Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Курятина, цілі тушки, охолоджені
Очікувана вартість
255 900,00 UAH
UA-2018-01-30-003165-c 6ee67081ba5742c9ae78b70448552f33
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тяпаєв Вадим

380953150048 balgorsvet@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Балаклійська міська рада Харківської області
Код ЄДРПОУ: 04058628
Місцезнаходження: 64200, Україна , Харківська обл., Балаклія, Центральна,б.16
Контактна особа: Тяпаєв Вадим
380953150048
balgorsvet@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 січня 2018 15:20
Звернення за роз’ясненнями: до 04 лютого 2018 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 лютого 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 лютого 2018 16:00
Початок аукціону: 15 лютого 2018 14:45
Очікувана вартість: 255 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,78%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 7000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4265 кілограми
Курятина, цілі тушки, охолоджені
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64200, Україна, Харківська область, Балаклія, дошкільні навчальні заклади Балаклійської міської ради Харківської області згідно дислокації (Додаток 1) тендерної документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 лютого 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 лютого 2018 15:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 лютого 2018 15:09
Перелік_змін_до_протоколу_№_6_2018.pdf
01 лютого 2018 15:09
6 Протокол_зміни ДКТ 2018 курятина.pdf
01 лютого 2018 15:08
ТД курятина 2018 зі змінами.doc
30 січня 2018 15:22
Проект договору курятина 2018.doc
01 лютого 2018 15:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 січня 2018 15:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 лютого 2018 15:09
Перелік_змін_до_протоколу_№_6_2018.pdf
01 лютого 2018 15:09
6 Протокол_зміни ДКТ 2018 курятина.pdf
01 лютого 2018 15:08
ТД курятина 2018 зі змінами.doc
30 січня 2018 15:22
ТД курятина 2018.doc
30 січня 2018 15:22
Проект договору курятина 2018.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-01-30-003165-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Боден", Код ЄДРПОУ:38385259
Дата подання: 26 лютого 2018 14:44
Скарга
1. Відповідно до п.2 Розділу III Тендерної документації банківська гарантія повинна містити умови, за яких надається право вимагати платіж – викласти обставини, передбачені пунктом 3 цього розділу. Відповідно до пункту 3 цього розділу Забезпечення тендерної пропозиції не повертається в разі:
- відкликання тендерної пропозиції Учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються чинними;
- непідписання Учасником, який став переможцем процедури торгів, договору про закупівлю;
- ненадання переможцем у строк, визначений в абзаці другому частини третьої статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону;
- ненадання переможцем процедури торгів забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції (у разі якщо вони не повертаються Учаснику), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету.
Аналіз тендерної пропозиції ФОП Бузевата С.Ю. містить інше тлумачення передбачених тендерною документацією вимог у зв’язку з чим тендерна пропозиція підлягає відхиленню.

2. Відповідно до Додатку 3 Тендерної документації у разі, якщо Учасником для перевезення предмету закупівлі залучається орендований автотранспорт або суб’єкт господарювання, який здійснює перевезення вантажів повинен бути наданий договір оренди автотранспорту або договору про надання транспортних послуг, де зазначено автомобілі, якими буде здійснюватись перевезення товару, що є предметом закупівлі
В складі тендерної пропозиції надано договір на перевезення який не містить інформації про автомобілі, яким буде здійснюватись перевезення товару, що не відповідає вимогам тендерної документації у зв’язку з чим тендерна пропозиція ФОП Бузеватої С.Ю. повинна бути відхилена.

3. Відповідно до Додатку 3 Тендерної документації на підтвердження дотримання Учасником вимог Санітарних правил для підприємств продовольчої торгівлі від 16.04.1991р. за № 5781-91 щодо періодичної дезінфекції транспорту Учасник надає, у разі здійснення дезінфекції транспортних засобів залученим по договору суб’єктом господарювання, договір про послуги з дезінфекції автотранспортних засобів, якими буде здійснюватися перевезення предмету закупівлі.
В складі тендерної пропозиції учасника надано Договір від 25.09.2017 р. № 046/17 на проведення дезінфекції автомобілів. Строк дії договору - з 25.09.2017 по 01.12.2017 р. Отже договір втратив чинність і не є підтвердженням вимог замовника. Учасником надано додаткову угоду на продовження дії договору № 046/17 від 09.1017. Отже надана додаткова угода не є угодою на продовження дії договору на дезінфекцію оскільки нею продовжено інший за номером договір і з іншою датою укладення.
На цій підставі тендерна пропозиція ФОП Бузеватої С.Ю повинна бути відхилена.

4. Відповідно до Додатку 3 Тендерної документації учасник повинен надати документи про підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід:
- Інформація у формі таблиці за підписом Учасника та завірена печаткою (у разі наявності) про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для здійснення постачання предмету закупівлі:
- У складі персоналу Учасника повинні бути зазначені: керівний склад Учасника, працівники відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, які будуть залучені до поставки предмету закупівлі протягом строку поставки, вказаного Замовником у даній тендерній документації. Учасник: фізична особа - підприємець відповідно до своєї професії та кваліфікації може поставляти предмет закупівлі особисто та із залученням найманих працівників.
- Копії документів, чинні на дату подання тендерної пропозиції Учасником: особисті медичні книжки водіїв, експедиторів (у випадку їх залучення до поставки предмету закупівлі) з відміткою про проходження медогляду.

Учасником в складі тендерної пропозиції надано довідку в формі таблиці яка не містить інформацію про керівний склад учасника. (відсутня інформація про ФОП Бузевату С.Ю.). Крім того надана учасником медична книжка Білодід О.В. містить ознаки підробки. Зокрема медична книжка видана 12.01.2018 року, а договір між працівником і ФОП Бузеватою С.Ю. укладено лише 08.02.2018 р. Отже медична книжка з зазначенням, що особа працює в ФОП Бузевата С.Ю., видана майже на місяць раніше ніж було укладено договір про трудові відносини. Отже довідка містить ознаки підробки.
Таким чином учасником не виконано вимоги замовника і в цій частині у зв’язку з чим тендерна пропозиція ФОП Бузеватої С.Ю. підлягає відхиленню

Отже тендерна пропозиція ФОП Бузеватої С.Ю. не відповідає вимогам тендерної документації та підлягає відхиленню.

У випадку невідхилення тендерної пропозиції ФОП Бузеватої С.Ю. ми будемо змушекні звекрнутися зі скаргою до АМКУ



Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 лютого 2018 09:45
На вимогу від 26.02.2018р., розміщену на веб-порталі Уповноваженого органу по предмету закупівлі код ДК 021:2015 – 15110000-2 М’ясо (Курятина, цілі тушки, охолоджені), номер закупівлі № UA-2018-01-30-003165-c, щодо відхилення тендерної пропозиції ФО-П Бузевата Світлана Юріївна, як такої, що не відповідає вимогам тендерної документації, тендерний комітет при виконавчому комітеті Балаклійської міської ради Харківської області повідомляє наступне.
Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а саме ст. 18 Закону встановлено порядок оскарження процедур закупівлі, яким передбачено подання скарги до органу оскарження. Згідно з абзацом третім частини 2 ст. 18 Закону скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності Замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям, подаються протягом п’яти днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу протоколу розгляду тендерних пропозицій.
Протокол засідання тендерного комітету № 7-2018 від 16.02.2018р. щодо розгляду тендерних пропозицій учасників та визначення переможця в установленому порядку оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу 17.02.2018р., у зв’язку з чим, вважаємо, що закінчився строк подання відповідних скарг та відповідно до абзацу сьомого частини 2 ст. 18 Закону скарга не може бути прийнята до розгляду.
Щодо розгляду вимоги по суті повідомляємо:
1. З питання невідповідності банківської гарантії Учасником закупівлі ФО-П Бузевата С.Ю. вимогам тендерної документації – відповідно до вимог п.2 Розділу III Тендерної документації Учасником закупівлі ФО-П Бузевата С.Ю. надано забезпечення тендерної пропозиції у вигляді банківської гарантії. Банківська гарантія повністю відповідає тендерній документації з урахуванням зазначення у банківській гарантії строку дії даної гарантії на протязі строку дії тендерної пропозиції (абзац п’ятий електронної банківської гарантії № 980/18/100 від 12.02.2018р. ПАТ «Мегабанк»).
2. З питання відсутності у Договорі про надання послуг на перевезення №01/02/2018 від 01.02.2018р. інформації про автомобілі, якими буде здійснюватись перевезення товару.
В складі тендерної пропозиції ФО-П Бузевата С.Ю. надано Договір про надання послуг №01/02/2018 від 01.02.2018р., в якому п.1.2.1 передбачено перевезення вантажів спеціалізованим автомобільним транспортом відповідно до характеру вантажу. Вимог щодо наявності у копіях договору оренди автотранспорту або договору про надання транспортних послуг більш детальної інформації згідно п.п.4 п.1.2. ч.1 Додатку 3 до тендерної документації Замовником не вимагається. Детальна інформація про спеціалізований автотранспорт надана Учасником в складі тендерної пропозиції.
Враховуючи вищезазначене та те, що даний Договір укладений з дотриманням вимог Господарського та Цивільного кодексів України, у Замовника відсутні підстави для визнання Учасника таким, що не відповідає кваліфікаційним критеріям.
3. З питання надання Учасником договору про послуги з дезінфекції автотранспортних засобів, якими буде здійснюватися перевезення предмету закупівлі, який втратив чинність.
ФО-П Бузевата С.Ю. надала скановану копію Договору від 25.09.2017 р. № 0046/17 на проведення дезінсекційних, дезінфекційних, дератизаційних робіт. Строк дії договору - з 25.09.2017 по 01.12.2017 р. Відповідно до п.8.7 Договору Договір вважається продовженим ще на один рік або більше, якщо хоча б одна із Сторін не заявить про його заміну або припинення не менше як за 1 (один) місяць до закінчення його терміну дії. Про продовження даного договору під час розгляду тендерної пропозиції свідчать Акти здачі-прийняття робіт (послуг) за договіром №0046/17 від 25.09.2017р. з дезінфекції автотранспорту за грудень 2017р.(№А-0485/17 від 05.12.2017, №А-0490/17 від 15.12.2017, №А-0496/17 від 15.12.2017), за січень 2018р. (№А-0016/18 від 04.01.2018, №А-0047/18 від 14.01.2018, №А-0067/18 від 24.01.2018), за лютий 2018р. (№А-0111/18 від 03.02.2018, №А-0122/18 від 13.02.2018).
Враховуючи викладене, у Замовника відсутні підстави для визнання Учасника таким, що не відповідає кваліфікаційним критеріям.
4. З питання відсутності в інформації про наявність працівників відповідної класифікації інформації про керівний склад Учасника.
В складі тендерної пропозиції ФО-П Бузевата С.Ю. надала інформацію із зазначенням одного працівника. Враховуючи те, що даний Учасник є фізичною особою-підприємцем – відомості щодо керівного складу не зазначені.
Враховуючи викладене, у Замовника відсутні підстави для визнання Учасника таким, що не відповідає кваліфікаційним критеріям.
5. З питання невідповідності дати проходження медичного огляду, зазначеної в медичній книжці працівника, та дати укладення з ним трудового договору.
В медичній книжці зазначено про факт проходження працівником медичного огляду 12.01.2018р. Укладення трудового договору з даним працівником 08.02.2018р. до дати проведення наступного медичного огляду (12.07.2018р.) не є порушенням.
Враховуючи викладене, у Замовника відсутні підстави для визнання Учасника таким, що не відповідає кваліфікаційним критеріям.
Таким чином, відповідно до ст. 28 Закону тендерним комітетом Замовника розглянуто тендерну пропозицію Учасника ФО-П Бузевата С.Ю. на відповідність вимогам тендерної документації, пропозиція якого за результатами електронного аукціону визначена найбільш економічно вигідною. Враховуючи те, що згідно з пунктом 6 ст. 28 Закону повноваження щодо визначення переможця належать замовнику закупівлі, тендерний комітет Замовника визнав достатніми документи, надані у складі тендерної пропозиції Учасником ФО-П Бузевата С.Ю., для визнання Учасника ФО-П Бузевата С.Ю. та його тендерної пропозиції такою, що відповідає вимогам тендерної документації, про що складено протокол № 7-2018 від 16.02.2018р.
Відповідно до ст. 32 Закону даним протоколом також визначено переможцем Учасника ФО-П Бузевата С.Ю., та прийнято рішення про намір укласти договір. Відповідно до ст. 32 Закону 17.02.2018р. тендерним комітетом Замовника оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір.
Розгорнути Згорнути
Про відхилення вимоги щодо визнання тендерної пропозиції як такої, що не відповідає вимогам тендерної документації,

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 лютого 2018 15:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Бузевата Світлана Юріївна 213 250,00
UAH з ПДВ
145 905,65
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Боден" 204 720,00
UAH з ПДВ
198 686,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "МИХАЙЛЕНКО ГЕННАДІЙ МИКОЛАЙОВИЧ" 218 794,50
UAH з ПДВ
218 794,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 лютого 2018 15:36
Дезинф.pdf
14 лютого 2018 15:36
Дезинф.pdf
14 лютого 2018 15:13
Транспорт 1511.pdf
14 лютого 2018 15:13
Транспорт 1511-2.pdf
13 лютого 2018 20:51
Транспорт.pdf
13 лютого 2018 20:51
Пропозиція.pdf
13 лютого 2018 20:51
Персонал.pdf
13 лютого 2018 20:51
інформація.jpg
13 лютого 2018 20:51
Довідки.pdf
13 лютого 2018 20:51
Гарантия кур.rar
13 лютого 2018 20:51
Аналог.договор..pdf
13 лютого 2018 20:51
Дезинф.дог..pdf

Публічні документи

14 лютого 2018 15:01
пропозиція.PDF
14 лютого 2018 15:01
окремо.rar
14 лютого 2018 15:01
дод4.rar
14 лютого 2018 15:01
дод3.rar

Публічні документи

14 лютого 2018 13:28
Електронний підпис
12 лютого 2018 11:09
установчі документи.rar
12 лютого 2018 11:09
довідки.pdf
12 лютого 2018 11:09
скани.rar
12 лютого 2018 11:09
тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Бузевата Світлана Юріївна

ТОВ "Боден"

ФОП "МИХАЙЛЕНКО ГЕННАДІЙ МИКОЛАЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Бузевата Світлана Юріївна
#2591913282
Рішення скасоване 145 905,65
UAH з ПДВ
16 лютого 2018 16:21
ФОП Бузевата Світлана Юріївна
#2591913282
Переможець 145 905,65
UAH з ПДВ
17 лютого 2018 09:11

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 лютого 2018 09:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Бузевата Світлана Юріївна
#2591913282
145 905,65
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2018 10:52
5 Дод угода 29.12.18..pdf укладений
29 грудня 2018 10:51
5 Дод угода 29.12.18..pdf укладений
29 грудня 2018 10:32
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2018 10:31
Повідомлення до договору 110 29.12.18..pdf зміни до договору
29 грудня 2018 10:30
5 Дод угода 29.12.18..pdf зміни до договору
29 грудня 2018 10:30
Електронний підпис зміни до договору
04 червня 2018 08:25
4 Дод угода 01.06.18..pdf зміни до договору
04 червня 2018 08:24
Електронний підпис зміни до договору
10 травня 2018 12:27
3 Дод угода 10.05.18..pdf зміни до договору
10 травня 2018 12:26
Електронний підпис зміни до договору
13 квітня 2018 10:17
2 Дод угода 13.04.18..pdf зміни до договору
13 квітня 2018 10:16
Електронний підпис зміни до договору
30 березня 2018 16:23
1 Дод угода 30.03.18..pdf зміни до договору
30 березня 2018 16:22
Електронний підпис укладений
01 березня 2018 08:28
Договір курятина 2018.pdf укладений
01 березня 2018 08:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 березня 2018
Дата публікації змін до договору:
30 березня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Підстава: згідно п.4 ст.36 Закону "Про публічні закупівлі" "Зміна ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договор"
Номер договору про закупівлю: 1107
Договір:
Номер додаткової угоди: 110
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 квітня 2018
Дата публікації змін до договору:
13 квітня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Підстава: згідно п.4 ст.36 Закону "Про публічні закупівлі" "Зміна ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договор"
Номер договору про закупівлю: 1107
Договір:
Номер додаткової угоди: 110
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 травня 2018
Дата публікації змін до договору:
10 травня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Підстава: згідно п.4 ст.36 Закону "Про публічні закупівлі" "Зміна ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договор"
Номер договору про закупівлю: 1107
Договір:
Номер додаткової угоди: 110
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
04 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Підстава: згідно п.4 ст.36 Закону "Про публічні закупівлі" "Зміна ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договор"
Номер договору про закупівлю: 1107
Договір:
Номер додаткової угоди: 110N
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Підстава: згідно п.п.1 п.4 ст.36 Закону "Про публічні закупівлі" " зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника"
Номер договору про закупівлю: 1107
Договір:
Номер додаткової угоди: 110Т
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 березня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 145 805,55
UAH