Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Автобус спеціалізований для перевезення школярів
Очікувана вартість
1 800 000,00 UAH
UA-2018-01-31-001026-a a90d70dd06fa47c0a569949469745c9d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Паламарчук Анастасія Русланівна

+380385542248 natalyaua@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти, молоді та спорту Красилівської райдержадміністрації Хмельницької області
Код ЄДРПОУ: 38418100
Місцезнаходження: 31000, Україна , Хмельницька обл., місто Красилів, пл. Незалежності, 2
Контактна особа: Паламарчук Анастасія Русланівна
+380385542248
natalyaua@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 січня 2018 15:30
Звернення за роз’ясненнями: до 10 лютого 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 лютого 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 лютого 2018 18:00
Початок аукціону: 21 лютого 2018 15:59
Очікувана вартість: 1 800 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Автобус спеціалізований для перевезення школярів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 31000, Україна, Хмельницька область, місто Красилів, площа Незалежності, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2018
ДК 021:2015: 34120000-4 — Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 лютого 2018 14:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 лютого 2018 14:53
Перелік змін до ТД 2.docx
12 лютого 2018 14:53
ЗТД Красилів автобус 2.docx
12 лютого 2018 14:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 лютого 2018 15:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 січня 2018 15:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 лютого 2018 14:53
Перелік змін до ТД 2.docx
02 лютого 2018 14:55
Перелік змін до ТД.docx
12 лютого 2018 14:53
ЗТД Красилів автобус 2.docx
02 лютого 2018 14:55
ЗТД Красилів автобус.docx
31 січня 2018 15:31
ТД Красилів автобус.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-01-31-001026-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Автоград-2007", Код ЄДРПОУ:35891028
Дата подання: 28 лютого 2018 17:19
Вимога на усунення помилки Замовника при визначенні переможця - ТОВ "АК"ІНТЕР АВТО-ТРЕЙДИНГ"
Тендерний комітет Управління освіти, молоді та спорту Красилівської райдержадміністрації 28 лютого 2018 року протоколом № 70 засідання тендерного комітету визначив переможця закупівлі – ТОВ «АК«ІНТЕР АВТО-ТРЕЙДИНГ» код ЄДРПОУ 41195771. В протоколі зазначено, що пропозиція «АК«ІНТЕР АВТО-ТРЕЙДИНГ» відповідає тендерній документації, учасник відповідає кваліфікаційним критеріям статті 16 Закону, та в замовника відсутні підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі ТОВ «АК«ІНТЕР АВТО-ТРЕЙДИНГ».
Учасник процедури закупівлі – ТОВ «Автоград-2007» вважає, що тендерний комітет неуважно вивчив всі документи пропозиції ТОВ «АК«ІНТЕР АВТО-ТРЕЙДИНГ» та не помітив дуже суттєвого порушення з боку учасника – ТОВ «АК«ІНТЕР АВТО-ТРЕЙДИНГ».
Так Пунктом 3.5.5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачено надання документів, що підтверджують відсутність підстав відмови в участі у процедурі закупівлі. Учаснику необхідно надати наступні документи:
- Гарантійний лист, про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, що визначені у ч. 1 та ч. 2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
Учасником ТОВ «АК «ІНТЕР АВТО-ТРЕЙДИНГ» у складі документів пропозиції надано документ : «23. Гарантійний лист Згідно 17 Статті. Pdf». В даному документі зазначено інформацію про іншу юридичну особу, яка жодним чином не стосується до процедури закупівлі UA-2018-01-31-001026-a., а саме про ТОВ «Інтер Авто-Трейдинг» із директором Шпак Анною Ігорівною, яка є посадовою особою ТОВ «Інтер Авто-Трейдинг», а не учасника – ТОВ «АК «Інтер Авто-Трейдинг». Також в цьому листі зазначено, що Шпак Анну Ігорівну уповноважено представляти інтереси підприємства під час проведення процедури закупівлі. Також зазначено, що Шпак Анна Ігорівна не була засуджена за злочин вчинений з корисних мотивів, судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку.
Нажаль тендерним комітетом не перевірено інформацію в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань щодо існування ТОВ «Інтер Авто-Трейдинг». За відомостями з ЄДРПОУ дійсно існує ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР АВТО-ТРЕЙДИНГ"
(ТОВ "ІНТЕР АВТО-ТРЕЙДИНГ"), код ЄДРПОУ 39031774. Керівник- Шпак Анна Ігорівна.
Тобто учасник ТОВ «АК «Інтер Авто-Трейдинг» не підтвердив відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі та надав документ, який вимагався пунктом 3.5.5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», що стосується іншого підприємства ТОВ «Інтер Авто-Трейдинг», яке не є учасником процедури закупівлі. Отже той документ, який повинен був надати ТОВ «АК «Інтер Авто-Трейдинг», а саме «Гарантійний лист, про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, що визначені у ч. 1 та ч. 2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» не відповідає вимогам тендерної документації. Тому на підставі пункту 5.3.1 підпункту 4 Розділу V тендерної документації Замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію, як таку що не відповідає умовам тендерної документації.
Також пунктом 3.5.2 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачено надання документів, що підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід. Учасник ТОВ «АК «Інтер Авто-Трейдинг» у своїй тендерній пропозиції надав Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та довід, датовану 20.02.2018р., в якій зазначив досвід роботи працівників на цих посадах в ТОВ «АК «Інтер Авто-Трейдинг» в роках становить 2 та 10 років. Дана інформація суперечить дійсності, оскільки юридична особа - ТОВ «АК «Інтер Авто-Трейдинг» була створена у березні 2017 року.
Тому Учасник ТОВ «АК «Інтер Авто-Трейдинг» не підтвердив наявність працівників відповідної кваліфікації, або надав недостовірну інформацію, а отже пропозиція знову не відповідає умовам тендерної документації та повинна бути відхилена.
Зазначені порушення не визначені тендерним комітетом та не можуть розглядатися як формальні (несуттєві) помилки (технічні помилки, описки, орфографічні помилки).
Вимагаємо розглянути вказані порушення, відхилити пропозицію ТОВ «АК «Інтер Авто-Трейдинг», та розглянути документи пропозиції іншого учасника – ТОВ «Автоград-2007».
В іншому випадку будемо оскаржувати рішення замовника в антимонопольному комітеті України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
05 березня 2018 09:57
За результатами розгляду Вашої вимоги можемо повідомити наступне.
Відповідно до п.п. 3.3.3. п.5 Розділу ІІІ тендерної документації, для підтвердження відсутності підстав відмови в участі у процедурі закупівлі, учаснику необхідно надати наступні документи, зокрема, гарантійний лист, про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, що визначені у ч. 1 та ч.2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
При цьому, згідно із ч.3 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті.
Замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої цієї статті.
Разом з тим, учасником ТОВ «Автомобільна компанія «Інтер Авто-Трейдинг» у складі тендерної пропозиції подано документ «23. Гарантійний лист,згідно 17 Статті». Зазначений документ надано у складі тендерної пропозиції містить реквізити, підпис генерального директора та печатку юридичної особи.
При цьому, Законом та умовами тендерної документації (п.п. 5.3.3. п.3 Розділу V) встановлено, що тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме на виконання вимог викладених в пункті 1 розділу ІІІ тендерної документації - технічні помилки, описки в тексті документа та/або орфографічні помилки в словах.
Вважаємо, що ТОВ «Автомобільна компанія «Інтер Авто-Трейдинг» у вказаному документі було допущено формальну помилку, яка не призводить до відхилення його пропозиції. Крім того, зазначену в документі інформацію можна перевірити у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.

Відповідно до п.п.3.5.2. п.5 розділу ІІІ тендерної документації, для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», учасник повинен надати у складі адміністративно – технічної частини наступні документи - інформаційну довідку в довільній формі про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідних для виконання умов договору.
ТОВ «АК «Інтер Авто-Трейдинг» у своїй тендерній пропозиції надав документ «21. Кваліфікаційні документи, Частина 1». На першій сторінці зазначеного документа міститься довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та довід. У вказаній довідці зазначено загальний стаж роботи та досвід роботи працівників на цих посадах/досвід по супроводу та виконанню аналогічних поставок. Таким чином, в довідці зазначено досвід працівників ТОВ «АК «Інтер Авто-Трейдинг» по супроводу та виконанню аналогічних поставок. При цьому, Замовником не встановлювалася вимога щодо зазначенню досвіду роботи саме в учасника. Такий досвід працівники могли здобути на працюючи в інших організаціях.

Таким чином, під час прийняття рішення щодо обрання ТОВ «АК «Інтер Авто-Трейдинг» переможцем закупівлі тендерний комітет Замовника керувався нормами чинного законодавства та принципами здійснення закупівель, визначених ст.3 Закону, зокрема, максимальної економії та ефективності. При цьому, підстави для відхилення пропозиції ТОВ «АК «Інтер Авто-Трейдинг» відсутні.

Документи подані скаржником

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-01-31-001026-a.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Автоград-2007", Код ЄДРПОУ:35891028
Дата подання: 07 березня 2018 10:58
Скарга на рішення замовника про визнання переможцем ТОВ "ІНТЕР АВТО-ТРЕЙДИНГ"
Скарга на рішення замовника про визнання переможцем ТОВ "ІНТЕР АВТО-ТРЕЙДИНГ". Замовником проігноровано порушення з боку Учасника ТОВ "АК "ІНТЕР АВТО-ТРЕЙДИНГ", які є підставами для відхилення його тендерної пропозиції
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 14 березня 2018 20:12
Рішення від 13.03.2018 № 2187.pdf
Дата публікації: 14 березня 2018 20:12
Рішення від 29.03.2018 № 2902.pdf
Дата публікації: 03 квітня 2018 20:25
Коментар замовника щодо усунення порушення: Виконано
Дата виконання рішення замовником: 05 квітня 2018 11:38

Документи подані скаржником

07 березня 2018 10:57
Скарга Красилів.PDF
07 березня 2018 10:57
Платіжне доручення.PDF

Документи подані замовником

21 березня 2018 17:22
Пояснення по скарзі

Документи Органу Оскарження

14 березня 2018 20:12
Рішення від 13.03.2018 № 2187.pdf
03 квітня 2018 20:25
Рішення від 29.03.2018 № 2902.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 лютого 2018 16:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АК "ІНТЕР АВТО-ТРЕЙДИНГ" 1 724 000,00
UAH з ПДВ
1 679 900,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Автоград-2007" 1 779 000,00
UAH з ПДВ
1 680 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 березня 2018 17:05
Електронний підпис
01 березня 2018 17:04
03. Довідка з ДПІ.pdf
01 березня 2018 17:04
02. Довідка з МВС.pdf
01 березня 2018 17:04
01. Цінова пропозиція.pdf
20 лютого 2018 16:30
Електронний підпис
20 лютого 2018 16:28
19. Довідка від заводу 2.pdf
20 лютого 2018 16:28
18. Довідка від заводу 1.pdf
20 лютого 2018 16:28
14. Сертифікат ISO.pdf
20 лютого 2018 16:28
12. Висновок ДСЕЕ.pdf
20 лютого 2018 16:28
11. Фото автобуса.pdf
20 лютого 2018 16:28
10. Сертификат.PDF
20 лютого 2018 16:28
09. Технічна пропозиція.pdf
20 лютого 2018 16:28
08. Тендерна пропозиція.pdf
20 лютого 2018 16:28
04. Статут.pdf

Публічні документи

05 квітня 2018 13:18
Документи переможця.PDF
20 лютого 2018 12:02
Цінова пропозиція.PDF
20 лютого 2018 12:02
Паспорт Майданик Д.А..PDF
20 лютого 2018 12:02
photo D093S2 2017.pdf
20 лютого 2018 12:02
Сертифікат D093S2.pdf
20 лютого 2018 12:02
Сертифікат типу.pdf
20 лютого 2018 12:02
Проект договору.PDF
20 лютого 2018 12:02
Протокол повноваження.PDF
20 лютого 2018 12:02
Довідка креслення.PDF
20 лютого 2018 12:02
Технічні вимоги.PDF
20 лютого 2018 12:02
Статут (нова редакція).PDF
20 лютого 2018 12:02
Відповідність ст.17.PDF
20 лютого 2018 12:02
Договір Шаргород.pdf
20 лютого 2018 12:02
Договір Черкаси.PDF
20 лютого 2018 12:02
Договір Новоселиця.pdf
20 лютого 2018 12:02
Договір Єрки.PDF
20 лютого 2018 12:02
Аналогічний досвід.PDF
20 лютого 2018 12:02
СТО.PDF
20 лютого 2018 12:02
Довідка обладнання.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АК "ІНТЕР АВТО-ТРЕЙДИНГ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Автоград-2007"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АК "ІНТЕР АВТО-ТРЕЙДИНГ"
#41195771
Рішення скасоване 1 679 900,00
UAH з ПДВ
05 квітня 2018 11:38
ТОВ "АК "ІНТЕР АВТО-ТРЕЙДИНГ"
#41195771
Відхилено 1 679 900,00
UAH з ПДВ
05 квітня 2018 11:45
Товариство з обмеженою відповідальністю "Автоград-2007"
#35891028
Переможець 1 680 000,00
UAH з ПДВ
05 квітня 2018 12:35

Документи

28 лютого 2018 13:39
Електронний підпис

Документи

05 квітня 2018 11:45
Електронний підпис
05 квітня 2018 11:39
Протокол відхилення

Документи

05 квітня 2018 12:35
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 квітня 2018 12:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Автоград-2007"
#35891028
1 680 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 квітня 2018 12:35
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 квітня 2018 11:27
Електронний підпис укладений
19 квітня 2018 16:47
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
19 квітня 2018 16:38
Договір про закупівлю зміни до договору
19 квітня 2018 16:38
Електронний підпис укладений
17 квітня 2018 11:01
Договір про закупівлю укладений
17 квітня 2018 10:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 квітня 2018
Дата публікації змін до договору:
19 квітня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до Договору у зв`язку із виправленням технічної описки
Номер договору про закупівлю: 31
Договір:
Номер додаткової угоди: 31
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 квітня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 1 680 000,00
UAH з ПДВ