Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з технічного обслуговування ліфтів (технічне обслуговування ліфтів)
Очікувана вартість
50 550,00 UAH
UA-2018-01-29-003295-c 407e087b772945869b98d1d4e878900e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олеся Мірошник

+380501500877
+380501506631
tenderzap@ukrposhta.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПАТ "Укрпошта" в особі запорізької дирекції
Код ЄДРПОУ: 20509800
Місцезнаходження: 69005, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, пр-т Соборний, 133
Контактна особа: Олеся Мірошник
+380501500877,+380501506631
tenderzap@ukrposhta.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 січня 2018 16:22
Звернення за роз’ясненнями: до 04 лютого 2018 23:59
Оскарження умов закупівлі: до 10 лютого 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 лютого 2018 23:59
Початок аукціону: 15 лютого 2018 12:30
Очікувана вартість: 50 550,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 252,75 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Місце надання послуг: м. Запоріжжя, пр. Соборний, 133, пр. Соборний, 6-б
Кількість: відповідно до технічного завдання тендерної документації Додаток 3
строк надання послуг: відповідно до умов проекту договору (Додаток № 6 тендерної документації) (лютий 2018 до 31 січень 2019)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
технічне обслуговування ліфтів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 січня 2019
ДК 021:2015: 50750000-7 — Послуги з технічного обслуговування ліфтів

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 лютого 2018 15:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 лютого 2018 15:48
ТД_ремонт та техобслуговування ліфтів_нова редакція.doc
06 лютого 2018 15:48
зміни у ТД_06.02.2018.doc
06 лютого 2018 15:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 січня 2018 16:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 лютого 2018 15:48
ТД_ремонт та техобслуговування ліфтів_нова редакція.doc
29 січня 2018 16:23
ТД_ремонт та техобслуговування ліфтів.doc
06 лютого 2018 15:48
зміни у ТД_06.02.2018.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

«Перелік документів, які повинні бути завантаженні учасником у складі тендерної пропозиції»
Дата подання: 03 лютого 2018 10:49
Дата відповіді: 06 лютого 2018 10:36
У додатку 4 до тендерної документації «Перелік документів, які повинні бути завантаженні учасником у складі тендерної пропозиції» пунктом 4 вказано о необхідності подати дозвіл (або висновок) на проведення технічних оглядів ліфтів. Відповідно до постанови кабінету міністрів України від 26 травня 2004 р. N 687 «Про затвердження порядку проведення огляду, випробування та експертного обстеження (технічного діагностування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» пунктом 5 передбачено: Технічний огляд та/або експертне обстеження устаткування проводять атестовані в установленому порядку фахівці спеціалізованої, експертної та уповноваженої організації, які безпосередньо не беруть участі у проектуванні, виготовленні, постачанні, придбанні, володінні, користуванні, монтажі, налагоджуванні, технічному обслуговуванні, ремонті, модернізації, реконструкції чи заміні цього або аналогічного устаткування. { Абзац перший пункту 5 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 76 ( 76-2016-п ) від 11.02.2016 } Просимо надати роз’яснення або внести відповідні зміни.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: в тендерну документацію будуть внесені зміни, з умов тендерної документації буде виключено вимогу щодо надання дозволу (або висновку) на проведення технічних оглядів ліфтів

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-01-29-003295-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПІДЙОМ-ЕКСПЕРТ", Код ЄДРПОУ:40011023
Дата подання: 20 лютого 2018 13:13
що до відхиленя пропозиціциї
Відповідно до умов договору № 75/237-16/37-121-11-16-04290 від 14.11.2016р. пунктом 3.1. визначено те що виконавець зобов'язується надати послуги в строк листопад 2016 – грудень 2017р. згідно технічного завдання. На теперішній час усі договірні відносини виконанні та сторони не мають претензій одна до одного. Виходячи з вищесказаного вважаємо не доцільним відхиляти наші пропозиції

Додаток;
Договір № 75/237-16/37-121-11-16-04290 від 14.11.2016р
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 лютого 2018 13:24
відхилена, про що детально викладено в протоколі 2-5/розгляд вимоги

Документи подані скаржником

20 лютого 2018 09:55
Договор .pdf

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 лютого 2018 13:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПІДЙОМ-ЕКСПЕРТ" 41 000,00
UAH з ПДВ
29 700,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Запоріжліфтсервіс 5" 36 814,92
UAH з ПДВ
36 814,92
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО "САНСЕТ ЛІФТСЕРВІС" 49 309,92
UAH з ПДВ
49 309,92
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛК "РОСУКРЛІФТ" 50 550,00
UAH з ПДВ
50 550,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 лютого 2018 10:09
пропозиція 41000,00.rar

Публічні документи

13 лютого 2018 13:16
11 Укрпочта.pdf
13 лютого 2018 13:16
Дозвіл.pdf

Публічні документи

14 лютого 2018 17:00
Електронний підпис
14 лютого 2018 16:58
Лист0010.JPG
14 лютого 2018 16:58
Лист0009.JPG
14 лютого 2018 16:58
Лист0008.JPG
14 лютого 2018 16:58
Лист0007.JPG
14 лютого 2018 16:58
Лист0006.JPG
14 лютого 2018 16:58
Лист0005.JPG
14 лютого 2018 16:58
Лист0004.JPG
14 лютого 2018 16:58
Лист0003.JPG
14 лютого 2018 16:58
Лист0002.JPG
14 лютого 2018 16:58
Лист0001.JPG
14 лютого 2018 16:58
Лист.JPG

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПІДЙОМ-ЕКСПЕРТ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Запоріжліфтсервіс 5"

ТОВ "СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО "САНСЕТ ЛІФТСЕРВІС"

ТОВ "ЛК "РОСУКРЛІФТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПІДЙОМ-ЕКСПЕРТ"
#40011023
Відхилено 29 700,00
UAH з ПДВ
19 лютого 2018 15:30
Товариство з обмеженою відповідальністю "Запоріжліфтсервіс 5"
#31806300
Переможець 36 814,92
UAH з ПДВ
23 лютого 2018 15:04

Документи

19 лютого 2018 15:30
Електронний підпис

Документи

23 лютого 2018 15:04
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 лютого 2018 15:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Запоріжліфтсервіс 5"
#31806300
36 814,92
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 лютого 2018 15:04
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 лютого 2019 15:23
Електронний підпис зміни до договору
15 березня 2018 11:00
дополнительное соглашение 1_15.03.2018.pdf зміни до договору
15 березня 2018 10:58
Електронний підпис укладений
12 березня 2018 11:11
Договір №05-327 від 12.03.2018.pdf укладений
12 березня 2018 11:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 березня 2018
Дата публікації змін до договору:
15 березня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 11.4.1 «зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника» Договору №05-327 від 12.03.2018 пункт 4.1. Договору викласти у наступній редакції: «4.1. Загальна сума Договору складається із сум, вказаних в актах виконаних робіт, та не може перевищити 33 747,01 грн. (тридцять три тисячі сімсот сорок сім гривень, 01 коп.) без ПДВ.»
Номер договору про закупівлю: 05-327
Договір:
Номер додаткової угоди: 05-327
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 березня 2018 — 31 січня 2019
Сума оплати за договором: 33 747,01
UAH з ПДВ