Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Інші завершальні будівельні роботи за кодом ДК 021:2015 – 45450000-6 (Реконструкція даху та благоустрій території будівлі суду за адресою: вул. Чарівна, 117а в м. Запоріжжі)»
Очікувана вартість
19 000 000,00 UAH
UA-2018-01-31-000584-a 4d06fc01efd548a49be971ae442fbc37
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Барабанова Наталія Олександрівна

+380612330594 inbox@zp.court.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Запорізькій області
Код ЄДРПОУ: 26316700
Вебсайт: http://zp.court.gov.ua/tu08
Місцезнаходження: 69035, Україна , Запорізька обл., місто Запоріжжя, проспект Соборний, 168
Контактна особа: Барабанова Наталія Олександрівна
+380612330594
inbox@zp.court.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 січня 2018 12:59
Звернення за роз’ясненнями: до 05 лютого 2018 13:04
Оскарження умов закупівлі: до 11 лютого 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 лютого 2018 13:04
Початок аукціону: 16 лютого 2018 11:41
Очікувана вартість: 19 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,26%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 95000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Інші завершальні будівельні роботи за кодом ДК 021:2015 – 45450000-6 (Реконструкція даху та благоустрій території будівлі суду за адресою: вул. Чарівна, 117а в м. Запоріжжі)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69071, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Чарівна, 117а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
строк виконання: 15%
у строк, що складає менш ніж 60%: 15%
у строк від 60% до 80%: 10%
у строк, що складає більше 80%, включно до 99%: 5%
у строк, що дорівнює 100%: 0%
Порядок здійснення фінансування та оплати робіт: 15%
оплата робіт без попередньої оплати: 15%
оплата робіт з попередньою оплатою у розмірі 10% вартості обсягу робіт: 10%
оплата робіт з попередньою оплатою у розмірі 20% вартості обсягу робіт: 5%
оплата робіт з попередньою оплатою у розмірі 30% вартості обсягу робіт: 0%
07 лютого 2018 19:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 лютого 2018 19:23
ТД реконструкция Шевч. зі змінами.doc
07 лютого 2018 19:23
Перелік змін до ТД.PDF
31 січня 2018 12:59
Проект договору.doc
31 січня 2018 12:59
ТД реконструкция Шевч.1.doc
07 лютого 2018 19:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 січня 2018 13:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 лютого 2018 19:23
ТД реконструкция Шевч. зі змінами.doc
07 лютого 2018 19:23
Перелік змін до ТД.PDF
31 січня 2018 12:59
Проект договору.doc
31 січня 2018 12:59
ТД реконструкция Шевч.1.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-01-31-000584-a.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ МАЛАК Т, Код ЄДРПОУ:37750730
Дата подання: 05 лютого 2018 11:56
не можливо скласти достовірний кошторисний розрахунок
Шановний Замовнику, при вивченні технічного завдання до тендерної документайції , виявилося не можливим скласти достовірний кошторисний розрахунок, у звязку з тим, що в ньому відсутні матеріали, які не враховані розцінками . Ці матеріали наявні в локальних кошторисах окремими позиціями заданими проектантами але не відображені в технічному завданні, що унеможливує складення достовірного розрахунку та відповідності до кошторису у проектній документації. Ви як замовник прописали, що учасники можуть ознайомитись з графічною частиною проекта, а для розрахунків потрібні специфікація відомості обладнення , виробів та матеріалів. Чи можливо додадкого завантажити цю частину проекту на майданчику. Також просимо надати технічне завдання ,згідно дефектного акту складеного на підставі всіх позицій локального кошториса.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
07 лютого 2018 19:04
Тендерний комітет територіального управління Державної судової адміністрації України в Запорізькій області вважає, що тендерну документацію, в тому числі технічне завдання, складено у відповідності до вимог ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 6.2 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва».
Для розрахунку ціни тендерної пропозиції Учасником процедури відкритих торгів Замовником було опубліковано технічне завдання з чітким переліком та обсягом видів робіт, що закуповуються. Щодо надання іншої інформації, яка може бути необхідною Учаснику під час розрахунку договірної ціни, зазначаємо, що тендерною документацією передбачено можливість Учаснику знайомитися з графічною частиною проектної документації. Вказана графічна частина проектної документації розроблена та затверджена в установленому Законом порядку та містить специфікації, відомості обладнання, конструкцій, виробів, які необхідні для розрахунків. Таким чином, згідно умов закупівлі, у разі необхідності, Учасник може ознайомитись з графічною частиною проектної документації в приміщенні територіального управління Державної судової адміністрації в Запорізькій області. Завантаження проекту в електронній системі закупівель умовами закупівлі не передбачене.
Враховуючи вимоги ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, складання дефектного акту в рамках даної закупівлі не передбачене. Відповідно технічне завдання «складене на підставі всіх позицій локального кошторису» - відсутнє.
Враховуючи вищенаведене, а також те, що тендерним комітетом у відповідності до положень ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» в тендерній документації визначено необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, підстави для публікації в електронній системі закупівель зазначених у Вашій вимозі документів – відсутні.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 лютого 2018 12:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВ ІНВЕСТ-УНІВЕРСАЛ-БУД 15 410 594,40
UAH з ПДВ
15 410 594,40
UAH з ПДВ
1.3571428571 11 355 174.82 Документи
ТОВ "СФЕРАПЛЮС" 18 150 548,50
UAH з ПДВ
15 500 000,00
UAH з ПДВ
1.2142857143 12 764 705.88 Документи
ТОВ "ЛАКМА-Z" 16 506 246,00
UAH з ПДВ
14 500 000,00
UAH з ПДВ
1.1428571429 12 687 500 Документи

Публічні документи

14 лютого 2018 18:03
9.10 Ліцензія.compressed.pdf
14 лютого 2018 18:03
9.9 Інші витрати.compressed.pdf
14 лютого 2018 18:02
2.1 ЛИСТ ЗГОДА.compressed.pdf

Публічні документи

15 лютого 2018 12:31
Копия Витяг на НДС.jpg
15 лютого 2018 12:31
сфера плюс приложение.pdf
15 лютого 2018 12:31
сфера плюс лицензия.pdf

Публічні документи

14 лютого 2018 13:56
26 Додаток 3 до Договору.pdf
14 лютого 2018 13:56
25 Проект договору.pdf
14 лютого 2018 13:56
24 Гарантия.rar
14 лютого 2018 13:56
23 Цінова пропозиція.pdf
14 лютого 2018 13:56
20 Інші витрати.pdf
14 лютого 2018 13:56
19 Розрахунки 1-4.pdf
14 лютого 2018 13:56
13 Локальні кошториси.pdf
14 лютого 2018 13:56
11 Договірна ціна.pdf
14 лютого 2018 13:56
8 Копія протоколу.pdf
14 лютого 2018 13:56
6 СТ. 17 ЗАКОНУ.pdf
14 лютого 2018 13:56
4 Листи-згоди.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ІНВЕСТ-УНІВЕРСАЛ-БУД

ТОВ "СФЕРАПЛЮС"

ТОВ "ЛАКМА-Z"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ІНВЕСТ-УНІВЕРСАЛ-БУД
#37313780
Переможець 15 410 594,40
UAH з ПДВ
16 лютого 2018 16:30

Документи

16 лютого 2018 16:30
Електронний підпис
16 лютого 2018 16:27
Повідомлення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 лютого 2018 16:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ІНВЕСТ-УНІВЕРСАЛ-БУД
#37313780
15 410 594,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 лютого 2018 16:30
Електронний підпис
16 лютого 2018 16:27
Повідомлення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2019 15:21
Електронний підпис укладений
22 серпня 2018 11:43
підс від рес 2-1-4.PDF зміни до договору
22 серпня 2018 11:41
підс від рес 2-1-2.PDF зміни до договору
22 серпня 2018 11:41
підс від рес 2-1-3.PDF зміни до договору
22 серпня 2018 11:41
підс від рес 2-1-1.PDF зміни до договору
22 серпня 2018 11:41
підс від рес 1-1-1.PDF зміни до договору
22 серпня 2018 11:41
лок кошт 7-1-1.PDF зміни до договору
22 серпня 2018 11:41
лок кошт 6-1-1.PDF зміни до договору
22 серпня 2018 11:41
лок кошт 2-1-8.PDF зміни до договору
22 серпня 2018 11:41
лок кошт 2-1-7.PDF зміни до договору
22 серпня 2018 11:41
лок кошт 2-1-6.PDF зміни до договору
22 серпня 2018 11:41
лок кошт 2-1-5.PDF зміни до договору
22 серпня 2018 11:41
лок кошт 2-1-4.PDF зміни до договору
22 серпня 2018 11:41
лок кошт 2-1-3.PDF зміни до договору
22 серпня 2018 11:41
лок кошт 2-1-2.PDF зміни до договору
22 серпня 2018 11:41
лок кошт 2-1-1.PDF зміни до договору
22 серпня 2018 11:41
лок кошт 1-1-1.PDF зміни до договору
22 серпня 2018 11:41
дод угода 2-263-18 договірна ціна календарний графік.PDF зміни до договору
22 серпня 2018 11:41
підс від рес 7-1-1.PDF зміни до договору
22 серпня 2018 11:41
підс від рес 6-1-1.PDF зміни до договору
22 серпня 2018 11:41
підс від рес 2-1-8.PDF зміни до договору
22 серпня 2018 11:41
підс від рес 2-1-7.PDF зміни до договору
22 серпня 2018 11:41
підс від рес 2-1-6.PDF зміни до договору
22 серпня 2018 11:41
підс від рес 2-1-5.PDF зміни до договору
22 серпня 2018 11:41
Електронний підпис укладений
01 червня 2018 10:10
додатки до дод.угоди ч.6.pdf зміни до договору
01 червня 2018 10:08
додатки до дод.угоди ч.5.pdf зміни до договору
01 червня 2018 10:08
додатки до дод.угоди ч.4.pdf зміни до договору
01 червня 2018 10:08
додатки до дод.угоди ч.3.pdf зміни до договору
01 червня 2018 10:08
додатки до дод.угоди ч.2.pdf зміни до договору
01 червня 2018 10:08
додатки до дод.угоди ч.1.pdf зміни до договору
01 червня 2018 10:08
додат угода графік договірна ціна.pdf зміни до договору
01 червня 2018 10:08
Електронний підпис укладений
27 лютого 2018 11:17
Додатки до договору укладений
27 лютого 2018 11:16
Додатки до договору укладений
27 лютого 2018 11:16
Додатки до договору укладений
27 лютого 2018 11:16
Додатки до договору укладений
27 лютого 2018 11:16
Додатки до договору укладений
27 лютого 2018 11:16
Договір укладений
27 лютого 2018 11:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
01 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти п.3.1. Розділу ІІІ "Ціна договору" Договору в наступній редакції:"3.1.Ціна цього договору визначається на підставі договірної ціни, що додається до уього договору (Додаток №1) і розрвхованої відповідно до вимог ДСТУ БД.1.1-1:2013 та становить 15195768,03 грн. у тому числі ПДВ:2532628,01 грн.Додатки №1 та №2 до Договору викласти в редакції додатків до цієї Додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 98-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 98-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
22 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись положеннями ст.188 Господарського кодексу України, ст.653-654 Цивільного кодексу України, п.1 ч.4 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі", дійшли згоду про необхідність внесення змін до договору на закупівлю
Номер договору про закупівлю: 98-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 98-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 лютого 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 14 426 544,96
UAH з ПДВ