Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги теплопостачання
Очікувана вартість
277 606,00 UAH
UA-2018-01-30-000854-c 412bd77a3fd5477889644ce135348eae
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валентина Мальцева

+380502040659 sad16stepanovka76@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Степанівський ясла - садок №16 Херсонської міської ради
Код ЄДРПОУ: 24114317
Місцезнаходження: 73488, Україна , Херсонська обл., с. Степанівка, вул. Шкільна, 76а
Контактна особа: Валентина Мальцева
+380502040659
sad16stepanovka76@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
1. Умови застосування переговорної процедури закупівлі:
відповідно до п. 2 ч.2 ст 35 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може буте укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи.
2. Причини та обставини, якими керувався замовник під час застосування переговорної процедури: відповідно до п. 2 ч.2 ст 35 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може буте укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи.
3. Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури:
3.1. Витяг зі Зведеного переліку суб’єктів природних монополій (www.amc.gov.ua)
3.2. Витяг з Ліцензійного реєстру суб'єктів господарювання, що здійснюють господарську діяльність у сфері теплопостачання, діяльність яких регулюється Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг розміщеного на сайті НКРЕКП (www.nerc.gov.ua)
3.3. Лист- відповідь Національной комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП), від 03.11.2015 № 11865/21/61-15

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 січня 2018 11:23
Оскарження наміру укласти договір: 10 лютого 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
211 гігакалорія
Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73488, Україна, Херсонська область, м.Херсон, с. Степанівка, Шкільна, 76 а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Тендерна документація

30 січня 2018 10:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 січня 2018 10:53
протокол №1 001.jpg
30 січня 2018 10:53
протокол №1 002.jpg
30 січня 2018 10:53
протокол №1 003.jpg
30 січня 2018 10:53
протокол №1 004.jpg
30 січня 2018 10:53
лист-запрошення 001.jpg
30 січня 2018 10:53
6 проект договора.doc
30 січня 2018 10:53
лист-запрошення 002.jpg
30 січня 2018 10:53
лист-запрошення 003.jpg

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-09-03-000024 ● 054b34a2eb374d11abf5fe6cb5a9300e
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 вересня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 вересня 2021 13:56
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
Одеса
03.09.2021 № 512

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2018-01-30-000854-c.
2. Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є:
- виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
3. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-09-06 15:33:51

Запит на пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Степанівським ясла - садком №16 Херсонської міської ради пари, гарячої води та пов’язаної продукції з очікуваною вартістю 277 606,00 гривень (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2018-01-30-000854-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), чому звіт про виконання договору з МКП «Херсонтеплоенерго» від 12.02.2018 №262/01-2018 про закупівлю послуг з постачання теплової енергії у вигляді гарячої води не оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу з питань публічних закупівель, при тому що термін дії договору з врахуванням додаткових угод, закінчився 31.03.2019.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 13 вересня 2021
Кінцевий строк оскарження: 28 вересня 2021

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Міське комунальне підприємство "Херсонтеплоенерго"
#31653320
Переможець 277 606,00
UAH з ПДВ
30 січня 2018 11:23

Документи

30 січня 2018 11:23
Електронний підпис
30 січня 2018 10:58
протокол №1 003.jpg
30 січня 2018 10:58
протокол №1 002.jpg
30 січня 2018 10:58
протокол №1 001.jpg
30 січня 2018 10:58
протокол №1 004.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 січня 2018 11:23

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Міське комунальне підприємство "Херсонтеплоенерго"
#31653320
277 606,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 січня 2018 11:23
Електронний підпис
30 січня 2018 10:58
протокол №1 003.jpg
30 січня 2018 10:58
протокол №1 002.jpg
30 січня 2018 10:58
протокол №1 001.jpg
30 січня 2018 10:58
протокол №1 004.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 жовтня 2021 16:55
Електронний підпис зміни до договору
08 жовтня 2021 16:50
Додаткова угода №5.jpg зміни до договору
08 жовтня 2021 16:47
Електронний підпис зміни до договору
25 лютого 2019 08:47
Додаткова угода №5.jpg зміни до договору
25 лютого 2019 08:42
Електронний підпис зміни до договору
28 січня 2019 08:26
Додаткова угода №4 001.jpg зміни до договору
25 січня 2019 16:04
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2018 18:14
Додаткова угода №3 001.jpg зміни до договору
28 грудня 2018 18:12
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2018 11:59
Додаткова угода №2 001.jpg зміни до договору
28 грудня 2018 11:33
Електронний підпис зміни до договору
12 грудня 2018 13:21
Додаткова угода до договору 262 001.jpg зміни до договору
12 грудня 2018 13:15
Електронний підпис укладений
12 лютого 2018 09:24
Договор теплоенерго 001.jpg укладений
12 лютого 2018 09:21
Договор теплоенерго 004.jpg укладений
12 лютого 2018 09:21
Договор теплоенерго 003.jpg укладений
12 лютого 2018 09:21
Договор теплоенерго 002.jpg укладений
12 лютого 2018 09:21
додаток до договору 001.jpg укладений
12 лютого 2018 09:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
12 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись статтею 36 розділ 4 п.7 Закону України "Про публічні закупівлі" та Договором №262/01-2018 від 12.02.2018р розділ 11 п.11.7.7
Номер договору про закупівлю: 262/01-2018
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1 до договору №262/01-2018 від 12,02,2018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з закриттям бюджетного року з застосуванням Положень ч.6 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» сторони погодились внести зміни до п.3.1 Договору № 262/01-2018 від 12.02.2018р.у, виклавши в такій редакції: Сума цього Договору становить 333113,43 грн. (триста тридцять три тисячі сто тринадцять грн. 43 коп.), у тому числі ПДВ 20% 55518,90 грн.,(зі внесенням змін до обсягу закупівлі послуг), сума зменшення по даній угоді складає 18,57 грн. (вісімнадцять грн. 57 коп.). Найменування послуги: постачання теплової енергії у вигляді гарячої води далі по тексту ПОСЛУГА. Очікуваний обсяг ПОСЛУГИ за цим Договором становить 211 Гкал. ( з урахуванням тарифу 1876,63 грн./Гкал). Всі інші умови залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 262/01-2018
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2 до договору №262/01-2018 від 12,02,2018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п.10.2.Договору, на період проведення процедури закупівлі послуг з теплопостачання на 2019 рік сторони домовились: Викласти п.10.1 Договору №262/01-2018 від 12.02.18 року у наступній редакціїї: "п.10.1. Даний Договір діє з моменту підписання до 31 березня 2019 року. Сторони керуючись частиною 3 ст.631 Цивільного кодексу України, домовились, що всі умови цього Договору розповсюджують свою дію на відносини, які виникли між Сторонами з "01 січня 2018р.". Решта умов Договору № 262/01-2018 від 12.02.2018 року залишається незмінною і обов'язковою для виконання Сторонами. Дана Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання і діє до 31 березня 2019 року.
Номер договору про закупівлю: 262/01-2018
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №3 до договору №262/01-2018 від 12,02,2018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору №262/01-2018 від 12.02.2018р, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі №262/01-2018 від 12.02.2018р.
Номер договору про закупівлю: 262/01-2018
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №4 до договору №262/01-2018 від 12,02,2018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
25 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з завершенням Договору та відповідно до п.3,2 та п.11.7.4 істотні умови Договору «Про закупівлю» не можуть змінюватись після його підписання до виконання зобов'язань сторонами у повному обсязі, крім випадків зміни умов з застосуванням Положень ч. 6I ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» сторони погодились внести зміни до п.3.1 Договору № 262/01-2018 від 12.02.2018р., виклавши в такій редакції: 1.1 «3.1. Сума цього Договору становить 399724,25 грн. (триста дев’яносто дев’ять тисяч сімсот двадцять чотири грн. 25 коп.), у тому числі ПДВ 20% 79944,85 грн.,(зі внесенням змін до обсягу закупівлі послуг), сума зменшення по даній угоді складає 11,87 грн. (одинадцять грн. 87 коп.)».
Номер договору про закупівлю: 262/01-2018
Договір:
Номер додаткової угоди: 262/01-2018 від 12.02.2018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
08 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з завершенням Договору та відповідно до п.3,2 та п.11.7.4 істотні умови Договору «Про закупівлю» не можуть змінюватись після його підписання до виконання зобов'язань сторонами у повному обсязі, крім випадків зміни умов з застосуванням Положень ч. 6I ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» сторони погодились внести зміни до п.3.1 Договору № 262/01-2018 від 12.02.2018р., виклавши в такій редакції: 1.1 «3.1. Сума цього Договору становить 399724,25 грн. (триста дев’яносто дев’ять тисяч сімсот двадцять чотири грн. 25 коп.), у тому числі ПДВ 20% 79944,85 грн.,(зі внесенням змін до обсягу закупівлі послуг), сума зменшення по даній угоді складає 11,87 грн. (одинадцять грн. 87 коп.)».
Номер договору про закупівлю: 262/01-2018
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2018 — 31 березня 2019
Сума оплати за договором: 399 724,25
UAH (в тому числі ПДВ 66 620,71 UAH)