Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Охоронні послуги (ДК 021:2015 - 79710000-4) (послуги з охорони об’єктів)»
Очікувана вартість
2 088 710,00 UAH
UA-2018-01-30-003292-c ● d89ba85b880d44918f9762344a9d94e7
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державна установа "Інститут серця Міністерства охорони здоров'я України" |
Код ЄДРПОУ: | 38831595 |
Місцезнаходження: | 02660, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. БРАТИСЛАВСЬКА, 5-А |
Контактна особа: |
Марія Толстих +380442916109 tcheart@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 січня 2018 15:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 лютого 2018 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 лютого 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 лютого 2018 18:00 |
Початок аукціону: | 15 лютого 2018 15:43 |
Очікувана вартість: | 2 088 710,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 443,55 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
51408 одиниця
(послуги з охорони об’єктів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02092, Україна, Київ, м. Київ, Братиславська, 5 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 березня 2018
—
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 січня 2018 15:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 січня 2018 15:29 |
Проект Договору.docx | |
30 січня 2018 15:29 |
ТД Охорона.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Якщо податкова звітність подається учасником в електронному вигляді
Дата подання: 31 січня 2018 17:35
Дата відповіді: 05 лютого 2018 15:46
У тендерній документації зазначено:
"5.2.2.2. Копія останнього звіту за формою Д4 з відміткою податкових інспекцій Головного управління Міндоходів, що підтверджує наявність в штаті Учасника працівників в кількості не менше 28 (двадцяти восьми) чоловік.
5.2.2.3. Копія останнього квартального звіту за формою 1ДФ з відміткою відповідного органу державної податкової служби України, що підтверджує наявність в штаті Учасника працівників в кількості не менше 56 (п’ятдесяти шести) чоловік."
Якщо податкова звітність подається учасником в електронному вигляді, то чи потрібно на зазначених звітах "...відмітка податкових інспекцій Головного управління Міндоходів"? чи достатньо надання завіреної сканкопії Квитанції №2, яка свідчить про прийняття пакету звітних документів?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Враховуючи те, що отримання позитивної Квитанції № 2 означає, що електронна звітність респондента була ним вчасно подана та прийнята органами державної статистики до оброблення, подання Учасником, в складі своє тендерної пропозиції, звітів за формою Д4 та формою 1ДФ, а також завіреної сканкопії Квитанції № 2 є прийнятною. В такому разі, відсутність відміток податкової інспекції на зазначених звітах не стане підставою для відхилення пропозиції Учасника.
Щодо форми відгуку
Дата подання: 31 січня 2018 17:46
Дата відповіді: 05 лютого 2018 15:47
Тендерна документація містить наступне: 5.2. Учасники повинні підтвердити відповідність кваліфікаційним вимогам наданням наступних документів:
"5.2.3.2. Оригінал листа-відгука підприємств, установ або організацій (незалежно від організаційно-правових форм власності) про виконання договору, предмет закупівлі яких є аналогічним предмету цієї закупівлі (відгук повинен бути наданий на договір, що зазначений у довідці щодо виконання аналогічного договору) (учаснику пропонується скористатися формою наведеною у Додатку 6)."
Ми, як учасник тендерів, тривалий час надаємо послуги охорони, тому маємо в наявності відгуки від наших замовників, однак, вони за формою відрізняються від відгуку, яких наведений у Додатку 6 цієї тендерної документації (замовник послуг охорони може просто відмовитися надавати ще один відгук, мотивуючи, що він вже надавав його). у пункті 5.2.3.2. усім учасникам ПРОПОНУЄТЬСЯ "скористатися формою наведеною у Додатку 6".
Чи буде надання учасником торгів відгуку не за формою наведеною у Додатку 6 підставою для відхилення пропозиції такого учасника?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерна документація відповідно до п. 5.2.3.2. розділу III містить вимогу щодо надання оригіналу листа-відгука підприємства, установи або організації (незалежно від організаційно-правових форм власності) про виконання договору, предмет закупівлі яких є аналогічним предмету цієї закупівлі (відгук повинен бути наданий на договір, що зазначений у довідці щодо виконання аналогічного договору) (учаснику пропонується скористатися формою наведеною у Додатку 6).
Форма листа – відгуку, наведена у Додатку 6 тендерної документації, це лише запропонований варіант. Якщо відгук від підприємств, установ або організацій (незалежно від організаційно-правових форм власності) про виконання договору, предмет закупівлі яких є аналогічним предмету цієї закупівлі (відгук повинен бути наданий на договір, що зазначений у довідці щодо виконання аналогічного договору) буде складений не за пропонованою формую, це не стане підставою для відхилення пропозиції Учасника.
Форма листа – відгуку, наведена у Додатку 6 тендерної документації, це лише запропонований варіант. Якщо відгук від підприємств, установ або організацій (незалежно від організаційно-правових форм власності) про виконання договору, предмет закупівлі яких є аналогічним предмету цієї закупівлі (відгук повинен бути наданий на договір, що зазначений у довідці щодо виконання аналогічного договору) буде складений не за пропонованою формую, це не стане підставою для відхилення пропозиції Учасника.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АРСІД" #33548965 |
Переможець |
1 979 208,00
UAH з ПДВ
|
19 лютого 2018 16:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 квітня 2019 13:14
|
Звіт про виконання договору.pdf | укладений |
17 квітня 2019 13:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 січня 2019 16:15
|
ДУ 3 від 28.01.2019 до Д7971-1Т від 03.03.2018.pdf | зміни до договору |
29 січня 2019 16:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 січня 2019 13:50
|
ДУ 2 від 21.01.2019 до Д 7971-1Т від 03.03.2018.pdf | зміни до договору |
24 січня 2019 13:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2018 13:51
|
ДУ1_21.12.18_Д7971-1Т_03.03.18.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2018 13:51
|
Електронний підпис | укладений |
05 березня 2018 14:03
|
Д 7971-1Т від 03.03.2018 Арсід.pdf | укладений |
05 березня 2018 14:02
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 7971-1Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7971-1Т |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 січня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 24 січня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 7971-1Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7971-1Т |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 січня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 29 січня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | внесення змін до пункту 4 Додаткової угоди №2 від 21.01.2019 |
Номер договору про закупівлю: | 7971-1Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7971-1Т |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |