Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Охоронні послуги (ДК 021:2015 - 79710000-4) (послуги з охорони об’єктів)»
Очікувана вартість
2 088 710,00 UAH
UA-2018-01-30-003292-c d89ba85b880d44918f9762344a9d94e7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марія Толстих

+380442916109 tcheart@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна установа "Інститут серця Міністерства охорони здоров'я України"
Код ЄДРПОУ: 38831595
Місцезнаходження: 02660, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. БРАТИСЛАВСЬКА, 5-А
Контактна особа: Марія Толстих
+380442916109
tcheart@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 січня 2018 15:29
Звернення за роз’ясненнями: до 04 лютого 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 лютого 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 лютого 2018 18:00
Початок аукціону: 15 лютого 2018 15:43
Очікувана вартість: 2 088 710,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 443,55 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
51408 одиниця
(послуги з охорони об’єктів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02092, Україна, Київ, м. Київ, Братиславська, 5 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 січня 2018 15:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 січня 2018 15:29
Проект Договору.docx
30 січня 2018 15:29
ТД Охорона.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Якщо податкова звітність подається учасником в електронному вигляді
Дата подання: 31 січня 2018 17:35
Дата відповіді: 05 лютого 2018 15:46
У тендерній документації зазначено: "5.2.2.2. Копія останнього звіту за формою Д4 з відміткою податкових інспекцій Головного управління Міндоходів, що підтверджує наявність в штаті Учасника працівників в кількості не менше 28 (двадцяти восьми) чоловік. 5.2.2.3. Копія останнього квартального звіту за формою 1ДФ з відміткою відповідного органу державної податкової служби України, що підтверджує наявність в штаті Учасника працівників в кількості не менше 56 (п’ятдесяти шести) чоловік." Якщо податкова звітність подається учасником в електронному вигляді, то чи потрібно на зазначених звітах "...відмітка податкових інспекцій Головного управління Міндоходів"? чи достатньо надання завіреної сканкопії Квитанції №2, яка свідчить про прийняття пакету звітних документів?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Враховуючи те, що отримання позитивної Квитанції № 2 означає, що електронна звітність респондента була ним вчасно подана та прийнята органами державної статистики до оброблення, подання Учасником, в складі своє тендерної пропозиції, звітів за формою Д4 та формою 1ДФ, а також завіреної сканкопії Квитанції № 2 є прийнятною. В такому разі, відсутність відміток податкової інспекції на зазначених звітах не стане підставою для відхилення пропозиції Учасника.
Щодо форми відгуку
Дата подання: 31 січня 2018 17:46
Дата відповіді: 05 лютого 2018 15:47
Тендерна документація містить наступне: 5.2. Учасники повинні підтвердити відповідність кваліфікаційним вимогам наданням наступних документів: "5.2.3.2. Оригінал листа-відгука підприємств, установ або організацій (незалежно від організаційно-правових форм власності) про виконання договору, предмет закупівлі яких є аналогічним предмету цієї закупівлі (відгук повинен бути наданий на договір, що зазначений у довідці щодо виконання аналогічного договору) (учаснику пропонується скористатися формою наведеною у Додатку 6)." Ми, як учасник тендерів, тривалий час надаємо послуги охорони, тому маємо в наявності відгуки від наших замовників, однак, вони за формою відрізняються від відгуку, яких наведений у Додатку 6 цієї тендерної документації (замовник послуг охорони може просто відмовитися надавати ще один відгук, мотивуючи, що він вже надавав його). у пункті 5.2.3.2. усім учасникам ПРОПОНУЄТЬСЯ "скористатися формою наведеною у Додатку 6". Чи буде надання учасником торгів відгуку не за формою наведеною у Додатку 6 підставою для відхилення пропозиції такого учасника?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерна документація відповідно до п. 5.2.3.2. розділу III містить вимогу щодо надання оригіналу листа-відгука підприємства, установи або організації (незалежно від організаційно-правових форм власності) про виконання договору, предмет закупівлі яких є аналогічним предмету цієї закупівлі (відгук повинен бути наданий на договір, що зазначений у довідці щодо виконання аналогічного договору) (учаснику пропонується скористатися формою наведеною у Додатку 6).
Форма листа – відгуку, наведена у Додатку 6 тендерної документації, це лише запропонований варіант. Якщо відгук від підприємств, установ або організацій (незалежно від організаційно-правових форм власності) про виконання договору, предмет закупівлі яких є аналогічним предмету цієї закупівлі (відгук повинен бути наданий на договір, що зазначений у довідці щодо виконання аналогічного договору) буде складений не за пропонованою формую, це не стане підставою для відхилення пропозиції Учасника.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 лютого 2018 16:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АРСІД" 1 979 208,00
UAH з ПДВ
1 979 208,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ" 2 054 263,68
UAH з ПДВ
2 033 024,45
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 лютого 2018 14:11
Калькуляція.pdf
13 лютого 2018 14:11
Проект Договору.pdf
13 лютого 2018 14:11
Листи-відгуки.pdf
13 лютого 2018 14:11
Свідоцтва охоронників.pdf
13 лютого 2018 14:11
Звіт 1ДФ.pdf
13 лютого 2018 14:11
Звіт Д4.pdf

Публічні документи

13 лютого 2018 09:37
Електронний підпис
13 лютого 2018 09:34
проект договору.pdf
13 лютого 2018 09:34
копія лецензії.pdf
13 лютого 2018 09:34
комерційна пропозиція.pdf
13 лютого 2018 09:34
калькуляція.pdf
13 лютого 2018 09:34
Дозвіл на частоту.pdf
13 лютого 2018 09:34
відгуки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АРСІД"

ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АРСІД"
#33548965
Переможець 1 979 208,00
UAH з ПДВ
19 лютого 2018 16:47

Документи

19 лютого 2018 16:47
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 лютого 2018 16:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АРСІД"
#33548965
1 979 208,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 лютого 2018 16:47
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 квітня 2019 13:14
Звіт про виконання договору.pdf укладений
17 квітня 2019 13:14
Електронний підпис зміни до договору
29 січня 2019 16:15
ДУ 3 від 28.01.2019 до Д7971-1Т від 03.03.2018.pdf зміни до договору
29 січня 2019 16:14
Електронний підпис зміни до договору
24 січня 2019 13:50
ДУ 2 від 21.01.2019 до Д 7971-1Т від 03.03.2018.pdf зміни до договору
24 січня 2019 13:50
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2018 13:51
ДУ1_21.12.18_Д7971-1Т_03.03.18.pdf зміни до договору
21 грудня 2018 13:51
Електронний підпис укладений
05 березня 2018 14:03
Д 7971-1Т від 03.03.2018 Арсід.pdf укладений
05 березня 2018 14:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 7971-1Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 7971-1Т
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 7971-1Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 7971-1Т
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін до пункту 4 Додаткової угоди №2 від 21.01.2019
Номер договору про закупівлю: 7971-1Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 7971-1Т
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 березня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 2 373 756,00
UAH з ПДВ