Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з охорони приміщень Департаменту
Очікувана вартість
290 900,00 UAH
UA-2018-01-30-002691-c 2fce373f29a947b095bcba672b5d398d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

грицай тетяна василівна

380442026173 tender@gukv.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент комунальної власності м. Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 19020407
Вебсайт: http://gukv.gov.ua
Місцезнаходження: 01001, Україна , КИЕВСКАЯ ОБЛ. обл., КИЕВ, Хрещатик,10
Контактна особа: грицай тетяна василівна
380442026173
tender@gukv.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 січня 2018 14:38
Звернення за роз’ясненнями: до 05 лютого 2018 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 лютого 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 лютого 2018 16:00
Початок аукціону: 16 лютого 2018 11:31
Очікувана вартість: 290 900,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 454,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Послуги з охорони приміщень Департаменту
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з охорони приміщень Департаменту
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, Київ, Київ, Хрещатик, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04 березня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 79713000-5 — Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 січня 2018 14:48
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
30 січня 2018 14:42
Тендерна документація.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Засоби зв'язку
Дата подання: 05 лютого 2018 10:02
Дата відповіді: 08 лютого 2018 11:31
Доброго дня! Чим обумовлена Ваша вимога надання часником в тендерній пропозиції нотаріально завірених копій документів, що стосуються тільки договорів та дозволів на засоби зв’язку? Навіщо охороннику мати таку кількість радіостанцій при чому різної потужності 2 Вт та 9 Вт? З ким охоронник буде мати радіозв’язок, якщо радіус дії переносних засобів зв’язку в районі знаходження Вашого об’єкту охорони не менше 50 метрів? Вважаємо дану вимогу прописаною під конкретного Учасника, який має дані засоби радіозв’язку дискримінаційною та надуманою. Пропонуємо цю вимогу виключити з кваліфікаційних критеріїв, як таку що не відповідає потребам охоронника при наданні охоронних послуг на вашому об’єкті.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до статті 10 Закону України «Про охоронну діяльність» (Стаття 10. Частина перша пункту 8.) Під час організації та здійснення охоронної діяльності забороняється: використовувати засоби радіозв'язку без наявності дозволу на їх використання на наданих радіочастотах).

2 Вт – для охоронника, відповідальної особи замовника, начальника охорони, тощо.
9 Вт – базова радіостанція (охоронник буде мати радіозв’язок, з відповідальною особою замовника, начальником охорони, диспетчером виконавця, тощо.)
Питання щодо сертифікації послуг
Дата подання: 05 лютого 2018 10:06
Дата відповіді: 08 лютого 2018 14:36
Відповідно до п.2.3 додатку №1 до тендерної документації Участник повинен надати в тендерній пропозиції нотаріально завірену копію Сертифікату, який підтверджує, що система менеджменту якістю учасника ( стосовно надання послуг, які є предметом закупівлі) відповідає ДСТУ ІSО 9001:2015, тобто замовник застосовує додаткові вимоги до учасників при проведеній процедури закупівлі охоронних послуг по критерію наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Змушенні зазначити ,що в основі вимог щодо наявності того, чи іншого сертифікату мають бути положення діючого на даний час « Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні», затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01 лютого 2005 року №28. Відповідно до цього Переліку вищезазначені послуги сертифікації не підлягають. Сертифікація менеджменту якістю учасника ( стосовно надання послуг, які є предметом закупівлі) на відповідність положенням будь-яких стандартів, в том числі державних стандартів України може здійснюватися суб ‘єктами господарювання виключно на добровільних засадах. Для розуміння ситуації слід зазначити , що послуги із добровільної сертифікації системи менеджменту якістю учасника ( стосовно надання послуг, які є предметом закупівлі) надаються на комерційних засадах . Таким чином очевидною є зацікавленість замовника у створені штучних перешкод у вигляді додаткових вимог щодо сертифікації при проведенні процедур публічних закупівель. Також, слід зазначити, що відповідно до Закону України « Про публічні закупівлі», відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників торгів у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для ії відхилення замовником. Більш того, відповідно до цього ж закону, замовник може встановити наступні кваліфіційні критерії для учасників торгів: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Вимога щодо сертифікації системи менеджменту якістю учасника ( стосовно надання послуг, які є предметом закупівлі) , якщо це не передбачено законодавством, є неправомірною. Пропонуємо цю вимогу виключити з тендерної документації як дискримінаційною , яка звужує коло учасників та є неправомірною.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Наявність в охоронного підприємства Сертифікату якості ДСТУ ІSО 9001:2015, гарантує підвищення якості надання послуг, оскільки одним з основних принципів побудови системи менеджменту якості відповідно до вимог ДСТУ ІSО 9001:2015 є орієнтація на замовника та процесний підхід до діяльності: діяльність організації складається з ряду взаємозалежгних процесів, при цьому вихідні дані одного процесу є вхідними даними для наступного, тому просесний підхід полягає в систематичній діяльності по визначенню процесів, їх послідовності і взаємодії, управлінні процесами й звязками між ними, що попереджуватиме безсистемні дії працівників різних підрозділів, що повинні взаємодіяти між собою.
У звязку з тим, що отримати зазначений сертифікат якості може будь-яка організація, що організувала свою діяльність у відповідності до стандартів ДСТУ ІSО 9001:2015 не вважаємо вищезазначену вимогу дискримінаційною, крім того, така позиція підтверджується відповідними рішеннями Антимонопольного комітету України.
Питання щодо дозволів на засоби радіозв’язку
Дата подання: 05 лютого 2018 11:00
Дата відповіді: 08 лютого 2018 11:29
Дозволи на засоби радіозв’язку повинні бути дійсні на весь період надання послуг чи достатньо 3-4 місяці?
Відповідь: Дозволи на засоби радіозв’язку повинні бути дійсні на момент подання пропозиції Учасником та під час виконання договору. У випадку закінчення строку дії таких дозволів Учасник зобов’язаний продовжити дію до моменту закінчення терміну дії договору.
Про досвід виконання аналогічних договорів
Дата подання: 05 лютого 2018 13:10
Дата відповіді: 08 лютого 2018 11:28
В тендерній документації на підтвердження кваліфікаційних критеріїв, вимагається довідка про досвід виконання аналогічного договору на надання послуг з фізичної охорони, в тому числі не менше двох договорів з суб’єктами державної та/або комунальної форми власності, який мінімальний строк надання послуг відповідно до вищевказаних договорів?
Відповідь: Тендерною документацією такий строк надання послуг не визначений.
Питання щодо договору добровільного страхування професійної відповідальності перед третіми особами
Дата подання: 05 лютого 2018 13:12
Дата відповіді: 08 лютого 2018 11:27
Тендерною документацією вимагаються інші документи, що вимагаються замовником чинного договору добровільного страхування професійної відповідальності перед третіми особами. На яку суму потрібно укласти договір добровільного страхування професійної відповідальності перед третіми особами?
Відповідь: Обмежень щодо суми договору добровільного страхування професійної відповідальності перед третіми особами тендерною документацією не передбачено.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-01-30-002691-c.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ДП Агентство Професійної Безпеки "Беркут", Код ЄДРПОУ:31507801
Дата подання: 05 лютого 2018 12:06
Вимога до засобів радіотехнічного зв’язку
Тендерною документацією передбачено надання нотаріально завіреної копії дозволів ДП «Український державний центр радіочастот» на право експлуатації радіостанцій, що розташовані в транспорті реагування, дана вимога суперечить п.2.1. розділу 2 Наказу Міністерства Внутрішніх Справ України №375 від 18.04.2013, а саме: «Транспорт реагування обладнується засобами радіотехнічного зв’язку, зокрема радіостанціями, засобами стільникового, супутникового, транкінгового зв’язку ». Тому просимо дану вимогу виключити з тендерної документації, так як вимога не є правомірною та звужує коло потенційних учасників. Ця вимога є дискримінаційною.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
08 лютого 2018 11:26
Вимога зазначена на підставі статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі». (Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, зокрема наявності обладнання та матеріально технічної бази) та статті 10 Закону України «Про охоронну діяльність» (Стаття 10. Частина перша пункту 8.) Під час організації та здійснення охоронної діяльності забороняється: використовувати засоби радіозв'язку без наявності дозволу на їх використання на наданих радіочастотах). Крім того, п.2.3. Порядку обладнання транспорту реагування суб'єкта охоронної діяльності засобами радіотехнічного зв'язку, кольорографічними схемами (написами), світловими та звуковими сигналами затвердженого Наказом Міністерства Внутрішніх Справ України №375 від 18.04.2013 року передбачено, що засоби радіотехнічного зв’язку, експлуатація яких вимагає наявності відповідних дозволів, використовуються лише після отримання таких дозволів у порядку та на умовах, визначених Законом України „Про радіочастотний ресурс України”.
Номер вимоги: UA-2018-01-30-002691-c.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ДП Вікінг, Код ЄДРПОУ:30207208
Дата подання: 05 лютого 2018 12:42
Вимога до розрядів охоронників
повинен надати «Копії свідоцтв про присвоєння ( підвищення) робітничої кваліфікації « охоронник» не менше 4 працівників, які мають робітничу кваліфікацію «охоронник» не нижче IV розряду».
Рішення замовника: Вимога відхилена
08 лютого 2018 11:26
Пунктом 2. 2. додатку 1 до Тендерної документації встановлено критерії щодо підтвердження наявності у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: учасник повинен надати «Копії свідоцтв про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації « охоронник» не менше 4 працівників, які мають робітничу кваліфікацію «охоронник» не нижче IV розряду.
Дана вимога необхідна для підтвердження можливості учасника, у разі виникнення загрози майну Замовника, забезпечити реагування на спрацювання тривожного сигналу шляхом посилення постів у нештатних ситуаціях мобільною групою протягом не більше 15 хвилин.
Номер вимоги: UA-2018-01-30-002691-c.a3
Статус:
Відхилено
Учасник: ДП Вікінг, Код ЄДРПОУ:30207208
Дата подання: 05 лютого 2018 13:09
Вимога щодо GPS-трекера
Доброго дня!

Згідно вимог тендерної документації по даній закупівлі (а саме – пункти 1.9, 1.10 та 1.11)ви вимагаєте наявність у Учасника двох трекерів та документів щодо їх реєстрації в ДП «Український державний центр радіочастот»

Згідно визначення, GPS-трекер – це приймально-передавальний пристрій, призначений для дистанційного стеження за положенням мобільного об'єкта. GPS-трекер розташовується на об'єкті, за яким ведеться спостереження (моніторинг) та визначає місцезнаходження об'єкту за допомогою GPS-приймача. Для відображення маршруту руху та поточного місцезнаходження об'єкту дані GPS-трекера накладаються на електронну карту місцевості, тобто іде стеження за географічними координатами об'єкта стеження.

Згідно технічних вимог тендерної документації об'єкт охорони - це 4,5,6 поверхи за адресою вул. Хрещатик 10 (літера А) та 5 поверх за адресою вул. Хрещатик 12 (літера А).

З огляду на вищенаведене зазначимо, що GPS-трекери, які вимагаються у тендерній документації по закупівлі, не надають змоги відстежувати переміщення об'єкта стеження поповерхово в адміністративній будівлі.

Також, з огляду на вимоги тендерної документації (п. 1.5 додаток №1) - «Інформаційна довідка про наявність технічної та організаційної можливості Учасника для встановлення та підключення власного централізованого пульта охорони (моніторингової станції) кнопки тривожного виклику на посту охорони протягом місяця з моменту укладення договору на охорону, подальшого технічного обслуговування та реагування на тривожні виклики мобільними групами за власні кошти.»

При чому дія брелока від зазначеної в документації тревожної кнопки для виклику групи швидкого реагування більше 250 метрів.

Навіщо тоді потрібні GPS-трекери з такою ж функцією?

Вважаємо дану вимогу штучною, прописаною під конкретного учасника та дискримінаційною.

Вимагаємо вилучити цю вимогу з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
08 лютого 2018 11:25
Вказані кваліфікаційні вимоги застосовано з метою контролю за якістю надання послуг, в першу чергу, для забезпечення контролю охоронною організацією за роботою охоронників.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 лютого 2018 11:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ДП АПБ "Атлант" 290 899,00
UAH
289 444,50
UAH
Документи
ДП Скорпіон 290 895,00
UAH
290 895,00
UAH
Документи

Публічні документи

22 лютого 2018 17:46
стаття 17
22 лютого 2018 17:46
довідка мвс
22 лютого 2018 17:46
довідка корупція
22 лютого 2018 17:46
податкова
15 лютого 2018 15:39
лист розяснення.pdf
15 лютого 2018 15:39
транспорт реагування.pdf
15 лютого 2018 15:39
система контролю.pdf
15 лютого 2018 15:39
тендерна пропозиція.pdf
15 лютого 2018 15:39
інформація частоти.pdf
15 лютого 2018 15:39
статут.pdf
15 лютого 2018 15:39
Договір053.pdf
15 лютого 2018 15:39
ст 17.pdf
15 лютого 2018 15:39
ст 17 розгорнута.pdf
15 лютого 2018 15:39
довідка тех вимоги.pdf
15 лютого 2018 15:39
свідоцтва 4 розряд.pdf
15 лютого 2018 15:39
довідка пульт.pdf
15 лютого 2018 15:39
Радіозвязок .pdf
15 лютого 2018 15:39
довідка про посадових.pdf
15 лютого 2018 15:39
довідка не платник пдв.pdf
15 лютого 2018 15:39
довідка мат тех база.pdf
15 лютого 2018 15:39
проект договору.pdf
15 лютого 2018 15:39
довідка люди.pdf
15 лютого 2018 15:39
паспрт та код.pdf
15 лютого 2018 15:39
довідка дсту iso 9001 2015.pdf
15 лютого 2018 15:39
оригінали дозволів.pdf
15 лютого 2018 15:39
ліцензія охорона.pdf
15 лютого 2018 15:39
аналогічний договір.pdf

Публічні документи

15 лютого 2018 15:28
Статут.pdf
15 лютого 2018 15:28
Проет Договору.pdf
15 лютого 2018 15:28
паспорт директора.pdf
15 лютого 2018 15:28
наказ про призначення.pdf
15 лютого 2018 15:28
Договір GPS трекери.pdf
15 лютого 2018 15:28
Тендерна пропозиція.pdf
15 лютого 2018 15:28
Довідка ст. 17.pdf
15 лютого 2018 15:28
Витяг.pdf
15 лютого 2018 15:28
Аналогічний договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДП АПБ "Атлант"

ДП Скорпіон

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ДП АПБ "Атлант"
#31507775
Переможець 289 444,50
UAH
21 лютого 2018 17:43
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ДП АПБ "Атлант" #31507775

№ рішення у справі

209-р

Дата рішення у справі

27.06.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

АМКУ

Документи

21 лютого 2018 17:42
Електронний підпис
21 лютого 2018 17:40
Електронний підпис
21 лютого 2018 17:38
Scan прот.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 лютого 2018 17:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДП АПБ "Атлант"
#31507775
289 444,50
UAH
Документи

Документи

21 лютого 2018 17:42
Електронний підпис
21 лютого 2018 17:40
Електронний підпис
21 лютого 2018 17:38
Scan прот.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2019 11:47
Електронний підпис укладений
12 березня 2018 10:04
Договір охорона.pdf укладений
12 березня 2018 10:02

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 березня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 289 444,50
UAH