Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з охорони приміщень Департаменту
Очікувана вартість
290 900,00 UAH
UA-2018-01-30-002691-c ● 2fce373f29a947b095bcba672b5d398d
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент комунальної власності м. Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
Код ЄДРПОУ: | 19020407 |
Вебсайт: | http://gukv.gov.ua |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , КИЕВСКАЯ ОБЛ. обл., КИЕВ, Хрещатик,10 |
Контактна особа: |
грицай тетяна василівна 380442026173 tender@gukv.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 січня 2018 14:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 лютого 2018 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 лютого 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 лютого 2018 16:00 |
Початок аукціону: | 16 лютого 2018 11:31 |
Очікувана вартість: | 290 900,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 454,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Послуги з охорони приміщень Департаменту
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з охорони приміщень Департаменту
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, Київ, Київ, Хрещатик, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
04 березня 2018
—
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 79713000-5 — Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 січня 2018 14:48 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
30 січня 2018 14:42 |
Тендерна документація.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Засоби зв'язку
Дата подання: 05 лютого 2018 10:02
Дата відповіді: 08 лютого 2018 11:31
Доброго дня! Чим обумовлена Ваша вимога надання часником в тендерній пропозиції нотаріально завірених копій документів, що стосуються тільки договорів та дозволів на засоби зв’язку?
Навіщо охороннику мати таку кількість радіостанцій при чому різної потужності 2 Вт та 9 Вт?
З ким охоронник буде мати радіозв’язок, якщо радіус дії переносних засобів зв’язку в районі знаходження Вашого об’єкту охорони не менше 50 метрів? Вважаємо дану вимогу прописаною під конкретного Учасника, який має дані засоби радіозв’язку дискримінаційною та надуманою. Пропонуємо цю вимогу виключити з кваліфікаційних критеріїв, як таку що не відповідає потребам охоронника при наданні охоронних послуг на вашому об’єкті.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до статті 10 Закону України «Про охоронну діяльність» (Стаття 10. Частина перша пункту 8.) Під час організації та здійснення охоронної діяльності забороняється: використовувати засоби радіозв'язку без наявності дозволу на їх використання на наданих радіочастотах).
2 Вт – для охоронника, відповідальної особи замовника, начальника охорони, тощо.
9 Вт – базова радіостанція (охоронник буде мати радіозв’язок, з відповідальною особою замовника, начальником охорони, диспетчером виконавця, тощо.)
2 Вт – для охоронника, відповідальної особи замовника, начальника охорони, тощо.
9 Вт – базова радіостанція (охоронник буде мати радіозв’язок, з відповідальною особою замовника, начальником охорони, диспетчером виконавця, тощо.)
Питання щодо сертифікації послуг
Дата подання: 05 лютого 2018 10:06
Дата відповіді: 08 лютого 2018 14:36
Відповідно до п.2.3 додатку №1 до тендерної документації Участник повинен надати в тендерній пропозиції нотаріально завірену копію Сертифікату, який підтверджує, що система менеджменту якістю учасника ( стосовно надання послуг, які є предметом закупівлі) відповідає ДСТУ ІSО 9001:2015, тобто замовник застосовує додаткові вимоги до учасників при проведеній процедури закупівлі охоронних послуг по критерію наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Змушенні зазначити ,що в основі вимог щодо наявності того, чи іншого сертифікату мають бути положення діючого на даний час « Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні», затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01 лютого 2005 року №28.
Відповідно до цього Переліку вищезазначені послуги сертифікації не підлягають.
Сертифікація менеджменту якістю учасника ( стосовно надання послуг, які є предметом закупівлі) на відповідність положенням будь-яких стандартів, в том числі державних стандартів України може здійснюватися суб ‘єктами господарювання виключно на добровільних засадах.
Для розуміння ситуації слід зазначити , що послуги із добровільної сертифікації системи менеджменту якістю учасника ( стосовно надання послуг, які є предметом закупівлі) надаються на комерційних засадах .
Таким чином очевидною є зацікавленість замовника у створені штучних перешкод у вигляді додаткових вимог щодо сертифікації при проведенні процедур публічних закупівель.
Також, слід зазначити, що відповідно до Закону України « Про публічні закупівлі», відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників торгів у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для ії відхилення замовником. Більш того, відповідно до цього ж закону, замовник може встановити наступні кваліфіційні критерії для учасників торгів:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Вимога щодо сертифікації системи менеджменту якістю учасника ( стосовно надання послуг, які є предметом закупівлі) , якщо це не передбачено законодавством, є неправомірною.
Пропонуємо цю вимогу виключити з тендерної документації як дискримінаційною , яка звужує коло учасників та є неправомірною.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Наявність в охоронного підприємства Сертифікату якості ДСТУ ІSО 9001:2015, гарантує підвищення якості надання послуг, оскільки одним з основних принципів побудови системи менеджменту якості відповідно до вимог ДСТУ ІSО 9001:2015 є орієнтація на замовника та процесний підхід до діяльності: діяльність організації складається з ряду взаємозалежгних процесів, при цьому вихідні дані одного процесу є вхідними даними для наступного, тому просесний підхід полягає в систематичній діяльності по визначенню процесів, їх послідовності і взаємодії, управлінні процесами й звязками між ними, що попереджуватиме безсистемні дії працівників різних підрозділів, що повинні взаємодіяти між собою.
У звязку з тим, що отримати зазначений сертифікат якості може будь-яка організація, що організувала свою діяльність у відповідності до стандартів ДСТУ ІSО 9001:2015 не вважаємо вищезазначену вимогу дискримінаційною, крім того, така позиція підтверджується відповідними рішеннями Антимонопольного комітету України.
У звязку з тим, що отримати зазначений сертифікат якості може будь-яка організація, що організувала свою діяльність у відповідності до стандартів ДСТУ ІSО 9001:2015 не вважаємо вищезазначену вимогу дискримінаційною, крім того, така позиція підтверджується відповідними рішеннями Антимонопольного комітету України.
Питання щодо дозволів на засоби радіозв’язку
Дата подання: 05 лютого 2018 11:00
Дата відповіді: 08 лютого 2018 11:29
Дозволи на засоби радіозв’язку повинні бути дійсні на весь період надання послуг чи достатньо 3-4 місяці?
Відповідь: Дозволи на засоби радіозв’язку повинні бути дійсні на момент подання пропозиції Учасником та під час виконання договору. У випадку закінчення строку дії таких дозволів Учасник зобов’язаний продовжити дію до моменту закінчення терміну дії договору.
Про досвід виконання аналогічних договорів
Дата подання: 05 лютого 2018 13:10
Дата відповіді: 08 лютого 2018 11:28
В тендерній документації на підтвердження кваліфікаційних критеріїв, вимагається довідка про досвід виконання аналогічного договору на надання послуг з фізичної охорони, в тому числі не менше двох договорів з суб’єктами державної та/або комунальної форми власності, який мінімальний строк надання послуг відповідно до вищевказаних договорів?
Відповідь: Тендерною документацією такий строк надання послуг не визначений.
Питання щодо договору добровільного страхування професійної відповідальності перед третіми особами
Дата подання: 05 лютого 2018 13:12
Дата відповіді: 08 лютого 2018 11:27
Тендерною документацією вимагаються інші документи, що вимагаються замовником чинного договору добровільного страхування професійної відповідальності перед третіми особами. На яку суму потрібно укласти договір добровільного страхування професійної відповідальності перед третіми особами?
Відповідь: Обмежень щодо суми договору добровільного страхування професійної відповідальності перед третіми особами тендерною документацією не передбачено.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-01-30-002691-c.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ДП Агентство Професійної Безпеки "Беркут", Код ЄДРПОУ:31507801
Дата подання: 05 лютого 2018 12:06
Вимога до засобів радіотехнічного зв’язку
Тендерною документацією передбачено надання нотаріально завіреної копії дозволів ДП «Український державний центр радіочастот» на право експлуатації радіостанцій, що розташовані в транспорті реагування, дана вимога суперечить п.2.1. розділу 2 Наказу Міністерства Внутрішніх Справ України №375 від 18.04.2013, а саме: «Транспорт реагування обладнується засобами радіотехнічного зв’язку, зокрема радіостанціями, засобами стільникового, супутникового, транкінгового зв’язку ». Тому просимо дану вимогу виключити з тендерної документації, так як вимога не є правомірною та звужує коло потенційних учасників. Ця вимога є дискримінаційною.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
08 лютого 2018 11:26
Вимога зазначена на підставі статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі». (Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, зокрема наявності обладнання та матеріально технічної бази) та статті 10 Закону України «Про охоронну діяльність» (Стаття 10. Частина перша пункту 8.) Під час організації та здійснення охоронної діяльності забороняється: використовувати засоби радіозв'язку без наявності дозволу на їх використання на наданих радіочастотах). Крім того, п.2.3. Порядку обладнання транспорту реагування суб'єкта охоронної діяльності засобами радіотехнічного зв'язку, кольорографічними схемами (написами), світловими та звуковими сигналами затвердженого Наказом Міністерства Внутрішніх Справ України №375 від 18.04.2013 року передбачено, що засоби радіотехнічного зв’язку, експлуатація яких вимагає наявності відповідних дозволів, використовуються лише після отримання таких дозволів у порядку та на умовах, визначених Законом України „Про радіочастотний ресурс України”.
Номер вимоги: UA-2018-01-30-002691-c.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ДП Вікінг, Код ЄДРПОУ:30207208
Дата подання: 05 лютого 2018 12:42
Вимога до розрядів охоронників
повинен надати «Копії свідоцтв про присвоєння ( підвищення) робітничої кваліфікації « охоронник» не менше 4 працівників, які мають робітничу кваліфікацію «охоронник» не нижче IV розряду».
Рішення замовника: Вимога відхилена
08 лютого 2018 11:26
Пунктом 2. 2. додатку 1 до Тендерної документації встановлено критерії щодо підтвердження наявності у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: учасник повинен надати «Копії свідоцтв про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації « охоронник» не менше 4 працівників, які мають робітничу кваліфікацію «охоронник» не нижче IV розряду.
Дана вимога необхідна для підтвердження можливості учасника, у разі виникнення загрози майну Замовника, забезпечити реагування на спрацювання тривожного сигналу шляхом посилення постів у нештатних ситуаціях мобільною групою протягом не більше 15 хвилин.
Дана вимога необхідна для підтвердження можливості учасника, у разі виникнення загрози майну Замовника, забезпечити реагування на спрацювання тривожного сигналу шляхом посилення постів у нештатних ситуаціях мобільною групою протягом не більше 15 хвилин.
Номер вимоги: UA-2018-01-30-002691-c.a3
Статус:
Відхилено
Учасник: ДП Вікінг, Код ЄДРПОУ:30207208
Дата подання: 05 лютого 2018 13:09
Вимога щодо GPS-трекера
Доброго дня!
Згідно вимог тендерної документації по даній закупівлі (а саме – пункти 1.9, 1.10 та 1.11)ви вимагаєте наявність у Учасника двох трекерів та документів щодо їх реєстрації в ДП «Український державний центр радіочастот»
Згідно визначення, GPS-трекер – це приймально-передавальний пристрій, призначений для дистанційного стеження за положенням мобільного об'єкта. GPS-трекер розташовується на об'єкті, за яким ведеться спостереження (моніторинг) та визначає місцезнаходження об'єкту за допомогою GPS-приймача. Для відображення маршруту руху та поточного місцезнаходження об'єкту дані GPS-трекера накладаються на електронну карту місцевості, тобто іде стеження за географічними координатами об'єкта стеження.
Згідно технічних вимог тендерної документації об'єкт охорони - це 4,5,6 поверхи за адресою вул. Хрещатик 10 (літера А) та 5 поверх за адресою вул. Хрещатик 12 (літера А).
З огляду на вищенаведене зазначимо, що GPS-трекери, які вимагаються у тендерній документації по закупівлі, не надають змоги відстежувати переміщення об'єкта стеження поповерхово в адміністративній будівлі.
Також, з огляду на вимоги тендерної документації (п. 1.5 додаток №1) - «Інформаційна довідка про наявність технічної та організаційної можливості Учасника для встановлення та підключення власного централізованого пульта охорони (моніторингової станції) кнопки тривожного виклику на посту охорони протягом місяця з моменту укладення договору на охорону, подальшого технічного обслуговування та реагування на тривожні виклики мобільними групами за власні кошти.»
При чому дія брелока від зазначеної в документації тревожної кнопки для виклику групи швидкого реагування більше 250 метрів.
Навіщо тоді потрібні GPS-трекери з такою ж функцією?
Вважаємо дану вимогу штучною, прописаною під конкретного учасника та дискримінаційною.
Вимагаємо вилучити цю вимогу з тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Згідно вимог тендерної документації по даній закупівлі (а саме – пункти 1.9, 1.10 та 1.11)ви вимагаєте наявність у Учасника двох трекерів та документів щодо їх реєстрації в ДП «Український державний центр радіочастот»
Згідно визначення, GPS-трекер – це приймально-передавальний пристрій, призначений для дистанційного стеження за положенням мобільного об'єкта. GPS-трекер розташовується на об'єкті, за яким ведеться спостереження (моніторинг) та визначає місцезнаходження об'єкту за допомогою GPS-приймача. Для відображення маршруту руху та поточного місцезнаходження об'єкту дані GPS-трекера накладаються на електронну карту місцевості, тобто іде стеження за географічними координатами об'єкта стеження.
Згідно технічних вимог тендерної документації об'єкт охорони - це 4,5,6 поверхи за адресою вул. Хрещатик 10 (літера А) та 5 поверх за адресою вул. Хрещатик 12 (літера А).
З огляду на вищенаведене зазначимо, що GPS-трекери, які вимагаються у тендерній документації по закупівлі, не надають змоги відстежувати переміщення об'єкта стеження поповерхово в адміністративній будівлі.
Також, з огляду на вимоги тендерної документації (п. 1.5 додаток №1) - «Інформаційна довідка про наявність технічної та організаційної можливості Учасника для встановлення та підключення власного централізованого пульта охорони (моніторингової станції) кнопки тривожного виклику на посту охорони протягом місяця з моменту укладення договору на охорону, подальшого технічного обслуговування та реагування на тривожні виклики мобільними групами за власні кошти.»
При чому дія брелока від зазначеної в документації тревожної кнопки для виклику групи швидкого реагування більше 250 метрів.
Навіщо тоді потрібні GPS-трекери з такою ж функцією?
Вважаємо дану вимогу штучною, прописаною під конкретного учасника та дискримінаційною.
Вимагаємо вилучити цю вимогу з тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога відхилена
08 лютого 2018 11:25
Вказані кваліфікаційні вимоги застосовано з метою контролю за якістю надання послуг, в першу чергу, для забезпечення контролю охоронною організацією за роботою охоронників.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ДП АПБ "Атлант" #31507775 |
Переможець |
289 444,50
UAH
|
21 лютого 2018 17:43
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2019 11:47
|
Електронний підпис | укладений |
12 березня 2018 10:04
|
Договір охорона.pdf | укладений |
12 березня 2018 10:02
|