерної документації), повідомляємо таке.
Відповідно до п. 4.13 ДБН Б.1.1-15:2012 «Склад та зміст генерального плану населеного пункту» розроблення генерального плану, внесення змін до нього здійснюють на актуалізованій основі у цифровій формі, як набір профільних геопросторових даних у місцевій системі координат, що має зв'язок із державною системою координат УСК-2000. Вихідним масштабом форм картографічної основи для створення містобудівної документації (таблиця 1) є масштаб 1:2000.
Таким чином, масштаб картографічної основи, яку необхідно оновити згідно абзацу шість розділу «Порядок розробки та погодження проекту змін» Технічного завдання (Додаток № 1 до тендерної документації), є масштаб 1:2000 відповідно до державних будівельних норм.
1. Відповідно до абзацу п’ять п. 1.4. Порядку розроблення містобудівної документації, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 16.11.2011 № 290 (зі змінами), організація розроблення містобудівної документації або внесення змін до неї здійснюється шляхом забезпечення надання розробнику вихідних даних, а також вимог щодо розміщення об'єктів державного й регіонального значення або доручення щодо їх збирання.
2. Відповідно до абзацу три п. 1.5. Порядку розроблення містобудівної документації, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 16.11.2011 № 290 (зі змінами), розробник містобудівної документації збирає вихідні дані за дорученням замовника.
3. Перелік вихідних даних, викладений у Додатку В ДБН Б.1.1-15:2012 «Склад та зміст генерального плану населеного пункту», має довідковий характер та не є остаточним.
Враховуючи вищенаведене з зазначеного питання було внесено зміни до Додатку № 1 до розділу «Особливі вимоги щодо надання вихідних даних» Технічного завдання на розробку проекту внесення змін до генерального плану м. Харкова (код ДК 021:2015 – 71410000-5 Послуги у сфері містобудування), а саме: «Збір вихідних даних здійснюється розробником, відповідно до ДБН Б.1.1-15:2012 «Склад та зміст генерального плану населеного пункту», за письмовим клопотанням або дорученням замовника у відповідні установи, організації та підприємства (за потребою)».
Щодо другого питання стосовно визначення масштабу картографічної основи, яку необхідно оновити згідно шостого абзацу розділу «Порядок розробки та погодження проекту змін» Технічного завдання (Додаток № 1 до тендерної документації), повідомляємо таке.
Відповідно до п. 4.13 ДБН Б.1.1-15:2012 «Склад та зміст генерального плану населеного пункту» розроблення генерального плану, внесення змін до нього здійснюють на актуалізованій основі у цифровій формі, як набір профільних геопросторових даних у місцевій системі координат, що має зв'язок із державною системою координат УСК-2000. Вихідним масштабом форм картографічної основи для створення містобудівної документації (таблиця 1) є масштаб 1:2000.
Таким чином, масштаб картографічної основи, яку необхідно оновити згідно абзацу шість розділу «Порядок розробки та погодження проекту змін» Технічного завдання (Додаток № 1 до тендерної документації), є масштаб 1:2000 відповідно до державних будівельних норм.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2018-01-31-002544-c.b2
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "ІНСТИТУТ ХАРКІВПРОЕКТ", Код ЄДРПОУ:02497996
Дата подання: 06 квітня 2018 15:19
Дата подання: 06 квітня 2018 15:19
Скарга
До Антимонопольного комітету України
03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45
Суб’єкт оскарження:
Товариство з обмеженою відповідальністю
«Інститут Харківпроект»
код ЄДРПОУ 02497996
місцезнаходження: 61166, Харківська обл., м. Харків, пр. Леніна, б. 38
тел. (067) 570-14-78
електронна пошта: info@kharkivproject.com
Замовник:
Департамент містобудування, архітектури та генерального плану Харківської міської ради
код ЄДРПОУ 06716538
Місцезнаходження (поштова адреса):
61003, м. Харків, вул. Квітки-Основ’яненка, 7
СКАРГА
(в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)
31.01.2018 р. Департаментом містобудування, архітектури та генерального плану Харківської міської ради (код ЄДРПОУ 06716538, місцезнаходження: 61003, м. Харків, вул. Квітки-Основ’яненка, 7) (далі – «Замовник») через електронну систему закупівель «Prozorro» оголошено процедуру закупівлі «Внесення змін до генерального плану м. Харкова» (Ідентифікатор закупівлі UA-2018-01-31-002544-c, ID 0897911b3d524633a4e770698ab318a8). Процедура оголошена в порядку та на виконання ч. 4 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі», . Кінцевий строк подання тендерних пропозицій - 05.03.2018 10:00, Дата початку аукціону 10.04.2018 11:35.
03.03.2018 о 16:54 Товариство з обмеженою відповідальністю «Інститут Харківпроект», код ЄДРПОУ – 02497996 (надалі – «ТОВ «Інститут Харківпроект», «Товариство»), подало через електронну систему закупівель свою тендерну пропозицію.
Окрім ТОВ «Інститут Харківпроект» учасником процедури є також ДП Український державний науково-дослідний інститут проектування міст "ДІПРОМІСТО" імені Ю.М. Білоконя (далі – «ДП», «ДІПРОМІСТО»), яке подало через електронну систему закупівель свою тендерну пропозицію 03.03.2018 о 21:59. Третім учасником процедури закупівлі є ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІРМА САТОР".
03.04.2018 о 11:36 Замовником завантажено в ЦБД Prozorro протокол розгляду тендерних пропозицій №34/3 від 03.04.2018 (далі – «Протокол»), згідно з яким тендерні пропозиції всіх учасників визнані такими, що відповідають вимогам пунктів 3, 8, 9 ч. 1 ст. 17 Закону та умовам тендерної документації. Тому, враховуючи, що тендерні пропозиції всіх учасників відповідають кваліфікаційним критеріям, встановленим згідно зі статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та відсутні підстави для прийняття рішення про відмову в участі у процедурі закупівлі згідно зі статтею 17 Закону, пропозиції всіх учасників допущені до автоматичної оцінки електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону.
ТОВ «Інститут Харківпроект» не може погодитися з Протоколом, оскільки вважає, що «ДІПРОМІСТО» допустило порушення під час проведення процедури Закупівлі, які неможливо усунути, та які були проігноровані Замовником, що свідчить про неправомірну бездіяльність Замовника.
Правове обґрунтування порушення під час проведення процедури Закупівлі та бездіяльності Замовника
1. Відповідно абз. 2 ч. 1 ст. 27 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до положень частини четвертої статті 10 цього Закону у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні про проведення процедури закупівлі, електронною системою закупівель автоматично розкривається частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі.
Таке саме положення міститься у абз. 2 п. 2 Розділу IV тендерної документації.
Також у відповідності до ч. 5 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 цього Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів.
Аналогічне положення закріплене у абз. 5 п. 1 Розділу V тендерної документації.
Згідно з абз. 2 п. 1 Розділу ІІІ тендерної документації інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, подаються відповідно до Додатку 5 до тендерної документації. В Додатку 5 до тендерної документації, в свою чергу, міститься перелік конкретних документів для підтвердження інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям.
Зазначене положення тендерної документації узгоджується із ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», де встановлені кваліфікаційні критерії, яким мають відповідати учасники закупівель: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Таким чином, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям автоматично розкриваються ті документи, які зазначені у Додатку 5 до тендерної документації.
Що стосується відповідності учасників технічним вимогам, то, як випливає із абз. 4 п. 1 Розділу ІІІ тендерної документації, інформація та документи про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі подаються відповідно до Додатку 1 до тендерної документації. Також в абз. 2 п. 6 Розділу ІІІ тендерної документації зазначено, що інформація про відповідність запропонованих послуг вимогам тендерної документації повинна бути підтверджена детальним описом послуг, які пропонується надавати за Договором у відповідності до вимог Замовника щодо відповідної частини предмета закупівлі, наведених у Додатку 1 тендерної документації; інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі визначені у Додатку 1.
Тобто на підтвердження та інформації і документів, що містять технічний опис предмета закупівлі учасники мають надати детальний опис послуг та завірений уповноваженою особою учасника і його печаткою Додаток 1 до тендерної документації.
Але «ДІПРОМІСТО» у складі тендерної пропозиції, а саме в документі Проект договору.pdf (завантажено в ЦБД Prozorro: 03.03.2018 21:59), який автоматично розкрився на етапі прекваліфікації 05.03.2018 10:03, зазначена ціна договору 3 571 486 грн. 30 коп., а також додано кошториси на виконання послуг, доступні для перегляду. Внаслідок цього інформація про цінову пропозицію ДП стала відома Замовнику та всім учасникам на етапі прекваліфікації, тобто до оголошення результатів аукціону.
Більше того, при завантаженні документів тендерної пропозиції до ЦБД Prozorro передбачено обрання типу такого документа з запропонованого списку: Технічний опис предмету закупівлі; Документи, що підтверджують кваліфікацію; Цінова пропозиція; Кошторис; Документи, що підтверджують відповідність. При цьому на етапі прекваліфікації не розкриваються типи документів Цінова пропозиція та Кошторис. Тобто, в даному випадку «ДІПРОМІСТО» повинно було завантажити кошториси за типом документу «Кошторис», щоб забезпечити дотримання ст. ст. 27, 28 Закону України «Про публічні закупівлі», але не зробили цього.
Враховуючи наведене вище, розкриття тендерної пропозиції "ДІПРОМІСТО" в частині інформації про ціну та кошторисів на етапі, коли розкривається лише частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі, є порушенням законодавства з питань публічних закупівель.
2. Крім того, відповідно до ч. 2 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» до початку проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично розкривається інформація про ціну та перелік усіх цін пропозицій, розміщений у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників.
Згідно з абз. 2 ч. 1 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» для проведення електронного аукціону ціни/приведені ціни всіх пропозицій розташовуються в електронній системі закупівель у порядку від найвищої до найнижчої без зазначення найменувань учасників. Стартовою ціною визначається найвища ціна/приведена ціна. Перед початком кожного наступного етапу аукціону визначається нова стартова ціна за результатами попереднього етапу аукціону.
Тобто ст. ст. 28, 29 Закону України «Про публічні закупівлі» чітко встановлюють, що на етапі проведення аукціону ціни всіх пропозицій розкриваються без зазначення найменувань учасників.
Таким чином, вказівка ціни та завантаження кошторисів на виконання послуг «ДІПРОМІСТО» у складі документів, які розкриваються на етапі прекваліфікації, призвела до того, що під час проведення аукціону Замовнику та всім учасникам Закупівлі буде відома інформація про найменування учасника, що запропонував ціну 3 571 486 грн. 30 коп., тобто заздалегідь буде відомо, що це «ДІПРОМІСТО».
Отже, ТОВ «Інститут Харківпроект» вважає, що під час проведення процедури Закупівлі порушено:
- абз. 2 ч. 1 ст. 27, ч. 5 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» – а саме, на етапі прекваліфікації була розкрита ціна, запропонована «ДІПРОМІСТО», яка не відноситься до інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям або містять технічний опис предмета закупівлі.
- ч. 2 ст. 28, абз. 2 ч. 1 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» - а саме, ще до проведення аукціону стало відомо найменування учасника, який запропонував ціну 3 571 486 грн. 30 коп.
Важливо наголосити, що зазначені порушення законодавства з питань публічних закупівель є такими, які неможливо усунути, оскільки тендерна документація та законодавство України в сфері публічних закупівель не містить можливості відхилення тендерної пропозиції через наведену вище підставу. До того ж, інформація про ціну учасника «ДІПРОМІСТО» розкрилася на етапі прекваліфікації і вже відома Замовнику та іншим учасникам.
Відповідно до абз. 3 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Тобто, зважаючи на наведені вище порушення, які неможливо усунути, Замовник повинен був відмінити процедуру Закупівлі, чого він не зробив, що свідчить про його протиправну бездіяльність.
3. Додатково хочемо зазначити, що це не єдині порушення, які були проігноровані Замовником.
Абзацом 6 пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації вимагалося надання сканованих документів, що підтверджують повноваження керівника: протокол установчих (загальних) зборів або рішення засновника та наказ (розпорядження) про призначення, або про вступ на посаду (…) Якщо один із вищезазначених документів не передбачений (необов’язковий), учасник повинен надати скановану довідку у довільній формі з викладенням обставин , що обґрунтовують відсутність у нього такого документа. «ДІПРОМІСТО» в порушення вказаного припису, не надало в складі своєї тендерної пропозиції ані протоколу установчих (загальних) зборів, ані довідку у довільній формі з викладенням обставин , що обґрунтовують його відсутність.
А згідно з абз. 17 п. 1 Розділу ІІІ тендерної документації субпідрядні організації повинні відповідати вимогам, визначеним пунктами 1, 2 таблиці 1 Додатку 5. Відповідно до п. 2.3. таблиці 1 Додатку 5 на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід вимагалося надати копію кваліфікаційного сертифікату архітектора (розроблення містобудівної документації). Але у складі тендерної пропозиції ДП, а саме в документі «Кваліфік та досвід субпідряд ГЕосистема копії дипломів та сертифікатів.pdf» (завантажено в ЦБД Prozorro: 03.03.2018 21:59) наявний лише кваліфікаційний сертифікат інженера-геодезиста, виданий Жизневському Андрію Івановичу – на виконання п. 2.2. таблиці 1 Додатку 5; Свідоцтво про підвищення кваліфікації за програмою «Просторові кадастрові інформаційні системи для інфраструктури просторових даних 7.060101 (Комп’ютерні науки), видане на ім’я Долинного Василя Володимировича; а також копії дипломів працівників. Кваліфікаційний сертифікат архітектора (розроблення містобудівної документації), який вимагався, відсутній, що свідчить про порушення «ДІПРОМІСТО» п. 2.3. таблиці 1 Додатку 5 до тендерної документації.
Вказаними порушеннями учасника «ДІПРОМІСТО» Замовник також знехтував, що ще раз підтверджує його неправомірну бездіяльність та свідчить про порушення в процесі процедури закупівлі, але зважаючи на те, що наявні порушення, які неможливо усунути, вважаємо, що процедура закупівлі підлягає відміні.
Відповідно до ч. 9 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» за результатами розгляду скарги орган оскарження має право: прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про закупівлі, передбаченої цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
На підставі викладеного, враховуючи порушення абз. 2 ч. 1 ст. 27, ч. ч. 2, 5 ст. 28, абз. 2 ч. 1 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі», які неможливо усунути, під час проведення процедури Закупівлі, зважаючи на протиправну бездіяльність Замовника, керуючись ст. 18, 19 ЗУ «Про публічні закупівлі», прошу:
1. Встановити наявність порушень процедури закупівлі.
2. Зобов’язати Департамент містобудування, архітектури та генерального плану Харківської міської ради відмінити процедуру закупівлі «Внесення змін до генерального плану м. Харкова» (Ідентифікатор закупівлі UA-2018-01-31-002544-c, ID 0897911b3d524633a4e770698ab318a8).
Директор ТОВ «Інститут Харківпроект» Ю.А.Спасов
05.04.2018 р.
Розгорнути
Згорнути
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 12 квітня 2018 22:21
Скарга відкликана скаржником
Причина: Скаржником прийнято рішення оскаржувати дії Замовника у судовому порядку. З огладу на вищеозначене, реалізуємо право, встановлене абз.3 ч.5 ст.18 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Дата: 23 квітня 2018 17:54
Рішення від 11.04.2018 № 3302, лист замовнику.pdf
Дата публікації: 12 квітня 2018 22:21
Рішення від 25.04.2018 № 3938.pdf
Дата публікації: 26 квітня 2018 20:29
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 03 квітня 2018
Найменування: | Департамент містобудування, архітектури та генерального плану Харківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 06716538 |
Місцезнаходження: | 61003, Україна, Харківська область обл., Харків, вулиця Квітки-Основ'яненка, 7 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "ІНСТИТУТ ХАРКІВПРОЕКТ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ДП Український державний науково-дослідний інститут проектування міст "ДІПРОМІСТО" імені Ю.М. Білоконя | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІРМА САТОР" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 травня 2018 15:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІРМА САТОР" |
2 505 345,82
UAH з ПДВ
|
2 505 345,82
UAH з ПДВ
|
Документи |
ДП Український державний науково-дослідний інститут проектування міст "ДІПРОМІСТО" імені Ю.М. Білоконя |
3 571 486,30
UAH з ПДВ
|
3 571 486,30
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ІНСТИТУТ ХАРКІВПРОЕКТ" |
4 990 609,90
UAH з ПДВ
|
4 990 609,90
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІРМА САТОР" #39313782 |
Переможець |
2 505 345,82
UAH з ПДВ
|
10 травня 2018 12:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2018 14:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 грудня 2018 13:13
|
Додаткова угода №1.PDF | зміни до договору |
14 грудня 2018 13:12
|
Електронний підпис | укладений |
25 травня 2018 15:27
|
Договір.pdf | укладений |
25 травня 2018 15:23
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 14 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі п. 11.3., 11.2. розділу XI Договору про закупівлю послуг № 2505/3 від 25.05.2018 та п. 1 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі». 1. Викласти п. 3.1. розділу ІІІ «Ціна договору» у новій редакції: «Ціна цього Договору становить 2 450 817,82 грн (два мільйони чотириста п’ятдесят тисяч вісімсот сімнадцять гривень 82 копійки), ПДВ не передбачено. 2. Викласти у новій редакції наступні додатки: Додаток № 1. Календарний графік на виконання послуг. Додаток № 2. Зведений кошторис на виконання послуг. Додаток № 5. Кошторис № 3 на виконання послуг. |
Номер договору про закупівлю: | 2505/3 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 1 до Договору № 2505/3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |