Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

конверти марковані та марки поштової оплати
Очікувана вартість
1 757 097,00 UAH
UA-2018-01-29-004057-c 48ec26ae1e6a4da996be737f26c2b37d
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юліан Рудзь

+380432660656 mts@vn.minyst.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ГОЛОВНЕ ТЕРИТОРІАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ ЮСТИЦІЇ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 34939304
Вебсайт: http://vinjust.gov.ua
Місцезнаходження: 21036, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 7
Контактна особа: Юліан Рудзь
+380432660656
mts@vn.minyst.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Відповідно до пункту 2 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі», переговорна процедура закупівлі застосовується як виняток у разі відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 січня 2018 13:52
Оскарження наміру укласти договір: 10 лютого 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

1757097грн. (один мільйон сімсот п’ятдесят сім тисяч дев’яносто сім гривен. 00коп.). з ПДВ. в тому числі 187999штук конвертів вартістю 5,75 грн. за один конверт на загальну суму1080994,25 грн., а також марок поштової оплати:
«V» номіналом 5 грн. в кількості 20238 штук. на суму 101190,00 грн.,
«M» номіналом 7.50 грн. в кількості 23500 штук на суму 176250,00 грн.,
«F» номіналом 9.00 грн. в кількості 19879 штук на суму 178911,00 грн.,
«X» номіналом 10 грн. в кількості 21075 штук на суму210750,00 грн.,
«
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Марки, чекові бланки, банкноти, сертифікати акцій, рекламні матеріали, каталоги та посібники
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21036, Україна, Вінницька область, Вінниця, Хмельницьке шосе, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 22400000-4 — Марки, чекові бланки, банкноти, сертифікати акцій, рекламні матеріали, каталоги та посібники

Тендерна документація

29 січня 2018 19:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 січня 2018 19:02
протокол Укрпошта.PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Публічне акціонерне товариство "Укрпошта" Вінницька дирекція
#20116650
Переможець 1 757 097,00
UAH з ПДВ
30 січня 2018 13:52

Документи

30 січня 2018 13:52
Електронний підпис
30 січня 2018 13:51
протокол ТК.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 січня 2018 13:52

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Публічне акціонерне товариство "Укрпошта" Вінницька дирекція
#20116650
1 757 097,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 січня 2018 13:52
Електронний підпис
30 січня 2018 13:51
протокол ТК.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 вересня 2018 11:30
Звіт про укладений договір № 23-09-2-86-200.PDF укладений
25 вересня 2018 11:22
Пр ТК № 226 від 24.09.18.PDF укладений
25 вересня 2018 11:22
Електронний підпис зміни до договору
25 вересня 2018 11:02
Дод. угода № 2 від 24.09.18 р..PDF зміни до договору
25 вересня 2018 11:00
Електронний підпис зміни до договору
10 травня 2018 17:43
Укрпошта дод угода № 1.PDF зміни до договору
10 травня 2018 17:41
Електронний підпис укладений
12 лютого 2018 09:59
договір Укрпошта.PDF укладений
12 лютого 2018 09:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 травня 2018
Дата публікації змін до договору:
10 травня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв’язку із зменшенням кошторисних призначень необхідно зменшити обсяг закупівлі бензину А-95 в кількості 1180 л. на суму 32815,80 грн., згідно з п. 1 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» з метою виконання виконавчого листа Вінницького міського суду Вінницької області від 19.04.2018 р. у справі № 127/8094/14-ц про стягнення коштів з Головного територіального управління юстиції у Вінницькій області шляхом безспірного списання коштів на користь Гупяк Тетяни Юхимівни.
Номер договору про закупівлю: 23-09-2-86-200
Договір:
Номер додаткової угоди: 23-09-2-86-200
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
25 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, з урахуванням фактичного обсягу видатків та враховуючи подорожчання маркованих конвертів та марок поштової оплати на 40 відсотків, згідно рішення ; 414 від 07.08.2018 р. Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації.
Номер договору про закупівлю: 23-09-2-86-200
Договір:
Номер додаткової угоди: № 23-09-2-86-200
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 лютого 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 926 659,00
UAH з ПДВ