Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт (капітальний ремонт і реставрація (капітальний ремонт елементів благоустрою Русанівського каналу (вздовж вул. Флоренції))
Очікувана вартість
16 839 000,00 UAH
UA-2018-01-30-004214-c e09754e298e8453dbe7cf4f2fed89b0c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анна Юрченко

+380675493905 09876an@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємтсво ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) ПО ОХОРОНІ, УТРИМАННЮ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ ЗЕМЕЛЬ ВОДНОГО ФОНДУ М. КИЄВА «ПЛЕСО»
Код ЄДРПОУ: 23505151
Вебсайт: http://pleso.com.ua
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., м.Київ, вул. Сім'ї Хохлових, 15, корпус А, офіс 3
Контактна особа: Анна Юрченко
+380675493905
09876an@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 січня 2018 16:56
Звернення за роз’ясненнями: до 04 лютого 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 лютого 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 лютого 2018 18:00
Початок аукціону: 15 лютого 2018 12:40
Очікувана вартість: 16 839 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,09%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 84000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Капітальний ремонт
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
Строк виконання робіт: 30%
120-139 днів: 30%
140-159 днів: 20%
160-179 днів: 10%
180 і вище: 0%
30 січня 2018 16:57
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
30 січня 2018 16:56
Русанівський_Флоренція.docx
30 січня 2018 16:56
Додаток_3_договір.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 лютого 2018 13:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВ БК КУБ 16 813 118,94
UAH з ПДВ
16 813 118,94
UAH з ПДВ
1 16 813 118.94 Документи
ТОВ МАДДІТ 16 833 730,77
UAH з ПДВ
16 833 730,77
UAH з ПДВ
1 16 833 730.77 Документи

Публічні документи

28 лютого 2018 18:32
Електронний підпис
27 лютого 2018 15:13
Електронний підпис
27 лютого 2018 15:04
Кошторисна документація
27 лютого 2018 15:04
Кошторисна документація
27 лютого 2018 15:04
кошторисна документація
27 лютого 2018 15:04
Тендерне забезпечення
27 лютого 2018 14:58
Остаточна пропозиція
14 лютого 2018 17:01
Електронний підпис
14 лютого 2018 16:57
2 Свідоцтво.pdf
14 лютого 2018 16:57
ТЕХ ЧАСТЬ 3.pdf
14 лютого 2018 16:57
ТЕХ ЧАСТЬ 2.pdf
14 лютого 2018 16:57
ТЕХ ЧАСТЬ 1.pdf
14 лютого 2018 16:57
Протокол.pdf
14 лютого 2018 16:57
НАКАЗ .pdf
14 лютого 2018 16:57
Банківська гарантія.rar
14 лютого 2018 16:57
Договор Оренди 2018.pdf
14 лютого 2018 16:57
Дипломи.pdf
14 лютого 2018 16:57
ВІДГУК Новопольова .pdf
14 лютого 2018 16:57
Анологічні 2 (Р).pdf
14 лютого 2018 16:57
Анологічні 1 (Н).pdf
14 лютого 2018 16:57
Довідка аналог. Роботи.pdf
14 лютого 2018 16:57
Довідки.pdf
14 лютого 2018 16:57
СТАТУТ.pdf
14 лютого 2018 16:57
модель 505.rar

Публічні документи

14 лютого 2018 17:18
Електронний підпис
14 лютого 2018 17:16
КОШТОРИС.pdf
14 лютого 2018 17:16
Справки.pdf
14 лютого 2018 17:16
КОШТОРИС (2).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ БК КУБ

ТОВ МАДДІТ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ БК КУБ
#34834325
Переможець 16 813 118,94
UAH з ПДВ
22 лютого 2018 17:15

Документи

22 лютого 2018 17:15
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 лютого 2018 17:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ БК КУБ
#34834325
16 813 118,94
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 лютого 2018 17:15
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 серпня 2019 10:22
Електронний підпис зміни до договору
05 серпня 2019 10:13
ДУ № 5 від 02.08.19 до дог № 892 Рус. Канал.pdf зміни до договору
05 серпня 2019 10:06
Електронний підпис зміни до договору
06 травня 2019 13:37
ДУ №4 выд 03.05.19(1).pdf зміни до договору
06 травня 2019 13:35
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2018 14:25
ДУ №3 від 10.12.18 дло дог 892 КР Рус канал (1).pdf зміни до договору
22 грудня 2018 13:28
Електронний підпис зміни до договору
10 серпня 2018 08:38
08082018175753.pdf зміни до договору
10 серпня 2018 08:37
Електронний підпис зміни до договору
28 березня 2018 14:02
28032018123324.pdf зміни до договору
28 березня 2018 13:58
Електронний підпис укладений
07 березня 2018 17:46
Договір_Куб07032018141415.pdf укладений
07 березня 2018 17:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 березня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 березня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 892
Договір:
Номер додаткової угоди: 892
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
10 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з затримкою фiнансування Графiк виконання робiт викладено у новiй редакцii.
Номер договору про закупівлю: 892
Договір:
Номер додаткової угоди: Додатковий договiр №2 до договору №892 вiд 07.03.2018р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 892
Договір:
Номер додаткової угоди: 892
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
06 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з тим, що роботи з озеленення можуть бути виконані тільки у другому кварталі поточного року, сторони досягли згоди внести зміни до графіку виконання робіт за договором
Номер договору про закупівлю: 892
Договір:
Номер додаткової угоди: 892
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись статтею б51 Цивiльного кодексу Украiни, статтею 36 Закону України «Про публічні закупiвлi», пунктами 1.3, 3.2, 13.1 Договору №892 вiд 07.03.20l8p. (далi - Договiр), уклали цей Додатковий договiр (надалi - Додатковий договiр) до Договору про наступне: l. Зменшити цiну Договору по об’єкту «Капітальний ремонт елементів благоустрою Русанівського каналу (вздовж вул. Флоренції)» до розмiру фактично виконаних робiт що становить 15 838 357,85 грн. (п'ятнадцять мільйонів вісімсот тридцять вісім тисяч триста п’ятдесят гривень 85 копійок), у тому числi ПДВ 20% - 2 639 726,31, грн. (два мільйони шістсот тридцять дев’ять тисяч сімсот двадцять шість гривень 31 копійка), викласти пункт 3.1. Договору у настyпнiй редакції: «3.1. Ціна цього договору є твердою та становить 15 838 357,85 грн. (п'ятнадцять мільйонів вісімсот тридцять вісім тисяч триста п’ятдесят гривень 85 копійок), у тому числi ПДВ 20% - 2 639 726,31, грн. (два мільйони шістсот тридцять дев’ять тисяч сімсот двадцять шість гривень 31 копійка), згiдно договірної ціни, яка є невід’ємним додатком до Договору, та припинити дiю Договору з моменту підписання Додаткового договору. 2. Додаток № l «Договірна ціна» викласти у новій редакції, що додається до цього Додатковою договору i є його невід’ємною частиною. 3. Сторони підтверджують про вiдсутнiсть будь-яких майнових чи немайнових претензій одна до одного.
Номер договору про закупівлю: 892
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 березня 2018 — 02 серпня 2019
Сума оплати за договором: 15 838 357,85
UAH (в тому числі ПДВ 2 639 726,28 UAH)