Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
роботи з будівництва об'єкту: «Будівництво спеціалізованого перевантажувального комплексу зернових вантажів на території Маріупольського порту на пр. Луніна, 99 у Приморському районі м. Маріуполь»
Procurement of Construction Work of Facility: “Construction of Specialized Grain Handling Complex on the Territory of Mariupol Port at 99, Lunin Av., in Prymorskyi District of the City of Mariupol”
Procurement of Construction Work of Facility: “Construction of Specialized Grain Handling Complex on the Territory of Mariupol Port at 99, Lunin Av., in Prymorskyi District of the City of Mariupol”
Очікувана вартість
175 000 000,00 UAH
UA-2018-01-29-003647-c ● b9204ee098ac41c687abe428bbac26c4
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ДП "Маріупольський морський торговельний порт" |
Код ЄДРПОУ: | 01125755 |
Вебсайт: | http://marport.net |
Місцезнаходження: | 87510, Україна , Донецька область обл., місто Маріуполь, проспект Адмірала Луніна, 99 |
Контактна особа: |
Вязовик Наталія Миколаївна +380629408878 n.vyazovik@marport.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Mariupol Sea commercial port |
National ID: | 01125755 |
Contact point: |
Vyazovyk Nataliya +380629408878 n.vyazovik@marport.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 29 січня 2018 17:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 березня 2018 17:10 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 березня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 березня 2018 17:10 |
Початок аукціону: | 21 березня 2018 12:38 |
Очікувана вартість: | 175 000 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 875 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 875000 UAH |
Publication date: | 29 січня 2018 17:05 |
Enquiries until: | 03 березня 2018 17:10 |
Complaints submission until: | до 09 березня 2018 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 13 березня 2018 17:10 |
Information
Estimated total value: | 175 000 000 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 875 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
роботи з будівництва об'єкту: «Будівництво спеціалізованого перевантажувального комплексу зернових вантажів на території Маріупольського порту на пр. Луніна, 99 у Приморському районі м. Маріуполь»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87510, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, пр.Адмірала Луніна 99
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель
Procurement of Construction Work of Facility: “Construction of Specialized Grain Handling Complex on the Territory of Mariupol Port at 99, Lunin Av., in Prymorskyi District of the City of Mariupol”
CPV: 45210000-2
Період постачання:
по 31 грудня 2019
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 березня 2018 16:22 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
05 березня 2018 16:17 |
Перелік змін в тендерну документацію від 05.03.18р..docx | |
05 березня 2018 16:17 |
ТД зі змінами від 05.03.18р.docx | |
01 березня 2018 17:26 |
Перелік змін в тендерну документацію від 01.03.18р..docx | |
01 березня 2018 17:26 |
ТД зі змінами від 01.03.18р.docx | |
21 лютого 2018 14:23 |
Перелік змін в тендерну документацію.docx | |
21 лютого 2018 14:23 |
ТД зі змінами.docx | |
21 лютого 2018 08:31 |
Відомість матеріалів та устаткування.rtf | |
30 січня 2018 09:35 |
PDF_Зерновой РД5.zip | |
30 січня 2018 09:35 |
PDF_Зерновой РД4.zip | |
30 січня 2018 09:35 |
PDF_Зерновой РД3.zip | |
30 січня 2018 09:35 |
PDF_Зерновой РД2.zip | |
30 січня 2018 09:35 |
PDF_Зерновой РД1.zip | |
30 січня 2018 09:35 |
Тендерна документація.docx |
05 березня 2018 16:22 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||||||||
05 березня 2018 16:17 |
Перелік змін в тендерну документацію від 05.03.18р..docx
|
|||||||||||||||
05 березня 2018 16:17 |
ТД зі змінами від 05.03.18р.docx
|
|||||||||||||||
01 березня 2018 17:26 |
Перелік змін в тендерну документацію від 01.03.18р..docx
|
|||||||||||||||
01 березня 2018 17:26 |
ТД зі змінами від 01.03.18р.docx
|
|||||||||||||||
21 лютого 2018 14:23 |
Перелік змін в тендерну документацію.docx
|
|||||||||||||||
21 лютого 2018 14:23 |
ТД зі змінами.docx
|
|||||||||||||||
21 лютого 2018 08:31 |
Відомість матеріалів та устаткування.rtf
|
|||||||||||||||
30 січня 2018 09:35 |
PDF_Зерновой РД5.zip
|
|||||||||||||||
30 січня 2018 09:35 |
PDF_Зерновой РД4.zip
|
|||||||||||||||
30 січня 2018 09:35 |
PDF_Зерновой РД3.zip
|
|||||||||||||||
30 січня 2018 09:35 |
PDF_Зерновой РД2.zip
|
|||||||||||||||
30 січня 2018 09:35 |
PDF_Зерновой РД1.zip
|
|||||||||||||||
30 січня 2018 09:35 |
Тендерна документація.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Технічне завдання
Дата подання: 19 лютого 2018 16:01
Дата відповіді: 21 лютого 2018 08:27
Доброго дня!
Для визначення коректної вартості будівництва об'єкту просимо завантажити "Загальну зведену відомість матеріалів та устаткування для виконання всіх видів робіт з будівництва даного об'єкту".
Відповідь: На Ваше прохання завантажуємо Відомість матеріалів та устаткування на виконання основних видів будівельно-монтажних робіт по проектній документації стадії «РД». На інші види робіт використовувати інформацію про матеріали та устаткування з проектної документації стадії «РД», що вже завантажена в систему «Прозорро» - файли «PDF_Зерновой РД1.zip», «PDF_Зерновой РД2.zip»,
«PDF_Зерновой РД3.zip», «PDF_Зерновой РД4.zip», «PDF_Зерновой РД5.zip»
«PDF_Зерновой РД3.zip», «PDF_Зерновой РД4.zip», «PDF_Зерновой РД5.zip»
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-01-29-003647-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІОЛА-МОДУЛЬ ЛТД", Код ЄДРПОУ:21650831
Дата подання: 18 лютого 2018 16:43
Вимога про внесення змін до тендерної документації
Вимога про внесення змін до тендерної документації
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 лютого 2018 10:24
1. Питання -«В розділі 3 (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції), зазначено, що учасник у складі тендерної пропозиції має надати скановану копію паспорта особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції. Прохання зазначити, що дана вимога стосується тільки учасника фізичної особи. Повноваження щодо підпису учасника юридичної особи підтверджується випискою з протоколу, наказом про призначення, довіреністю чи ін. документами.»
Відповідь:
В тендерній документації передбачено, що Тендерна пропозиція повинна включати в себе «Скановану копію з документа (сторінок паспорту уповноваженої (уповноважених) особи (осіб) на підписання документів пропозиції (1-6 сторінки та місце проживання), у випадку, якщо такий паспорт оформлений у вигляді книжечки. Або двосторонню копію паспорта громадянина України у випадку, якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій, або копію іншого документа, передбаченого ст.13 Закону України «Про єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 року №5492VI (зі змінами)»
Таким чином, цей пункт тендерної документації стосується можливості надання в складі пропозиції не тільки паспорту, а також і інших документів, які посвідчують особу чи її спеціальний статус. Ця вимога не є дискримінаційною та необхідна для підтвердження особи представника учасника уповноваженого на підпис документів пропозиції.
2. Питання- В розділі 3 (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) п. 4.1. та розділі 4 (Вимоги до Учасника) на підтвердження досвіду з виконання аналогічного договору Замовник торгів просить надати копію аналогічного договору. Оскільки дана інформація є конфіденційною, звертаємося з проханням зазначити, що в якості підтвердження досвіду необхідно надати першу сторінку договору, сторінку, де зазначено предмет договору, та останню сторінку.
Відповідь:
В статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено:
Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Згідно з цією статтею Замовник вимагає надання в складі пропозиції аналогічного договору. При цьому конфіденціальну інформацію, яка є в тексті договору, допускається закрити.
3. Питання- В розділі 3 (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) п. 8 та розділ 7 тендерної документації (Інформація про субпідрядника), зазначити, що дана інформація зазначається по субпідрядним організаціям, які будуть залучені до виконання робіт в обсязі більше 20% від загальної вартості закупівлі. У тому випадку, якщо учасник не планує залучати до виконання робіт субпідрядні організації в обсязі більше 20% від загальної вартості закупівлі, надати довідку в довільній формі із зазначенням відповідної інформації.
Відповідь:
В тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни.
4. Питання: В розділі 6 (Вимоги до Переможця процедури закупівлі) п. 2, зазначено, що договірна ціна щоквартально може бути уточнена й змінена, прохання змінити дану умову на наступну: договірна ціна щомісячно може бути уточнена й змінена протягом всього процесу виконання робіт.
Відповідь:
Вимогу незадоволено в зв’язку з тим, що всі зміни і доповнення до договору оформлюються лише шляхом підписання додаткової угоди зміна договірної ціни щомісячно унеможливить виконання договору з-за строку підписання додаткових угод на кожну зміну.
5. Питання: В розділі 6 (Вимоги до Переможця процедури закупівлі) п. 6 зазначити, що Замовник одноразово перераховує аванс у розмірі не більше 30% згідно постанови 1764 Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р, замість щоквартального перерахування авансу.
Відповідь:
Вимогу розглянуто. Внесено зміни в редакції Замовника в п. 6 розділу VII Технічної специфікації.
6. Питання: Вимоги до Переможця процедури закупівлі) п. 9 зазначено, що підрядник повинен повністю відшкодувати квартальний аванс до кінця поточного кварталу, або повернути його невикористану частину, змінити на наступне: підрядник повинен відшкодувати аванс або повернути його невикористану частину згідно постанови 1764 Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р.
Відповідь:
В зв’язку зі зміною п. 6 розділу VII Технічної специфікації п. 9 розділу VII Технічної специфікації змінено.
7. Питання: В розділі 6 (Вимоги до Переможця процедури закупівлі) п. 10, зазначено, що підписання актів виконаних робіт (КБ-2в, КБ-3) повинно здійснюватися не пізніше 25 числа поточного місяця, змінити в даному пункті дату підписання актів на 30 число поточного місяця.
Відповідь:
Вимогу задоволено. Необхідні зміни внесенні в п.10 розділу VII Технічної специфікації.
Відповідь:
В тендерній документації передбачено, що Тендерна пропозиція повинна включати в себе «Скановану копію з документа (сторінок паспорту уповноваженої (уповноважених) особи (осіб) на підписання документів пропозиції (1-6 сторінки та місце проживання), у випадку, якщо такий паспорт оформлений у вигляді книжечки. Або двосторонню копію паспорта громадянина України у випадку, якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій, або копію іншого документа, передбаченого ст.13 Закону України «Про єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 року №5492VI (зі змінами)»
Таким чином, цей пункт тендерної документації стосується можливості надання в складі пропозиції не тільки паспорту, а також і інших документів, які посвідчують особу чи її спеціальний статус. Ця вимога не є дискримінаційною та необхідна для підтвердження особи представника учасника уповноваженого на підпис документів пропозиції.
2. Питання- В розділі 3 (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) п. 4.1. та розділі 4 (Вимоги до Учасника) на підтвердження досвіду з виконання аналогічного договору Замовник торгів просить надати копію аналогічного договору. Оскільки дана інформація є конфіденційною, звертаємося з проханням зазначити, що в якості підтвердження досвіду необхідно надати першу сторінку договору, сторінку, де зазначено предмет договору, та останню сторінку.
Відповідь:
В статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено:
Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Згідно з цією статтею Замовник вимагає надання в складі пропозиції аналогічного договору. При цьому конфіденціальну інформацію, яка є в тексті договору, допускається закрити.
3. Питання- В розділі 3 (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) п. 8 та розділ 7 тендерної документації (Інформація про субпідрядника), зазначити, що дана інформація зазначається по субпідрядним організаціям, які будуть залучені до виконання робіт в обсязі більше 20% від загальної вартості закупівлі. У тому випадку, якщо учасник не планує залучати до виконання робіт субпідрядні організації в обсязі більше 20% від загальної вартості закупівлі, надати довідку в довільній формі із зазначенням відповідної інформації.
Відповідь:
В тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни.
4. Питання: В розділі 6 (Вимоги до Переможця процедури закупівлі) п. 2, зазначено, що договірна ціна щоквартально може бути уточнена й змінена, прохання змінити дану умову на наступну: договірна ціна щомісячно може бути уточнена й змінена протягом всього процесу виконання робіт.
Відповідь:
Вимогу незадоволено в зв’язку з тим, що всі зміни і доповнення до договору оформлюються лише шляхом підписання додаткової угоди зміна договірної ціни щомісячно унеможливить виконання договору з-за строку підписання додаткових угод на кожну зміну.
5. Питання: В розділі 6 (Вимоги до Переможця процедури закупівлі) п. 6 зазначити, що Замовник одноразово перераховує аванс у розмірі не більше 30% згідно постанови 1764 Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р, замість щоквартального перерахування авансу.
Відповідь:
Вимогу розглянуто. Внесено зміни в редакції Замовника в п. 6 розділу VII Технічної специфікації.
6. Питання: Вимоги до Переможця процедури закупівлі) п. 9 зазначено, що підрядник повинен повністю відшкодувати квартальний аванс до кінця поточного кварталу, або повернути його невикористану частину, змінити на наступне: підрядник повинен відшкодувати аванс або повернути його невикористану частину згідно постанови 1764 Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р.
Відповідь:
В зв’язку зі зміною п. 6 розділу VII Технічної специфікації п. 9 розділу VII Технічної специфікації змінено.
7. Питання: В розділі 6 (Вимоги до Переможця процедури закупівлі) п. 10, зазначено, що підписання актів виконаних робіт (КБ-2в, КБ-3) повинно здійснюватися не пізніше 25 числа поточного місяця, змінити в даному пункті дату підписання актів на 30 число поточного місяця.
Відповідь:
Вимогу задоволено. Необхідні зміни внесенні в п.10 розділу VII Технічної специфікації.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 15 березня 2018
Найменування: | ДП "Маріупольський морський торговельний порт" |
Код ЄДРПОУ: | 01125755 |
Місцезнаходження: | 87510, Україна, Донецька область обл., місто Маріуполь, проспект Адмірала Луніна, 99 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІОЛА-МОДУЛЬ ЛТД" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАКОСА" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 березня 2018 12:59
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІОЛА-МОДУЛЬ ЛТД" |
174 700 000,00
UAH
|
173 825 000,00
UAH
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАКОСА" |
175 000 000,00
UAH
|
174 125 000,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІОЛА-МОДУЛЬ ЛТД" #21650831 |
Переможець |
173 825 000,00
UAH
|
27 березня 2018 08:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 березня 2021 15:04
|
Додаткова угода 11.pdf | зміни до договору |
24 березня 2021 15:01
|
Електронний підпис | укладений |
19 лютого 2021 09:24
|
Додаток до додаткової угоди 10 часть 6.pdf | зміни до договору |
19 лютого 2021 09:19
|
Додаток до додаткової угоди 10 часть 5.pdf | зміни до договору |
19 лютого 2021 09:19
|
Додаток до додаткової угоди 10 часть 3.pdf | зміни до договору |
19 лютого 2021 09:19
|
Додаток до додаткової угоди 10 часть 4.pdf | зміни до договору |
19 лютого 2021 09:19
|
Додаток до додаткової угоди 10 часть 1.pdf | зміни до договору |
19 лютого 2021 09:19
|
Додаток до додаткової угоди 10 часть 2.pdf | зміни до договору |
19 лютого 2021 09:19
|
Додаткова угода 10.pdf | зміни до договору |
19 лютого 2021 09:19
|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2020 09:52
|
Додаткова угода 9.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2020 09:48
|
Електронний підпис | укладений |
14 квітня 2020 10:24
|
21.pdf | зміни до договору |
14 квітня 2020 10:18
|
20.pdf | зміни до договору |
14 квітня 2020 10:18
|
19.pdf | зміни до договору |
14 квітня 2020 10:18
|
18.pdf | зміни до договору |
14 квітня 2020 10:18
|
17.pdf | зміни до договору |
14 квітня 2020 10:18
|
10.pdf | зміни до договору |
14 квітня 2020 10:18
|
16.pdf | зміни до договору |
14 квітня 2020 10:18
|
9.pdf | зміни до договору |
14 квітня 2020 10:18
|
15.pdf | зміни до договору |
14 квітня 2020 10:18
|
8.pdf | зміни до договору |
14 квітня 2020 10:18
|
14.pdf | зміни до договору |
14 квітня 2020 10:18
|
13.pdf | зміни до договору |
14 квітня 2020 10:18
|
7.pdf | зміни до договору |
14 квітня 2020 10:18
|
6.pdf | зміни до договору |
14 квітня 2020 10:18
|
5.pdf | зміни до договору |
14 квітня 2020 10:18
|
12.pdf | зміни до договору |
14 квітня 2020 10:18
|
11.pdf | зміни до договору |
14 квітня 2020 10:18
|
4.pdf | зміни до договору |
14 квітня 2020 10:18
|
3.pdf | зміни до договору |
14 квітня 2020 10:18
|
2.pdf | зміни до договору |
14 квітня 2020 10:18
|
1.pdf | зміни до договору |
14 квітня 2020 10:18
|
Додаткова угода 7.pdf | зміни до договору |
14 квітня 2020 10:18
|
Електронний підпис | укладений |
14 квітня 2020 08:20
|
Додаткова угода 5.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2019 12:30
|
Електронний підпис | укладений |
24 грудня 2019 11:32
|
Електронний підпис | укладений |
18 квітня 2018 09:43
|
к22.PDF | укладений |
18 квітня 2018 09:42
|
к21.PDF | укладений |
18 квітня 2018 09:42
|
к20.PDF | укладений |
18 квітня 2018 09:42
|
к19.PDF | укладений |
18 квітня 2018 09:42
|
к18.PDF | укладений |
18 квітня 2018 09:42
|
к17.PDF | укладений |
18 квітня 2018 09:42
|
к16.PDF | укладений |
18 квітня 2018 09:42
|
к15.pdf | укладений |
18 квітня 2018 09:42
|
к14.pdf | укладений |
18 квітня 2018 09:42
|
к13.pdf | укладений |
18 квітня 2018 09:42
|
к12.pdf | укладений |
18 квітня 2018 09:42
|
к11.pdf | укладений |
18 квітня 2018 09:42
|
к10.pdf | укладений |
18 квітня 2018 09:42
|
к9.pdf | укладений |
18 квітня 2018 09:42
|
к8.pdf | укладений |
18 квітня 2018 09:42
|
к7.pdf | укладений |
18 квітня 2018 09:42
|
к6.pdf | укладений |
18 квітня 2018 09:42
|
к5.pdf | укладений |
18 квітня 2018 09:42
|
к4.pdf | укладений |
18 квітня 2018 09:42
|
к3.pdf | укладений |
18 квітня 2018 09:42
|
к2.pdf | укладений |
18 квітня 2018 09:42
|
к1.pdf | укладений |
18 квітня 2018 09:42
|
договір.pdf | укладений |
18 квітня 2018 09:42
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини) |
Номер договору про закупівлю: | 27-7/18/113 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 квітня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 14 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 27-7/18/113 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини) |
Номер договору про закупівлю: | 27-7/18/113 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 19 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 27-7/18/113 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини) |
Номер договору про закупівлю: | 27-7/18/113 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |