Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва
Legal advisory and representation services
Legal advisory and representation services
Очікувана вартість
7 577 143,00 UAH
UA-2018-01-29-003905-c ● 130877aae589408e9fefcfc596474ebf
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Державне підприємство "Адміністрація морських портів України" |
Код ЄДРПОУ: | 38727770 |
Вебсайт: | http://uspa.gov.ua |
Місцезнаходження: | 01135, Україна , Київська обл., Київ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ , будинок 14 |
Контактна особа: |
Рехвіашвілі Гія +380487759504 giya.rekhviashvili@uspa.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | State enterprise “Ukraine Sea Port Authority” |
National ID: | 38727770 |
Contact point: |
Рехвіашвілі Гія +380487759504 giya.rekhviashvili@uspa.gov.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 29 січня 2018 18:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 лютого 2018 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 лютого 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 березня 2018 10:00 |
Початок аукціону: | 03 травня 2018 14:23 |
Очікувана вартість: | 7 577 143,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 50 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,66% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 200000 UAH |
Publication date: | 29 січня 2018 18:03 |
Enquiries until: | 19 лютого 2018 10:00 |
Complaints submission until: | до 25 лютого 2018 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 01 березня 2018 10:00 |
Information
Estimated total value: | 7 577 143 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 50 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,66 % |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
за кодом ДК 021:2015 79110000-8 Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва (Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва)
SC 021:2015 79110000-8 Legal advisory and representation services (Legal advisory and representation services)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
250 посл.
Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 79110000-8 — Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва
Legal advisory and representation services
CPV: 79110000-8
Період постачання:
по 31 грудня 2018
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 лютого 2018 11:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 лютого 2018 10:57 |
перелік змін юридичні послуги оголошення.docx | |
09 лютого 2018 10:57 |
ТД юридичні послуги зі змінами оголош.docx | |
09 лютого 2018 10:57 |
Announcement of procurement changed.docx | |
29 січня 2018 18:00 |
Announcement of procurement.docx | |
29 січня 2018 18:00 |
проект договору юридичні послуги.docx | |
29 січня 2018 18:00 |
ТД юридичні послуги оголошення.docx |
09 лютого 2018 11:32 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
09 лютого 2018 10:57 |
перелік змін юридичні послуги оголошення.docx
|
|||
09 лютого 2018 10:57 |
ТД юридичні послуги зі змінами оголош.docx
|
|||
09 лютого 2018 10:57 |
Announcement of procurement changed.docx
|
|||
29 січня 2018 18:00 |
Announcement of procurement.docx
|
|||
29 січня 2018 18:00 |
проект договору юридичні послуги.docx
|
|||
29 січня 2018 18:00 |
ТД юридичні послуги оголошення.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Запитання до тендерної документації за кодом ДК 021:2015 79110000-8 "Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва (Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва)"_UA-2018-01-29-003905-c ● 130877aae589408e9fefcfc596474ebf
Дата подання: 19 лютого 2018 09:42
Дата відповіді: 20 лютого 2018 17:45
1. Чи потрібно на етапі подання тендерної пропозиції надавати інші документи на підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі у Учасника, визначених у частинах перший і другій статті 17 Закону (п. 3.2. Додатку № 3 Тендерної документації), окрім листа в довільній формі по кожному пункту, рекомендована форма якого міститься на стор. 20-21 Тендерної документації?
2. Відповідно до п. 4 таблиці, наведеної у п. 3.2. Додатку № 3 Тендерної документації (рекомендована форма листа) на підтвердження відсутності підстав для відмови Учаснику в участі в закупівлі, на підтвердження п. 5 ч. 1 ст. 17 Закону, надається довідка щодо того, що фізична особа, яка є учасником, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів. Чи потрібно подавати таке підтвердження щодо керівника юридичної особи, якщо учасником є юридична особа, чи якесь інше подібне підтвердження для юридичної особи?
3. У підпункті 3 пункту 3.5 Додатку № 3 Тендерної документації передбачено обов'язок подати "Інформацію, у формі пояснювальної записки відповідно до п. 6 Розділу ІІІ Тендерної Документації, про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі, відповідну технічну специфікацію, яка підтверджує відповідність пропозиції учасника усім вимогам Замовника до предмету закупівлі, викладених згідно змісту Додатку №1 до Тендерної документації". Разом з тим, у п. 6 Розділу ІІІ (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) Тендерної документації передбачено обов'язок подати "Опис запропонованих послуг (надати у формі пояснювальної записки, яка відображає відповідність послуг, що пропонуються до надання, усім вимогам Замовника, наведеним у Додатку №1 цієї Тендерної документації)". Йдеться про один і той же документ (п.п. 3 п. 3.5. Додатку № 3 та п. 6 Розділу ІІІ) чи про два різні документи? Якщо два різні, то чим вони відрізняються?
4. Відповідно до підпункту 2 пункту 3.1. Додатку № 3 до Тендерної документації, учасник має надати "інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі, а саме наявність не менш ніж 10 (десяти) працівників-адвокатів, які працюють в Учасника на умовах повної зайнятості та які будуть безпосередньо залучатися до надання послуг, стаж роботи в галузі права яких становить не менш ніж 5 (п’ять) років". Чи входить до стажу роботи в галузі права стаж роботи помічником судді апеляційного суду, якщо він набутий до моменту отримання особою повної вищої юридичної освіти? Чи входить до стажу роботи в галузі права адвокатський стаж, якщо у цей період не було записів у трудовій книжці?
5. Чи є підставою для відмови в участі у процедурі закупівлі та/або відхилення тендерної пропозиції учасника відсутність в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та громадських формувань інформації, передбаченої пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» (інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи)? Особливо, з огляду на те, що юридична особа має організаційно-правову форму "адвокатське об'єднання", а усі її учасники - фізичні особи.
Заздалегідь дякуємо за відповідь.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за Ваше запитання.
1. Відповідно до умов тендерної документації Інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій (крім пунктів 1 та 7) і другій статті 17 Закону, надається у вигляді листа в довільній формі по кожному пункту за підписом уповноваженої особи Учасника, лист повинен бути завірений печаткою (у разі її наявності) надання інших документів на етапі подання тендерної пропозиції не вимагається.
2. Згідно з п.6 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку. Таким чином учаснику необхідно підтвердити відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції згідно з п.6 частини першої ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» стосовно керівника юридичної особи - учасника у разі, якщо ним підписано тендерну пропозицію.
3. Викладені у вашому питанні вимоги тендерної документації стосуються одного документа. Для виконання даної вимоги тендерної документації учаснику у складі тендерної пропозиції необхідно надати "Опис запропонованих послуг (надати у формі пояснювальної записки, яка відображає відповідність послуг, що пропонуються до надання, усім вимогам Замовника, наведеним у Додатку №1 цієї Тендерної документації).
4. Відповідно до п. 2 ч. 3 ст.6 Закону України «Про адвокатуру та адвокатську діяльність» стаж роботи в галузі права - стаж роботи особи за спеціальністю після здобуття нею повної вищої юридичної освіти. Аналогічна вимога міститься в п. 2.1. Додатку № 3 до тендерної документації.
Відповідно до статті 1 Закону України «Про адвокатуру і адвокатську діяльність» від 05.07.2012р. № 5076-VI, адвокатська діяльність - незалежна професійна діяльність адвоката щодо здійснення захисту, представництва та надання інших видів правової допомоги клієнту.
Відповідно до статті 4 Закону України «Про адвокатуру і адвокатську діяльність», адвокат може здійснювати адвокатську діяльність індивідуально або в організаційно-правових формах адвокатського бюро чи адвокатського об’єднання (організаційні форми адвокатської діяльності).
Таким чином, адвокатський стаж входить в стаж роботи в галузі права. Належний засіб підтвердження такого стажу визначається в залежності від обраної форми адвокатської діяльності.
5. В п.9 ч. 2 ст. 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» передбачено, що в Єдиному державному реєстрі містяться зокрема такі відомості про юридичну особу, крім державних органів і органів місцевого самоврядування як юридичних осіб:
інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її засновника, якщо засновник - юридична особа (крім громадських формувань, адвокатських об’єднань, торгово-промислових палат, об’єднань співвласників багатоквартирних будинків, релігійних організацій, державних органів, органів місцевого самоврядування, їх асоціацій, державних та комунальних підприємств, установ, організацій): прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), дата народження, країна громадянства, серія та номер паспорта громадянина України або паспортного документа іноземця, місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), дата народження, а також повне найменування та ідентифікаційний код (для резидента) засновника юридичної особи, в якому ця особа є кінцевим бенефіціарним власником (контролером). У разі відсутності в юридичної особи кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її засновника, якщо засновник - юридична особа, вноситься відмітка про причину його відсутності.
У разі якщо засновниками юридичної особи є виключно фізичні особи, які є бенефіціарними власниками (контролерами) юридичної особи, інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи не подається.
Враховуючи наведене вище, відсутність в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та громадських формувань інформації, передбаченої пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» (інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи) не є підставою для відмови в участі у процедурі закупівлі та/або відхилення тендерної пропозиції учасника.
1. Відповідно до умов тендерної документації Інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій (крім пунктів 1 та 7) і другій статті 17 Закону, надається у вигляді листа в довільній формі по кожному пункту за підписом уповноваженої особи Учасника, лист повинен бути завірений печаткою (у разі її наявності) надання інших документів на етапі подання тендерної пропозиції не вимагається.
2. Згідно з п.6 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку. Таким чином учаснику необхідно підтвердити відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції згідно з п.6 частини першої ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» стосовно керівника юридичної особи - учасника у разі, якщо ним підписано тендерну пропозицію.
3. Викладені у вашому питанні вимоги тендерної документації стосуються одного документа. Для виконання даної вимоги тендерної документації учаснику у складі тендерної пропозиції необхідно надати "Опис запропонованих послуг (надати у формі пояснювальної записки, яка відображає відповідність послуг, що пропонуються до надання, усім вимогам Замовника, наведеним у Додатку №1 цієї Тендерної документації).
4. Відповідно до п. 2 ч. 3 ст.6 Закону України «Про адвокатуру та адвокатську діяльність» стаж роботи в галузі права - стаж роботи особи за спеціальністю після здобуття нею повної вищої юридичної освіти. Аналогічна вимога міститься в п. 2.1. Додатку № 3 до тендерної документації.
Відповідно до статті 1 Закону України «Про адвокатуру і адвокатську діяльність» від 05.07.2012р. № 5076-VI, адвокатська діяльність - незалежна професійна діяльність адвоката щодо здійснення захисту, представництва та надання інших видів правової допомоги клієнту.
Відповідно до статті 4 Закону України «Про адвокатуру і адвокатську діяльність», адвокат може здійснювати адвокатську діяльність індивідуально або в організаційно-правових формах адвокатського бюро чи адвокатського об’єднання (організаційні форми адвокатської діяльності).
Таким чином, адвокатський стаж входить в стаж роботи в галузі права. Належний засіб підтвердження такого стажу визначається в залежності від обраної форми адвокатської діяльності.
5. В п.9 ч. 2 ст. 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» передбачено, що в Єдиному державному реєстрі містяться зокрема такі відомості про юридичну особу, крім державних органів і органів місцевого самоврядування як юридичних осіб:
інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її засновника, якщо засновник - юридична особа (крім громадських формувань, адвокатських об’єднань, торгово-промислових палат, об’єднань співвласників багатоквартирних будинків, релігійних організацій, державних органів, органів місцевого самоврядування, їх асоціацій, державних та комунальних підприємств, установ, організацій): прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), дата народження, країна громадянства, серія та номер паспорта громадянина України або паспортного документа іноземця, місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), дата народження, а також повне найменування та ідентифікаційний код (для резидента) засновника юридичної особи, в якому ця особа є кінцевим бенефіціарним власником (контролером). У разі відсутності в юридичної особи кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її засновника, якщо засновник - юридична особа, вноситься відмітка про причину його відсутності.
У разі якщо засновниками юридичної особи є виключно фізичні особи, які є бенефіціарними власниками (контролерами) юридичної особи, інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи не подається.
Враховуючи наведене вище, відсутність в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та громадських формувань інформації, передбаченої пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» (інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи) не є підставою для відмови в участі у процедурі закупівлі та/або відхилення тендерної пропозиції учасника.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2018-01-29-003905-c.a1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: АДВОКАТСЬКЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ЕВЕРЛІҐАЛ", Код ЄДРПОУ:40968165
Дата подання: 02 квітня 2018 10:40
Дата подання: 02 квітня 2018 10:40
Скарга на рішення про відхилення тендерної пропозиції
1. Державне підприємство "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ".
2. Адвокатське об'єднання "ЕВЕРЛІҐАЛ"; 01001, м.Київ, Рильський пров., 4, пов.6.
3. 29.01.2018 Замовник опублікував оголошення про проведення публічної закупівлі №2041783 (UA-2018-01-29-003905-c), Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва (далі – Закупівля).
Відповідно до п.5 р.ІІІ Тендерної документації та пп.2.1 п.3.1 Додатку 3 учасник має відповідати вимозі "про наявність не менш ніж 10 (десяти) працівників-адвокатів, які працюють в Учасника на умовах повної зайнятості […], стаж роботи в галузі права яких становить не менш ніж 5 (п’ять) років".
У абз.1 Додатку 1 передбачено, що заборонено здійснення закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб-резидентів РФ державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких перебуває у власності РФ, а також у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт і послуг походженням з РФ.
28.02.2018 АО "ЕВЕРЛІҐАЛ" (далі - «Учасник») подало свою тендерну пропозицію.
Рішенням Тендерного комітету Замовника, оформленим Протоколом б/н від 28.03.2018, відхилено тендерну пропозицію Учасника на підставі (1) п.1 ч.1 ст.30 ЗУ "Про публічні закупівлі" (далі – Закон) через відсутність у штаті 10 працівників-адвокатів та на підставі (2) п.4 ч.1 ст.30 Закону через відсутність санкційного застереження.
Це рішення порушує встановлену Законом процедуру закупівель та права Учасника.
3.1 Висновок Замовника про відсутність у штаті Учасника 10 адвокатів спростовується Тендерною пропозицією
3.1.1 Пропозиція Учасника відхилена на підставі ч.1. ст. 30 Закону (не відповідність кваліфікаційним критеріям, згідно з ч.2 ст.16 Закону).
3.1.2 Ч.2 ст. 16 Закону передбачено, зокрема, такий кваліфікаційний критерій: наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
3.1.3 АО "ЕВЕРЛІҐАЛ" надало належні документи на підтвердження статусу адвокатів у всіх 11 заявлених працівників (копії свідоцтв та витяги з ЄРАУ), а також копії трудових книжок, що підтверджує прийняття у штат працівників та їх досвід.
3.2 Рішення Замовника про відсутність санкційного застереження як підстава для відхилення тендерної пропозиції АО "ЕВЕРЛІҐАЛ" не відповідає вимогам Тендерної документації та суперечить статтям 16 і 30 Закону
3.2.1 Умовами тендерної документації (розділ 5. Оцінка тендерних пропозицій. Пункт 3. Відхилення тендерних пропозицій) зазначено виключений перелік умов відхилення тендерної пропозиції (якщо до учасника застосовано санкції, учасник є резидентом РФ, послуги походять з РФ).
Жодна з цих умов не підтверджується щодо АО «Еверлігал».
3.2.2 Ані абз.1 Додатку 1 та Додаток 3 Тендерної документації прямо не передбачають вимоги до учасника надавати окреме санкційне застереження.
3.2.3 Як вбачається з пп.3 п.3.5 Додатку 3, пояснювальна записка має містити інформацію виключно "про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" (тобто про юридичні послуги), а санкційне застереження не належать до характеристик предмета закупівлі, а характеризує суб’єкта (учасника).
3.2.4 Інформація, що характеризує Учасника є відкритою і міститься у публічних реєстрах. У складі тендерної пропозиції учасник надав копію свого Статуту, з якого вбачається структура власності, інформацію про засновників та їх резиденство України.
4. Таке рішення порушило права АО "ЕВЕРЛІҐАЛ" на участь у Закупівлі, об’єктивний та неупереджений розгляд та оцінку тендерної пропозиції та передбачуваність правових наслідків своїх дій.
5. Просимо встановити порушення процедури Закупівлі. Зобов'язати Замовника (1) скасувати рішення про (A) невідповідність АО "ЕВЕРЛІҐАЛ" (a) кваліфікаційному критерію "Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід" та (b) вимогам, визначеним у Додатку 1 до Тендерної документації, та про (B) відхилення тендерної пропозиції АО "ЕВЕРЛІҐАЛ"; (2) провести повторний розгляд тендерної пропозиції АО "ЕВЕРЛІҐАЛ".
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 05 квітня 2018 21:19
Рішення від 05.04.2018 № 3156.pdf
Дата публікації: 05 квітня 2018 21:18
Інформація про резолютивну частину рішення від 23.04.2018 № 3821.pdf
Дата публікації: 24 квітня 2018 23:49
Рішення від 23.04.2018 № 3821.pdf
Дата публікації: 26 квітня 2018 20:18
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 28 березня 2018
Найменування: | Державне підприємство "Адміністрація морських портів України" |
Код ЄДРПОУ: | 38727770 |
Місцезнаходження: | 01135, Україна, Київська обл., Київ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ , будинок 14 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
АДВОКАТСЬКЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ЕВЕРЛІҐАЛ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Адвокатське об'єднання "Адвокатська компанія "Юскутум" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
АДВОКАТСЬКЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ЮРІМЕКС" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
АДВОКАТСЬКЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ЕТЕРНА ЛО" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
АДВОКАТСЬКЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ПРОМІРСІ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 травня 2018 14:50
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Адвокатське об'єднання "Адвокатська компанія "Юскутум" |
5 000 000,00
UAH
|
2 499 000,00
UAH
|
Документи |
АДВОКАТСЬКЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ЮРІМЕКС" |
6 499 000,00
UAH
|
2 500 000,00
UAH
|
Документи |
АДВОКАТСЬКЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ЕТЕРНА ЛО" |
6 949 000,00
UAH
|
2 893 000,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Адвокатське об'єднання "Адвокатська компанія "Юскутум" #21711231 |
Переможець |
2 499 000,00
UAH
|
10 травня 2018 17:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 листопада 2020 09:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2018 16:00
|
72-В-АМПУ-18 АДВОКАТСЬКА КОМПАНІЯ ЮСКУТУМ ДУ 1 (1).pdf | зміни до договору |
27 грудня 2018 16:00
|
Електронний підпис | укладений |
01 червня 2018 11:08
|
72-В-АМПУ-18 АДВОКАТСЬКА КОМПАНІЯ ЮСКУТУМ.pdf | укладений |
01 червня 2018 11:08
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони, керуючись п. 4 ч. 4 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі", п. 12.5 договору на надання послуг № 72-В-АМПУ-18 від 30.05.2018, уклали додаткову угоду до договору. |
Номер договору про закупівлю: | 72-В-АМПУ-18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 72-В-АМПУ-18 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |