Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

роботи з будівництва об'єкту: «Будівництво спеціалізованого перевантажувального комплексу зернових вантажів на території Маріупольського порту на пр. Луніна, 99 у Приморському районі м. Маріуполь»
Procurement of Construction Work of Facility: “Construction of Specialized Grain Handling Complex on the Territory of Mariupol Port at 99, Lunin Av., in Prymorskyi District of the City of Mariupol”
Очікувана вартість
175 000 000,00 UAH
UA-2018-01-29-003647-c b9204ee098ac41c687abe428bbac26c4
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вязовик Наталія Миколаївна

+380629408878 n.vyazovik@marport.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДП "Маріупольський морський торговельний порт"
Код ЄДРПОУ: 01125755
Вебсайт: http://marport.net
Місцезнаходження: 87510, Україна , Донецька область обл., місто Маріуполь, проспект Адмірала Луніна, 99
Контактна особа: Вязовик Наталія Миколаївна
+380629408878
n.vyazovik@marport.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Mariupol Sea commercial port
National ID: 01125755
Contact point: Vyazovyk Nataliya
+380629408878
n.vyazovik@marport.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 29 січня 2018 17:05
Звернення за роз’ясненнями: до 03 березня 2018 17:10
Оскарження умов закупівлі: до 09 березня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 березня 2018 17:10
Початок аукціону: 21 березня 2018 12:38
Очікувана вартість: 175 000 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 875 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 875000 UAH
Publication date: 29 січня 2018 17:05
Enquiries until: 03 березня 2018 17:10
Complaints submission until: до 09 березня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 13 березня 2018 17:10

Information

Estimated total value: 175 000 000 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 875 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
роботи з будівництва об'єкту: «Будівництво спеціалізованого перевантажувального комплексу зернових вантажів на території Маріупольського порту на пр. Луніна, 99 у Приморському районі м. Маріуполь»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87510, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, пр.Адмірала Луніна 99
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Procurement of Construction Work of Facility: “Construction of Specialized Grain Handling Complex on the Territory of Mariupol Port at 99, Lunin Av., in Prymorskyi District of the City of Mariupol”
CPV: 45210000-2
Період постачання: по 31 грудня 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 березня 2018 16:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 березня 2018 17:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 лютого 2018 14:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 лютого 2018 08:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 січня 2018 09:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 січня 2018 17:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 березня 2018 16:17
Перелік змін в тендерну документацію від 05.03.18р..docx
05 березня 2018 16:17
ТД зі змінами від 05.03.18р.docx
01 березня 2018 17:26
Перелік змін в тендерну документацію від 01.03.18р..docx
01 березня 2018 17:26
ТД зі змінами від 01.03.18р.docx
21 лютого 2018 14:23
Перелік змін в тендерну документацію.docx
21 лютого 2018 14:23
ТД зі змінами.docx
21 лютого 2018 08:31
Відомість матеріалів та устаткування.rtf
30 січня 2018 09:35
PDF_Зерновой РД5.zip
30 січня 2018 09:35
PDF_Зерновой РД4.zip
30 січня 2018 09:35
PDF_Зерновой РД3.zip
30 січня 2018 09:35
PDF_Зерновой РД2.zip
30 січня 2018 09:35
PDF_Зерновой РД1.zip
30 січня 2018 09:35
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічне завдання
Дата подання: 19 лютого 2018 16:01
Дата відповіді: 21 лютого 2018 08:27
Доброго дня! Для визначення коректної вартості будівництва об'єкту просимо завантажити "Загальну зведену відомість матеріалів та устаткування для виконання всіх видів робіт з будівництва даного об'єкту".
Відповідь: На Ваше прохання завантажуємо Відомість матеріалів та устаткування на виконання основних видів будівельно-монтажних робіт по проектній документації стадії «РД». На інші види робіт використовувати інформацію про матеріали та устаткування з проектної документації стадії «РД», що вже завантажена в систему «Прозорро» - файли «PDF_Зерновой РД1.zip», «PDF_Зерновой РД2.zip»,
«PDF_Зерновой РД3.zip», «PDF_Зерновой РД4.zip», «PDF_Зерновой РД5.zip»

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-01-29-003647-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІОЛА-МОДУЛЬ ЛТД", Код ЄДРПОУ:21650831
Дата подання: 18 лютого 2018 16:43
Вимога про внесення змін до тендерної документації
Вимога про внесення змін до тендерної документації
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 лютого 2018 10:24
1. Питання -«В розділі 3 (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції), зазначено, що учасник у складі тендерної пропозиції має надати скановану копію паспорта особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції. Прохання зазначити, що дана вимога стосується тільки учасника фізичної особи. Повноваження щодо підпису учасника юридичної особи підтверджується випискою з протоколу, наказом про призначення, довіреністю чи ін. документами.»

Відповідь:
В тендерній документації передбачено, що Тендерна пропозиція повинна включати в себе «Скановану копію з документа (сторінок паспорту уповноваженої (уповноважених) особи (осіб) на підписання документів пропозиції (1-6 сторінки та місце проживання), у випадку, якщо такий паспорт оформлений у вигляді книжечки. Або двосторонню копію паспорта громадянина України у випадку, якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій, або копію іншого документа, передбаченого ст.13 Закону України «Про єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 року №5492VI (зі змінами)»

Таким чином, цей пункт тендерної документації стосується можливості надання в складі пропозиції не тільки паспорту, а також і інших документів, які посвідчують особу чи її спеціальний статус. Ця вимога не є дискримінаційною та необхідна для підтвердження особи представника учасника уповноваженого на підпис документів пропозиції.

2. Питання- В розділі 3 (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) п. 4.1. та розділі 4 (Вимоги до Учасника) на підтвердження досвіду з виконання аналогічного договору Замовник торгів просить надати копію аналогічного договору. Оскільки дана інформація є конфіденційною, звертаємося з проханням зазначити, що в якості підтвердження досвіду необхідно надати першу сторінку договору, сторінку, де зазначено предмет договору, та останню сторінку.

Відповідь:
В статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено:
Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).

Згідно з цією статтею Замовник вимагає надання в складі пропозиції аналогічного договору. При цьому конфіденціальну інформацію, яка є в тексті договору, допускається закрити.

3. Питання- В розділі 3 (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) п. 8 та розділ 7 тендерної документації (Інформація про субпідрядника), зазначити, що дана інформація зазначається по субпідрядним організаціям, які будуть залучені до виконання робіт в обсязі більше 20% від загальної вартості закупівлі. У тому випадку, якщо учасник не планує залучати до виконання робіт субпідрядні організації в обсязі більше 20% від загальної вартості закупівлі, надати довідку в довільній формі із зазначенням відповідної інформації.

Відповідь:
В тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни.

4. Питання: В розділі 6 (Вимоги до Переможця процедури закупівлі) п. 2, зазначено, що договірна ціна щоквартально може бути уточнена й змінена, прохання змінити дану умову на наступну: договірна ціна щомісячно може бути уточнена й змінена протягом всього процесу виконання робіт.

Відповідь:
Вимогу незадоволено в зв’язку з тим, що всі зміни і доповнення до договору оформлюються лише шляхом підписання додаткової угоди зміна договірної ціни щомісячно унеможливить виконання договору з-за строку підписання додаткових угод на кожну зміну.

5. Питання: В розділі 6 (Вимоги до Переможця процедури закупівлі) п. 6 зазначити, що Замовник одноразово перераховує аванс у розмірі не більше 30% згідно постанови 1764 Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р, замість щоквартального перерахування авансу.

Відповідь:
Вимогу розглянуто. Внесено зміни в редакції Замовника в п. 6 розділу VII Технічної специфікації.

6. Питання: Вимоги до Переможця процедури закупівлі) п. 9 зазначено, що підрядник повинен повністю відшкодувати квартальний аванс до кінця поточного кварталу, або повернути його невикористану частину, змінити на наступне: підрядник повинен відшкодувати аванс або повернути його невикористану частину згідно постанови 1764 Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р.
Відповідь:
В зв’язку зі зміною п. 6 розділу VII Технічної специфікації п. 9 розділу VII Технічної специфікації змінено.


7. Питання: В розділі 6 (Вимоги до Переможця процедури закупівлі) п. 10, зазначено, що підписання актів виконаних робіт (КБ-2в, КБ-3) повинно здійснюватися не пізніше 25 числа поточного місяця, змінити в даному пункті дату підписання актів на 30 число поточного місяця.

Відповідь:
Вимогу задоволено. Необхідні зміни внесенні в п.10 розділу VII Технічної специфікації.

Документи подані скаржником

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 15 березня 2018
UA-2018-01-29-003647-cb9204ee098ac41c687abe428bbac26c4
Найменування: ДП "Маріупольський морський торговельний порт"
Код ЄДРПОУ: 01125755
Місцезнаходження: 87510, Україна, Донецька область обл., місто Маріуполь, проспект Адмірала Луніна, 99
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІОЛА-МОДУЛЬ ЛТД" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАКОСА" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

13 березня 2018 17:16
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
15 березня 2018 15:15
протокол
15 березня 2018 15:17
Електронний підпис

Документи

13 березня 2018 17:16
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
15 березня 2018 15:16
протокол
15 березня 2018 15:17
Електронний підпис

Публічні документи

13 березня 2018 16:19
17 Статья10.pdf
13 березня 2018 16:19
Працівники7.pdf
13 березня 2018 16:19
Балнсова відомість4.pdf
13 березня 2018 16:19
Отчет ФинРезультаты.pdf
13 березня 2018 16:19
МастБудДоговорДЦОтзыв.pdf
13 березня 2018 16:19
Довідка Укртрансагро15.pdf
13 березня 2018 16:19
Аналогічні договора2,3.pdf
13 березня 2018 16:19
Конекрейнс Дозвіл+Згода.pdf
13 березня 2018 16:19
Мостострой Договор1.pdf
13 березня 2018 16:19
Донбай Договор+Дозволи.pdf
13 березня 2018 16:19
Інвентарізаційний опис.pdf
13 березня 2018 16:19
Обладнання5.pdf
13 березня 2018 16:19
Договор Аренды.pdf
13 березня 2018 16:18
Субпідрядники11.pdf
13 березня 2018 16:18
Лист-згода+санкції.pdf
13 березня 2018 16:18
Статут.pdf
13 березня 2018 16:18
Календарний Графік.pdf
13 березня 2018 16:18
Пропозиція+Кг.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІОЛА-МОДУЛЬ ЛТД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАКОСА"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 березня 2018 12:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІОЛА-МОДУЛЬ ЛТД" 174 700 000,00
UAH
173 825 000,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАКОСА" 175 000 000,00
UAH
174 125 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

13 березня 2018 16:19
17 Статья10.pdf
13 березня 2018 16:19
Працівники7.pdf
13 березня 2018 16:19
Балнсова відомість4.pdf
13 березня 2018 16:19
Отчет ФинРезультаты.pdf
13 березня 2018 16:19
МастБудДоговорДЦОтзыв.pdf
13 березня 2018 16:19
Довідка Укртрансагро15.pdf
13 березня 2018 16:19
Аналогічні договора2,3.pdf
13 березня 2018 16:19
Конекрейнс Дозвіл+Згода.pdf
13 березня 2018 16:19
Мостострой Договор1.pdf
13 березня 2018 16:19
Донбай Договор+Дозволи.pdf
13 березня 2018 16:19
Інвентарізаційний опис.pdf
13 березня 2018 16:19
Обладнання5.pdf
13 березня 2018 16:19
Договор Аренды.pdf
13 березня 2018 16:18
Субпідрядники11.pdf
13 березня 2018 16:18
Лист-згода+санкції.pdf
13 березня 2018 16:18
Статут.pdf
13 березня 2018 16:18
Календарний Графік.pdf
13 березня 2018 16:18
Пропозиція+Кг.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІОЛА-МОДУЛЬ ЛТД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАКОСА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІОЛА-МОДУЛЬ ЛТД"
#21650831
Переможець 173 825 000,00
UAH
27 березня 2018 08:16

Документи

27 березня 2018 08:16
Електронний підпис
27 березня 2018 08:15
протокол
21 березня 2018 13:00
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 березня 2018 08:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІОЛА-МОДУЛЬ ЛТД"
#21650831
173 825 000,00
UAH
Документи

Документи

27 березня 2018 08:16
Електронний підпис
27 березня 2018 08:15
протокол
21 березня 2018 13:00
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 березня 2021 15:04
Додаткова угода 11.pdf зміни до договору
24 березня 2021 15:01
Електронний підпис укладений
19 лютого 2021 09:24
Додаток до додаткової угоди 10 часть 6.pdf зміни до договору
19 лютого 2021 09:19
Додаток до додаткової угоди 10 часть 5.pdf зміни до договору
19 лютого 2021 09:19
Додаток до додаткової угоди 10 часть 3.pdf зміни до договору
19 лютого 2021 09:19
Додаток до додаткової угоди 10 часть 4.pdf зміни до договору
19 лютого 2021 09:19
Додаток до додаткової угоди 10 часть 1.pdf зміни до договору
19 лютого 2021 09:19
Додаток до додаткової угоди 10 часть 2.pdf зміни до договору
19 лютого 2021 09:19
Додаткова угода 10.pdf зміни до договору
19 лютого 2021 09:19
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 09:52
Додаткова угода 9.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 09:48
Електронний підпис укладений
14 квітня 2020 10:24
21.pdf зміни до договору
14 квітня 2020 10:18
20.pdf зміни до договору
14 квітня 2020 10:18
19.pdf зміни до договору
14 квітня 2020 10:18
18.pdf зміни до договору
14 квітня 2020 10:18
17.pdf зміни до договору
14 квітня 2020 10:18
10.pdf зміни до договору
14 квітня 2020 10:18
16.pdf зміни до договору
14 квітня 2020 10:18
9.pdf зміни до договору
14 квітня 2020 10:18
15.pdf зміни до договору
14 квітня 2020 10:18
8.pdf зміни до договору
14 квітня 2020 10:18
14.pdf зміни до договору
14 квітня 2020 10:18
13.pdf зміни до договору
14 квітня 2020 10:18
7.pdf зміни до договору
14 квітня 2020 10:18
6.pdf зміни до договору
14 квітня 2020 10:18
5.pdf зміни до договору
14 квітня 2020 10:18
12.pdf зміни до договору
14 квітня 2020 10:18
11.pdf зміни до договору
14 квітня 2020 10:18
4.pdf зміни до договору
14 квітня 2020 10:18
3.pdf зміни до договору
14 квітня 2020 10:18
2.pdf зміни до договору
14 квітня 2020 10:18
1.pdf зміни до договору
14 квітня 2020 10:18
Додаткова угода 7.pdf зміни до договору
14 квітня 2020 10:18
Електронний підпис укладений
14 квітня 2020 08:20
Додаткова угода 5.pdf зміни до договору
24 грудня 2019 12:30
Електронний підпис укладений
24 грудня 2019 11:32
Електронний підпис укладений
18 квітня 2018 09:43
к22.PDF укладений
18 квітня 2018 09:42
к21.PDF укладений
18 квітня 2018 09:42
к20.PDF укладений
18 квітня 2018 09:42
к19.PDF укладений
18 квітня 2018 09:42
к18.PDF укладений
18 квітня 2018 09:42
к17.PDF укладений
18 квітня 2018 09:42
к16.PDF укладений
18 квітня 2018 09:42
к15.pdf укладений
18 квітня 2018 09:42
к14.pdf укладений
18 квітня 2018 09:42
к13.pdf укладений
18 квітня 2018 09:42
к12.pdf укладений
18 квітня 2018 09:42
к11.pdf укладений
18 квітня 2018 09:42
к10.pdf укладений
18 квітня 2018 09:42
к9.pdf укладений
18 квітня 2018 09:42
к8.pdf укладений
18 квітня 2018 09:42
к7.pdf укладений
18 квітня 2018 09:42
к6.pdf укладений
18 квітня 2018 09:42
к5.pdf укладений
18 квітня 2018 09:42
к4.pdf укладений
18 квітня 2018 09:42
к3.pdf укладений
18 квітня 2018 09:42
к2.pdf укладений
18 квітня 2018 09:42
к1.pdf укладений
18 квітня 2018 09:42
договір.pdf укладений
18 квітня 2018 09:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 27-7/18/113
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 27-7/18/113
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 27-7/18/113
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
19 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 27-7/18/113
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 27-7/18/113
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML