Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Альбом для фотографій
Очікувана вартість
3 000 000,00 UAH
UA-2018-01-29-002424-c b5af598edde548d9b863650d08e9ab56
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Долгопол Ніна Юріївна

380577255545 gcz_kharkov@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад охорони здоров'я "Харківський міський центр здоров'я"
Код ЄДРПОУ: 02001920
Місцезнаходження: 61068, Україна , Харківська обл., Харків, проспект Московський,179
Контактна особа: Долгопол Ніна Юріївна
380577255545
gcz_kharkov@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 січня 2018 14:55
Звернення за роз’ясненнями: до 12 лютого 2018 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 лютого 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 лютого 2018 00:00
Початок аукціону: 22 лютого 2018 13:47
Очікувана вартість: 3 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Альбом для фотографій -10000 штук
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10000 штуки
Альбом для фотографій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61068, Україна, Харківська область, Харків, проспект Московський, 179
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 22840000-0 — Альбоми для зразків

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 лютого 2018 14:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 лютого 2018 14:47
Роз'яснення ТД 2018.pdf
14 лютого 2018 14:47
нова редакція 2018 ТД альбоми.doc
29 січня 2018 14:55
2018 ТД альбоми.doc
14 лютого 2018 14:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 січня 2018 15:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 лютого 2018 14:47
Роз'яснення ТД 2018.pdf
14 лютого 2018 14:47
нова редакція 2018 ТД альбоми.doc
29 січня 2018 14:55
2018 ТД альбоми.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-01-29-002424-c.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОНОЛІТ-ДРУК", Код ЄДРПОУ:38670138
Дата подання: 03 березня 2018 16:47
Вимога про скасування рішення
ВИМОГА щодо скасування рішення про визначення переможця
ТОВ «МОНОЛІТ-ДРУК» приймали участь у процедурі закупівлі «Альбом для фотографій» код за ДК 021:2015 код 22840000-0 «Альбоми для зразків», що проводить Комунальний заклад охорони здоров`я «Харківський міський центр здоров`я» (далі – замовник) (ідентифікатор закупівлі № UA-2018-01-29-002424-c)
22 лютого 2018 року відбулося розкриття тендерних пропозицій (аукціон).
В аукціоні брали участь 3 учасника.Звертаємо увагу тендерного комітету Замовника, що тендерна пропозиція учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВКП "ТЕРРАКОТА" (код ЄДРПОУ- 34558251), що обраний переможцем згідно протоколу №5 від 01.03.2018р. - є самою економічно невигідною в порівнянні з пропозиціями інших учасників та не відповідає вимогам тендерної документації, а отже підлягає відхиленню з наступних підстав:
1. Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВКП "ТЕРРАКОТА" в складі тендерної пропозиції не надано документ який зазначений у вимогах тендерної документації, а саме у пункті 2.4. Додатку 3, а саме «Учасник повинен надати лист - згоду на здійснення обробки його персональних даних згідно вимог Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 року № 2297-VI за зразком Додаток № 5».
2. В тендерній пропозиції, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВКП "ТЕРРАКОТА" ціна тендерної пропозиції зазначена, як сума без ПДВ 3 000 000,00 грн. Згідно оголошення про відкриті торги (ідентифікатор закупівлі № UA-2018-01-29-002424-c) бюджет закупівлі 3000 000,00 грн. з ПДВ. В тендерній пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВКП "ТЕРРАКОТА" не надано жодного пояснення чому ціну тендерної пропозиції вказано без ПДВ.
3. Також щодо документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору, не зрозуміло чому у специфікації договору №7-П від 01.12.2017р., який надано в складі пропозиції учасника зазначено «Ціна за одиницю без ПДВ – 300,00» та «Сума без ПДВ – 150 000,00», а видаткова до цього договору містить іншу інформацію «Ціна з ПДВ – 300,00» та «Сума з ПДВ – 150 000,00». Отже наявна невідповідність вимогам тендерної документації, видаткова накладна №5 від 19 січня 2018 р. не може бути документом, що підтверджує виконання вищезазначеного договору тому, що інформація щодо ціни видаткової не співпадає з інформацією про ціну вказану у договорі.
Виходячи з вищенаведеного ТОВ " МОНОЛІТ-ДРУК " звертається до Замовника даної процедури закупівлі з вимогою встановити наявність порушення процедури закупівлі, щодо визнання переможцем учасника пропозиція якого не відповідає вимогам Тендерної документації, скасувати рішення про обрання переможцем процедури закупівлі учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ВКП "ТЕРРАКОТА " згідно Протоколу №5 від 01.03.2018р., а також відхилити пропозицію даного учасника на підставі не відповідності вимогам Замовника зазначеним у Тендерній документації.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
06 березня 2018 11:49
Комунальний заклад охорони здоров`я «Харківський міський центр здоров`я» відповідно до Вашої вимоги № МД-11(20) від 03.03.2018, щодо скасування рішення при визначення переможця відповідно до закупівлі № UA-2018-01-29-002424-с щодо проведення процедури закупівлі через електронну систему закупівель на товар «ДК 021:2015 22840000-0 Альбом для колекцій (альбом для фотографій)» повідомляє наступне:
Щодо пункту 1 вимоги «Учасником Товариство з обмеженою відповідальністю «ВКП «Терракота » в складі тендерної пропозиції не надано документ який зазначений у вимогах тендерної документації, а саме у п.2.4 Додатку 3, а саме «Учасник повинен надати лист-згоду на здійснення обробки його персональних даних згідно вимог Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 року №2297-VI за зразком Додаток №5» повідомляємо наступне:
- відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» (далі- Закон) , стаття 5 Закону визначає: об’єктами захисту є персональні дані, які обробляються в базах персональних даних; відповідно до статті 4 Закону суб’єктами персональних даних є володільці бази персональних даних; відповідно до статті 2 Закону володілець персональних даних – фізична або юридична особа, якій законом або за згодою суб’єкта персональних даних надано право на обробку цих даних, яка затверджує мету обробки персональних даних у цій базі даних, встановлює склад цих даних та процедури їх обробки, якщо інше не визначено законом, згода суб’єкта персональних даних - будь-яке документоване, зокрема письмове, добровільне волевиявлення фізичної особи щодо надання дозволу на обробку її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки.
Товариство з обмеженою відповідальністю «ВКП «Терракота», приймає участь в процедурі закупівлі, як юридична, а не фізична особа, тому володільцем персональних даних своїх працівників, є Учасник, як юридична особа. Подання листа-згоди на обробку персональних даних , відповідно да Закону стосується лише фізичних осіб, а не юридичних.
Щодо пукту 2 вашою вимоги «В тендерній пропозиції , Товариство з обмеженою відповідальність «ВКП «Терракота» ціна тендерної пропозиції зазначена, як сума без ПДВ 3 000 000 ,00 грн. Згідно оголошення про відкриті торги (ідентифікатор закупівлі № UA -2018-01-29-002424-с) бюджет закупівлі 3 000 000,00 грн. з ПДВ. В тендерній пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю «ВКП «Терракота» не надано жодного пояснення чому ціну тендерної пропозиції вказано без ПДВ» зазначаємо:
- згідно п.п.2.1 п.2 розділ 5 тендерної документації вказано: при розрахунку ціни, за яку учасник згоден виконати замовлення, враховується ціна предмета закупівлі відповідно до цієї документації та всі витрати, пов’язані з виконанням зобов’язань учасника процедури закупівлі по виконанню договору (ПДВ, прямі витрати, адміністративні та загальновиробничі витрати, витрати на доставку і т.д.), також відповідно до пункту 1 розділ 3 тендерної документації ,та відповідно до частини 3 статті 22 Закону «Про публічні закупівлі» замовник не відхиляє пропозицію конкурсних торгів через допущення учасниками формальних (несуттєвих ) помилок. Замовник вважає, що наведення вартості пропозиції з ПДВ чи без ПДВ в письмовій формі тендерної пропозиції, ніяк не впливає на кінцеву вартість закупівлі, оскільки оцінка пропозиції проводиться електронною системою автоматично. Тому неточність у тендерній пропозиції вважаємо формальною помилкою, а інформацію щодо платника ПДВ чи його відсутність підтверджувати документально Замовник не вимагав, оскільки не є платником ПДВ і в його господарській діяльності Учасник платник ПДВ чи ні, не відіграє важливою ролі.
Щодо пункту 3 вашої вимоги: «Також щодо документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору, не зрозуміло чому у специфікації договору №7-П від 01.12.2017р., який надано в складі пропозиції учасника зазначено «Ціна за одиницю без ПДВ-300,00» та «Сума без пДВ-150 000,00», а видаткова до цього договору містить іншу інформацію «Ціна з ПДВ -300,00» та «Сума з ПДВ -150 000,00». Отже наявна невідповідність вимогам тендерної документації, видаткова накладна №5 від 19 січня 2018 р. не може бути документом, що підтверджує виконання вищевказаного договору тому, що інформація щодо ціни видаткової не співпадає з інформацією про ціну вказану у договорі» зазначаємо:
- видаткова накладна являється первинним документом згідно термінів, які вживаються в Законі «Про бухгалтерський облік». Видаткові накладні є типової форми і не типової форми. Як правило на підприємствах використовують форми документів, які зручні для роботи і ведення бухгалтерського обліку того чи іншого підприємства. Єдиним регламентом для складання видаткової накладної являються обов’язкові реквізити первинного документу, перелік яких наведено згідно части 2 статті Закону «Про бухгалтерський облік». Видаткова накладна містить обов’язкові реквізити, яким програмним забезпеченням користується Учасник або контрагенти які з ним працюють, за якими принципами формуються їх первинні документи чи визначені параметри щодо ПДВ та інших податків, Замовника не стосується і затверджується обліковую політикою виключна підприємства. Відповідальність за зміст, оформлення господарської операції в даному випадку несе Учасник, а не Замовник.
Ваша вимога залишається не задоволеною, оскільки Учасник Товариство з обмеженою відповідальність «ВКП «Терракота», відповідає кваліфікаційним критеріям встановленим в статті 16 Закону «Про здійснення публічних закупівель» відсутні підстави для відмови передбачені в статті 17 Закону, процедури проведена через електронну систему , відповідно до норм діючого законодавства.

Документи подані скаржником

03 березня 2018 16:47
Вимога.pdf

Документи

06 березня 2018 11:47
відповідь на вимогу.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-01-29-002424-c.b1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОНОЛІТ-ДРУК", Код ЄДРПОУ:38670138
Дата подання: 10 лютого 2018 11:07
Скарга щодо дискримінаційних вимог тендерної документації
До Антимонопольного комітету України вул. Митрополита Василя Липківського, 45, м. Київ, 03035 Суб’єкт оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю «МОНОЛІТ-ДРУК», Код ЄДРПОУ 38670138, 04080 м. Київ, Подільський район, вулиця Новокостянтинівська будинок 2-А Замовник Комунальний заклад охорони здоров`я «Харківський міський центр здоров`я» Код ЄДРПОУ 02001920 Ідентифікатор закупівлі: UA-2018-01-29-002424-c СКАРГА щодо дискримінаційних вимог тендерної документації Комунальним закладом охорони здоров`я «Харківський міський центр здоров`я» (надалі – Замовник) розпочато процедуру закупівлі товару «Альбом для фотографій» код за ДК 021:2015 код 22840000-0 «Альбоми для зразків». Замовником встановлено строк подання пропозицій учасників до 15.02.2018 року. Під час підготовки тендерної пропозиції до участі в зазначеній процедурі, було виявлено ряд недоліків документації та дискримінаційні умови, що фактично унеможливлюють участь в тендері, та які відповідно суперечать основним принципам ЗУ «Про публічні закупівлі». 1.Щодо вимоги надати зразки Товару: Відповідно до п. 4 Додатку 8 «Технічне завдання» Тендерної документації, - Учасники торгів, мають надати Замовнику зразок предмету закупівлі згідно технічного завдання в строк 2 робочі дні з дати проведення аукціону. На зразку продукції повинна бути бірка із зазначенням найменування Учасника. У разі не надання зразка предмета закупівлі або надання пізніше зазначеного терміну пропозиція такого Учасника буде відхилена. Така вимога щодо надання учасниками зразків Товару протягом двох робочих днів після розкриття пропозицій є дискримінаційною та не відповідає вимогам чинного законодавства України, виходячи з наступного. По-перше, вимога до учасника протягом двох робочих днів після розкриття пропозицій надати зразки Товару обмежує коло потенційних учасників закупівлі лише тими, які мають у своєму розпорядженні зразки Товару у відповідності до технічного завдання, тобто, виконати цю вимогу Замовника спроможній лише той учасник, який вже виконував замовлення саме цього Замовника саме за тим технічним завданням, що було вже сформовано у попередньому тендері, що автоматично позбавляє можливості взяти участь у закупівлі інших учасників, які планують здійснити постачання товару після укладення відповідного договору закупівлі у строки, встановлені договором закупівлі. Технологічний процес виробництва Товару, що є предметом закупівлі, доволі складний та економічно затратний, адже виготовлення одного екземпляру фактично є неможливим, а виготовлення партії Товару, що не буде жодним чином реалізовано учасником, призводить до необґрунтованого завищення витрат на підготовку до участі в тендері. Так, відповідно до п. 2.1. Розділу 5 Тендерної документації передбачено, що усі витрати Учасника, пов’язані з підготовкою, в тому числі з отриманням дозволів, ліцензій, сертифікатів тощо, та поданням пропозиції конкурсних торгів не відшкодовуються, зокрема й у разі відміни торгів, визнання торгів такими, що не відбулись та у разі відхилення пропозиції Учасника. Проте, вимога Замовника щодо не покриття витрат Учасника на підготовку тендерної пропозиції не розповсюджується на підготовку зразків Товару, в той же час жодним чином не врегульовано ні порядок розрахунку за виготовлення зразків, ні порядок компенсації таких витрат учасника. Зокрема, Міністерство економічного розвитку і торгівлі України в своєму листі від 07.02.17 № 3302-06/3812-06 наголошує на тому, що згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Згідно з частиною 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Варто наголосити на тому, що відповідно до пункту 4.1. Додатку 9 Тендерної документації (Проект Договору) Замовником встановлено, що терміном поставки є час «протягом 2018 року», п. 4.4. Додатку встановлює, що постачальник забезпечує поставку товарів у строки що передбачені Договором. В той час як п. 9.1. Додатку 9 Тендерної документації закріплено, що Договір про закупівлю набирає чинності з дня його підписання та діє до 31 грудня 2018 року. Отже, вимога надати частину Товару (зразок) до початку дії Договору суперечить Тендерній документації. Фактично Замовник вимагає здійснити поставку товару ДО укладення договору про закупівлю. Варто наголосити на тому, що Замовником в Тендерній документації не зазначено порядку надання та порядку повернення Змовником зразків Товару, що може свідчити про відсутність фактичного наміру Замовника отримати такі зразки, а вимогу включено до Тендерної документації з метою обмеження кола учасників. Натомість, відповідно до частини 7 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом, та укладання договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом. Усупереч зазначеній вище нормі Закону Замовник вимагає поставити та надати в його володіння частини товару ДО укладення договору про закупівлю із переможцем процедури закупівлі. 2. Щодо неточностей у формуванні технічного завдання до предмету закупівлі: Під час аналізу Тендерної документації Замовника, суб’єктом оскарження було виявлено ряд невідповідностей та неточностей в описі предмету закупівлі, зокрема, в Додатку 8 до Тендерної документації Замовник зазначає: - п. 4 Технічного опису Додатку 8 до Тендерної документації Замовник вказує, що Товар має містити «Вкладку», з наступними вимогами: «Друк 4+4 на папері кр.глянц. щільністью не менше 350 г/м2, 8 сторінок, на 2 скріпки. Інформація для друку надається та узгоджується Замовником.» Проте Замовник не конкретизує спосіб кріплення такої «вкладки», що впливає не лише на якісні характеристики Товару, а й не дає можливості Учаснику належним чином сформувати тендерну пропозицію ні за ціною, ні за технічними вимогами, адже за технологією на аналогічний Товар передбачено спосіб кріплення: скобами чи кріплення до блоку. -п. 6 Технічного опису Додатку 8 до Тендерної документації Замовник вказує вимогу щодо необхідності виконати «Тиснення блінтове, глибиною не менше 1 мм. Фольга: галографічна.» Вказана Замовником вимога передбачає одночасне застосування двох різних способів тиснення: блінтове та тиснення фольгою, проте з формулювання вимоги Замовником не можливо визначити який саме спосіб в якому обсязі та за якими параметрами має виконати учасник. Під час підготовки тендерної пропозиції за вказаними Замовником вимогами щодо способу тиснення неможливо здійснити точний розрахунок вартості витрат на матеріали та ресурси, що впливає на кінцеву ціну пропозиції. 3.Щодо неузгодженості істотних умов договору: Крім того, п. 4.4 Розділу 1 Тендерної документації Замовником встановлено, «строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт): з дати укладання договору до 31.12.2018 року» В п. 8 Додатку 4 Тендерної документації Замовником встановлено, що «Строк поставки товару до 31.12.2018р.» В п. 4.3. Додатку 9 (Проект договору) до Тендерної документації Замовник вказує, що «Розмір партії по строки поставки обговорюються між Учасником та Замовником, та здійснюються на основі усної або письмової заявки Замовника, в залежності від реального затвердженого плану асигнувань для здійснення оплати таких видатків.» В той же час п. 4.4. Додатку 9 (Проект договору) до Тендерної документації суперечить п. 4.3. цього ж Додатку, де зазначено, що «Постачальник забезпечує поставку товарів у строки що передбачені Договором.» Проте як бачимо з аналізу Тендерної документації, Замовником не передбачено в проекті цього ж Договору ні конкретних строків поставки, ні обсягів поставки (якими партіями та з якою періодичністю має здійснюватись поставка Товару). Варто зауважити, що Замовником в п. 5.3. Додатку 9 (Проект договору) передбачено в обов’язках постачальника (учасника) забезпечити поставку товарів у строки, встановлені цим Договором, що знову ж таки суперечить п. 4.3. Додатку 9 (Проект договору) до Тендерної документації. Відповідно до Розділу 6 Додатку 9 (Проект договору) Тендерної документації, Замовником встановлено відповідальність Учасника за не виконання чи неналежне виконання умов Договору. Відтак, некоректні вимоги (фактична відсутність таких вимог) Замовника стає причиною того, що під час формулювання тендерної пропозиції, в тому числі цінової пропозиції, учасника позбавлено не лише можливості прорахувати ризики та негативні наслідки, що можуть настати у разі перемоги в процедурі закупівлі, а у розрахувати належним чином вартість такої пропозиції, адже в Тендерній пропозиції фактично відсутні конкретні вимоги щодо предмету закупівлі та порядку поставки Товару. Відповідно до ч. 1 ст. 180 Господарського кодексу України, - зміст господарського договору становлять умови договору, визначені угодою його сторін, спрямованою на встановлення, зміну або припинення господарських зобов'язань, як погоджені сторонами, так і ті, що приймаються ними як обов'язкові умови договору відповідно до законодавства. Зокрема, п. 4 ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі», передбачає, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі. Таким чином, Замовником встановлено суперечливі, не точні, а часом нікчемні істотні умови договору, що унеможливлює підготовку тендерної пропозиції та навіть подальше виконання договору закупівлі у разі отримання перемоги в зазначеній процедурі. Без внесення відповідних змін до Тендерної документації неможливо погодитися з встановленими Замовником вимогами у зв’язку з неможливістю сформувати тендерну пропозицію (зокрема визначити ціну пропозиції), а отже і взяти участь в тендерній процедурі, що значною мірою зменшує коло учасників та порушує конкурентне середовище. Отже, відповідно до частини першої статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за принципами, зокрема: добросовісна конкуренція серед учасників; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.Згідно з частиною 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Відповідно до частини 3 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Усупереч зазначеним вимогам Закону, вимога Замовника, викладена в пункті 4 Додатку 8 до Тендерної документації «Технічні вимоги» щодо надання зразків Товару учасником протягом двох робочих днів після розкриття тендерних пропозицій – встановлює необґрунтовані обмеження кола учасників, які можуть брати участь у процедурі закупівлі, вводить безпідставні грошові обтяження для учасників, є неможливою для виконання з процесуальної точки зору та порушує принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Таким чином, оскаржувана вимога підлягає виключенню з тендерної документації. ПРОСИМО:1.Прийняти скаргу до розгляду постійно діючої адміністративної комісії Антимонопольного комітету України;2. Зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації за предметом закупівлі «Альбом для фотографій» код за ДК 021:2015 код 22840000-0 «Альбоми для зразків», індикатор закупівлі: UA-2018-01-29-002424-c., а саме: 2.1. Виключити п. 4 Додатку 8 «Технічне завдання» Тендерної документації, - Учасники торгів, мають надати Замовнику зразок предмету закупівлі згідно технічного завдання в строк 2 робочі дні з дати проведення аукціону. На зразку продукції повинна бути бірка із зазначенням найменування Учасника. У разі не надання зразка предмета закупівлі або надання пізніше зазначеного терміну пропозиція такого Учасника буде відхилена; 2.2.Визначити в п. 4 Технічного опису Додатку 8 до Тендерної документації яким способом має кріпитись «Вкладка», з наступними вимогами: «Друк 4+4 на папері кр.глянц. щільністью не менше 350 г/м2, 8 сторінок, на 2 скріпки.»; 2.3. Визначити в п. 6 Технічного опису Додатку 8 до Тендерної документації вид тиснення (блінтові чи галографічне), його спосіб (глибину за кожним з видів) та параметри; 2.4. Визначити строки (періодичність), обсяги (кількість товару за кожною поставкою) в п. 4.3. Додатку 9 (Проект договору) до Тендерної документації, виключивши текст: «Розмір партії по строки поставки обговорюються між Учасником та Замовником, та здійснюються на основі усної або письмової заявки Замовника, в залежності від реального затвердженого плану асигнувань для здійснення оплати таких видатків.» Додатки: 1. Документ про здійснення оплати за подання скарги Платіжне доручення №54 від 09.02.2018 року Директор І. Ю. Лобанова
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
рішення від 13.02.2018 № 1248.pdf
Дата публікації: 13 лютого 2018 18:27
Номер скарги: UA-2018-01-29-002424-c.b3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОНОЛІТ-ДРУК", Код ЄДРПОУ:38670138
Дата подання: 10 березня 2018 08:57
Скарга щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель
СКАРГА щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель Комунальним закладом охорони здоров`я «Харківський міський центр здоров`я» (надалі – Замовник) розпочато процедуру закупівлі товару «Альбом для фотографій» код за ДК 021:2015 код 22840000-0 «Альбоми для зразків». Замовником встановлено строк подання пропозицій учасників до 15.02.2018 року. Під час підготовки тендерної пропозиції до участі в зазначеній процедурі, було виявлено ряд недоліків документації та дискримінаційні умови, що фактично унеможливлюють участь в тендері, та які відповідно суперечать основним принципам ЗУ «Про публічні закупівлі».З приводу цього ТОВ «МОНОЛІТ-ДРУК» 10.02.2018 року вже подавалася скарга щодо дискримінаційних вимог тендерної документації через електронний торговий майданчик smarttender.biz. Але ця скарга була незадоволена. Крім того, після завершення тендеру виявлено грубе порушення законодавства, що не дає підстав вважать ці торги дійсними, а саме:1. Щодо відсутності електронного цифрового підпису на пропозиції переможця – ТОВ «ВКП «ТЕРРАКОТА»:Тендерна пропозиція переможця – ТОВ «ВКП «ТЕРРАКОТА» надана без використання електронного цифрового підпису, що є грубим порушенням законодавства України.Так, відповідно до частини 3 статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі», - Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Згідно зі статтею 5 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», електронний документ – документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов'язкові реквізити документа. Відповідно до статті 1 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», обов'язковий реквізит електронного документа - обов'язкові дані в електронному документі, без яких він не може бути підставою для його обліку і не матиме юридичної сили. Статтею 6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» передбачено, що накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа. Крім того, статтею 4 Закону України «Про електронний цифровий підпис» визначено, що електронний цифровий підпис призначений для забезпечення діяльності фізичних та юридичних осіб, яка здійснюється з використанням електронних документів. Електронний цифровий підпис використовується фізичними та юридичними особами - суб'єктами електронного документообігу для ідентифікації підписувача та підтвердження цілісності даних в електронній формі.Таким чином, можна зробити висновок, що тендерна пропозиція переможця (ТОВ «ВКП «ТЕРРАКОТА» є неналежним чином оформленою з суттєвими порушеннями процедури такого оформлення.2. Щодо вимоги надати зразки Товару: Відповідно до п. 4 Додатку 8 «Технічне завдання» Тендерної документації, - Учасники торгів, мають надати Замовнику зразок предмету закупівлі згідно технічного завдання в строк 2 робочі дні з дати проведення аукціону. На зразку продукції повинна бути бірка із зазначенням найменування Учасника. У разі не надання зразка предмета закупівлі або надання пізніше зазначеного терміну пропозиція такого Учасника буде відхилена. Така вимога щодо надання учасниками зразків Товару протягом двох робочих днів після розкриття пропозицій є дискримінаційною та не відповідає вимогам чинного законодавства України, виходячи з наступного.По-перше, вимога до учасника протягом двох робочих днів після розкриття пропозицій надати зразки Товару обмежує коло потенційних учасників закупівлі лише тими, які мають у своєму розпорядженні зразки Товару у відповідності до технічного завдання, тобто, виконати цю вимогу Замовника спроможній лише той учасник, який вже виконував замовлення саме цього Замовника саме за тим технічним завданням, що було вже сформовано у попередньому тендері, що автоматично позбавляє можливості взяти участь у закупівлі інших учасників, які планують здійснити постачання товару після укладення відповідного договору закупівлі у строки, встановлені договором закупівлі. Технологічний процес виробництва Товару, що є предметом закупівлі, доволі складний та економічно затратний, адже виготовлення одного екземпляру фактично є неможливим, а виготовлення партії Товару, що не буде жодним чином реалізовано учасником, призводить до необґрунтованого завищення витрат на підготовку до участі в тендері. Так, відповідно до п. 2.1. Розділу 5 Тендерної документації передбачено, що усі витрати Учасника, пов’язані з підготовкою, в тому числі з отриманням дозволів, ліцензій, сертифікатів тощо, та поданням пропозиції конкурсних торгів не відшкодовуються, зокрема й у разі відміни торгів, визнання торгів такими, що не відбулись та у разі відхилення пропозиції Учасника. Проте, вимога Замовника щодо не покриття витрат Учасника на підготовку тендерної пропозиції не розповсюджується на підготовку зразків Товару, в той же час жодним чином не врегульовано ні порядок розрахунку за виготовлення зразків, ні порядок компенсації таких витрат учасника. Зокрема, Міністерство економічного розвитку і торгівлі України в своєму листі від 07.02.17 № 3302-06/3812-06 наголошує на тому, що згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Згідно з частиною 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.Варто наголосити на тому, що відповідно до пункту 4.1. Додатку 9 Тендерної документації (Проект Договору) Замовником встановлено, що терміном поставки є час «протягом 2018 року», п. 4.4. Додатку встановлює, що постачальник забезпечує поставку товарів у строки що передбачені Договором. В той час як п. 9.1. Додатку 9 Тендерної документації закріплено, що Договір про закупівлю набирає чинності з дня його підписання та діє до 31 грудня 2018 року.Отже, вимога надати частину Товару (зразок) до початку дії Договору суперечить Тендерній документації. Фактично Замовник вимагає здійснити поставку товару ДО укладення договору про закупівлю.Варто наголосити на тому, що Замовником в Тендерній документації не зазначено порядку надання та порядку повернення Змовником зразків Товару, що може свідчити про відсутність фактичного наміру Замовника отримати такі зразки, а вимогу включено до Тендерної документації з метою обмеження кола учасників.Натомість, відповідно до частини 7 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом, та укладання договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом.Усупереч зазначеній вище нормі Закону Замовник вимагає поставити та надати в його володіння частини товару ДО укладення договору про закупівлю із переможцем процедури закупівлі.3. Щодо неточностей у формуванні технічного завдання до предмету закупівлі:Під час аналізу Тендерної документації Замовника, суб’єктом оскарження було виявлено ряд невідповідностей та неточностей в описі предмету закупівлі, зокрема, в Додатку 8 до Тендерної документації Замовник не зазначає: - п. 4 Технічного опису Додатку 8 до Тендерної документації Замовник вказує, що Товар має містити «Вкладку», з наступними вимогами: «Друк 4+4 на папері кр.глянц. щільністью не менше 350 г/м2, 8 сторінок, на 2 скріпки. Інформація для друку надається та узгоджується Замовником.»Проте Замовник не конкретизує спосіб кріплення такої «вкладки», що впливає не лише на якісні характеристики Товару, а й не дає можливості Учаснику належним чином сформувати тендерну пропозицію ні за ціною, ні за технічними вимогами, адже за технологією на аналогічний Товар передбачено спосіб кріплення: скобами чи кріплення до блоку. - п. 6 Технічного опису Додатку 8 до Тендерної документації Замовник вказує вимогу щодо необхідності виконати «Тиснення блінтове, глибиною не менше 1 мм. Фольга: голографічна.»Вказана Замовником вимога передбачає одночасне застосування двох різних способів тиснення: блінтове та тиснення фольгою, проте з формулювання вимоги Замовником не можливо визначити який саме спосіб в якому обсязі та за якими параметрами має виконати учасник. Під час підготовки тендерної пропозиції за вказаними Замовником вимогами щодо способу тиснення неможливо здійснити точний розрахунок вартості витрат на матеріали та ресурси, що впливає на кінцеву ціну пропозиції. 4. Щодо неузгодженості істотних умов договору: Крім того, п. 4.4 Розділу 1 Тендерної документації Замовником встановлено, «строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт): з дати укладання договору до 31.12.2018 року» В п. 8 Додатку 4 Тендерної документації Замовником встановлено, що «Строк поставки товару до 31.12.2018р.» В п. 4.3. Додатку 9 (Проект договору) до Тендерної документації Замовник вказує, що «Розмір партії по строки поставки обговорюються між Учасником та Замовником, та здійснюються на основі усної або письмової заявки Замовника, в залежності від реального затвердженого плану асигнувань для здійснення оплати таких видатків.»В той же час п. 4.4. Додатку 9 (Проект договору) до Тендерної документації суперечить п. 4.3. цього ж Додатку, де зазначено, що «Постачальник забезпечує поставку товарів у строки що передбачені Договором.» Проте як бачимо з аналізу Тендерної документації, Замовником не передбачено в проекті цього ж Договору ні конкретних строків поставки, ні обсягів поставки (якими партіями та з якою періодичністю має здійснюватись поставка Товару). Варто зауважити, що Замовником в п. 5.3. Додатку 9 (Проект договору) передбачено в обов’язках постачальника (учасника) забезпечити поставку товарів у строки, встановлені цим Договором, що знову ж таки суперечить п. 4.3. Додатку 9 (Проект договору) до Тендерної документації. Відповідно до Розділу 6 Додатку 9 (Проект договору) Тендерної документації, Замовником встановлено відповідальність Учасника за не виконання чи неналежне виконання умов Договору. Відтак, некоректні вимоги (фактична відсутність таких вимог) Замовника стає причиною того, що під час формулювання тендерної пропозиції, в тому числі цінової пропозиції, учасника позбавлено не лише можливості прорахувати ризики та негативні наслідки, що можуть настати у разі перемоги в процедурі закупівлі, а у розрахувати належним чином вартість такої пропозиції, адже в Тендерній пропозиції фактично відсутні конкретні вимоги щодо предмету закупівлі та порядку поставки Товару. Відповідно до ч. 1 ст. 180 Господарського кодексу України, - зміст господарського договору становлять умови договору, визначені угодою його сторін, спрямованою на встановлення, зміну або припинення господарських зобов'язань, як погоджені сторонами, так і ті, що приймаються ними як обов'язкові умови договору відповідно до законодавства. Зокрема, п. 4 ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі», передбачає, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі.Таким чином, Замовником встановлено суперечливі, не точні, а часом нікчемні істотні умови договору, що унеможливлює підготовку тендерної пропозиції та навіть подальше виконання договору закупівлі у разі отримання перемоги в зазначеній процедурі. Без внесення відповідних змін до Тендерної документації неможливо погодитися з встановленими Замовником вимогами у зв’язку з неможливістю сформувати тендерну пропозиції (зокрема визначити ціну пропозиції), а отже і взяти участь в тендерній процедурі, що значною мірою зменшує коло учасників та порушує конкуренте середовище. 5. Щодо підстав відмови ТОВ «МОНОЛІТ-ДРУК» у визнанні його переможцем тендеру. В протоколі № 5 Засідання тендерного комітету КЗОЗ «Харківський міський центр здоровя», в якості підстав відмови ТОВ «МОНОЛІТ-ДРУК» зазначено, що до тендерної пропозиції надано не підписаний зі сторони учасника проект договору, технічне завдання надано, як копію і зроблено зауваження щодо ненадання у встановлений строк (два дні) зразків предмета закупівлі. Про останнє зауваження вже зазначено в попередньому пункті. Щодо перших двох підстав відхилення наших пропозицій, то вони прямо суперечать пункту 1 розділу 3 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції складеної самим Замовником торгів. В цьому пункті зазначено: «Відповідно до частини 3 статті 22 Закону замовник не відхиляє пропозицію конкурсних торгів через допущення учасниками формальних (несуттєвих) помилок. Відповідно до умов цієї тендерної документації формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов'язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме: відсутність нумерації сторінок, підписів, печаток на окремих документах…».Саме на окремому документі, про який згадано в оскаржуваному протоколі і відсутній підпис учасника, а не на всій пропозиції в цілому, як у переможця торгів. Тому це не може бути законною підставою для відхилення пропозиції ТОВ «МОНОЛІТ-ДРУК». Отже, відповідно до частини першої статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за принципами, зокрема: добросовісна конкуренція серед учасників; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.Згідно з частиною 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Відповідно до частини 3 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.Усупереч зазначеним вимогам Закону, вимога Замовника, викладена в пункті 4 Додатку 8 до Тендерної документації «Технічні вимоги» щодо надання зразків Товару учасником протягом двох робочих днів після розкриття тендерних пропозицій – встановлює необґрунтовані обмеження кола учасників, які можуть брати участь у процедурі закупівлі, вводить безпідставні грошові обтяження для учасників, є неможливою для виконання з процесуальної точки зору та порушує принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.Щодо необхідності відміни процедури закупівлі.Як можна побачити з інформації про ці торги на сайті smarttender.biz, в процедурі торгів приймало участь три учасника. Пропозиції двох (ТОВ «РЕНАТ 2009» і ТОВ «МОНОЛІТ-ДРУК») з них не були допущені до оцінки. Відповідно до абзацу третього частини 5 статті 28 ЗУ «Про публічні закупівлі», якщо за результатами розгляду тендерних пропозицій до оцінки допущено тендерні пропозиції менше ніж двох учасників, процедура закупівлі відміняється.Отже, керуючись абзацом третім частини 5 статті 28 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник зобов’язаний був відмінити торги. Але з невідомих причин він цього не зробив, чим порушив законодавство про публічні закупівлі. Таким чином, беручи до уваги зазначені вище порушення законодавства про публічні закупівлі допущені Замовником та переможцем торгів та у зв’язку з явно дискримінаційними умовами процедури торгів,ПРОСИМО:1. Прийняти скаргу до розгляду постійно діючої адміністративної комісії Антимонопольного комітету України; 2. Прийняти рішення про встановлення порушення процедури закупівлі Замовником; 3. Прийняти рішення про призупинення процедури закупівлі організованої Комунальним закладом охорони здоров`я «Харківський міський центр здоров`я» ДК 021:2015 код 22840000-0 «Альбоми для зразків» (альбом для фотографій) на строк винесення рішення за скаргою.4. Визнати протиправним та скасувати рішення про визнання переможцем торгів ТОВ «ВКП «ТЕРРАКОТА».5. Зобов’язати Замовника усунути порушення процедури закупівлі організованої Комунальним закладом охорони здоров`я «Харківський міський центр здоров`я» ДК 021:2015 код 22840000-0 «Альбоми для зразків» (альбом для фотографій). 6. Запросити до участі у розгляді цієї скарги представника ТОВ «МОНОЛІТ- ДРУК» Додатки: 1. Документ про здійснення оплати за подання скарги Платіжне доручення №72 від 06.03.2018 року 2. Скрін-Шот сторінки з сайту smarttender.biz, що свідчить про порушення переможцем торгів вимог щодо використання ЕЦП (точніше, що свідчить про невикористання ним ЕЦП).3. Скрін-Шот сторінки з сайту smarttender.biz, що свідчить про подання ТОВ «МОНОЛІТ-ДРУК» скарги щодо дискримінаціних умов тендерної документації.Директор І. Ю. Лобанова
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 14 березня 2018 20:42
рішення від 14.03.2018 № 2274 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 14 березня 2018 20:40
Рішення від 27.03.2018 № 2795.pdf
Дата публікації: 30 березня 2018 20:14
Коментар замовника щодо усунення порушення: Виконано Замовником
Дата виконання рішення замовником: 03 квітня 2018 13:49

Документи подані скаржником

10 лютого 2018 11:07
Скарга.pdf

Документи Органу Оскарження

13 лютого 2018 18:27
рішення від 13.02.2018 № 1248.pdf

Документи подані скаржником

10 березня 2018 08:56
Скарга.pdf
10 березня 2018 08:56
Платіжне доручення.pdf

Документи подані замовником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 лютого 2018 14:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Ренат 2009" 3 000 000,00
UAH з ПДВ
2 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОНОЛІТ-ДРУК" 2 932 200,00
UAH з ПДВ
2 881 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВКП "ТЕРРАКОТА" 3 000 000,00
UAH з ПДВ
3 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 лютого 2018 14:27
статут продовження.pdf
21 лютого 2018 14:26
статут 1.pdf
21 лютого 2018 08:29
ТД Ренат 2009..pdf

Публічні документи

21 лютого 2018 18:18
Електронний підпис

Публічні документи

06 квітня 2018 11:58
Дов переможця..pdf
05 березня 2018 15:03
Дов переможця.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Ренат 2009"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОНОЛІТ-ДРУК"

ТОВ "ВКП "ТЕРРАКОТА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Ренат 2009"
#39400340
Відхилено 2 800 000,00
UAH з ПДВ
01 березня 2018 15:09
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОНОЛІТ-ДРУК"
#38670138
Відхилено 2 881 800,00
UAH з ПДВ
01 березня 2018 15:13
ТОВ "ВКП "ТЕРРАКОТА"
#34558251
Рішення скасоване 3 000 000,00
UAH з ПДВ
03 квітня 2018 13:58
ТОВ "ВКП "ТЕРРАКОТА"
#34558251
Переможець 3 000 000,00
UAH з ПДВ
03 квітня 2018 14:46

Документи

01 березня 2018 15:08
Електронний підпис

Документи

01 березня 2018 15:12
Електронний підпис
01 березня 2018 15:09
Електронний підпис

Документи

01 березня 2018 15:14
Електронний підпис

Документи

03 квітня 2018 14:45
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 квітня 2018 14:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВКП "ТЕРРАКОТА"
#34558251
3 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 квітня 2018 14:45
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
17 квітня 2018 14:20
ДУ №1 від 17.04.2018_winscan_to_pdf.pdf зміни до договору
17 квітня 2018 14:18
Електронний підпис укладений
16 квітня 2018 14:00
Специфікація №1 від 16.04.2018_winscan_to_pdf.pdf укладений
16 квітня 2018 13:56
Договір №1 від 16.04.2018_winscan_to_pdf.pdf укладений
16 квітня 2018 13:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 квітня 2018
Дата публікації змін до договору:
17 квітня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до пункту 11.2 розділу 11 Договору та абзацу три пункт 4 статті 36 Закону, викласти в новій редакції специфікацію (додаток 1 до Договору)
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML